Jump to content

Aer Conditionat Semi-automat (climatic)


LupiiBah
 Share

Postare recomandată

Oferta Ibiza Fever contine aer conditionat semi-automat (climatic - asa scrie in paranteza). Care e diferenta fata de unul manual, si exista manual pe Ibiza? Al meu pare foarte manual si mi`e teama ca mi`au dat tzeapa astia?! :) Climatronic stiu cum e. Are cineva climatic (semi automat)? Poate cineva sa puna o poza cu comenzile pt aer?! Pls

Scuze daca s`a discutat deja; am dat search si n`am gasit informatii utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    12

  • LupiiBah

    7

  • X-Ecutor

    6

  • Cornel.B

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Climaticul are in plus (fata de manual) 2 senzori de temperatura care "simt" ca tu ai setat pe 18 grade si o sa mentina aceasta temperatura. Cu alte cuvinte nu baga aer rece la nesfarsit ci mentine constanta temperatura dorita!

Climatronicul are aceiasi senzori si un display in plus!

Climatronicul se poate pune si acum dar costa ceva banuti. Codul la piesa respectiva este pe seat.com si se cheama climatronic adaptive something! Singura chestie in plus este display-ul. Am intrebat in service. La celelalte masini din grupul vag aceasta operatiune e diferita si costa extrem de multi bani si modificari.

Ideal ar fi fost sa-l fi pus la optionale inainte de cumpararea masinii, costa maxim 200 de euro.. (acum e 1400 de ron)

Sa nu-ti para rau climaticul isi face treaba f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea e...de unde stiu eu unde setez 18 grade? sau 25.. ?

nu exista nicio gradatie la mine. de asta sunt nedumerit. se poate o poza cu butoanele alea 3, pls?:)

cum stiu eu ca e semiautomat si nu manual? v`am zis..pare foarte manual (3 rotite, una pt temperatura - negradata, una pt viteza ventilatorului si una pt directionarea fluxului de aer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f15e4c016131a61fi3.jpg

Ai gradatii acolo la 18 grade in stanga la 22 sus si 26 in dreapta. Ai si zero la capat stanga! (poza e de pe net daca te uiti la a ta ar trebui sa ai gradatii si tu :D ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios ca n`am nicio gradatie.

pfaaaa...le fac scandal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mai intai :D, sigur ai :D.

Later edit: mergi la masina si check it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verific, na..Dar era imposibil sa nu vad.. Scrie clar ca 18 , 22, 26?! Fac o poza si o pun diseara, sa vezi

Partea proasta e ca nu stiu cum am nimerit asa.. Nici Reference`ul n`are manual.. De fapt, nu exista Ibiza noua cu A/C Manual...!!! Doar a mea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite poza cu butonul de la mine!

butonxl9.jpg

In dreapta butonului jos e unu din senzorii de care iti spuneam! (poza e facuta cu tel, nu stiu de ce a iesit totul verde :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ibiza cu aer conditionat manual. Reference are in dotare aer conditionat climatic, semi-automat, care functioneaza exact cum a zis X-ecutor.

Pentru ugrade la climatronic,

http://www.seat.com/com/generator/su/com/n...oning/main.html

Reference: 6L0065950

Allows the transformation of the air conditioning to climatronic; automatically regulates the temperature, humidity and airflow inside the car; pollen filter; optimises the air-conditioning and increases the system life-span; easy to install and comes with original spares cover and assistance at all SEAT centres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am pus si poze..

:-s

Mai are cineva Ibiza Fever cu a/c semiautomat? La fel arata?

post-12481-1178611329_thumb.jpg

post-12481-1178611358_thumb.jpg

Modificat de LupiiBah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se vede clar ca nu are gradatiile de temperatura, cum sunt cele din poza lui X-Ecutor,trebuie sa ceri lamuriri de la dealer,poate mai nou nu mai pun si cifrele.

Oricum, sa o stapanesti sanatos si kilometri multi fara probleme! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ca la Lupiibah e si la mine. Nu am nici un fel de gradatie. Doar punctul albastru, punctul rosu si arcul de cerc alb, ce le uneste pe cele doua :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet ce a zis X-ecutor: ceea ce e in poza aia e aer conditionat semi-automat (climatic). In stanga butonului de recirculare ai niste gaurele, acolo e senzorul de temperatura interioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-Ecutor ai spus mai drevreme ca "Cu alte cuvinte nu baga aer rece la nesfarsit ci mentine constanta temperatura dorita!" cum face climatic-ul chestia asta avand in vedere ca nu se modifica treapta de ventilatie si paletii? Sincer nu imi dau seama.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Da, am gaurelele alea. Sper sa fie doar lipsa gradatiei. Asa o fi mai nou..

