Jump to content

Accident Passat B6


OviDU
 Share

Postare recomandată

Si la passat e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CT 10 VWP

    20

  • OviDU

    18

  • cosmin_nst

    18

  • dodo13

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, deci pot sta fara griji. tot ma eneveaza zgarietura aia, dar banuiesc ca in timp o sa se mai finiseze de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ornamentul ala costa aprox 200 ron sau il poti vopsi. Ajungi la acelasi pret. Din pacate asa ramane. Am avut unul zgariat asemanator si l-am schimbat.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am avut un accident frontal si din ce-mi spune mecanicul centura este blocata, iar calculatorul de airbag trebuie schimbat.

Am mai studiat pe forum si se pare ca ar fi o alternativa la schimbarea calculatorului de airbag si anume stergere crash data din procesorul calculatorului. Cu centura nu stiu ce variante sunt.

Ma sfatuieste cineva care se pricepe? poate fi adevarat ce spune mecanicul privitor la calculator avand in vedere ca nu s-a declansat nici un airbag?

Merci

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu (cei care sunteti in domeniu, va rog sa ma corectati daca gresesc): in caz ca nu s-au declansat airbagurile, se sterge crash info din calculatorul airbag, iar centura se inlocuieste (intotdeauna in urma unui accident).

Exista varianta deblocarii centurii si pacalirii calculatorului cu o rezistenta in locul unei anumite benzi rezistive rupte, dar nu recomand asa ceva. Operatiunea asta am vazut-o facuta la o Skoda la care a explodat doar airbagul soferului si s-a blocat centura. Operatiunea de reparare a decurs asa:

- indreptat/inlocuit/vopsit reperele afectate

- inlocuire airbag cu un montaj format dintr-un condensator si 1-2 rezistente (si/sau o dioda)

- deblocare centura si inlocuirea unei benzi rupte cu o rezistenta de valoare identica cu cea de la centura pasager

- stergere crash info din calculatorul de airbag (si/sau alta operatiune aditionala; calculatorul de airbag stiu sigur ca nu a fost inlocuit)

- dat kilometrajul inapoi de la aprox. 85.000 la aprox. 24.000

- scos masina la vanzare in targ, "impecabila, condusa doar de sotie, o vand ca s-a plictisit de ea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. cel mai safe, cumpara alta centura de la cei care dezmembreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si computerul de airbag? Inteleg ca daca il inlocuiesc trebuie sa il iau de la o masina cu acelasi numar de airbag-uri. Nu e mai safe sa-l resetez pe al meu?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Nu e nevoie sa-l schimbi pe al tau.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mi-a spus ca s-a uitat cineva la ea si a reusit sa o deblocheze; cum verific daca mai are sau nu capsa (s-a declansat sau nu). Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a blocat - nu mai revenea sau era stransa pe stalp (daca era pusa sau nu), sigur a sarit.

Se poate verifica cu VCDS-ul, in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Astazi am gasit masina in parcare cu aceast mic "sant" pe aripa din spate. Probabil gibonu care a parcat langa mine nu si-a dat seama ca nu are suficient spatiu. Mai poate fi trasa sau doar kituita si vopsita toata aripa? Multumesc.

post-60159-0-91341800-1347808684_thumb.j

post-60159-0-28111000-1347808703_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate trage cu aparate profesionale insa nu stiu daca o sa gasesti sa faci asa ceva in Targoviste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
costi dumitrescu

laVa salut.

Detin un passat b6 din 2006 , 2.0 tdi berlina.

Acum 2 zile am avut un accident. Mai exact in partea din spate stanga. Mi-au sarit airbagurile laterale stanga. si cel din scaun de la sofer. Roata a fost rupta, si pentru a evita eventuale complicatiuni am schimbat puntea spate complet, acum mai ramane tablaria, si airbagurile.

Chiar astazi (miercuri 19 dec) am schimbat puntea. Dupa ce am pornit motorl, mi s-au aprins o gramada de beculete in bord, care nu era inainte sa dea jos puntea cea veche. Lasand la o parte cel de la centuri (care precizez ca au ramas blocate, poae ma ajuta cineva cu o explicatie de ce) si cel de airbag-uri, mi s-au aprins cel de abs si esp, care nu mai poate fi dezactivat, iar in partea stanga a bordului un p ceva de genu (P) si taiat cu o linie oblica. Pe langa astea, am observat ca la aprinderea farurilor, cand aprind proiectoarele, nu se mai aprinde beculetul cel verde, cel de la ceata fata, doar cel de pe spate galben. Mentionez ca se aprind si fata si spate. Mecanici care au schimbat puntea m-au asigurat ca martorii sunt aprinsi pentru ca au scos mufele si peurma le-au bagat in puntea noua si a ramas cu eroare. Nu mai am rabdare pana voi pune masina pe tester, probaabil saptamana viitoare. Ma poate ajuta cineva. Am mers cu masina dupa ce au schimbat puntea si se prezinta in stare normala, adica nu bate, nu troncane, nu merge stramb, nu trange stanga-dreapta etc. Si am mai observat inca o chestie, tot dupa toata distractia cu puntea, alt martor, unde se aprinde beculetul de alimentare, a aparut ceva de genu ca nu ar mai avea apa. am facut niste poze, pentru detaliere. Apoi am pus apa in bidonas, si nu s-a mai aprins...

Ajutati-ma cu niste informatii va rog, sunt cam 'distrus psihologic'. Imi cer scuze pentru eventuale neclaritati.

