Jump to content

Copilashu La Reparat


faty
 Share

Postare recomandată

Am pus deja aiurea cateva topic-uri prin forum toate cu aceeasi legatura, masina mea si piesele de care am nevoie. Asa ca m-am hotarat sa fac un topic separat doar pentru mine unde pot prezenta progresul facut, piesele schimbate si necazurile si intrebarile pe care le am. Momentan am schimbat doar cateva piese asa ca am putine poze.. azi o sa mai fac..

Am inceput cu discul de ambreiaj care era tocana, discurile de frana pe fata si tamponul hidraulic la motor. Urmeaza tot ce tine de directie.. ca are un joc urat i nu-mi place.

3a0cdacf19311bd177d6a370c45850e9.th.jpg

Discul de frana ventilat ( home-made )

af0cbd6b7d898aa8bfdad85050dbf3bf.th.jpg

Tamponul hidrauli de la motor ( de care am intrebat in alt forum )

380c19b8751b19a55028c9bb665360c5.th.jpg

Motivul schimbarii tamponului

1281868968071e48666e0c668d292a82.th.jpg

Disc abreija - tocat pana la nituri

95e129113a016029af01cfcb9a1c031f.th.jpg

Placa presiune

39d986967a0755d7b6b789cab1902b55.th.jpg

de9f7245efdf052ce2ee8773d3ad9a85.th.jpg

Discuri frana "ventilate"

8b0ef91d625dba6b129c7577ecaf2f14.th.jpg

Ceva tampon de la cutie

Edit: Si acum o intrebare pentru cunoscatori. Daca stie careva ce fel de garnitura sau bucsa vine in locul indicat in poza as fi tare recunoscator.. o poza mi-ar fi de folos pentru ca nu se aduc noi si trebuie sa o gasesc prin dezmembrari. E localizata deasupra casetei de directie pe bara ce vine de la schimbator.

5705fa5be7eb0a68cca9719ec3c746e4.th.jpg

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • faty

    41

  • codres_ali

    6

  • elvis_ion

    5

  • Golfuletz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

in legatura cu bucsele alea , eu toate le-am dat jos si le-am facut in strung.iti trebuie un strungar meserias si cu vointa , si ii materialul folosit a fost ... (imi aduc aminte si iti zic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
in legatura cu bucsele alea , eu toate le-am dat jos si le-am facut in strung.iti trebuie un strungar meserias si cu vointa , si ii materialul folosit a fost ... (imi aduc aminte si iti zic)

Pai majoriteatea le-am gasit noi.. dar asta nu se gaseste noua.. si nici in dezmembrari nu am gasit. As vrea macar ca idee sa vad cum arata sa stiu ce pot sa pun acolo daca pot sa improvizez ceva din cauciuc sau metalic.. nu stiu sigur ce era inainte..

Edit : am gasit ce mi-ar trebui mie : asa ceva.. nu stiu unde sa caut la noi. In engleza i zice : Relay Shaft.. in romaneste nu stiu cum se traduce exact..

J108832497JLB.JPG

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde pot face si io comanda de asa ceva ? ca la service-ul unde e masina acuma tipul nu a reusit sa gaseasca prin depozitele cu care colaboreaza ei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti lua din aia... e de proasta calitate, vezi la dezmembrari is pe golfuri tot modelul ala cu bila , dar bila e plina si e facuta dintr-un cauciuc semi moale, nu se toceste ca aia ce ai avut la tine sau ca asta care vrei sa-l iei.

iti recomand sa iei din dezmembrari piesa cu bila neagra de cauciuc plin.

eu nu mai am ca ti-as fi trimis, i-am dat una lui armando, poate sa confirme calitatea si faptul ca jocul de la schimbator aproape ca l-a eliminat.

sanatate

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat kit de reparatie timonerie, si am constatat ca nu contine tija cu bila, asa ca am facut o bucsa la strung pe care am presat-o peste cea originala (nu stiu de ce, dar aveam joc foarte mare acolo, bila era mult mai mica decit piesa in forma de U si nu parea a fi uzata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Pai asta era problema si la mine.. jocul schimbatorului.. asta vroiam sa elimin..

