Jump to content

Copilashu La Reparat


faty
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc sa-mi iau un set de suspensii sport reglabile.. doar ca nu prea stiu ce as putea lua.. Am vazut pe ebay ceva chestii interesante doar ca erau cam no-name.. Care ar fi mai bune de luat ? Pe 4tuning vindea cineva KW si Weitec.. eu nu am gasit asa ceva pe ebay .. inca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • faty

    41

  • codres_ali

    6

  • elvis_ion

    5

  • Golfuletz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie careva daca mai gasesc instalatie electrica completa de golf 2 noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut
@SamuraiJerk : m-ai linistit umpic.. eu chiar credeam ca e ceva mai grav :Driver:.. Exact cum spui si tu, la fel e si la mine, doar cand se incalzeste apa incepe ledul sa sclipeasca, dimineata cand e rece motorul merg cativa km buni pana incepe ledul sa-si faca de cap. Am incercat si eu toate combinatiile cu sonda de la apa.. si nu e de acolo, am curatat-o bine prima data pentru ca era plina de depuneri, si initial mi s-a parut ca si-a revenit.. dar nu a durat mult.. Cat de repede o sa schimb toata apa din instalatie si vedem dupa ce iasa. Faza e ca nu stiu nici eu ce anume a pornit acest eveniment.. Eram la drum lung.. si dintr-o data a inceput ledul sa palpaie.. Prima data am crezut ca fierbe apa.. dar era ok.. apoi am mers spre ulei.. si acolo era ok.. ( am mai completat just in case ).. dar tot nu a disparut problema.. si o tot am de atunci.. Pana la momentul respectiv nu facea asa... Sper ca pana saptamana viitoare sa merg la un electrician.. ca mai am ceva bube pe la electric.. daca i dau de capat te anunt

Si la mine pilpie citeodata-rar, ledul de la apa, dar solutia la mine este urmatoarea:

-scot borna electrica*papuci* si suflu cu putere in ea deoarece se instaleaza vapori de apa.

-dupa ce curati de umeezeala o pun la loc si e ok.

capacul de la vasul de expansiune binenteles ca nu e strins complet .

poate si la voi e la fel..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-ati instalat careva racire pe ulei pe KR ? armando parca spunea ca are asa ceva.. ce presupune aceasta modificare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare nedumerire..

Pana acum cateva ore eu credeam ca pe masina am injectie mecanica multipunct( CIS, K-Jetronic ).. dar se pare.. dupa cate am vazut prin el si din ce spunea mecanicu la care am fost ca s-ar putea sa fie KE-Jetronic.. adica ( CIS-E ).. Cum as putea sa-mi dau seama ? Stiu ca s-ar putea sa pare destul de stupida intrebarea.. dar prefer sa fiu prost 10 minute decat toata viata..

Deci.. am gasit sub plasticu pe care se scurge apa de sub capota un ECU, care initial credeam ca e folosit doar la aprindere.. dar mecanicu zicea ca isi baga nasu si in timpu mersului.. la amestesc.. Cum pot sa stiu sigur.. ma ajuta talonu la ceva ?

Edit: Ce avantaje are cis-e fata de cis ?.. Daca are ECU se poate face chiptuning ?

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CIS-E ai doua mufe care vin la injectie deasupra filtrului de aer, la CIS nu ai niciuna. Daca ai KR sigur e CIS si vorbeste mecanicul aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai KR e.. cel putin pe talon.. Si atunci cutia aia electrica la ce ajuta ? doar la pornire ? o sa fac o poza daca apuc azi si o pun aici.. poate o sa fie mai usor sa aflu si io dupa 3 luni ce am cumparat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia aia comanda doar avansul, nu are treaba cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numa daca ai improvizatii si anume sa ti fi schimbat injectia ca so fi dus candva si o gasit numai cis-e dar si aia tre toata instalatia..... :icon_thumright: ..

codres? tu la modulu de aprindere te referi ca regleaza avansu??

cis-e ul intradevar suporta un fel de tuning, adica la mufele alea ce le conectezi la injectie (doar ptr cis-e e valabil) scoti una dintre mufe si se conecteaza un modul , am gasit la americani pe la 140 dolari si din modul alta mufa merge la injectie, si din ce am citit modifica peak -urile cum ar veni varfurile, ii da mai mul gaz, desi nu stiu cum....ca debitu se regleaza mecanic.... hmm.... in fine.

chiptuningu la care te gandesti poti numai pe digifant., ala cu rampa de injectoare

da, am zis racire pe ulei, KR u si PL au racire la ulei,, avand un traseu de apa deasupra filtrului de ulei, dar eu ziceam de radiator de ulei , un fel de intercooler ce la vandut narcis cu doar 1 mil, si m-am trezit prea tarziu :Driver:

