Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Buna seara tuturor

Pentru ca am o problema oarecum asemanatoare am decist sa cer ajutor in cadrul acestui topic fara a mai deschide altul.

Vineri, la recomandarea mecanicului am schimbat pompa de apa la masina din semnatura. Ce-mi pare ciudat este faptul ca de cand

am schimbat pompa turatia motorului in regim relanti este mai ridicata (900-910 rpm-citite cu VAG-COM-ul), motorul

pare a fi mai zgomotos putin si consumul putin mai ridicat ca de obicei.

A gresit mecanicul ceva? Trebuie sa reglez avansul? Din cate am citit pe forum la motorul meu (AXR) care e PD acesta se regleaza automat

iar eu nu pot decat sa il citesc din grupul 004 cu VagCom-ul? Inca nu am incercat sa il citesc asa ca daca ma puteti indruma v-as fi recunoscator.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru AJM care este intervalul de schimbare a distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci38 urmatorul schimb il faci dupa directivele actualului kit de distributie. Eu nu pot sti ce kit ai folosit tu nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate pune kit de distributie de 120 000 km pe alh din 2002 90 cai?sau aceea curea 100% kevlar ?daca da de unde si cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu_sandulescu

Oferta schimb distributie Passat motor 131 CP AVF, 164000 km, la Augsburg:

1-curea distributie 120 dinti Contitech: 240 lei

2-rola intinzatoare curea distributie Ina: 214 lei

3-rola ghidare curea distributie Ina: 104 lei

4-amortizor vibratii distributie Ina: 265 lei

5-pompa apa Ruville: 156 lei

6-inlocuire distributie: 561 lei

Total 1540 lei: piese= 979 lei

manopera= 561 lei

Cel care mi-a facut oferta a scris la reperele 2 si 3 cod motor AXR. L-am intrebat daca este o greseala si mi-a raspuns ca sunt aceleasi produse pentru cod motor AVF si AXR.

Ce parere aveti? Lipseste ceva?

Manopera mi se pare foarte scumpa. Pentru ora de manopera Augsburg solicita 70 lei...

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci38 urmatorul schimb il faci dupa directivele actualului kit de distributie. Eu nu pot sti ce kit ai folosit tu nu?

Am schimbat distributia la 181.000 km si am pus kit CT1044 K1 (curea CONTITECH,role INA si LITENS ) Stii cumva daca asta e pt 90.000Km sau are alte directive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de newby ...

Ce se intampla cu o distributie invechita ?

Am inteles ca este important sa fie schimbata, dar nu am inteles prea clar de ce...

Riscul ruperii curelei il inteleg ... dar in afara de asta? Scade puterea motorului, se uzeaza alta piese, nu mai functioneaza ceva .. alternator, pompa de apa ... nush ... :(

PS. intreb nu ca sa contrazic pe cineva, ci doar ca sa aflu motivatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu sa imi schimb distributia

puteti sa ma sfatuiti si pe mine ce curea sa aleg intre Contitek si Swag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Parere mea este sa pui Contitec cureaua ,eu asa am si rolele sunt Swag.

Am cu ele cam 40 mii si se comporta bine.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare am si eu .Am un GOLF IV 1,9 130HP din 10/2003 TDI am luat-o din spania cu 117.000 km acuma am 120.000 si scrie undeva pe distributie 96.570 km si acuma intreb e reala valoarea aia sau trebuie sa o schimb numai decat ????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti

As avea nevoie de sfatul vostru in legatura cu o problema.

Am schimbat si eu distributia de curand dar mi-a aparut o problema: la cateva zile dupa schimbarea distributiei masina porneste f greu, cu mult fum alb si cu miros de motorina nearsa.

Chiar in ziua in care am schimbat cureaua, masina a pornit ok. Insa la vreo doua zile (perioada in care n-am mai pornit-o) masina porneste f greu.

Poate sa aiba vreo legatura cu schimbatul curelei? Dupa schimb. masina a fost verificata cu VagCom, reiesind ca nu am nici un defect.(De fapt era unul, la incalzirea din oglinda dreapta, dar asta nu are leg cu motorul).Am inteles ca trebuie verificat timingul, nu stiu daca l-a verificat, dar a zis ca e ok motorul.

Am citit ca, este f important sa fie cureaua montata exact in aceeasi pozitie...oare sa fi fost montata gresit?

Bujiile au fost schimbate de aprox o luna, dupa schimbatul bujiilor masina pornea f bine si in frig f mare ( testat la Predeal :) )

Sau sa fie alta cauza? Daca pun contact de vreo 2-3 ori, masina porneste mai usor, dar tot se simte mirosul de motorina nearsa. Sa am ceva problema cu pompa de injectie sau cu alta piesa?