Nu am gasit in dezmembrari nimic dar mi-a facut mecanicul o bucsa si a pus-o peste cea veche sa elimine jocul.. sa vedem cat tine.. intre timp o sa mai caut..

Edit: Modificari care au survenit ieri:

Schimbat discuri fata si placute frana + bucsaraie si maruntisuri ce tin de directie + schimbat ulei si filtru

8e0743ce4139ef369783a67852634301.th.jpg

47d01eecd755f2527ea96b2262057599.th.jpg

379c267bec43f47434c01147f390556a.th.jpg

Azi o sa schimb cureaua de distributie si suportul, apoi etrierele pe spate.. ca is varza si alea.. si apoi reglaj frana de mana.. si ar cam fi gata prima etapa :D

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jocul cauzat de piesa aia l-am eliminat complet...mai am acum celelalte :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Aproape am terminat cu partea tehnica si m-am innecat ca tziganu' la mal..

Am o problema cu un etrier de pe spate, in sensul ca e blocat.. si trebuie inlocui. Din cate am citit pe forumurile straine aceasta probleme e frecventa pentru mk2 si mk3 adica.. sa se blocheze etrierele..

Prin acelasi forumuri am aflat ca se poate face conversia de la etrierul de golf 2 la cel de mk3 mai noi ( care nu se blocheaza pentru ca au frana de mana in interior .. nu stiu exact principiul ) sau mk4. Conversia ar fi foarte simpla si din cate am inteles etrierele ar trebui sa portiveasca la fix si prindere si tot.. singura problema ar fi ca la etrierele mk4 e nevoie si de furtune noi pentru ca gura pentru lichid e sub nu deasupra ca la mk2.

Daca cineva a facut aceasta conversie sau stie ce implica aceasta mi-ar fi de mare ajutor.. as vrea sa stiu daca trebuie sa schimb si discul de frana sau

trebuie sa caut doar etriere de pe orice golf 4 si potrivesc..

Edit: am gasit pe net si un kit de conversie http://www.rennenparts.com/index.php?main_...products_id=168

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai interesat in stanga si dreapta si am aflat ca se potrivesc la fix etriere de golf 3 gti modelul mai noi ( dupa 94' ) sau etrier de golf 4 gti sau 1.8T.. Sper sa gasesc undeva.. Am gasit de golf 4 noi la 530 de ron bucata.. si mie se pare enorm pretul.. Stiti ceva magazine cu piese mai ieftine ? ma gandeam sa iau pana la urma etrier de golf 3 daca se potriveste la fix si nu mai e nevoie de nici un fel de conversie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat pana la urma si problema franelor pe spate.. am luat pana la urma un etrier nou pe spate si s-a rezolvat..

Acum am dat de alta problema.. L-o papat la gaurica pe mecanicul din service si s-o bagat la reglaje la motor ca i s-o parut lui ca "baga prea multa benzina".. si acuma cand is la turatie mare.. si schimb din 1 in 2 si o calc serios parca da sa sa innece.. sa scutura toata masina.. Un amic ce avea un scirocco avea o problema cand lua o curba cu putina benzina in rezervor in sensul ca se inneca masina daca o calca tare fix in curba.. ma gandesc ca e aceeasi problema si la mine..

Daca stiti ceva asemanator.. sau chiar o solutie pentru asta mi-ar fi de mare ajutor.. ajunge oare daca o duc la careva cu scule serioase sa-mi regleze injectia ?.. sau trebuie schimbate ceva piese...

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa faca figuri.. oare sa fie de la benzina ? sau trebuie curatate ceva piese ? Azi dimineata mi-am murit motorul dupa ce l-am pornit si l-am turat de doua ori..si de cateva ori oscila puternic.. a coborat acul la relanti pana la 600. Cu cat scade benzina in rezervor se pare ca tot mai mult incepe sa se innece cand o calc sau cand accelerez in curba.

Nu stie nimeni care ar fi cauza ?