O seara placuta.

post-82615-0-35144600-1355941398_thumb.j

post-82615-0-75569300-1355941403_thumb.j

post-82615-0-08245500-1355941408_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P-ul taiat reprezinta ceva probleme la frana de mana electrica. Incearca activarea /dezactivarea ei de cateva ori (modul corect este activarea din buton cu frana de picior calcata , dezactivarea corecta este cea automata - respectiv plecarea de pe loc cu centura de siguranta conectata -desi si aici s-ar putea sa fie ceva problema daca zici ca centurile sunt blocate).S-ar putea sa ai ceva bube la senzorii de turatie daca zici ca ai schimbat puntea spate (sunt conectati? citesc turatia ? - se vede cu vag-com)

Martorul din ultima poza este chiar indicatorul de rezervor gol lichid parbriz- solutie reumplere rezervor

Esp-ul si abs-ul daca nu ai defectiuni ar fi trebuit sa se stinga singuri dupa parcurgerea unei distante - reinvata senzorii- (daca nu s-au stins trebuie vazut cu programul de diagnoza)

Centurile cred ca sunt duse - trebuie inlocuite (sunt ceva de genul unica folosinta)

Ordine prioritati : neaparat diagnoza , inlocuit centuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de ESP posibil sa trebuiasca calibrat. Cel de frana de parcare - posibil buton sau cum au umblat la punte. Cel mai bine pui laptop-ul pe ea si vezi exact care sunt cauzele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi dumitrescu

Am activat si dezavtivat franda de mane de cateva ori si totul este in regula, dar nu s-a stins becul. Legat de abs si de esp, ce-i drept nu am circulat foarte mult, dar am facut totusi cam 20 de km. Banuiesc ca ar fi trebuit deja sa se stinga. Nu stiu exact ce reprezinta senzorii de turatie, dar m-au asigurat cei din service ca totul este montat perfect la loc, chiar am stat langa ei tot timpul, si totul parea in regula. Am intrebat ca nu mai am rabdare pana la test-er, care va fi probabil dupa ce voi termina cu tinichigeria. Baiatul care se va ocupa de ea m-a asigurat ca va iesi super, dar... :| .... stiti cum este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Vezi sa le spui sa-ti faca neaparat bracaj pe puntea spate ca sa nu ai surprize cu uzura neuniforma a cauciucurilor .

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in mod cert nu ai scris unde trebuie. Vezi aici ai o arie dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, ieri pe la pranz am avut un mic incident. Cel din fata mea a franat brusc, iar eu nu am reusit sa opresc la timp. Am virat dreapta, dar nu am avut loc sa ies de pe carosabil si am intrat usor in spatele lui, cu stanga mea fata. Am facut amiabila. La mine s-a indoit usor coltul la capota, sa deplasat putin farul si mi-a crapat ornamentul cromat pe o latura, bara usor zgariata si crapata circa 5 cm. Stie cine un service ok, si care nu e scump sa rezolv mai ieftin? Am sa revin si cu poze cand o sa am timp. Multumesc

Ps: Despre service-ul de pe teleajan imi puteti spune ceva? Am gasit in aria service si erau destui baieti multumiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu poze post-39800-0-98200500-1402499107_thumb.jpost-39800-0-57097800-1402499241_thumb.jpost-39800-0-72014900-1402499301_thumb.jpost-39800-0-11066000-1402499354_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand o bara oem sh revopsita si inlocuita.

Reparatul nu va fi prea grozav deoarece e un plastic care se va torsiona in timp si vor aparea fisuri in stratul de kit folosit pt umplere.

Recomand asta, deoarece sunt acceptabile preturile barelor pt tine, fara pdc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
alexandruhome

Buna seara, daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu o chestie, am avut o usoara tamponare astazi in urma careia au rezultat daunele din pozele atasate. Aripa stanga fata trebuie clar inlocuita, bara nu necesita inlocuire zic eu, in afara de clemele de prindere nici macar nu este foarte vizibil afectata, problema ar mai fi la blocul optic (xenon), care acum bate un pic in jos stanga. Spalatorul de faruri nu mai iese in exterior, arunca apa acolo inauntru unde a ramas probabil blocat. La pbn dupa 5 minute de diagnoza rapida afara mi-a spus un consilier service ca trebuie inlocuit neaparat tot farul, ceea ce eu consider, evident, absurd, doar pentru ca este putin deplasat, insa perfect functional (inclusiv corner lighting si tot ce tine de el). Ce parere aveti, cam cat m-ar duce reparatia si, mai ales, un loc de incredere si cu preturi ok? Multumesc anticipat!

post-136020-0-77173300-1407871346_thumb.

post-136020-0-74257700-1407871391_thumb.

post-136020-0-55643400-1407871450_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca bara trebuie inlocuita pentru ca sigur ti sa rupt atat suportul pentru spalatorul de far cat si suportii de prindere pe aripa (ambii cel de pe bara cat si cel de pa aripa) .

Farul dat jos si vazut daca este ceva spart rupt in interiorul lui pentru ca urechile sunt sigur ca sau rupt (dar pentru urechi cred ca exista kit de reparatii) .

Demonteaza sai vezi si tu ce si cum e spart rupt pe interior ca asa nu-ti poate zice nimeni ce ai de schimbat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu pare o dauna grava insa este, dpdv financiar!

Bara trebuie inlocuita, sigur are prinderi rupte, suport bara inlocuit, posibil carenaj - inlocuit, far inlocuit pentru ca nu exista kit de reparatii pentru urechi rupte, capac protectie spalator - lipsa, spalator posibil inlocuit intrucat sunt sanse mari sa se fi deteriorat in momentul impactului plus vopsit ==> o dauna de cel putin 8000 ron, folosind piese oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!