Jump to content

Cum Merge Golf4 1.6 Sr


alexmihai10
 Share

Postare recomandată

sunt curios ce norma de poluare are masina mea, serial de sasiu: WVWZZZ1JZYW686477, pentru ca am tras o cearta puternica cu baieti de la RAR

vreau sa stiu pentru ca atunci cand am cumparato fostul proprietar se batea cu pumnul in piept ca este euro 4 si eu necunoscator l-am crezut pe cuvant, am luat ca fiind euro 4, cand am ajuns la rar .. dezamagire ;)) era euro 2

Modificat de anonim_2m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 sr am si eu si este incadrata la euro 2. Asteapta sa vedem ce zic si colegii dupa serie :) Asa o incadrau ei dupa an sau dupa motor, chiar daca masina polua de euro 4

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai cuminte, la mine toate ITP-urile imi spun ca daca aveam Euro 4 la al meu 1.6 AEE din '96 treceam fara probleme crezi ca imi va trece cineva ca are norma de poluare Euro 4. Daca a fost incadrat motorul la Euro2 asa iti vor trece si pe hartoage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e de bine avand in vedere noua taxa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a picat debitmetrul la 1.6 SR  si ma bate gandul sa pun unul de 1.8 125cp, ..pareri? ...am facut chestia asta la passat 1.9tdi cu rezultate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A reusit cineva sa schimb bujiile 2 si 3 fara sa dea galeria de admisie cu injectoarele jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu. Ai nevoie de o tubulara si o articulatie cardanica, sau cheie cu articulatie. Nu e greu, cu putina rabdare le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am segmentat motorul AKL si acum merge foarte bine. In rodaj am folosit ulei Total 10W-40 (2000km) dupa care am simtit nevoia sa-l schimb de teama piliturii de fier de la segmentii noi. Dupa indelungi deliberari cu prietenii de la Auto Car Center Craiova am pus ulei Castrol Magnatec 5W-40. Protocolul Castrol da ca prima recomandare 5W-30 si a doua este 10W-40. Am ales varianta intermediara pe considerentul ca este un motor proaspat segmentat dar nu si unul nou! Rezultat: motorul merge mult mai rotund, are putine ezitari intre 1000 si 2000 de ture ( inainte apareau pana la 3000). In rodaj am completat 600 ml ulei, acum nu am constatat consum desi uleiul e mai subtire. Am inteles ca si la consumul de carburant pot aparea scaderi. O sa verific cei doi parametrii de consum(ulei+benzina) peste 1000 si voi posta rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
  1. Salut, am si eu un golf 4, benzina, SR, AKL, motor 1.6 8 supape.Problema mea cea mai grava este ca la pornire, la rece masina merge foarte foarte rau, si oscileaza turometrul intre 400 si 2500 de ture, si moare. Daca plec de pe loc imediat dupa pornire apar rateuri pe toba si masina se pune in nas.

Am schimbat pana acum:

bujii, fisele de la bujii, senzor temperatura, clapeta acceleratie(second hand pe pe masina perfect functionala) am calibrat-o, filtru benzina, am curatat si pompa de benzina.

Mentionez ca cele doua racorduri flexibile de dupa evacuare sunt fisurate(le-am izolat in folie de aluminiu si am pornit motorul rece si tot asa facea)

Masina a fucntionat foarte bine 8-10 luni cu racordurile sparte.

am si o eroare

00537 lambda Oxigen Sensor Regulation 18-00 Upper limit

Va rog sa-mi spuneti daca am o singura sonda lambda sau doua, m-am uitat pe evacuare si nu o gasesc pe a2a.

Ce as mai putea face, ma gandesc sa cumpar sonda dinainte de catalizator.

Va rog sa ma ajutati, de 6 luni umblu prin service-uri si nimeni nu m0a ajutat.

 

Pe tester ungiul clapetei de acceleratie(drive by wire) cu motorul rece oprit are 3.5 grade, la pornire creste pana in 20 de grade si scade treptat(in 2-3 minute cand sunt si simtomele) pana la 3.5 - 4 grade. de la 20 pana scade la 4 merge groaznic de rau, si apoi isi revine dupa ce scade dub 4. 

Cum ar trebui sa fie unghiul la pornire, si sonda lambbda(dinainte de catlaizator) influenteaza unghiul?

 

Astept raspunsuri cu nerabdare, si pe mail la mmmarius19@gmail.com si la telefon 0749061547.

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cam ce consum are un golf 4 1.6 benzina din 98-99 ?modelul hatchback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 in oras 7 afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum mergi. Mie imi ia in jur de 7 daca ma dau serios la ea, adica viteza medie in jur de 80 km/h, ceea ce rezulta un mers cu viteze mult peste limitele admise.

Daca mergi corect, pana in 110, consumul e sub 6, viteza medie de pana in 65km/h.

La mers tare recomand benzina de 98, la mers normal obtii consum bun si cu cea de 95. Cea de 95 la mers tare deja te penalizeaza atat la dinamica cat si la consum si per total nu merita in acest caz.

 

In oras la fel, depinde cat mergi, conteaza mult daca faci doar cativa km sau mergi macar 6-7.

Conteaza si traficul din oras dar de regula eu obtin in Bacau ce e un oras mediu ca trafic ( cam aglomerat in ultimele luni decand cu asfaltarile ce parca nu se mai termina) scot fara probleme intre 8 si 9.

Iarna adevarat ca obtin cam cu 1 litru in plus in oras dar asta din cauza faptului ca dureaza mai mult pana se incalzeste motorul ( 4 km vs max 2 vara).

