Jump to content

Supercharger


dbmaster
 Share

Postare recomandată

Salutare!

dupa ce am vrut sa vand masinuta (dupa o experienta nefericita m-am razgandit ) m-am gandit din motive personale sa-l pastrez. asa ca mi-au venit idei: vreau sa ii montez un supercharger.. doar ca m-am lovit de o problema si anume de lipsa informatiilor... am cautat pe net si am gasit definitii, niste superchargere de vanzare p-afara (ma refer la tot kitul) dar nici unul pt. motorul meu(daca aveam vr6... heheh)...

asa ca apelez la voi: stie cineva ceva despre acest lucru!? unde as putea sa gasesc un asemenea kit care sa nu ma lase cu capota ridicata pt. ca imi lipseste vre-un furtun!? se poate asa ceva pe motorul asta!?

am inteles ca g60-ul avea un supercharger dar nu stiu nimic despre el...

Mercic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoi de alte pistoane, biele, ax cu came, injectie, galerie evacuare, turbina, (pe blocul tau nu poti monta compresor ca nu are prinderi ca la g60, doar turbina) compresia trebuie scazuta, intercooler, B.O.V., .... ==========> 2.000 de euro pe putin daca vrei o treaba calumea cu piese noi. In concluzie schimba motoru cu unu mai mare si ai terminat treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistoane noi? biele noi!? ax nou!? pt. ce!? nu prea are sens... in rest, kitul stiu ca e scump si ca mai sunt nevoie de cateva modificari...

motorul meu are segmentii si cuzinetii noi, garnituri, curatat... e pacat de el... de decomprimat motorul stiu ca nu e nevoie decat daca bagi presiune mai mare de 10 psi... (ceva de genul)... deci!?

sa zicem ca vreau neparat sa fac miscarea... solutii exista!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica nu are sens? motorul cu compresor e gandit de fabrica, ce vrei sa faci tu te bazezi ca inginerul de la VW a pus o toleranta in plus...

nu ai absolut nici un motiv sa faci ce vrei sa faci in RO. vrei putere mai mare -> schimbi cu un motor mai puternic. parerea mea.

poti sa te alegi cu un 1.8 g60 compresor mecanic (supercharger) 160 CP montat pe masina ta la sub 1000 euro, depinde cum gasesti motorul si cine ti-l monteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

treaba asta trebuie gandita bine.varianta cu pistoane noi // supape // axe cu came

(nu oem - sa fie facute pt compresor ) este si ea calculata. pai daca ii pui compresor

motorul o sa fie fortat la maxim - crezi ca o sa reziste mult???

aici nu cred ca exista cale de mijloc. ori o faci ( schimbi tot ) ori o lasi asa.

parerea mea e ca mai bine ii pui un vr6 cu maxim 1000 de euro decat sa investesti minim

1500 si sa te trezesti cu pistoanele prin radiator :Driver:

brgds

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

ok... pe ce modele exista acest tip de motor (G60) ca sa ma apuc sa caut...

iar treaba cu Romania este asa cum zici tu pt. ca vrem noi sa fie asa... conteaza sa vrei sa faci ceva si sa faci... da' nu despre asta vb aici...

vr6 nu vreau...

Modificat de dbmaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai raspandit ii pe corrado mai sunt si pe unele golf mk2 si passat b3 parca. Problema este ca sunt cam rare (alea bune). 70% dintre ele au compresorul spart. Daca vrei sa il pui pe golf 3 intra la fix, merge cu cutia ce o ai acuma, instalatia electri pusca si ea la fix in panoul de relee. Da mai intai trebuie sa gasesti un motor bun.

Numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul cred ca face fata cu la un turbo ( atata timp cat nu se depasete o anumita presiune 6 Bar ) sau Supercharger desi as alege turbo " http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=124...41bbf0f0ada3583 " daca un motor de Oltcit poate si sant multe Oltcituri cu turbo :D poate si unul de Vw . Succes si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ma gandeam si eu.. nu suporta motorul de vw... o presiune in plus de 6-8 bari? ma rog... ma gandeam ca a incercat cineva asa ceva, dar in romania sunt atat de rare masinile modificate la motor... oricum, va multumesc pt. sfaturi si o sa postez din nou cand mai rezolv ceva...