Modificat de elvis_ion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. radiator de ulei.. la asta ma refeream si eu.. Cum se instaleaza ? de ce altceva ai nevoie ? Vine schimbat doar radiatorul ? restul componentelor raman aceleasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am bagat aseara nasu' prin masina.. nu stiam pe unde pierd ulei.. am crezut ca pe la garnituri, dar am descoperit ca un cablu e perforat.. Stiti cumva daca gasesc asa ceva.. si mai mult de atat stiti si cum i zice sa stiu ce sa cer la piese :D..

ad6ca63eb0b90dece5d9eae60bc6abf0.th.png

Mai am o problema.. mi-a murit indicatorul de kilometraj de pe casuri.. restu' merg bine.. Am stat aseara vo ora si m-am chinuit de am dat jos ceasurile.. da se pare ca e prins bine in spate.. Ce ar putea fi.. din ce cauza sa nu mai mearga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti careva cat face un regulator de relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ISV ? un ISV de KR parca mai am si eu pe acasa.... oricum merge spalat si ala ce l ai tu cu benzina......

si furtunu ala costa 50-60 eur nou OEM ..e de la aerisirea gazelor de carter si duce catre filtru de aer :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ISV ? un ISV de KR parca mai am si eu pe acasa.... oricum merge spalat si ala ce l ai tu cu benzina......

L-am spalat odata.. da tot imi face figuri la relanti.. si ma gandeam sa-l schimb sa pun unu nou sa stiu o treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si alte hibe acolo.... amestec prost avans aiurea si dracii dinalea .... ca relantiu ala ...isv u nu lasa motoru sa moara.....trage aer mai mult cand scade turatia...oricum nici pe al meu nu mai reusesc sa i dau de capat....la un moment dat lam reglat perfect ....dar de atunci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. am gasit ce era.. tragea aier fals pe la cantaru de aier.. si i-am strans mai bine colieru la garnitura aia si i-am belit amestecu.. pana maine sper sa se rezolve :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-ati instalat careva racire pe ulei pe KR ? armando parca spunea ca are asa ceva.. ce presupune aceasta modificare ?

Salut! Acum am vazut ca te lovesti de racitor de ulei....Eu am avut pe KR,suport de filtru+conducte +radiator de ulei de Golf 1 GTI si se monteaza f.usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de cateva maruntisuri si nu stiu unde sa le caut.. poate ma ajutati..

In trebuie :

- senzorul de temperatura la apa din borcan ( mi s-a rupt filetul si pierd apa pe acolo ) .. merita sa-l caut prin dezmembrari ? sau sa caut nou ?

- furtunul ala de la filtru pentru gazele carter ala cu duza..

- garnituri pentru injectoare ( am inteles ca is ceva o-ringuri.. poate ma lamureste si pe mine cineva ).. si am inteles ca cele mai bune is de la VITON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit senzorul de nivel..

Furtunu' ala nu l-am gasit inca dar m-a ajutat armando cu codul si poate am mai mult noroc acuma..

Garnituri pentru injectoare se pare ca nu gasesc nicaieri...

Mai an nevoie de un sfat.. Mi-a murit vitezometrul si se pare ca s-a mancat rotita aia dintata de pe cablu.. problema e ca am gasti doua modele... una gri si una rosie.. care e pentru gti ? ca tipu' ala nu stia.. cea gri are 16 dinti iar cea rosie 15..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: :blink: :D :lol: si la mine la fel, si mia gasit 2 modele una scurta si una lunga =)) diferenta de 6cm ....tre sa ma duc cu modelu :D si sa le aduca pe amandoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rosie am luat si eu pana la urma.. ca asa mi si in cutie.. sa vad daca potrivesc

Garnituri pentru injectoare stiti cumva unde gasesc ? Potrivesc si de pe alte modele ? Foarte putine am gasit pe situri pe la americani.. la noi nimica. Am citit pe vwvortex ca daca iti joaca injectoarele atunci is duse garniturile si ar fi indicat sa le schimbi.. asa ca asta vreau sa fac, am cautat prin depozite de piese si magazine da nu o auzit nimeni de asa ceva pana acuma..

Stie careva cum is ? is doua garnituri de cauciuc ? sau au si ceva insertii metalice ? vine o singura varnitura pe injector in partea de sus ? sau vin mai multe ?

Edit: Portivesc oare d'astea ? ebay.co.uk

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat garnituri cu 1 ron bucata. Am gasit la o firma de piese, deci trebuie sa existe si la tine. Sunt groase si verzi, poate pun o poza.

Alea de pe ebay sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. am vazut ceva poze cu garnituri de genu ala.. da erau pentru mk1. potrivesc si la noi ? vine una singura pe injector ? nu mai trebuie nimica altceva ?

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat rotita dintata pentru kilometraj.. a mers bine vreo 2km dupa care a inceput acul sa vibreze.. ca in final dupa inca vreo 2 sa crape de tot.. Banuies ca iara mi s-a ros rotita aia.. ( investitie buna de 40ron ).. Oare ce-i de facut ? Ce mai trebuie sa schimb ? Sa fie roasa si rotita care angreneaza asta ce am pus-o io.. si de aia sa sa tot beleasca ? Gasesc asa ceva ca piesa de schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!