Jump to content

Seat Leon Fr 2003


EPoX

Postare recomandată

Adrian@revo

Si parerea mea este aceeasi, jantele de porsche vin ca si nuca in perete pe seat. Este ca si cum ai face reno' tuning pe dacia 1310, adica sigla reno' in loc de dacia, volan reno', jante reno', etc. Toata lumea va sti ca visezi la un reno' dar ai avut bani doar de 1310. Plus ca nu vad rostul anvelopelor mai late pe spate la o masina fwd. In rest toate bune si frumoase :icon_thumright:

P.S. De acei bani mai bine luai niste OZ-uri usoare si frumoase.

Link către comentariu
  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BAD_MF

    123

  • Bogdan_wrc

    18

  • bbm

    12

  • EPoX

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, in legatura cu jantele .... nu aveti in totalitate dreptate! porsche deja are o divizie care se numeste Porsche Design, care fac de la jucarii si haine .... pana la geamantane. Daca ai un geamantan pe care scrie porsche si tu ai .... orice masina numai porsche nu .... nu cred ca e taraneala sau nu mai stiu ce .... este deja un brand universal, nu numai auto. Daca jantele sunt porsche de ce sa scrie pe ele altceva? Daca fiatul coupe e design pininfarina .... ce faci dai scrisul jos ca el face si ferrari?

Modificat de lile
Link către comentariu

Bine punctat Lile. De asemenea daca va uitat pe site-urile germane o sa vedeti multe A3, Golf 4/5 cu modelul asta de jante. Exista si modelul necromat. Si acolo s-a pastrat stema. Dau o alura interesanta masinii si in plus face parte si din grupul VAG, sunt ceva special nu am pus jante pe care scrie peugeot ;). Oricum mai ramane de vazut cu jantele.

Ce doresc acum e sa-i montez un blow-off-valve.

Maine ii montam o alarma cu pager.

Link către comentariu
Adrian@revo

Porsche face masini, iar pe langa produce articole si diverse accesorii. Nu este nimic nou aici, mai toti producatorii auto care se respecta fac asta (de la Opel pana la Ferrari).

Cat despre fiat-ul coupe (la fel ca si alte marci auto precum Alfa Romeo, Ferrari, Peugeot , etc) colaboreaza cu Pininfarina in vederea elaborarii design-ului anumitor modele, nefiind ceva care se poate monta ulterior si evident nu are absolut nici o legatura cu ce discutam noi aici.

Acum daca proprietarul masinii este multumit cu jantele sale ... foarte bine, doar e masina lui si face ce vrea cu ea. In schimb parerea mea ramane aceeasi.

Link către comentariu
tipic loganist :icon_thumright:

Urat... nici n-ai idee cate report-uri am primit pentru postul tau. Chit ca esti pe forum vw, nu se accepta astfel de atitudini. Data viitoare se lasa cu warning.

P.S. In afara ca scrie Logan in profil, cu ce te-a deranjat colegul 1.6? A zis acelasi lucru ca toti ceilalti! Din nou... urat!

Link către comentariu

nu vreau sa ii iau apararea, dar il cunosc pe liviu si el nu e asa. probabil a fost o gluma mai putin inspirata. el e baiat bun si nu ar jigni pe nimeni niciodata.

Link către comentariu

...nu cred ca tre sa va mai legati de jantele porsche...tre sa vedeti masina live si dupa mai vorbim.e prea tare.jantele vin super si masina arata senzational cu ele...e mai speciala. :beerchug:

Link către comentariu

nu ne legam de jante, ne legam de logo-ul Porsche! Porsche e in principal producator de masini cum bine puncta cineva mai sus, iar daca pui logo-ul unui producator de masini pe o masina fabricata de alt producator rezulta...va las pe voi sa definiti notiunea de kitsch :)) Nu cred ca veti vedea vreun Porsche cu jante cu logo-ul Ferrari sau invers...

L.E.: voi cum judecati in sinea voastra cand vedeti un trabant cu logo de BMW sau mai stiu eu ce...sau Dacii cu inscris de V6 pe spate...sunt de fapt niste vise transformate in elemente de kitsch

Modificat de Radu C.
Link către comentariu

dupa mentalitatea asta nu ar trebui sa avem head-unituri sony pt ca sony echipeaza ford, nu ar trebui sa avem cauciucuri michelin ca ele echipeaza renault, bmw nu ar trebui sa aiba motoare diesel ca sunt facute in colaborare cu peugeot si exemplele pot continua.

e irelevanta sigla porsche.

