Jump to content

Nu Prea Trage Masina.


Imparatul
 Share

Postare recomandată

Scurt istoric. Am inlocuit bujiile BOSCH FR56 cu bujii NGK-BCP7EVX noi. Dupa cateva sute de km mi-a murit o bujie NGK si am cautat un bosch vechi sa o inlocuiesc. Apoi a mai murit un NGK si le-am luat pe toate si le-am inlocuit cu niste bosch-uri mai vechi. Din cand in cand imi murea cate o bujie (ngk sau bosch si le mai schimbam cu cate una), si trebuia sa o inlocuies, aceste bujii fiind vechi. Le mai curatam le mai ardeam la aragaz dar isi faceau treaba.

De cateva zile a inceput sa mearga mai intrerupt, adica face ca si cum ar merge in 3. Am scos bujiile si m-am uitat pe ele, fiind dintre alea vechi, dar nici una nu era uda de benzina sau ulei si sa miroase a benzina. Totusi masina merge sacadat si trage ca in 3.

Pornesc motorul dimineata si calc pedala dar nici un raspuns, parca ar vrea sa se opreasca. Daca nu o las si o tin putin si-i tot fac pedale sa-si prinda avant la turatie, canci nu pot pleca.

Cam asa face si dupa ce o opresc, cu motorul cald, trebuie sa-i dau pedale sa prinda motorul un mers mai cursiv. Am schimbat acuma si am pus BOSCH FR56 din alea vechi, ce am gasit mai bun si merge asa si asa. Adica merge cand in 3, cand bine, depinde cum are ea toane. De turat se tureaza pana in capat si in relanti sta fix la 1000, si merge ok chiar daca trage "in 3" sau "normal". Am observat ca deca o las ceva timp deci de pe la 5 sau 10 minute in sus, porneste invartind destul de mult timp, dar porneste. Daca o las si mai mult pleaca instant. Dimineata pleaca la sfert si nu se opreste deloc, dar nu se tureaza decat dupa ce incep sa o accelerez, usor, mai usor, si apoi din ce in ce mai apasat sa prinda turatie. E ciudat.

Ma gandesc sa cumpar 4 bujii noi bosch, ca NGK nu imi mai trebuie si sa vad cum face.

Poate trebuie sa mai reglez ceva, avans, aer .... ???? Filtrul de benzina nu l-am mai schimbat de vreo 3 ani, filtrul de aer e destul de bun si l-am mai si curatzat. Uneori si in mers cand o turez mai brusc din a 2-a sau a treia "imi da suturi".

S-a dereglat ceva, sau se rezolva doar cu niste bujii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema, sau daca nu asemanatoare am si eu, doar ca la mine bujiile sunt toate bune si noi, masina pare ca merge in 3 pistoane dar de tras trage. Rece (daca poate fi numita asa pe vremea asta) nu o pot accelera in primele 5 minute de functionare si apoi merge numai in suturi dar dupa ce se incalzeste bine merge mult mai bine, dar la relantiu merge de parca ar fi in 3 pistoane insa turatia 900.

M-am gandit ca poate fi de la tachetii hidraulici , poate sunt plini de depuneri sau mai stiu eu ce alte minuni .

Poate stie cineva mai multe ca m-a disperat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imparatul - Sa nu ai alte probleme legate de aprindere, decat bujiile!! Faptul ca gasesti 1/2/etc. bujii ude, asta nu inseaman neaparat ca este vina bujiilor. Mai cauta si in alta parte. :icon_thumright:

knox - daca ar fi problema de tacheti, cu siguranta ai fi sesizat si zgomotul acestora; in plus, din descrierea ta, nu prea are cum sa fie din vina tachetilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imparatul - Sa nu ai alte probleme legate de aprindere, decat bujiile!! Faptul ca gasesti 1/2/etc. bujii ude, asta nu inseaman neaparat ca este vina bujiilor. Mai cauta si in alta parte. :D

knox - daca ar fi problema de tacheti, cu siguranta ai fi sesizat si zgomotul acestora; in plus, din descrierea ta, nu prea are cum sa fie din vina tachetilor.

Dupa ce schimbi filtru de benzina vezi cum pulverizeaza injectoarele.E posibil sa le ai infundate.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 8V-ul meu eu am deocamdata avansul dat peste cap (adica am pus eu cureaua de distributie si am reglat eu avansul "dupa ureche").

la intalnirea vwforum din primavara am vrut neaparat sa ajung si aveam urmatoarea problema:

nu prea pornea sau mergea in 2-3 cilindri si uda bujiile.

daca pornea statea la ralanti (!) dar cum o acceleram putin murea! chiar dupa ce mergea 5 min. la ralanti.

bujiile erau ceva ngk-uri, apoi ceva bosch-uri .

ca ultima solutie sambata dimineata cu doua ore inainte de intalnire am luat niste bujii romanesti de sinterom (!) si a luat-o din prima si merge fara probleme acum.

