Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

marius1982.11

Mai kostas, eu nu am zis sa si-o faca in spatele blocului, doar ca manopera e f scumpa. Am vazut si la altii de pe forum cum si-au platit din nou cureaua de distributie ca "le-a sarit ceva de pe asfalt direct in ea, prin scut!!!!".Pna la urma, fiecare stie sa se scoata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile la piesele respective sant ok. Mai putin la amortizor curea transmisie, care este prea mare. Ar trebui sa fie un maxim 400 de lei.

Manopera la fel. MULT prea mare. Distributia la noi se schimba cu maxim 200 de lei, in orice service mergi, cu garantie.

PS: Marius, ai si tu dreptate. Am intalnit cazuri destule si pe forum. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Bucuresti manopera la un service ok este minim 300 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand va multumesc ptr sfaturi.

Am cautat si alte oferte, si am gasit in reteaua vw o oferta, care credeam a fi foarte buna. Reducere de 20% la piese daca schimbam distributia in reteaua lor (Porsche, Midocar, Cardinal). Cu reducere de 20% la piese am ajuns la un pret de 2300 RON, in conditiile in care manopera este mai mica decat la Augsburg.

Cat despre manopera, cu siguranta as fi gasit un mecanic sa faca aceasta operatie mult mai ieftin, dar am inteles ca la A4 se da jumatate de motor jos si imi este f teama sa risc pentru 2-3 mil in minus. La care mai adaug si garantia pe care mi-o ofera un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce sa dea jos jumate de motor?

Nu se demonteaza cu nimic mai mult decat la un Passat B5. Daca sant meseriasi, nici macar traggerul nu se demonteaza. Doar radiatoarele.

Dar oricum e bun pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toti,am nevoie de ajutor in ceia ce priveste alinierea si punerea la punct a distributiei,masina mea e un pasat 1.9 tdi 110cp si de curand am schimbat rola intinzatoare,dupa asta numai imi porneste motorul,doresc sa stiu cum pozitionez volant pt ca pe ea am doua semne o linie si un o,apoi cum pozitionez pinioanul de la axul cu came si cel de la pompa de injectie ca nu am semne pe bloc ci numai pe ele,si de aceia sunt foarte cumfuz,am montat-o azi asa cum mi-a explicat cineva si cand rotesc motorul manual se aude o pocnitura pe la sfarsit de cursa,a-s dori sa stiu ce ma sfatuiti sa fac caci nu vreau sa incerc la cheie ca imi e e frica sa nu stric vreo supapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Im permit sa presupun ca ai un Passat B5 cu motor 1.9 TDI cu pompa rotativa .(cod motor AFN/ AVG).

Cam asa ar arata punerea la punct :

post-10788-1249654676_thumb.jpg

post-10788-1249654715_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa o pornesc dupa ce i-am facut o proba sa vad daca se blocheaza ceva dar in ceia ce priveste fulia la pompa de injectie pozitionarea ei este corecta cand dornul de blocare are diametru exact cu cel al gaurii din fulie sau cand dornul e cat gaura de pe bloc?Pt ca dupa cum apreciez eu este ca dornul trebuie sa pozitioneze gaura de pe fulie cu cea de pe bloc in mijloc adica sa fie cat orificiul de pe bloc in capatul dinspre bloc si cat orificiul de pe fulie in capatul ce vine pe fulie,un fel de simetrie. Si simt la acceleratie ca masina trage un pic mai greu ca inainte,si cred ca e un dinte in urma ori la arbore ori la pompa,multumesc mult pt poze imi sunt de foarte mare ajutor,configuratia la distributia mea e exact la fel ca in poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai astea sunt motivele pentru care trebuie sa faci o astfel de operatiune la un service. Pentru 300-400 ron ai o garantie. Acum daca se strica ceva platesti toata distributia iar. Mergi la service, nu mai incerca sa faci pe mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce sa dea jos jumate de motor?

Nu se demonteaza cu nimic mai mult decat la un Passat B5. Daca sant meseriasi, nici macar traggerul nu se demonteaza. Doar radiatoarele.

Dar oricum e bun pretul.

Am asistat la operatiunea de schimbare a distributiei, si intr-adevar nu se demonteaza f mult. Tragger-ul a fost dat jos. Acum nu mi se pare o operatiune f complicata, dar totusi reglajele curelei de distributie sunt importante.

Problema este ca tot nu am reusit sa scap de acel zgomot, mai nou am senzatia a aparut altul.

A fost verificata si directia si primesc acelasi raspuns "masina este ok".

Exista alta modalitate de a o testa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

La mine la schimbarea distributiei nu au dat decat bara jos si au mutat tragerul putin mai in fata cu vreo max 10 cm. Atat. A lucrat baiatu in locul ala mic si a iesit ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre marea mea debusolare tot nu stiu ce sa mai cred! Sa inteleg ca trebuie verificata distributia si starea curelelor si a intinzatoarelor inclusiv a pompei de apa si un mare efect il mai au si drumurile si metoda de utilizare a masinii.

Eu am o Bora 1.4 16v din 09.2001 AHW am luat masina din romania avea 120000 de km avea schimbata distributia la cibernet la 90k de km eu cand am cumparat masina am schimbato la 147k la un service Bocsh din Romania de frica ca se schimba la 60k de km.

