Jump to content

Audi A4 B7 2.0 Tdi 170cp


Nadim

Postare recomandată

Salutare,

Sunt nou pe aici asa ca sper sa nu fac vreo greseala de la primul post. :somnmare:

Masina pe care o conduc de miercurea trecuta este un A4 B7 2.0 TDI la 170CP. Am dat un search si nu am gasit nici un posesor de B7 2.0 TDI la 170CP care sa faca o descriere asa ca am decis sa va impartasesc primele mele impresii.

Ca si optionale am pus pe ea fata de standard cam asa:

-fara inscriptionare model si cilindree

-ornamente interioare din Al

-Scaune sport cu reglajul lombar

-cotiera fata

-pachet lumini interioare

-servotronic

-plafon in stofa neagra

-volan sport

-alarma

-cruise control

-scaune fata incalzite

-cele 2 pachete promotionale care contin:senzori parcare spate, pregatire telefon cu bluetooth, volan multifunctional, bord computer cu ecran color, xenon plus, senzori lumina/ploaie, oglinda interioara heliomata, pachet S-line exterior, jante 17inch, sistem de 10 difuzoare active, radio concert, pachet aluminiu exterior...

Eu am condus pana acum o Skoda Superb 1.8T, de care am fost foarte multumit cu exceptia catorva mici probleme dar care s-au rezolvat pana la urma...poate ca o sa ma intrebati de ce am trecut pe diesel, raspunsul fiind ca mi s-a parut ca motorizarea asta e un compromis f bun intre performante si consum.

Imi place foarte mult cum se misca, fiind mai scurta decat skoda. Acum sunt in perioada rodajului asa ca nu am putut sa ma desfasor cum trebuie. Ce am observat este ca atunci cand masina e rece, in primele minute in viteza a doua cand accelerez parca se inneaca un pic desi nu e subturata dar asta nu se intampla intotdeauna. Un alt lucru pe care l-am patit a fost odata dupa ce am stat in coloana f mult, la un moment dat parca s-a schimbat sunetul motorului si a inceput sa miroasa a incins in interior, si sunt sigur ca nu era de afara deoarece a trebuit sa opresc undeva si cand m-am dat jos mirosea in jurul masinii, iar dupa ce am plecat iar, nu s-a mai simtit nimic si nici pe BC nu a dat vreun mesaj ceva, m-am gandit ca poate a fost de la filtrul de particule desi dealeru mi-a zis ca nu e de la el dar nici nu a parut ingrijorat cand i-am descris intamplarea. Legat de CD-player, eu inca nu am avut probleme cu el, desi am citit pe forum ca unii au avut. Chiar daca vin tot de pe o masina a grupului VW, totusi se simte diferenta, si imi place, acum nu as mai schimba masina pe ceva mai mare! :P Imi plac si finisajele dar sper sa nu am probleme cu plasticul din interior asa cum a avut mama in VW Golf 5 unde s-au exfoliat anumite butoane etc.

Nu stiu ce altceva as mai putea sa spun acum sper ca nu am scris prea mult pentru un singur post,dar daca aveti ceva intrebari, le astept! :angry: O sa revin si cu niste poze soon!

Modificat de Nadim
Link către comentariu

Sa ai parte de el cat mai multi km fara incidente :somnmare: ! Asteptam si pozele, presimt ca e foarte frumoasa, mai ales calutii :angry: !

Ce cv ai ales?

Link către comentariu

welcome

astept pozele :somnmare:

Link către comentariu

M-am intors :somnmare: .

Multumesc frumos!

Sorry dar nu prea stiu ce inseamna cv? daca este vorba de culoare, mi-am dat seama dupa ce am postat ca am uitat sa spun: este negru. Am oscilat intre Quarz grey si Negru, pana la urma am ramas pe asta desi si masina anterioara era tot neagra si ma cam saturasem de inconveniente dar am zis ca arata totusi mai bine si ar fi pacat.

sper sa va placa si pozele.

Si inca o poza cu spatele ca nu am mai putut uploada in postul trecut. :angry:

post-12014-1178572663_thumb.jpg

post-12014-1178572695_thumb.jpg

post-12014-1178572850_thumb.jpg

Link către comentariu

cv=cutie de viteze!

sa o stapanesti sanatos!

cat ai dat pe ea cu totul?

cred ca se misca super motorasul de 170, mie si ala de 140 mi s-a parut ca trage foooarte bine!

Link către comentariu

super masina, parca e un peste rapitor!! 170 de cai e ceva. sa o stapanesti fara probleme, si asteptam si pretul. cred ca se invarte in jurul a 40000 de euro

Link către comentariu

beautifull! sa o stapanesti sanatos! si pe ea la fel de sanatoasa!

Link către comentariu

Bine ai venit pe forum si sa stapanesti bucuros masina, este super... Multi km fara incidente. Si eu sunt curios de cutie...manuala sau automata? Cum trage la 170 CP?

P.S. Si asteptam mai multe poze inclusiv cu interiorul

Link către comentariu

Frumoasa masina! S-o stapanesti sanatos si fara probleme. Subscriu la ce s-a scris mai sus si asteptam poze din interior.