Stiti ceva mecanic bun de motoare in cluj la care m-as putea duce sa-mi regleze ce i de reglat pe la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am de gand in curand sa-mi schimb cauciucurile ca is mancate foarte tare astea.. au si ceva cuie mici prin ele.. si nu stiu spre ce sa ma orientez.. Am gasit la ceva vulcanizare unde am fost sa-mi echilibrez rotile cauciucuri noi 195/55/15 la 2.1mil setu.. numa nu stiu cat de bune is avand in vedere ca pretu asta ar fi pe o bucata din cate am vazut pe siturile de specialitate.. Ce cauciucuri imi recomandati ? si as prefera ceva all season sa nu iau mai multe seturi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2,1 mil setu' eu nu prea vad cum ar fi noi. Insa chiar daca sunt second, dar au profilul cat de cat bun, merita sa dai atat pe ele daca sunt pereche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape am terminat cu partea tehnica si m-am innecat ca tziganu' la mal..

Am o problema cu un etrier de pe spate, in sensul ca e blocat.. si trebuie inlocui. Din cate am citit pe forumurile straine aceasta probleme e frecventa pentru mk2 si mk3 adica.. sa se blocheze etrierele..

Prin acelasi forumuri am aflat ca se poate face conversia de la etrierul de golf 2 la cel de mk3 mai noi ( care nu se blocheaza pentru ca au frana de mana in interior .. nu stiu exact principiul ) sau mk4. Conversia ar fi foarte simpla si din cate am inteles etrierele ar trebui sa portiveasca la fix si prindere si tot.. singura problema ar fi ca la etrierele mk4 e nevoie si de furtune noi pentru ca gura pentru lichid e sub nu deasupra ca la mk2.

Daca cineva a facut aceasta conversie sau stie ce implica aceasta mi-ar fi de mare ajutor.. as vrea sa stiu daca trebuie sa schimb si discul de frana sau

trebuie sa caut doar etriere de pe orice golf 4 si potrivesc..

Edit: am gasit pe net si un kit de conversie http://www.rennenparts.com/index.php?main_...products_id=168

hai sa iti spun ceva etrierii de pe spate la vw golf de la mk1 pana la mk4 <1998 sunt la fel :rolleyes: si problema cu blocatul se rezolva foarte simplu iati un kit de garnituri pe spate si le schimbi cauza blocarii este spargerea burdufului de la piston si intra mizerie dupa care oxideaza si se blocheaza pistonul deci il desfaci si il cureti bine dupa care schimbi toate garniturile....spor la treba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bart_dub : mersi de sfaturi.. am schimbat etrierul pe spate care era cu probleme cu unul nou (400ron).. si eu am citit faza cu potrivirea etrierelor dar pentru etriere de golf 4 ce vroiam eu initial sa pun ieseau neste costuri enorme.. asa ca am ramas la originale.

@Golfuletz : momentan doar studiez piata.. tipu respectiv era de la o vulcanizare si l-am intrebat doar de curiozitate.. si el mi-a zis doar din cap.. e posibil sa fi vorbit de bucata si sa nu fi inteles eu.. pentru ca nu am insistat foarte mult neestiind preturile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am din nou o problema.. Patesc sa mi se aprinda becul de pe afisajul temperaturii la apa.. Acul la apa sta undeva la mijloc sau poate cu 10 grade mai la dreapta sau stanga ( in general ) dar se intampla ca pentru cateva secunde ledul de pe ceas sa se aprinda intermitent. Am verificat si ulei si apa pentru ca am inteles ca poate fi si de la ulei.. si tot nimik.. toate sunt ok.. dar ledul se tot aprinde.. Stie cineva de la ce ar putea fi ? si cat de grav este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am din nou o problema.. Patesc sa mi se aprinda becul de pe afisajul temperaturii la apa.. Acul la apa sta undeva la mijloc sau poate cu 10 grade mai la dreapta sau stanga ( in general ) dar se intampla ca pentru cateva secunde ledul de pe ceas sa se aprinda intermitent. Am verificat si ulei si apa pentru ca am inteles ca poate fi si de la ulei.. si tot nimik.. toate sunt ok.. dar ledul se tot aprinde.. Stie cineva de la ce ar putea fi ? si cat de grav este ?

sonda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda....