in concluzie vreau sa zic ca bujiile sunt ffff. importante : :D

acum porneste la prima cheie si sta la ralanti si se tureaza chiar dupa 3-4 saptamani de pauza si cu avansul reglat ca vai de el. (asta e intervalul la care ii mai dau cate o cheie - k-jetronic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si eu am aceeasi problema doar ca mult mult inferioara.. in sensul ca masina la relati are fluctuatii de turatie.. iar in mers la o turatie ridicata incepe sa se scuture daca mai accelerez.. In service-ul unde este acum mi-au spus ca problema e la ceva cantar de aer care trebuie curatat.. acuma stept sa vad.. o sa vad spun daca reusesc ceva..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cantarul de aer este curat curat, pentru ca am scos furtunul de gaze afara, si nu le mai baga la filtrul de aer. Alte simptome nu are masina. O sa vad ce-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit cam tot ce e pe aici pe threadul asta si pe altele si in timp ce citeam mi-a venit in minte capul de la injectie acolo unde se distribuI benzina pe fiecare piston ! Acolo cineva mi-a explicat ca exista un flotatant (nu stiu exact despre ce e vb ..... ) care in functie de presiunea care vine benzina urca si coboara ! Astfel vine si intrebare care mi-a trecut prin minte : ESTE POSIBIL CA ACEL "FLOTANT" SA NU MAI URCE SI CA COBOARE CUM TREB ??? si daca da : CUM AR REACTIONA MOTORUL IN CAZUL ACESTA ???

Modificat de Raekwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit cam tot ce e pe aici pe threadul asta si pe altele si in timp ce citeam mi-a venit in minte capul de la injectie acolo unde se distribuI benzina pe fiecare piston ! Acolo cineva mi-a explicat ca exista un flotatant (nu stiu exact despre ce e vb ..... ) care in functie de presiunea care vine benzina urca si coboara ! Astfel vine si intrebare care mi-a trecut prin minte : ESTE POSIBIL CA ACEL "FLOTANT" SA NU MAI URCE SI CA COBOARE CUM TREB ??? si daca da : CUM AR REACTIONA MOTORUL IN CAZUL ACESTA ???

Chiar o intrebare foarte indreptatita !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se pare ca nu stie nimeni sa raspunda la intreb asta ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de talerul de la injectie. Acesta e ridicat de aerul aspirat de motor, dar el nu se misca complet liber ci este impins in jos de presiunea creata de regulatorul de presiune de pe chiulasa. Bratul talerului misca in capul de injectie un fel de cui pontou care dozeaza cantitatea de benzina.

Sincer eu nu cred ca se poate bloca cuiul pontou in injectie si sa nu se mai miste liber decat daca a stat aruncata injectia pe undeva. Daca vrei sa verifici talerul scoate furtunul de admisie de deasupra lui si misca de el in sus si in jos. Trebuie sa se miste usor si discul talerului sa se aseze bine jos, sa nu atinga marginile. La inceput s-ar putea sa mearga mai greu in sus din cauza presiunii ramase in sistem care opune rezistenta destul de mare.

post-698-1182434226_thumb.jpg

post-698-1182434246_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms codres :( pt info o sa il verific de curiozitate macar si tot il verific ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:) asta trezeste amintiri mai vechi

am plecat din oras si am lasat masina (KR) la frate-meu pt 2 saptamani.

cand ma intors mi se plange: "baa... ma depaseste si un Tico, asa slab iti merge"

masina a mers in 3 pistoane timp de 2 saptamani. Foarte foarte rar mai mergea si al 4-lea. Bujiile nu sunt de vina. Fisele de la KR sunt pacatoase rau. Am schimbat fisele si toate bune. Mentionez ca pe fisele vechi era vizibil cu ochiul liber pe unde scapa arc electric. Nu se pot repara sau carpi, pur si simplu trebuie schimbate.

pe masina aveam fise cu ceva invelis din material solid (ca si un textolit). Cand am cumparat fisele noi, nu am gasit decat ceva fise "siliconice". Am inteles ca nu sunt asa bune, dar de 2 ani merg cu ele fara nici o problema.

Intrebare: cum ai verificat bujiile "moarte"? Tot pe fisele de pe masina?

Desi am senzatia ca ai rezolvat de mult problema,

sa ne tii si pe noi la curent cu concluziile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele trebuie sa fie neaparat bune!!!Fara astea...nici sa nu cauti alte probleme.Din cauza fiselor eu am schimbat toata aprinderea(delco, bujii, bobina, aprindere electronica etc...) + ca imi faceam probleme ca e de la injectie...Fisele la KR sunt pacatoase rau, se intrerup in zona care intra in chiulasa (pt ca e caldura f mare acolo, deaia trebuie si bujii speciale) si mai ales cand ai probleme si tre sa le scoti si sa le bagi la loc des...Si faza e ca nu poti vedea daca arunca scanteia in afara...Faptul ca schimbi bujia si iti merge o vreme e o coincidenta, bujia fiind curata ea are capacitatea sa iti dea o scanteie mai buna o perioada de vreme dupa care..aceeasi faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!