Link către comentariu

Va multumesc frumos!

cutia este manuala, nici nu aveau in oferta pe motorizarea asta una automata, dar oricum nu-mi pare rau :) . Poate ca mi-as fi dorit ca masina sa fie automata pentru ca circul mult in oras, dar cu asta este cu totul altceva, trebuia sa ma incadrez intr-un pret si nici daca aveam la dispozitie nu cred ca as fi renuntat la alte optionale pentru cutie.

Ca pret, a fost 29500 CIP.

Motorasul trage bine, eu am facut drive test inainte si mi-a placut foarte mult. Oricum venind de pe benzina, cuplul la asta se simte mult mai bine dupa parerea mea. Cu a mea fiind in rodaj cum am zis, nu prea pot sa-i dau, asa ca...

O sa postez si niste poze din interior, poate in seara asta.

Sa aveti o zi buna! :)

Link către comentariu

Super masinuta.... un prieten are la firma 2, unul quattro si unul doar fwd, si a ramas surprins de diferenta dintre quattro si fwd. Am fost la o tura cu cel quattro, si e f silentios. Motorasul se apropie mult de ex-ul meu 2.5 tdi.

P.S. Si daca eu tot am iesit din familia VAG (doar pt moment), a intrat alt membru al familiei pe aici, tot cu un 2 TDI quattro. Si asta fuge de rupe, si in rodaj, cu mare grija, a "rusinat" un A6 2.5 care nu a avut stare.

Aici ase a42tdiquattrogp7.th.jpg

Link către comentariu

Sa-l stapaniti sanatosi si fara incidente!

Frumoasa culoare, e quarz grey, asa e? :P

A mea nu e quattro si nici nu am mers cu vreunul deci nu prea stiu cum este desi am auzit. :)

Pun si 2 poze cu interiorul desi nu se vad cine stie ce, am facut mai multe cu telefonul dar restul au iesit f neclare...

post-12014-1178651519_thumb.jpg

post-12014-1178651548_thumb.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, arata foarte bine, iar motorul pe care l-ai ales este intr-adevar cel mai bun la raportul putere/consum.

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

P.S. Noi 2 am fost colegi de liceu :) if you remember

Link către comentariu

:D merci si tu la fel pentru ca nu am apucat sa-ti spun atunci cand ai luat GTI-ul! Am trecut de cateva ori pe langa el si mi-a placut cum l-ai ales.

normal ca-mi amintesc ca doar am mai si vorbit intre timp. :)

Link către comentariu

buna alegere ai facut cu motorasul asta :)

arata bine cu kit-ul s-line :offtopic:

cati mai multi km fara incidente si sa te bucuri de ea ;)

Link către comentariu

vad ca ai scaune cu ceva sustinere laterala, nu din alea plate. Plus ca ai si noul model de Concert !

Bravo !

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! Arata foarte bine. Pachetul de S face o diferenta importanta!

La cat mai multi km fara incidente!

Link către comentariu

o masina foarte frumoasa sa o stapanesti sanatos! :angry:

Link către comentariu

Merci!

Da, intr-adevar pachetul S-line chiar il avantajeaza si imi place si noul radio fata de cele cu display-ul mai mic.

Legat de scaune, sunt sport, le-am pus in ultimul moment dar isi merita banii dupa parerea mea! ;)

Link către comentariu

Salut. Frumoasa masina, sa ai parte de ea multi km fara evenimente. Vis-a-vis de "rontaitul" motorului in trafic intens pot sa-ti zic cu certitudine ca este vorba de o mica problema a motorului. Eu am acelasi motor pe o Skoda RS. Rontaitul vine de la prostul management al filtrului de particule. Mai multe informatii gasesti in sectiunea Skoda/Octavia 2/DPF & Motorina de pe piata. ( http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18942 )

Link către comentariu

la cit mai multi km., fara nici un fel de evenimente nedorite, bla... bla... stii tu!

cit ai dat in plus pe s-line?

si cit te-ar fi costat quattro? :D

Link către comentariu

Frumoasa.

4 stele in crashtest in 2007 si 75% in frontal este totusi mult prea putin in 2007. Audi este singura marca premium care s-a suspendat in timp undeva la nivelul anului 2001 in domeniul asta.

Link către comentariu

foarte misto masina atat pe afara cat si inauntru! motorul e perfect la consum si putere !

sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Va multumesc tuturor pentru urari!

Legat de filtrul de particule am citit topicul respectiv d-asta m-am si gandit la el cand am sesizat, dar pana acum nu mi s-a aprins nimic si am 800km. E adevarat ca cei mai multi i-am facut afara dar sper ca ma va tine, mai circul seara cand e mai liber si merg constant si sper ca atunci sa se mai curete. :P

Pachetul S-line a fost inclus intr-unul din pachetele promotionale. Cel cu pachetul s-line, pe langa alte optionale, a costat 735 E CIP. Quattro era 3000 de euro in plus, a mea era standard 26643 iar quattro este 29748 so... :)

Cat despre noul model, stiam ca va aparea dar avand in vedere cate am primit, a fost o ocazie, mai ales ca ai mei considera masinile ceva care consuma bani, nu ca alte investitii care ar putea aduce bani, asa ca am profitat. Momentan nu imi pare rau, poate dupa ce voi vedea noul model :).

Cu crashtestul trebuie sa recunosc ca mi-a scapat aspectul asta...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!