Link către comentariu

in belgia, germania si toate tarile europene in care tuningul are o oarecare traditie exista foarte multe masini cu jante Porsche(replica sau originale) si nu zice nimeni nimic, chiar sunt f apreciate

au un farmec al lor aparte si cu sigla dau si mai bine....si pana la urma poti sa te c..i in gustul omului? doar nu a taiat capu' la nimeni

sa le porti cu placere Epox

Link către comentariu
Adrian@revo
dupa mentalitatea asta nu ar trebui sa avem head-unituri sony pt ca sony echipeaza ford, nu ar trebui sa avem cauciucuri michelin ca ele echipeaza renault, bmw nu ar trebui sa aiba motoare diesel ca sunt facute in colaborare cu peugeot si exemplele pot continua.

e irelevanta sigla porsche.

Ceea ce ai scris nu are absolut nici o legatura cu ce discutam noi aici. Fara suparare.

Parerea mea este ca ii statea mult mai bine cu niste OZ-uri sexy, plus ca nu inteleg de ce sa pui jante mai late pe spate cand masina are tractiune fata ?! La 911 da, este OK, acolo si motorul este in spate ... dar aici vorbim de un seat :ceuameni:

Link către comentariu
Ceea ce ai scris nu are absolut nici o legatura cu ce discutam noi aici. Fara suparare.

Parerea mea este ca ii statea mult mai bine cu niste OZ-uri sexy, plus ca nu inteleg de ce sa pui jante mai late pe spate cand masina are tractiune fata ?! La 911 da, este OK, acolo si motorul este in spate ... dar aici vorbim de un seat :ceuameni:

Perfect de acord... chiar nu vad ce sens are comparatia cu Sony & Company.

Iar in legatura cu masina, in afara de faptul ca nu sunt de acord ca dimensiunile sa fie diferite (decat pentru show eventual) pentru ca se accentueaza enorm caracterul subvirator, in rest masina este facuta cu mult gust.

Totusi nu ar fi rau sa pui sigla Seat... sau sa lasi cromat...

Sa o stapanesti sanatos si bafta la modificari

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina prezenta la Expozitia Auto desfasurata la Iasi in weekend-ul trecut >>

post-558-1180423202_thumb.jpg

post-558-1180423208_thumb.jpg

post-558-1180423214_thumb.jpg

post-558-1180423221_thumb.jpg

Link către comentariu

frumusica masina.

cat despre jantele mult contestate si eu as da jos sigla dar nu as pune sigla de seat aia el clar. as lasa fara sigla ... crom simplu.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare la toti. In sfarsit m-am inscris si eu. Masina este a mea.

Epox este colegul meu de la magazin, isi prezinta acusica si el golful.

Am nevoie de ajutorul vostru. Am vazut ca sunt pe aici cativa priceputi in adevaratul sens in ale motoarelor, mai ales 1.8T.

Ideea este cresterea puterii. Ce vreau sa va intreb este ce tip de turbina este exact pe versiunea asta de motor si cat duce . Din ce am auzit 210 cai ar fi numai bine fara a forta nota. Deocamdata nu vreau sa schimb turbina, injectoare etc. Se va modifica softul, un kit admisie 57i de la KN si eventual evacuarea cap-coada. Modificarea vreau sa se incadreze in niste limite, pana luam masina de frecat la firma, seatul va merge zilnic in regim normal.

In priviinta softului il rog pe Voinea sa intervina.. ce reteta ar fi buna :icon_thumright:

Orice sfat este bine venit !

Va multumesc..

Link către comentariu

@Ice_2k - Imi cer scuze daca gluma mea a fost prost inteleasa.As putea sa dau si eu report de 1000 de ori la postul #25 ca m-a numit "de la tara", nu?Chestia e ca eu am inteles unde bate, si daca nu mi-a sarit tandara inseamna totusi ceva, nu?