PS: are cineva de vanzare un G60!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru de olcit ii boxer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ma gandeam si eu.. nu suporta motorul de vw... o presiune in plus de 6-8 bari?

Cred ca vrei sa spui 6-8 PSI (adica jumatate de BAR), nu 6-8 BARI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai luat vorba din gura :icon_thumright:

@dbmaster

Ideea este alta, sa presupunem prin absurd ca ai toate piesele, totusi cine le monteaza ? Ce spuneti voi de Oltcituri turbo de fapt sunt 2-3 maxim si au fost facute de oameni pasionati. La motorul de 1.8 de la vw intervin mai multe probleme, unele legate strict de injectie si anume cum comanzi injectia la boost . Este foarte complicat si inca nu a reusit nimeni pe forum sa faca aceasta conversie. Este mult mai ieftin sa iei un motor G60 sau chiar un 1.8T, chiar exista 1.8T pus pe G1 si functioneaza .

Este mult mai ieftin sa schimbi motorul cu totul decit sa faci inventii care nu se fac instant, sunt lucruri de migala, sunt probe de facut si garnituri de chiulasa de ars, poti sta fara masina citeva luni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Cred ca vrei sa spui 6-8 PSI (adica jumatate de BAR), nu 6-8 BARI...

ma rog...

aveti dreptate... daca nu se poate.. nu se poate...

la modificarea injectiei ma gandeam si chiar ma intrebam si eu cum s-ar face... deci, in acest caz nici NOS nu prea poti sa pui, asa-i!?

am inteles treaba cu motorul... asta o sa fac: o sa caut un G60 sau un 1.8T (pe ce modele se gaseste asa ceva?) si mai vedem... daca stiti pe cineva care vrea sa dea asa ceva nu ezitati sa ma anuntati...

10x

Modificat de dbmaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e vorba de 0.6 bari , scuze si intradevar e mult mai usor de facut modificari la motoarele pe carburator + ca un motor de Oltcit costa 1 / 1.5 Mil deci daca il faci praf nui bai :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dbmaster

Eu iti recomand sa cauti motor G60, vine la fix, nu trebuie facute multe modificari. Datorita faptului ca este un motor cu o cilindree mica nu vei suporta niste impozite impovaratoare . Mai ieftin il gasesti cumparand un Passat B3 (1200-1500E), Golfurile sunt mai rare si costa mult .....foarte mult :icon_thumright:

Succes la modificari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stie cineva, motorul G60 merge la fix? se poate omologa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca tot am vazut ca cineva a inviat topicul aceste m-am gandit sa pun si eu o intrbare: stiti cumva daca exista ceva solutii de supraalimentare a motorului de 1,6 101 CP ?

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca maxim poti sa ii pui un kit de admisie performant, sa schimbi tot traseul de evacuare cu unul din inox si sa ii faci un chiptuning(eventual si o pompa de benzina cu un debit mai mare, ceva de 4 bari). Mai multe nu prea merita sa investesti parerea mea.

O supraalimentare cu turbo sau compresor nu cred ca e fiabila, e 1.6 totusi si are deja 101 cai cat crezi ca poate sa mai duca:)

Bafta!

Modificat de mihai2ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul diesel merge pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

mihai2ro> Eu zic ca poate sa duca destul. Desi nu sunt un cunoscator in materie (am citit destul de mult inclusiv aici pe forum de la ), prin analogie, daca un 1.4MPI 16V are 80 CP iar un 1.6MPI 16V are 102 CP atunci un 1.8 aspirat cu 16V nu cred ca se duce la mai mult de 130CP. Numai ca cel de 1.8 are turbina iar cele TSI au si supercharger mecanic pt turatii joase si cred ca pot fi duse la 220 CP fara probleme. Nu vad de ce 1.6MPI 16V nu se poate duce si el la macar 125CP cu supercharger mecanic si resoftare. Daca stilul de condus se pastreaza si nu este unul sportiv nu cred ca ar fi probleme. Nu stiu insa ce supercharger mecanic poate duce ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!