Jump to content

Amplificator Semnal Radio Fm


roparo
 Share

Postare recomandată

Scuze, atunci cred ca m-am exprimat eu gresit. Intradevar, am aceeasi tip de antena care se gaseste pe golf, si cred ca amplificatorul e in antena. Eu vroiam sa stiu despre acel adaptor cu fir de alimentare 12V, daca il pot gasi, si cam la ce pret.

Am gasit ceva pe net http://www.seleniu.ro/amplificator-antena-vw-zrssa1-pi-433.html, dar nu stiu daca e ceea ce imi trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am pus eu pe masina...este 30RON mufex cu alimentare 12V pusa pe remote casetofon.

Sfat: sa izolezi/prinzi cu izolir acest adaptor de restul,de la vibratii se poate desface...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moshulika, il poti confectiona....te costa pana in 10 lei, cu tot cu mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca il pot confectiona, dar pentru persoane neavizate asa ca mine, crezi ca se poate?

Experienta cu pistolul de lipit nu am, dar nu cred ca e o mare problema asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca pt 20RON economie nu merita stresul...da' na, de la o virsta nu-ti mai arde de lipituri etc... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa il cumpar pana la urma.

Acum, o singura, mare rugaminte mai am la voi : imi poate spune cineva unde trebuie sa conectez adaptorul?

Am atasat manualul casetofonului, in speranta ca poate cineva avizat imi va raspunde.

Mersi mult!

KRC-478-378R.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la pagina 28 ai schema de montaj etc...

Mai pe romaneste, am scris si mai sus, se pune intre cablul care vine de la antena si casetofon, iar cablul de alimentare se prinde de cablul REMOTE CONTROL care iese din casetofon, sau "power control".

Bafta Mosule :)

No ofense coane, o zic la modul general, dar vad ca din ce in ce generatiile sint mai "afoane" tehnic...nu se mai face nimic gen practica/in productie/atelier in scoala, liceu, facultate...nasol...imi vine sa :vaidecapulmeu:

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, none taken :D

Pricepusem unde sa montez adaptorul, dar am citit mai sus, ca unele persoane trebuiau sa taie unul din cabluri si sa il lege pe asta albastru. Am vazut ca aproape scria ca "pentru prosti", dar ce sa faci daca sunt Toma necredinciosu :rolleyes:

Desi e un casetofon foarte vechi, se pare ca cei de la Kenwood s-au gandit la toate, si au facut ceva personalizat.

Multumiri multe, si ne mai auzim cu alte neclaritati pe parcurs (sper sa nu mai fie :lol:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tre' sa tai unul din cabluri, il desizolezi putin (REMOTE-ul) si legi alimentarea de la antena/amplificator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moshulika,

in poza ta nu este un amplificator de antena ci un alimentator pentru amplificatorul de la antena.

Sa ma fac inteles : la masinile mai vechi antena era un bat de metal destul de lung, cu sau fara bobine si condensatori la baza, legat printr-un fir coaxial direct la aparatul de radio.

De la un moment dat masinile au fost dotate cu antene cu amplificator electronic la baza lor pentru a avea batul mai scurt si a prinde la fel de bine ca cele cu batul lung ( am folosit bat ca sa priceapa toata lumea ). Acest amplificator care se gaseste totdeauna la baza antenei ( practic in antena ) trebuie alimentat cu tensiune +12V. Alimentarea se facea la inceput cu fir separat, pe urma prin firul coaxial de semnal . Acum intervine dispozitivul din poza ta : unele aparate au practic acest dispozitiv incorporat in ele si alimenteaza cei 12V direct la mufa, alte aparate nu au treaba asta si atunci ai nevoie de dispozitiv. Ideea este ca antenele care au amplificator in ele si nu il alimentezi nu merg de loc ( adica ori cu antena, ori fara tot cam acelasi drac ).