Cum se poate verifica practic daca e sau nu e semiautomat? Daca setez in pozitia 22 (adica sus) temperatura, ar trebui sa mi se opreasca A/C in momentul in care se atinge temperatura aia? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta discutam cu X-ecutor in momentul cand ai postat. Ca sa vezi daca chiar e semi-automat, ar trebui ca atunci cand ajunge la temperatura setata de tine sa nu mai bage aer atat de rece. Puteti face testul asta si sa ne ziceti si noua rezultatul. Eu cel putin sunt tare curios... asta ar fi singura diferenta intre aer conditionat manual si cel semi-automat. La mine la climatronic scade turatia ventilatorului cand ajunge la temperatura setata, la voi nu are cum sa scada turatia ventilatorului, pentru ca e fixa, deci ar putea doar sa bage aer mai putin rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

diferenta dintre semi automat si manual este simpla... se refera la butonul de recirculare ...aer conditionat manual are dacia logan... pentru a recircula aerul din masina...trebuie sa dai stanga dreapta de o tija..pe cand la ibiza doar apesi pe un buton... :P(si ceva senzori... a fost discutat mai sus)

nu exista nici o diferenta intre sistemul de AC al vechi ibiza si noi ibiza...hmm doar ca nu au mai fost puse acele gradatii...este posibil sa nu fie prea exacte...

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cielo aveam aer conditionat manual, si aveam buton de recirculare, nu era nici o tija. Aerul conditionat manual nu are senzor de temperatura interioara, deci e clar ca asta semi-automat are senzorul ala cu un scop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

nemtii asa au delimitat ac manual si semi automat... clar ceva este automatizat in acest sistem(sorry pentru neconcordanta ideilor din primul post :P ) ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama ce s-a incins discutia :P

Cum i-am zis si lui Cristi mai devreme la telefon, singura chestie pe care am observat-o eu la climatic este: vara trecuta setasem temperatura un pic mai sus de 18 grade, mult timp a bagat aer f rece, dupa vreo 30 de min. am pus mana la gurile de aerisire si am vazut ca nu mai era asa rece ca la inceput!

Trebuie neaparat sa facem un test sa ne lamurim! Poate la urmatoarea intalnire Stefan si cu Cristi daca au chef fac probe,

(eu plec maine din tara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am apucat inca sa setez. Il lasam pe rece... si cand vedeam ca e placut in masina, opream AC-ul.

Ma bag duminica. Cine vrea, e bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat eu. Bazandu-se pe senzorul de temperatura de afara si pe senzorii aceia doi din interior, climaticul baga aer rece sau cald dupa necesitati. Vara trecuta am observat chiar ca dupa o perioada in care a bagat rece, masina a inceput sa bage si aer caldut... Am citit mai sus chestii legate de tija de recirculare - nu cred ca are vreo relevanta pt diferenta dintre aerul conditionat manual sau climatic. Apropos, si Solenza are buton ca Ibiza pt recirculare, deci exemplul cu Loganul chiar nu e relevant.

Compresorul NU se opreste niciodata cat e AC-ul pornit (cum era intr-un exemplu de mai sus), decat daca temperatura exterioara scada sub 5 grade. AC-ul functioneaza si pe cald, avand rolul de dezumidificare a aerului. Multa lume crede ca acel compresor doar raceste aerul.

Am mai observat o chestie. Daca este activata recircularea si pun rotita care regleaza directia aerului pe dezaburire, recircularea se dezactiveaza automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu inteleg o chestie daca l-ai setat pe o anumita temperatura cum poate sa bage aer "mai caldut" nici climatronicul nu face lucrul acesta. Ci cel mult, la climatronic, in momentul in care ajunge la temperatura dorita da comanda ventilatorului sa reduca treapta si invers cand e mai cald decat in masina(sau modifica orientarea voletilor). Nu cred ca climaticul face lucrul asta. Dupa parerea mea ai gradatii doar pentru a stii ce temperatura vrei sa bage el. Nu cred ca va stii sa se opreasca cand ajunge la aceasta temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La climatic nu are cum sa reduca treapta ventilatorului, pentru ca e comandata mecanic, de butonul din mijloc si nici orientarea aerului, care e la fel comandata mecanic. Incep sa cred din ce in ce mai mult ca de fapt e aer conditionat manual climaticul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca are dreptate CristiN,e doar aer conditionat manual dar suna mai bine "Climatic".

Eu m-am uitat acum la un Caddy nou la care lucreaza colegii mei si are exact acelasi "climatic" pe plansa de ventilatie.

In stanga butonul de temperatura cu 3 gradatii 18,22,26 grade, in mijloc butonul de viteze al ventilatorului cu pozitiile 0,1,2,3,4 si in dreapta butonul de directionare a aerului catre parbriz,picioare,fata si fata-parbriz.

Singura automatizare este la butoanele de pornire AC si recirculare aer pe care se apasa scurt,fata de celelalte care se rotesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!