Jump to content

Copilashu La Reparat


faty
 Share

Postare recomandată

E actionata direct de axul din cutie, deci nu prea ai ce sa mai schimbi. Verifica cum se invarte cablul de la kilometraj sa nu fie blocat, si apoi uita-te si in cutie cum arata axul, are ca un fel de filet sau melc in zona in care actioneaza pinionul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • faty

    41

  • codres_ali

    6

  • elvis_ion

    5

  • Golfuletz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am mai avut timp sa umblu prin service ca am avut ceva examene si servici toata ziua inclusiv azi.. asa ca azi m-am pus pe curatat motoru.. fac si io ce stiu si pot..

Nu imi placea deloc cat era de jegos.. nu l-am curatat eu foarte tare.. doar la suprafata.. dar is foarte multumit si mandru de ce am reusit.. si am si degete belite cu care pot dovedi :icon_cheesygrin:

4fc8f48a9c8c1a861b6723f03830ae25.th.jpg

e68a08c29e2153f18e82175f0030519d.th.jpg

56bfdd2be88ed001c6117c9354118eb0.th.jpg

26673c58e32cae57dd4fcc84c88b373d.th.jpg

adccdf23f39d9c8a020eb7227932ad87.th.jpg

e6514dfff77c6bfd6e4c46e89c511b61.th.jpg

1556b529f23937b8c07910ab2b69915b.th.jpg

2add3422c8aca2ca3618f0de1e3a930d.th.jpg

03d629d341100b8ec7945074245d6da8.th.jpg

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta viata, pe bune. imi place foarte mult sa vad masini lucrate si pe interior, nu doar la exterior :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa am iara probleme cu relantiu'.. Dupa ce o vreme a fost ok.. acuma incepe iara sa faca figuri.. Azi dimineata de exemplu.. a pornit ok, am lasat-o vreo cateva minute sa se incalzeasca si sa-mi dezaburesc geamurile.. si am pornit incet.. Dupa cam 3 km la o intersectie unde am franat.. a murit motorul.. si de aici incolo nu a mai stat la relanti.. Mai mult ca sigur ca dupa servici cand o voi pornit.. va sta iara..

Din ce cauza tot apare treaba asta ? Am crezut ca e din reglaje.. si mi-a reglat-o cineva destul de bine.. Sa se fi dereglat asa tare de atunci ? Ce-i drept e ca nu mai merge ca in ziua in care a fost reglata.. a inceput sa smuceasca la trecerile intre viteze.. iar la turatie mare ( >4500 ) nu mai are vlaga.. incepe sa sa scuture toata si sa traga tare scarbos.. Care sa fie cauza ? Cu ce sa incep ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti te rog sa ma ajuti cu codul de la pipa de la gazele de carter

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sa fie cauza ? Cu ce sa incep ?

Pai poti sa incepi cu o sticla cu benzina,o carpa si o bricheta :blink: ...chiar nu stiu ce ti se tot intampla. Ai verificat surubul de pe admisie? Nu s-a strans din nou?

Felicitari pentru motor,acum ca stii ce si cum poate ii dai stralucire si la al meu :D (nu ca ar tine la praful de la noi dar macar sa-l tragem in poze :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poti sa incepi cu o sticla cu benzina,o carpa si o bricheta :) ...chiar nu stiu ce ti se tot intampla. Ai verificat surubul de pe admisie? Nu s-a strans din nou?

Felicitari pentru motor,acum ca stii ce si cum poate ii dai stralucire si la al meu :blink: (nu ca ar tine la praful de la noi dar macar sa-l tragem in poze :D )

Pai asta e interesant.. ca am aflat ca pana la urma mecanicu o strans surubu.. si de fapt mie imi facea figurile pentru ca tragea aeru ala fals.. si s-o belit amestecu.. Acuma nu mai stiu ce poate sa fie.. pentru ca nu i ceva constant.. tot apare si dispare.. O sa pun sus si WUR-u ala de la UGOD sa vedem poate face ceva diferenta..

Edit: Pentru curatat.. nu iti tre numa o sticla de engine cleaner ( face minuni .. am ramas surprins ) si o gramada de nervi si sfinti de aliniat la raport cand iti dai cu degetele si unghiile de toate fierele cand freci pe acolo..