Sonda din vasul cu apa ? Are un fir dezizolat deasupra ce-i drept... o sa incerc sa-l lipesc cand o sa am ocazia sa nu fie "la rece". Dar la sonda ce sa-i fac ? trebuie schimbata ? Deci sa nu-mi fac griji nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda din vasul cu apa ? Are un fir dezizolat deasupra ce-i drept... o sa incerc sa-l lipesc cand o sa am ocazia sa nu fie "la rece". Dar la sonda ce sa-i fac ? trebuie schimbata ? Deci sa nu-mi fac griji nu ?

vezi daca sigur este de la fir si nu face contact iar daca fir este ok atunci schimba sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai era un topic cu discutia asta... :Driver:

Eu n-am sonda de nivel, si totusi asta toamna dupa ce am luat o balta mai serioasa (nu era adinca da aveam viteza) a inceput sa pilpiie de m-a obligat sa trag pe dreapta sa verific apa, curelele si evident toate erau la locul lor. Am rezolvat-o intr-un final dupa ce am dat bordul jos si am "ciufulit" contactele electrice. De atunci pilpiie sporadic, si pt maxim 1-2 secunde, dar suficient de rar ca sa nu-l mai bag in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie garnitura de chiulasa dusa ?

Problema se manifesta in felul urmator : Ledul se tot aprinde la apa.. din cand in cand.. nu e ceva fix ( adica pe acceleratie, sau la turatie.. ).. Temperatura de la apa creste cam cu 10 grade ( cat sa treaca tot acul de led.. ) apoi revine la normal.. apoi iara creste ( asta treptat, in decurs de cateva zeci de minute, nu brusc ).. Dimineata cand pornesc motorul si acul de la temperatura e scazut sub jumatate nu palpaie ledul.. doar dupa ce se incalzeste motorul..

Daca e garnitura de chiulasa dusa stiti aproximativ cam la ce pret gasesc ? si ce presupune schimbarea asta ? Mai trebuie schimbat si altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema cu ledul respectiv de cand am luat masina (de vreo 5 ani). tot KR

pana acum nu am reusit sa gasesc o rezolvare dar pot sa iti spun ca garnitura de chiulasa nu e de vina.

mai degraba o problema electrica sau de contact imperfect.

am inteles ca acel led e comandat de stabilizatorul de tensiune din bord si presupun ca ala e stricat si la mine.

asta deoarece uneori incepe sa clipeasca exact atunci cand introduc consumatori in plus (faruri, semnalizari, stergator parbriz, stop, etc). Daca scot consumatorul imediat, se opreste si ledul din clipit si ramane stins.

pe de alta parte ledul incepe sa clipeasca numai cand motorul este cald (apa din radiator este calda).

am incercat sa izolez problema la sonda de nivel din borcanul de expansiune dar fara nici un rezultat. Chiar daca am scos papucii electrici, chiar daca i-am pus in scurt, ledul a clipit fara sa tina cont de acea sonda.

am inteles ca ar mai putea fi si sonda de presiune ulei de vina -> aici nu am facut nici un fel de investigatie deocamdata

bineinteles ca pe la orice mecanic am fost nu a reusit sa imi gaseasca o solutie :)

daca ii dai de capat te rog sa ma anunti si pe mine :icon_thumleft:

incearca sa izolezi evenimentul care la tine a provocat acest comportament, poate reusesti sa restrangi "cercul suspectilor"

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SamuraiJerk : m-ai linistit umpic.. eu chiar credeam ca e ceva mai grav :icon_thumleft:.. Exact cum spui si tu, la fel e si la mine, doar cand se incalzeste apa incepe ledul sa sclipeasca, dimineata cand e rece motorul merg cativa km buni pana incepe ledul sa-si faca de cap. Am incercat si eu toate combinatiile cu sonda de la apa.. si nu e de acolo, am curatat-o bine prima data pentru ca era plina de depuneri, si initial mi s-a parut ca si-a revenit.. dar nu a durat mult.. Cat de repede o sa schimb toata apa din instalatie si vedem dupa ce iasa. Faza e ca nu stiu nici eu ce anume a pornit acest eveniment.. Eram la drum lung.. si dintr-o data a inceput ledul sa palpaie.. Prima data am crezut ca fierbe apa.. dar era ok.. apoi am mers spre ulei.. si acolo era ok.. ( am mai completat just in case ).. dar tot nu a disparut problema.. si o tot am de atunci.. Pana la momentul respectiv nu facea asa... Sper ca pana saptamana viitoare sa merg la un electrician.. ca mai am ceva bube pe la electric.. daca i dau de capat te anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!