Jump to content

Tampon Motor 16v


faty
 Share

Postare recomandată

Salutare

Tocmai am aflat ca trebuie sa-mi schimb ceva tampon hidrauluic de la motor si am inteles ca sunt mai multe modele cu preturi foarte variate. Mi-ar fi de folos daca mi-ar putea cineva spune de care am eu nevoie sau de care se potriveste si ceva preturi aproximative sa stiu sa ma orientez ( vorbesc de piese noi, nu stiu daca se gasesc in dezmembrari ).

Edit: masina mea este cea din semnatura : mk2 gti 16v '88 KR

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care tampon trebuie sa-l schimbi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
care tampon trebuie sa-l schimbi ?

Am intelec ca e un singur tampon hidraulic la motor.. sau ma insel ? tamponul din fata e

PS : trebuia sa pun topicul la tehnic dar m-am grabit..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cel din fata.

poti sa faci o chestie faina :) daca nu te supara putin mai multe vibratii :)

din suportul actual poti face unul solid :o

nu trebuie decat indemanare, un aparat de sudura, si doua bucatele de platbanda :)

nu o sa te mai necajeasca in veci dupa aia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Prefer sa schimb cu piesa orginala.. nu neapara din cauza vibratiilor dar banuiesc ca tamponul respeciv e pus acolo cu un motiv, si suntandul sa nu ma trezesc ca am alte probleme altundeva.. Nu vreau sa critic pe nimeni dar nu sunt adeptul improvizatiilor si a chestiilor facute "ca merg".. prefer sa platesc mai mult pentru ceva original care a fost gandit asa de o gramada de ingineri..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tampon hidraulic? cred k e vb de amortizorul de la motor, din partea stanga mai in spate (stand cu fatza la motor),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
tampon hidraulic? cred k e vb de amortizorul de la motor, din partea stanga mai in spate (stand cu fatza la motor),

Sincer nu stiu sigur despre ce e vorba.. ca nu ma pricep :).. Cumnatul meu umbla cu masina prin service ca eu nu am vreme si doar ma suna sa confirm piesele ce trebuie cumparate. In cazul asta tot ce stiu e ca e vorba de un tampon(amortizor ?) hidraulic din fata motorului. A gasit ceva la 1.9mil dar nu stie inca modelul.

Edit: ma gandesc sa deschid un topic separat doar pentru masina mea sa nu mai pun topic-uri aiurea peste tot prin forum.. pe seara cand o sa am si ceva poze o sa-l fac

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul tampon pe ulei este cel de la cutia de viteza costa pe la 100 ron ...cel din fatza este un simplu cauciuc costa 60 ron cel de la fulia de la vibroken e simplu costa cam 90 ron , iar cel telecopic de sus dintre chiulasa si telescopul masinii este 600 ron ...stiu ca le-am schimbat pe toate si m-am lovit de astea ...daca te intereseaza careva dintre ele le am noi pe toate mi-au ramas de la schimbarea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EIP was the first to design and manufacture this solid front motor mount in 2000. The mount is designed for the Corrado G-60, Golf 2, Jetta 2, 1990-92 Passat 2.0L 16 valve. The mount eliminates the problematic factory motor mount and is superior to the other aftermarket mounts. Very streetable, very minimal vibration. Excellent for race applications.

http://www.eiptuning.com/eip/motormounts.html

in josul paginii se vede clar suportul frontal solid facut de EIP, deci cred ca nu vorbesc de sf-uri, chiar exista asa ceva, se practica, si la fel sute de ingineri l-au proiectat, eu doar am postat o solutie care sa te ajute la buzunar :lol:, am vazut-o facuta, merge fara absolut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu ceea ce afirmi insa nu este solutia ideala.eu m-am referit strict la piesa originala de la mama ei si nu improvizatii si asa cum bine stii si tu pentru ca ai recurs la diferite operatii de genul asta, cel mai bine este sa gasesti varianta cea mai aproape de rezolvarea problemei si nu sa incepi sa te joci .asa cum spune si faty "tamponul este pus acolo cu un motiv", deci cu atat mai mult se cade sa incepi inlocuirea piesei cu una originala

in legatura cu acel suport frontal...totusi, este facut de EIP TUNING

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e doar o bucata de fier care tine motorul in fata, atat... ca e de la eip inseamna ca e calitate superioara, dar e destul de scump.

stiu oameni care au facut din suport normal, suport solid, exact cum am descris eu metoda, se sudeaza 2 bucati platbanda de partea superioara si inferioara a suportului, mai exact pe lateral eventual si unul in fata.

apoi, ce se intampla daca suportul din fata e solid : nu se mai pierde atat de multa putere la accelerari bruste, deci mai multa putere la roata, se va observa un raspuns in acceleratie mai bun.

efecte secundare : nici unul raportat deocamdata din cate am citit.

multi pun tampoane de audi tt, ala din spate si ala de la cutie... iar cel din fata il pun solid.

atat ca vei simti putin mai multe ibratii in masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturile la tampoanele motorului sunt scumpe (origine)dar au rolul lor

nu cred ca sunt scumpe chiar asa.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce aveti voi dar va spun ca la gti 16v intre anii 85-91 s-au pus 2 din cele 3 tampoane hidraulice si unu singur fara ulei.

Cele doua sunt fata centru si cel de la cutie si cel fara ar fi cel din stanga spate.

Cel la cere se refera Vali BVA ar fi un amortizor de motor care atenueaza zmuciturile (puse numai pe 16v ) .

Preturi

Fata 200

Cutie 80

Pt unii treaba cu ruptul tampoanelor a devenit o normalitate (eu am rupt in 7 ani 8 tampoane si 2 brate de tamopane) asa ca stai calm ca nu e chiar asa grav.

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Am si eu o problema pentru care nu am gasit un nume specific de cautare cu functia search asa ca am decis sa o postez aici. Masinuta mea are o mica problema care devine enervanta in trafic. De exemplu cand sunt in viteza 1 turata( peste 3500 ture) si i-au piciorul brusc dupa acceleratie masina smuceste violent pana ajunge la o turatie mai mica. Am mai mers si cu alte masini si nu fac asa... de asta ma gandesc sa nu fie vreun tampon slabit sau facut varza. Daca aveti vreo idee sau vreo solutie pentru problema mea, v-as ruga sa ma ajutati :D :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@strooler2003 : Te-as sfatui sa faci un test simplu : Cu motorul oprit baga a 1-a si apoi impinge in fata masina.. daca vezi motorul ridicandu-se sau coborand excesiv cand impingi atunci sigur e dus tamponul de la motor...

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri :D :lol: am sa verific acasa tamponul de la cutie, daca nu ii dau de cap o sa ma duc cu dansa la service :D mii te multumiri :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smuciturile violente ivite la deccelerare sau invers pot avea mai multe cauze: alimentare, vacuum-uri, electrica si mai pe sfarsit suporti de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles :D dar faza e ca se intampla numai la decelerare... Si cum pot verifica de exemplu vacuum-ul sau daca am probleme la alimentare.. ma refer acasa nu la service ? Oricum multumesc mult de raspuns pt ca am verificat tamponul si nu am probleme. :D Salutari :lol:

Modificat de strooler2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!