Acum am 200k km facuti in mai putin de 2 ani si facuti marea majotitate in afara tarii adik cam 50k , ce parere aveti???? sa schimb distributia sau doar sa o verific????

Tot kitul de distributie care a fost schimbat este din germania.

Astept parerea voastra, cu scuzele de rigoare ca va fac sa va repetati, dar pentru linistea mea as vrea sa fiu sigur!

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Poate ar fi trebuit sa citesti topicele astea inainte de a posta. Aici se discuta despre distributie la motoarele TDI.

Schimb kit distributie Golf 1.4 16 V, La cati km ?

Curea distributie

PS: Apropo de semnatura ta ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nicolasnyck

Cred ca e a doua oara cand postezi aici in topic.

Acest topic trateaza distributia la masinile cu motoare DIESEL (de altfel topicul este deschis in aria "TDI") si din cate vad tu ai motor pe benzina.

In aria motoare pe benzina ai sa gasesti raspunsuri la intrebarile tale, asa ca te rog posteaza acolo. :blink:

LE:

In plus, este interzisa postarea aceleeasi probleme in N topicuri.

http://vwforum.ro/index.php?act=Se...sult_type=posts

Citeste te rog regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea si eu o intrebare legata de distributie , am luat masina din semnatura acum 2 luni aproximativ , iar cel de la care am luat a zis ca a schimbat distributia la 168 mii km iar acuma are 187 mii. dar tot ma gandesc la treaba asta deaorece nu mi-a dat factura sau ceva de genu asta . ar fi de preferat sa o schimb? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru linistea ta, schimba macar cureaua daca nu ai certitudine despre schimbarea ei. Sau schimbi si cele 2 role daca tot umbli pe-acolo. Depinde cum stai cu banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La o inpectie vizuala nu se se vede? totusi, e aproape noua(cica), ar trebui sa fie in stare excelenta fara crapaturi sau aspect imbatranit. Inscriptia cu marca curelei sa fie nestearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E irelevant.

Cureaua mea mai are 15.000 si trebuie s-o schimb si cu toate astea, inca are scrisul pe ea si nu are nici crapaturi, nici aspect imbatranit. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am fost la un magazin de piese sa vad cat costa distributia si acolo apare doar cureua si o rola . am vazut ca , Cosmin a zis ca sunt 2 role , unde vad exact ce imi trebuie . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Listeaza una din imaginile urmatoare si arata-le alora de la magazin cum arata un motor VAG 1.9 TDI PD. :icon_thumright:

Vad ca ai 116Cp, ceea ce inseamna ca ai motor AJM (fizic identic cu ATJ-ul meu). Ai o rola de ghidare si o rola de intindere.

motorfarafront.th.jpg eng35oldtensioner.th.jpg distributie.th.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as dori un raspuns urgent ....referitor la pozitia arborelui cu came,in figura el e pozitionat la 90 de grade ,dar doresc sa stiu raportat la ce? 90 de grade fata de pamant sau de planul de sub capacul de la arborele cu came? la mine tesitura(canalul din capatul axului cu came) e paralel cu planul la capacul de la axul cu came.doresc sa stiu daca e corect pozitionarea pt k masina imi trage putin mai greu,in rest pompa si volant sunt puse la punct. la motorul meu,eu cred k nu coincide semnul de pe pinionul de la axul cu came cu pozitia normala a tesiturii de pe axul cu came,pt k e putin in urma cu cativa dinti semnul de pe pinion fata de semnul de pe tesitura axului.va multumesc anticipat pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa trebuie sa fie cum spui tu,paralel sa coincida,daca puneai gresit nu apucai sa vezi daca iti mai trage sau nu motoru.acuma problema e din avans

chiar daca zici ca e la semn.mai dai un dinte,doi dn pompa,pana cand vezi ca merge klumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tesitura de la axul cu came trebuie sa fie paralela sau in aceeasi linie cu planul de sub capacul de protectie de la axul cu came in caz k nu coincide semnul de la pinion,care trebuie sa fie la 90 de grade....,dar in caz k axul cu came e in avans sau in urma cu un dinte,mai porneste motorul?daca doreste cineva sa imi explice mai pe larg, id meu de mess e gabyolt85.

Citeste te rog regulamentul si respecta-l!

Scrierea gen IRC, mess este interzisa.

Nu poti scrie corect romaneste ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Va rog frumos, are cineva o poza !!reala!! a semnului de pe volnata si unde exact sa il caut, de preferat la un ALH cu cutie manuala.Eu am un dop de guma, dar mi se pare greu vizibil locul ala, sub pompa de vacuum pe bell-housing. Si cu ce rotesc motorul pana dau de el?? voi cu ce l-ati rotit? ma gandeam sa scot bujiile incadescente sa nu mai am compresia criminala.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut , saptamana asta vreau sa schimb si eu distributia , m-am interesat de preturi si ar fi kit distributie 500 , pompa apa Hepu 200 si ceva , manopera 250 , la care mi se ofera garantie . Uitandu-ma pe net la kituri de distributie am vazut la unele ca are si "AMORTIZOR VIBRATII DISTRIBUTIE" . Asta ar trabui schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!