@1.6 - Nu am afirmat faptul ca ai fi unul dintre "aia cu logan" ci pur si simplu afirmatia ta mi s-a parut a fi invidioasa.De ce?Pentru ca tu te-ai axat pe jante si nicidecum pe emblemele de Porsche, care au fost discutate atat de alti utilizatori, cat si de proprietari, pe pagina anterioara.Cu sau fara postul tau, traiectoria topicului era de inteles.Ca sa nu mai vorbim de faptul ca omul si-a prezentat masina, asa cum e ea, nu cu jantele care ar trebui sa le schimbe la cererea publicului.REPET : Vorbesc de jante, asa cum ai scris si tu, nu de embleme.

Si...sa-mi fie iertat off-topicul super-prelungit - ti-ai schimbat masina din semnatura ca sa nu se mai ia "astia rai" si needucati de tine, de la tara??Nu sunt un tip care generalizez, nu vreau sa fiu inteles gresit, dar am incercat sa fac o gluma la care nu i s-a inteles sensul.

@everyone - veniti la Iasi si dati-va cu parerea cand vedeti masina in fata voastra daca-i sta rau sau bine cu JANTELE de porsche.De embleme nu comentez pentru ca nu am acordat atata atentie masinii, incat sa-mi dau seama daca din punct de vedere estetic dau bine pe jante.

Apropos de kitsch, una este sa pui un abtibild de BMW pe Wartburg(sper ca nu e vreun posesor p-aici care sa se supere), si alta e sa dai 2-3 mii de euro pe un set de jante, doar pentru ca ala este modelul ce te unge la suflet si crezi ca da bine pe masina, mai ales daca nu este produs after-market care sa-l gasesti pe toate drumurile.

@BAD_MF - am asteptat un mail de la tine.Ms.Am rezolvat.Spor la modificarile sportivului mai sus prezentat!

Modificat de liviuxp2000
Link către comentariu

Kitsch-ul este un termen folosit pentru a determina un obiect decorativ de prost gust. In cazul de fata, multa lume a sfatuit ca ar fi bine sa se renunte la jante Porsche pe masina Seat, pt ca ar fi un obiect decorativ de prost gust. Nu incerc sa il conving pe posesor ca de fapt masina pe care o conduce aduce a kitsch cu jantele acelea, e la latitudinea lui sa decida daca e kitsch sau nu, in fond e masina lui...Noi doar am sfatuit

Link către comentariu

Gata fratilor cu jantele. Tot timpul la o masina daca 1% are ceva aiurea despre acel lucru se vorbeste 99%. Jantele sunt cam unicat in Romania, sunt foarte apreciate in afara, dau bine pe masina si sunt al naibii de scumpe. Asa ca cel putin pana ma plictisesc de ele raman. Sper ca am incheiat acest subiect ;)

Acum va rog sa revenim la ce am inceput sa discutam in postul #42 Astept sfaturile voastre ;)

Link către comentariu

E frumoasa masina :lol: Eleron Je-design, fara pleope, fara angeleyes.. :lol:

Link către comentariu

Masina arata super bine,jantele sunt misto,chiar si cu emblema controversata.Sa fim seriosi cati posesori de skoda nu au jante cu vw,sau invers? :) Daca ai ocazia sa cumperi ceva in bani buni,chiar daca acel ceva nu are legatura cu masina ta(ma refer la jante),dar se potriveste,de ce sa nu il cumperi?!

Cred ca suntem uneori prea carcotasi(fara suparare)

Link către comentariu
Eh la partea de styling ma voi descurca eu..

La motor am nevoie de ajutor :icon_thumright:

pai sa incep asa (tin sa precizez de la inceput ca este doar parerea mea, sa nu apara flame , va rog):

- turbina pe care o ai tu pe masina este k03, din ce se vehiculeaza o cifra realista este undeva in jur de 210 - 215 cai (doar din soft); daca vrei sa alegi soft, ei bine acum ai de unde si as incepe cu "al casei" dragos voinea (sa-i spui ca vrei musai de la MRC :( - vezi zyx care este foarte multumit), skn, waterower (scuze daca nu am scris corect), rabane, ceky, etc pt toti vei intilni pareri si pareri (in general citi oameni atitea pareri) , fiecare are cel putin o masina cu care sa se mindreasca; depinde de tine, citi bani vrei sa bagi in soft si ulterior in masina; dar in orice caz, eu unul as fi foarte atent la aspecte de genul cit am presiune in turbo over boost si cit este constant, unde face over boost si cit scade pina la presiunea pe care o tine constanta, sa nu am diferente mari intre over boost si presiunea tinuta constant (adica overboost 1.8 bari si apoi constant 0.6 pe care sa ii tina fix 1000 de ture iar de la 4500 rpm masina sa fie o lesinatura); si parerea mea, inainte sa te apuci sa faci soft monteaza un ceas de presiune turbo (asa vei avea ocazia sa vezi cit face presiune inainte si cit o sa faca dupa), un ceas de presiune ulei si unul de temperatura ulei; si nu cumpara no nameuri, cumpara niste defi daca tot ai dat citeva mii pe jante si vrei ceva de calitate pe masina; iar turbina k03, daca o sa ai overboost mai mare de 1.5 , la citi km are masina la bord, o sa mai traiasca foarte putin;