Multumesc

Apropo, ce parere aveti de setul de distributie format din: curea GATES, role INA, pompa GRAF? Am schimbat si cureaua de la alternator dar nu mai stiu ce marca a fost. Totul a costat 769 RON piesele + 250 RON manopera. A fost scump?

Modificat de Robert27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bujiile....cred ca acolo e problema ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost schimbate acum o luna.Deci nu cred sa fie stricate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie de la ,,avans" mai ales ca ai zis ca miroase a motorina nearsa....timpii de injectie...de obicei se regleaza acest avans insa nu la toate TDI-urile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un schimb de distributie pt un golf 5, 2005, 1.9 tdi PD cam cat face

masina are in bord 127.500 si cica a fost schimbata la 120000

ulterior am aflat k avea 170k in germania in octombrie anul trecut

so ma gandesc ca ar fi timpul sa o mai schimb...

ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul asta la cat timp se schimba distributia?

ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Parerea mea este ca dupa ce schimbi distributia originala la care producatorul recomanda sa fie schimbata la120 mii ,e bine ca cealalta care nu mai este din fabrica sa fie schimbata intre 60-90 mii km,cureaua sa fie contitec si rolele sa fie skf,timken ,swag,sunt ceva mai scumpe dar mai de calitate. Pt pompa de apa scuze dar nu mai stiu!

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult

am fost ieri pana la reprezentanta vw cluj si am aflat ca manopera e 400 lei... :)

si piesele intre 500 si 900 lei..asta ca nu aveam seria sasiului sa aflu exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre kitul de distributie SKF (curele gates , role SKF)???...este bun sau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat distributia....

1250 ron..aproximativ...autoworld cluj...durata ~6ore...

acum..am piesele vechi..cine imi poate zice daca sunt chiar uzate?

as fi recunoscator

post-18962-1208967538_thumb.jpg

post-18962-1208967758_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt robert 27:

Mai are cineva pe forum aceeasi problema, dupa ce si-a facut motorul, respectiv distributia si el suspecta bujiile dar e posibil sa nu fie ele de vina. E posibil sa fie avansul care trebuia verificat dupa schimbarea distributiei si era bine daca il punea in parametrii dar spre limita maxima, asta ar fi ajutat la pornire; pe linga avans care tine de pompa de injectie mai este si axa cu came care daca nu se aliniaza perfect cu arborele cotit poate duce la o usoara pierdere de compresie(supapa se inchide un pic mai tarziu ).Poate s-a mai lasat putin cureaua pina ai ajuns acasa si astfel a deviat putin de la punct. Eu zic sa-i verifici avansul si compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

La ochi nu iti poti da seama daca piesa respectiva mai e sau nu buna ,cand ia venit timpul tre schimbata ,cu distributia nu tre sa te joci niciodata , '' ca a vazuto x sau y si ca mai merge" ,cureaua si rolele suporta niste tensiuni foarte mari si de aceea tre sa le schimbi cand recomanda producatoru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre kitul de distributie SKF (curele gates , role SKF)???...este bun sau....

Eu stiu ca SKF sunt lideri mondiali in rulmenti ,deci rolele sunt bune ,dar cureaua sa fie totusi contitec sau daca nu macar bosh. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ieri am schimbat distributia,uleiul,filtre,placute de frana pe fata......Tipul de mi-a schimbat-o a pus numai piese de la el.Curea contitech ct 1028,role inna,filtre mann de aer si polen,bosh de ulei,ulei castrol edge 5w40 - 505.01.In fine ,... astea cred ca is ok.Mi-a pus pompa de apa Graf PA762 si placute de frana TRW-Lucas GDB1386.Golful este fabricatie 08.2003,variant.Imi puteti spune va rog daca pompa de apa si placutele de frana sunt bune pt masina mea ?? am o suspiciune...cel putin cu pompa........Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am schimbat distributia la 181.000 km si am pus kit CT1044 K1 (curea CONTITECH,role INA si LITENS ) Stii cumva daca asta e pt 90.000Km sau are alte directive?
Intrebare de newby ...

Ce se intampla cu o distributie invechita ?

Am inteles ca este important sa fie schimbata, dar nu am inteles prea clar de ce...

Riscul ruperii curelei il inteleg ... dar in afara de asta? Scade puterea motorului, se uzeaza alta piese, nu mai functioneaza ceva .. alternator, pompa de apa ... nush ... :unsure:

PS. intreb nu ca sa contrazic pe cineva, ci doar ca sa aflu motivatia.

Deci in situatia asta cum este? La ce interval de timp se schimba distributia? Sa spunem un interval "safe", nici prea mic dar nici prea mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!