Apropo.. poate ai azi chef sa stam sa surubarim.. si sa tot facem ture.. sa vedem ce schimbari apar.. ca numa un imbus si multa benzina ne tre :D

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu plec la Timisoara iti dau un tzrr si povestim. Eu nu sunt atat de sigur ca surubul de aer ar trebui sa fie strans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FRUMOS MOTOR MAI AI MAI. :)

Racirea la ulei si eu o am cu radiator.....dupa cum a spus GTO mere la fix de pe mk1 gti iar daca vrei sa pastrezi si termoflotu tre facut o mik modif..

vb pe mess :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FRUMOS MOTOR MAI AI MAI. :lol:

Racirea la ulei si eu o am cu radiator.....dupa cum a spus GTO mere la fix de pe mk1 gti iar daca vrei sa pastrezi si termoflotu tre facut o mik modif..

vb pe mess :icon_cry:

mersi mersi.. mai frec o tzara la el si ma bag la shouri :)

Sa-mi fac rost de cele necesare pentru instalat radiator si o sa te contactez :lol:

Apropo.. ceva tips & tricks pentru reglat motoru sa toarca frumos ai ? O sa-mi si schimb azi bujiile daca am vreme.. ca nu stiu cand au fost schimbate.. si io umblu cu setu de NGK in portbagaj de vreo luna. Ca simptome de urmarit ar fi.. ca daca i dau talpa incepe sa traga in reprize.. si sa scutura toata.. asta incepand de la ture mai mari.. Daca in schimb in momentul in care incepe sa scuture ridic putin piciorul de pe acceleratie, continua sa creasca turatia si sa traga treptat..

Edit: A.. da.. si cum ziceam mai sus.. se intampla cate-o data pe neasteptat sa nu mai stea la relanti.. nu am gasit un sablon dupa care sa se repete.. mie imi pare ca i aleator..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa am iara probleme cu relantiu'.. Dupa ce o vreme a fost ok.. acuma incepe iara sa faca figuri.. Azi dimineata de exemplu.. a pornit ok, am lasat-o vreo cateva minute sa se incalzeasca si sa-mi dezaburesc geamurile.. si am pornit incet.. Dupa cam 3 km la o intersectie unde am franat.. a murit motorul.. si de aici incolo nu a mai stat la relanti.. Mai mult ca sigur ca dupa servici cand o voi pornit.. va sta iara..

Din ce cauza tot apare treaba asta ? Am crezut ca e din reglaje.. si mi-a reglat-o cineva destul de bine.. Sa se fi dereglat asa tare de atunci ? Ce-i drept e ca nu mai merge ca in ziua in care a fost reglata.. a inceput sa smuceasca la trecerile intre viteze.. iar la turatie mare ( >4500 ) nu mai are vlaga.. incepe sa sa scuture toata si sa traga tare scarbos.. Care sa fie cauza ? Cu ce sa incep ?

turatia la relanti e ajustata de ISV pana cand se incalzeste motorul.

sugestia mea e sa pornesti motorul si sa il lasi sa se incalzeasca cateva minute (e posibil sa stai si 10 min, depinde si de cat de rece e afara) pana cand ISV se va dezactiva. Vei observa asta pentru ca turatia motorului va scadea brusc. E posibil char sa se opreasca. Apoi desurubezi "Idle speed adjustment screw" pana cand obtii turatia dorita (intre 900 si 1000) rpm.

post-1559-1190727485_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat garnituri cu 1 ron bucata. Am gasit la o firma de piese, deci trebuie sa existe si la tine. Sunt groase si verzi, poate pun o poza.

Alea de pe ebay sunt bune.

Am gasit pe injector doua garnituri.. Ambele trebuie schimbate ?

58852397394599f3834aec816e44f72c.th.png

- 16 034133557E round seal 6X5,2

- 16A 035133557 seal 16,5X19,5X1,5

Cand le-ai luat ai cerut garnituri pentru golf 2 ? sau ai gasit asemanatoare ? ca eu am cautat si pe la depozite de piese si nu am gasit

Edit: Si inca o chestie.. cum vin scoase ? doar smulse afara ? si de introdus la fel ? vin doar indesate ?

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut garnituri de injectoare si mi-a dat unele verzi, adica a facut comanda.

Codul de la 16A e pt garnitura de la suportul injectorului. La injector sunt 13 si 16, dar mai important e 16.

Eu le-am bagat/scos cu forta, nu cred ca merge altfel. Le-am lasat putin in benzina inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi gasit problema scuturiciurilor cu benzina putina.

