Jump to content

Aer Conditionat Semi-automat (climatic)


LupiiBah
 Share

Postare recomandată

tot vad ca insitati...ca climaticul e mai destept ca cel manual ca iti bag temp ce-ai setato u...io vad ca singura diferenta intre climatic si manual e ca cel amnual are niste notatii de temperatura...si cel manual si climaticu daca dai rece ..rece baga...poate au aceasi temperatura poate nu....nush ce diferente vedeti voi....auzi ca cica manualu baga rece sau cald...si asta baga ce temp setetzi u...pai la manula nu poti sa setezi mai cal sau mai rece?...numa rece tare si cald tare....e acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    12

  • LupiiBah

    7

  • X-Ecutor

    6

  • Cornel.B

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa parerea mea nu e acelasi lucru. Manualul nu baga constant aceeasi temperatura, ci asta se schimba in functie de parametrii aerului ce intra in sistemul de AC. Cu manualul tu setezi doar efortul de functionare a sistemului de racire-incalzire, dar daca temperatura aerului exterior se schimba, se va schimba si temperatura aerului din gurile de ventilatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intampla daca senzorul de langa AC este murdar ?

Dupa program voi curata.

Va baga mai mult aer rece ?

Mihai

( Polo 9N )

post-5732-1180502870_thumb.jpg

post-5732-1180502874_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope... eventual o sa fie un control mai bun al temperaturii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eneflorin75

quote name='X-Ecutor' date='May 9 2007, 08:26 AM' post='419652']

Eu am inteles din textul de mai sus foarte clar ca AC, climatic si climatronic sunt 3 lucruri diferite care fac pana la urma acelasi lucru (mai mult sau mai putin bine).

[/quote

climatronic cordoba. pe afisaj iti apare turatia ventilatorului care scade atunci cand temperatura ajunge la nivelul dorit, afisajul temperturii dorite,si temp. externa

post-11705-1180556355_thumb.jpg

Modificat de eneflorin75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi citit tot topicul ai fi vazut ca e clar ce face climatronicul, nu era asa de clar ce face climaticul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. - la climatronic ai cam in aceeasi pozitie un potentiometru, ceea ce inseamna ca unghiul genunchiului tau, probabil, nu va sesiza nici o diferenta.

2. - ma tem ca nu e vorba de schimbat doar panoul de comanda. Dat fiind faptul ca dirijarea aerului se face ca la dacia 1300, si anume prin cablu, va trebui schimbata si unitatea de climatizare.

sincer nu stiu deocamdata prin ce metoda se face schimbarea dirijarii aerului dar am o banuiala ca este electro-mecanic ceea ce inseamna ca de la un punct incolo tot cablu face schimbarea de clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...m%3D1%26hl%3Dro

uat's dis ?

traducere automata :

Whether manual air conditioning system or standheizung: Regulate with that check temp II your well-being feeling temperature in the car automatically by thermostat function! Thus you need to in the future only stop the desired temperature and the check temp II switch air conditioning system or heating too and/or off. Inclusive ice warning function (between -5 and +5

Modificat de georges
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Exista Climatic I si Climatic II?

Am mers cu un Golf 4 care avea in plus fata de Ibiza mea un al 3-lea buton pe care scria ECON.

Stie cineva diferenta sau pentru ce este acel buton?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

M-ati bagat si mai tare in ceata:))

Cand am avut skodita fabia I pe care tocmai am maritat-o, am primit manual in germana...prin urmare am apelat la cineva care mi-a tradus anumite fragmente. Imi aduc aminte ca-mi spunea o chestie de genul: climaticul functioneaza la temperaturi de peste 5 grade (sub 5 grade nu mai merge) si cam atat:)

Am fost foarte curios totusi sa vad ce inseamna asta...si desi aveam control pe ventilator doar manual am lasat la drum intins butonul de caldura pe aceeasi gradatie...fara sa intervin cu aer mai cald sau mai rece (mentionez ca butonul de AC nu era activat) si dupa ceva vreme am vazut si rezultatul: din cand in cand masina imi baga aer caldut, il mentinea cateva momente, dupa care singur se regla si baga aer rece iar in minutele urmatoare se stabiliza pe o temperatura constanta si tot asa. Practic am observat ca alterna aer cald cu aer rece dupa care cand ajungea la o temperatura constanta baga aer combinat. Cam asta am inteles eu de la "climaticul" de pe skoda fabia I. Am incercat si combinatia de AC+22 grade la gradatie si nu am rezolvat nimic...pt. ca numai temperatura constanta nu imi baga. Iarna am mai incercat acelasi test (la temperaturi sub 5 grade) si "PAUZA"...vorba aia: IARNA NU-I CA VARA.

Daca mai are cineva informatii sa continue postul pt. ca sunt cu capul in ceata acum :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu cu ECON activat, nu-ti mai merge compresorul de aer conditionat. Singurul aer rece este cel de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la actionarea butonului ECON, se dezactiveaza compresorul de aer conditionat. La temperaturi mai mici de 5 grade...nu mai are nici un rost apasarea acestui buton, deoarece compresorul din start de opreste sau nu mai functioneaza singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturi mai mici de 5 grade nu vad de ce ti-ai dorii aer conditionat, eventual ai vrea caldura. Am testat si eu chestia cu climaticul, asa e, baga aer rece/cald pana ajunge la temp dorita, apoi controleaza temperatura aerului pe care il baga pt a mentine temperatura constanta. E destul de tare faza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vad Sunete

La o temp. mai mica de +4 grade clima nici nu mai raceste dar functioneaza mai departe regland umiditatea din habitatul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e utila atunci cand ai diferente mari de temperatura intre interior si exterior, creand astfel abur pe interiorul geamurilor. Daca dai pe dezaburire porneste automat compresorul si iti scade umiditatea din aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e bine gandita. Inteligenta faza. Nu stiam asta(pe langa multe altele :(). :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa reatasez pe topic descrierea Climaticului, a mai fost atasata anterior, de catre alt membru de pe forum, dar vad ca a disparut..

post-6394-1218780520_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

39.jpg

Climatic - conceput de Volkswagen reprezintă o instalaţie de climatizare semiautomată care reglează automat temperatura aerului proaspăt alimentat

Modificat de 10dennis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am o problema.

Daca am climaticul setat pe caldura si vreau sa bage aer mai rece, trebuie sa astept 30 de secunde sau sa dau ventilatorul pe 0 si sa-l repornesc. Si mi s-a intamplat ca atunci cand am vrut sa bage iar caldura sa nu mai bage deloc, a ramas blocat pe aer rece.

Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Aceeasi problema la o cordoba 2003, climatic, dar la scanarea cu vag am gasit 3 erori pe motorasul care comanda clapeta cald-rece, una dintre ele era "short to B+", dupa stergerea erorii s-a miscat clapeta(adica a trecut pe rece), dar cred ca a luat din nou eroare, caci nu a mai vrut sa treaca pe cald. Problema cred ca e la motoras sau la potentiometrul acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!