- evacuare: daca ai in minte sa schimbi cindva turbina, atunci sfatul meu este sa pui doar catalizator sport si evacuarea de la catalizator pina la bara spate - nu de alta dar nu are rost sa arunci acum banii pe down pipe si ulterior cind schimbi turbina sa ai nevoie de alt down pipe; eu am de la milltek, zyx, fusco, robi cu s3 la fel, poate mai sint si altii ; cred ca toti vor spune la fel, milltek sint foarte buni pe 1.8T;

- furtunul de silicon de admisie (intre cutia filtru aer si turbin) este foarte necesar mai ales ca vei schimba admisia de aer stock cu una KN, pe caldura asta si cind turbina o sa fie "chipata", o sa simti ca de la 5000 rpm in sus motorul parca este sugrumat, parca nu mai are vlaga, este din lipsa aerului , furtunul stock de cauciuc ieftin se "sugruma"; iti recomand furtunul de la forge motorsport; si inca un sfat, cind vei unge cu ulei special filtru de aer, nu da mai mult decit este necesar (adica sa nu arate filtru imbibat in ulei), nu de alta dar in urmatoarea mie de km vei avea sanse foarte mari sa -ti pice MAf sensorul

- daca tot vei face soft, nu astepta sa ti crape de la sine supapa de recirculare bosh (care este din plastic si are in interior o diafragma de cauciuc), cumpara de la bun inceput una de la forge motorsport (are codul 007P, este cu piston si nu se strica nici in 50 de ani);

- suspenie: recomand bielstain b8 cu arcuri eibach (-3 cm) dar vezi sa nu cumva sa-ti atinga in spate pt ca ai rotile foarte late;

- daca trebuie sa schimbi diverse bucse care troncane, cumpara tot setul de la powerflex pt masina ta (nu cred ca sare de 400 euro - fata si spate la un loc);

- "dogbone" de la powerflex - bucsa care tine cutia de viteze de sasiu astfel incit , sa nu mai ai acea senzatie ca bagi piciorul in masina si mai intii se balangane motorul / cutia si apoi pleaca masina;

- barile stabilizatoare - macar fata superioara intre amortizoare - te va scapa de o buna parte din sentimentul "barca pe valuri" la viraje; eu am pus si in spate intre amortizoare dar atentie ca nu mai intra apoi in portbagaj orice model de geamantan = tot sifonierul;

- ti-au mai ramas bani? daca da, schimba si discurile de frina fata cu unele de la tarox (cele care au striatii si gauri) + placute de frina ferodo 2500 (nu de alta dar mai trebuie sa te si opresti);

- furtunele de silicon de la intercooler sint iarasi foarte bune si necesare din acelasi motiv ca si cel de la admisie turbo; sau mai bine cumpara tot kitul de la forge motorsport (big intercooler + furtune silicon);

- short shift de la forge motorsport

bafta la modificari, daca imi mai aduc aminte ceva iti spun, daca mai vrei sa ma intrebi ceva, intreaba-ma :(

PS: daca vei face toate astea, vei avea o masina foarte misto si vei intra in clubul select al oamenilor nebuni care fac imprumut la banca pentru a isi tuna masina (si eu fac parte) , a avea satisfactii maxime si a fi convins 100% ca nu iti vei recupera decit in mica masura banii cind vinzi masina :(

PS2: iar daca vrei 265 de cai, iti vind eu kitul de turbo k04 care a fost pe cupra mea si care are 17000 km (adica e ca nou) -> vezi anuntul aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=28144&hl=

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!