Jump to content

Probleme Alternator Mk 2


catalin4u24
 Share

Postare recomandată

catalin4u24

Am si eu o problema:

Daca merg noaptea cu farurile aprinse mi se intrerupe statia. Pe ziua nu e nici o problema, se aude muzica belea. Dar pe timp de noapte cand tre sa aprind farurile "la revedere muzica" ca se aude ca dreq. Daca mai dau si drumu la caldura pica statia de tot. Este posibil ca bateria sa fie prea slaba sau alternatorul nu-si face treaba? Eventual va rog sa-mi spune-ti cat trebuie sa-mi incarce la relanti cu toti consumatorii porniti? Mie imi arata 12.75 cand am masurat la bornele bateriei. Este bine sau rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pornesti muzica restul e in regula ? Citi W ai pe muzica ?

12,75V e complet in neregula cu motorul la ralanti. Minim trebuie sa fie 13,8V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatoarele VAG baga intre 13,8-14,6 V.Astea sunt limitele minime si maxime.De cati Ah este alternatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatoarele VAG baga intre 13,8-14,6 V.Astea sunt limitele minime si maxime.De cati Ah este alternatorul?

Chiar daca alternatorul este mic, tot nu-i OK. Verifica carbuni, diode si releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin4u24
Chiar daca alternatorul este mic, tot nu-i OK. Verifica carbuni, diode si releu.

cred ca este de 40. parca asa zicea "meseriasul" care-mi spunea ca asa e normal sa incarce :D . Cred ca mai mecanic sunt eu ca el care nu am nici o treaba :) . Muzica am de 250W . Imi incarca 12.75 in conditiile in care am aprins farurile + faza lunga + aeroterma la max (fara sa mai dau si drumu la muzica). Deci alternatorul nu incarca. Sa caut altu pe la dezmembrari sau sa-l reconditionez p-asta ???? Astept raspuns urgent. Mersi pentru ajutor baieti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am avut io la celalalt golf...undeva ai pierderi... nu e incarcarea buna. incearca sa tragi fire noi la incarcare...papuci noi, fire tzapene. eu asa am facut si mere totu brici acum, si eu am muzica si nici nu clipeste lumina chiar daca am motoru oprit. poate si bateria e varza... dar totusi suspectez instalatia...si apoi periile de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am avut io la celalalt golf...undeva ai pierderi... nu e incarcarea buna. incearca sa tragi fire noi la incarcare...papuci noi, fire tzapene. eu asa am facut si mere totu brici acum, si eu am muzica si nici nu clipeste lumina chiar daca am motoru oprit. poate si bateria e varza... dar totusi suspectez instalatia...si apoi periile de la alternator.

Daca incarca 12 cu sa fara lumini tre sa schimbi puntea de diode cu carbuni( e o piesa detasabila care vine prinsa cu doua suruburi in spatele alternatorului)

Nu cred ca merita sa iei altu ........90% cade piesa aia cu diode si carbuniii care e f f usor sa o schimbi( nici nu tre sa dai alternatoru jos)

Bafta

Cu respect ZIM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa ei altul second, care cine stie cat o sa mearga mai bine il faci pe al tau. Sau ideal ar fi daca ai bani sa iei unul mai mare de vreo 90 A si sa schimbi la ala punte+carbuni si nu mai ai treba nici cu muzica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin4u24
Decat sa ei altul second, care cine stie cat o sa mearga mai bine il faci pe al tau. Sau ideal ar fi daca ai bani sa iei unul mai mare de vreo 90 A si sa schimbi la ala punte+carbuni si nu mai ai treba nici cu muzica.

Am luat baterie noua (de 80Ah) si nu mai face. Dar pentru siguranta, in cazul in care alternatorul nu face treaba, ma gandesc ca mi-o lesina si p-asta noua. O sa-l reconditionez pe al meu ca sa fiu mai sigur si o sa schimb si tot traseul de cablu de incarcare.

Multumesc foarte frumos pt ajutor baieti !

Sa auzim numai de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la al meu i-am schimbat doar carbunii. Am iesit foarte ieftin, am luat unii de Dacie, i-am pilit, i-am dezlipit pe aia vechi uzati, si i-am lipit pe astia noi. Trebuie avut grija sa nu se incalzeasca prea mult ca dupaia se duce tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un mic sfat : porneste toti consumatorii masinii in afara de muzica (lumini , aer , dezaburire etc) si din cate imi zicea mecanicul tre sa iti incarce peste 14 !! nu pleca de acolo pana nu iti incarca peste pt ca atunci risti sa iti strici si bateria .... si pompele de benzina care sunt electrice .... (asa zicea mecanicul daca mintea el mint si eu acum )

Modificat de Raekwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat baterie noua (de 80Ah) si nu mai face. Dar pentru siguranta, in cazul in care alternatorul nu face treaba, ma gandesc ca mi-o lesina si p-asta noua. O sa-l reconditionez pe al meu ca sa fiu mai sigur si o sa schimb si tot traseul de cablu de incarcare.

Multumesc foarte frumos pt ajutor baieti !

Sa auzim numai de bine

Pai nu mai face ca ii noua bateria. Mai asteapta cateva zile si iar va face. Verifica-ti incarcarea. Pune mana pe stator si daca ii fff cald de nu poti tine degetul pe el ceva nu-i ok si tre desfacut, diode, carbuni. etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am luat baterie noua (de 80Ah) si nu mai face. Dar pentru siguranta, in cazul in care alternatorul nu face treaba, ma gandesc ca mi-o lesina si p-asta noua. O sa-l reconditionez pe al meu ca sa fiu mai sigur si o sa schimb si tot traseul de cablu de incarcare.

Multumesc foarte frumos pt ajutor baieti !

Sa auzim numai de bine

Am avut aceeashi problema si am luat baterie noua de 75 Ah, a mancat-o in 2 saptamani. Masoara cu un volt-metru tensiunea pe baterie, vezi cat iti da, apoi lasa plusul volt-metru-lui pe baterie si pune masa undeva pe motor, dc este vreo diferenta, poti rezolva astfel. Verifica masa de la baterie catre caroserie si cutia de viteze, este un fir acolo mai grosut (la mine este neizolat), vezi dc este strans bine pe caroserie si pe suportul de pe cutie sau dc suportul este strans bine pe cutie la randul lui.

Pune un alt releu de incarcare de la un alt alternator asemanator, sa nu cumperi releul dejeaba.

Verifica cabluri, curata contacte si apoi incearca sa schimbi componentele alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Eu la al meu i-am schimbat doar carbunii. Am iesit foarte ieftin, am luat unii de Dacie, i-am pilit, i-am dezlipit pe aia vechi uzati, si i-am lipit pe astia noi. Trebuie avut grija sa nu se incalzeasca prea mult ca dupaia se duce tot.

Ai incercat sa mai intinzi arcurile la cei vechi inainte de a-i schimba?

La cei de Dacie ai pilit doar din inaltime?

Si la ce te referi cand zici "sa nu se incalzeasca prea mult", la cositorul de pe lamele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat baterie noua (de 80Ah) si nu mai face. Dar pentru siguranta, in cazul in care alternatorul nu face treaba, ma gandesc ca mi-o lesina si p-asta noua. O sa-l reconditionez pe al meu ca sa fiu mai sigur si o sa schimb si tot traseul de cablu de incarcare.

Multumesc foarte frumos pt ajutor baieti !

Sa auzim numai de bine

am eu un alternator care este nou inauntru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cat este (amperi)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!