Dispozitivul are de regula unul sau doi condensatori si o rezistenta si trimite cei 12V numai spre antena si ii decupleaza, lasind sa treaca doar semnalul de radiofrecventa, spre aparat. Concluzia, daca ai antena cu amplificator (batul scurt ) masori aparatul si daca are 12V pe miezul mufei de antena nu-ti trebuie dispozitivul, daca nu ai tensiune iti trebuie dispozitivul.

Sper ca nu m-am lungit mult si am fost inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

aceeasi problema o am si eu....semnal fff slab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De curand am schimbat si eu navigatia MFD 2 cu o chinezarie TTI-7501. Aceias problema cu semnalul radio. Eu am luat acea navigatie cu tot cu adaptor din care imi ies 2 mufe pe una scrie FM iar cealalta AM, in navigatia veche intrau doua mufe una alba si una crem, iar a treia albastra era de la GPS cred. Adaptorul e facut pentru VW adica mufele sunt "plug and play". Intrebarea mea este care e mufa de FM si care de AM la masina, si daca am pus gresit AM cu FM daca are vreo influenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati citi macar ultima pagina ati intelege...

VAG are amplificatorul sus la antena si alimentarea lui se face prin cablul coaxial de antena...Radiourile de fabrica stiu sa alimenteze amplificatorul, cele AfterMarket nu...

De aceea trebuie un adaptor...

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca am gamma V original nu am nevoie de acel adaptor?

oare de aceea am eroare "circuit deschis"?

sa incerc fara adaptor?

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nevoie. S-ar putea sa ai busita baza antenei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am inteles, eu intrebam daca am inversat cele doua fire AM cu FM se mai alimenteaza amplificatorul? Am atasat o poza cu navigatia originala pe care am schimbat-o

post-89740-0-54202200-1319783283_thumb.j

Modificat de arttopo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asttopo, eu am raspuns postului de deasupra mea. Daca iti raspundeam tie, foloseam quote.

Legat de problema ta.

1. Nu e nicio belea daca le-ai inversat.

2. Masurat antena la o chinezarie "de ultima ora" - trimite tensiune catre baza, deci o alimenteaza.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Saluare.

Datorita faptului ca nu am gasit nimic cu functia "cautare" intreb aici.

Am nevoie de o antena pentru golf 3 variant.Acum antena este "montata" in aripa,dar radio nu merge bine.Problema vine de la mufa!Originala a fost lipita de antena,iar eu cand am schimbat antena am rupt o si am lipit o .Dar fara suces!

De aceea as vrea sa cumpar o antena completa si sa strag acel cablu pana la radio(daca oi reusi).

Modelul propus de mine ar fi :

1

2

3

Nr 3 este cea originala!Telescopica.

Ce imi puteti recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la Cielo au cam acelasi mecanism...cu ridicare automata...si cred ca e mai ieftina decit pe VAG :)

Functiona ok...am avut Cielo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Am schimbat vechiul radio cd de la golf 5 (cel stock, 2 din) cu unul de la jvc. Muzica merge de pe cd dar nu pot face radioul sa mearga pt ca inainte aveam 2 mufe de conectat la antena iar acum la aparatul nou am doar o mufa, ce difera ca dimensiune fata de celelate, si nu se potrivesc mufele. Cum se numeste cablul (adaptorul) de care am nevoie? Arata precum cel din linkul lui Moshulika ?

Cel vechi:

http://i291.photobuc...61220111108.jpg

Cel nou:

http://i291.photobuc...61220111103.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un seat toledo (altea) .

Radioul este slab. Pe masina am un RNS 510.

Sa inteleg ca problema ar fi antena de sus din spate cu electronica din talpa ei ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA o diagnoza ce zice, antenele sunt OK ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are original de fabrica o mufa fakra. In Rns intre 2 mufe facra. AM cumparat adaptor . La diagnoza ,pe rns, imi zice ANT1 ON si ANT2 OFF.

Am pus un alt tip de adaptor si se inverseaza intre ele , acum e ANT1 OFF si ANT2 ON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ar trebui sa montezi si a 2-a antena cum e la masinile mai noi. Sau pui adaptorul cu care merge cel mai bine pe radio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!