Pompa de benzina are facut ceva suport din aluminiu si i inaltata.. nici nu is sigur ca i pompa originala.. probabil a fost schimbata si pentru ca era prea mare a trebuit inaltata.

Problema mea acuma e.. eu am pompa originala pentru rezervor.. dar trebuiu sa stiu cum se prinde. Pompa originala vine prinsa acolo direct doar cu garnitura ? sau mai vine ceva suport ? Nu prea stiu cum functioneaza treaba.. Aveti ceva poze cu cum ar trebui sa arate ?

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am aflat o chestie care mi-a belit planurile.. se pare ca nu am deloc pompa de benzina de sub masina.. Pompa din rezervor a fost schimbata.. si cea din sub masina scoasa de tot.. Pompa din rezervor o am.. dar acuma am nevoie de capacul cu garnitura pentru pompa de benzina din rezervor..

Daca are cineva va rog sa ma contactati

A.. da.. si as avea nevoie de pompa de sub masina completa.. suport + pompa electrica + pompa de presiune..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamuriti-ma si pe mine ca is foarte derutat in momentul asta..

Pompa asta de benzina unde vine ? in rezervor sau sub masina ? Care e diferenta intre cele doua ?

E3000234876BOS.JPG

Edit: Am pus intrebarea asta pentru ca eu am cumparat pompa asta acuma ceva timp si am luat-o drept pompa din rezervor.. Nu stiu cum arata si am luat-o de buna dupa ce zicea tipu de la piese.. si acum am gasit de fapt ca aia i pompa de sub masina.. pompa pe care am mai comandat-o o data de la volksman..

Eu de fapt in rezervor am nevoie de asa ceva.. nu ?

http://cgi.ebay.co.uk/Vw-Golf-Mk2-Gti-1-8-...bayphotohosting

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Gata.. am rezolvat si cu pompele de benzina..

Am schimbat tot : pompa rezervor, sorb rezervor, carcasa pompa sub masina, pompa electrica sub masina, acumulator benzina.. Inca n-am avut timp sa o testez foarte bine, dar sper sa fi scapat de problema cu scuturiciul cu benzina putina..

Am o alta problema insa : imi moare motorul in draci..

Cand e rece merge destul de ok.. in schimb cand se incalzeste incep problemele. Turatia fluctueaza foarte tare.. incepe usor cam 50-100rpm si poate ajunge pana la 500rpm.. fluctuand intre 500 si 1000rpm.. In aceste momente in care motorul este deja cald, incepe sa moara motorul.. nu imi dau seama exact din ce cauza.. posibil cand o turez mai tare..

Cand i dau cheie chiar dupa ce moare o ia direct.. la sfert de cheie.. si sta iara frumos relantiu'.. asta pana parcurg inca cateva sute de metrii..

Daca ati trecut prin asa ceva sau va ganditi la ceva cauza va rog sa ma anuntati..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Functia search nu functioneaza desi stiu ca am mai citit topic-uri in legatura cu problema asta..

Imi murea motorul tot timpu cand acceleram puternic sau cand scoteam la punctu mort.. chiar si cand schimbam cate-o data.. Aveam si o problema de vacuum pe care am rezolvat-o ( burduf clapeta acceleratie 200roni :) ).. si am curatat si ISV-ul sambata.. Am scapat de problema cu muritul motorului, dar am mici fluctuatii de turatie.. Daca o turez mai tare, ca sa se stabilizeze se tureaza destul de haotic.. tot urca si coboara acul pana se opreste pe 1000(+/-).. si la relanti se aude ca motorul nu merge rotund ci se tot tureaza usor.. cate-o data e vizibil si pe turometru.. asa cam 50=100rpm..

Stiti cumva care poate sa fie cauza ? Am verificat daca am alte probleme de vacuum dar pare sa fie ok tot.. deci doar din reglaje daca ar mai fi ceva.. sau daca nu am curatat foarte bine ISV-ul.. Aveti ceva idei ? ce as putea sa incerc mai departe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am injectie mecanica, motor KR, nu am sonda lambda :emthdown:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
ai mai mesterit ceva? :Driver:

NU a vandut-o :D :Driver: :angry: hehehehhe!

Stiu ca sunt :) dar mi-a placut omu' cat s-a chinuit cu junghiu.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vezi ce Fat Frumos are acum de nu iti vine a crede !!!!

a crescut ca praslea in 2 ani cat altele in 10!!

dovada ? :icon_cool: la vara!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!