In oras nu am observat diferete notabile de consum intre sortimente, iar ca dinamica desi cea de 98 se simte la accelerari mai puternice, la un mers normal nu iti da nici un avantaj dinamic.

 

Daca adopti un mers defensiv si cat de cat constant obtii si cu un benzinar un consum f bun.

 

Eu cel mai mare consum l-am avut extraurban de 7.4 L, 400 km facuti cu o viteza medie de 90 km/h, traseul Sibiu-Bacau. 

 

In rest, acelasi drum mers normal, depasiri doar in caz strict necesar, viteza medie 65 km/h, scot consum de 5,5.

 

Sa scoti peste 8 trebuie sa mergi fie pe autostrada cu viteza constanta f mare, fie sa mergi pe drumurile normale incet, intr-o treapta mica, unde nu poti aborda un stil constant si econom.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri si sugestii, sunteti tari   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Sal. Daca poate cineva sa mi raspunda si mie. Am probleme cu golful meu 1,6 Sr. Dupa ce se incalzeste masina, pornirea e fara probleme la rece, masina pare ca merge in 3, mai trage cate un sut, o zgaltaitura. La semafor la relanti se opreste, apoi are pornirea foarte greoaie in sensul ca invart foarte mult la automat si deabea porneste.la o scanare mi a dat eroarile astea :

01243 -Intake Manifold Vhangeover Valve (N156)
            28-10 Short to Plus - Intermittent
00557 - Pressure Switch; Power Steering (F88)
            29-00 Short to Ground
00513- Engine speed Sensor (G28)
            27-10 Implausibile Signal - Intermittent

 

Stie cineva ce poate avea? am zis prima data ca e de la benzina. am facut plinul de la Rompetrol, apoi cand am mai pus de la Mol parca si a mai revenit un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la senzorul g28 ti se trage. Schimba-l.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva cu ce e responsabil senzorul asta? Localizare? Vreau sa i verific mufa si cablajul.

Modificat de gugulea_gugu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E undeva pe cutia de viteze, in partea stanga a masinii. Uita-te in zona timoneriei, pe acolo ar trebui sa fie localizat.

Nu stiu daca un remediu ar fin curatarea lui, dar poti sa incerci.

Verifica cablajele, sa nu ai pbme in mufa sau firele sa fie intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un senzor magnetic. Nu prea ai ce curata la el.

Verifica cablajul acestui senzor si schimba-l.[ senzorul ]

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut! Am un golf 1.6 akl, 1999, i-am facut un test de compresie intrucat imi consuma foarte mult ulei (1 litru la 1500 km). Valorle au fost de aprozimativ 8 bari. Din ce am citit valoarea normala trebuie sa fie intre 7 si 13 bari. Credeti ca trebuie segmentat sau poate sa imi consume datorita semeringurilor de la supape? Mentionez ca motorul merge excelent, porneste fara probleme la rece sau cald. Cand am desfacut bujiile, 2 erau pline de calamina si 2 erau perfect curate. Cele 2 murdare erau la cilindri opusi. Rog sa ma sfatuiasca doar cine cunoaste aceasta problema ca nu as vrea sa bag set motor daca masina mai are viata... multumesc anticipat!

Modificat de geicu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, la masina din semnatura, scoate ulei sub capacul blocului motor, in jurul bujiilor etc. motorul trage bine si nu completez mult ulei. E cam uleios motorul, si nu stiu ce ar fi de facut si de schimbat + costuri?? am facut si poze in spatele motorului, sub parbriz. Multumescpost-159759-0-26887400-1452877317_thumb.post-159759-0-29856400-1452877345_thumb.

Modificat de ionuț A.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Florin Ghelbi

buna ziua .am o problema cu un vw bora 1.6 sr tip motor AKL .dimineata la rece masina porneste ok iar in 4 secunde se opreste brusc daca calc acceleratia pana sa se opreasca in astea 4 secunde moare definitiv .apoi o pornesc si merge ok si accelerata .masina are si instalatie gpl pe ea .doar dimineata la rece pe benzina face figura asta in rest tot timpul zilei masina merge ok fara nici un fel de probleme nu intrerupe nici pe gaz nici pe benzina .si acum sa va spun ce am facut si nu sa rezolvat nimic ;am inlocuit pompa benzina ,bujii,fise,bobina,debilmetru aer ,3 clapete de acceleratie ,sonda de temperatura a lichidului de racire din motor,filtru de aer ,furtunul de la admisie .

si masina tot se opreste dimineata pe benzina

 

Modificat de Florin Ghelbi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat ultima oara membrana la vaporizator [plaman gpl]?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Ghelbi
On 6/10/2016 at 6:04 PM, Florin Ghelbi said:

buna ziua .am o problema cu un vw bora 1.6 sr tip motor AKL .dimineata la rece masina porneste ok iar in 4 secunde se opreste brusc daca calc acceleratia pana sa se opreasca in astea 4 secunde moare definitiv .apoi o pornesc si merge ok si accelerata .masina are si instalatie gpl pe ea .doar dimineata la rece pe benzina face figura asta in rest tot timpul zilei masina merge ok fara nici un fel de probleme nu intrerupe nici pe gaz nici pe benzina .si acum sa va spun ce am facut si nu sa rezolvat nimic ;am inlocuit pompa benzina ,bujii,fise,bobina,debilmetru aer ,3 clapete de acceleratie ,sonda de temperatura a lichidului de racire din motor,filtru de aer ,furtunul de la admisie .

si masina tot se opreste dimineata pe benzina

 

 

ieri am inlocuit si canistra de carbon si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut am si eu un golf 4 AKL si am mufa de la sonda lambda 1 iesita si nu gasesc unde vine bagata,stiu ca sonda 2 este sub masina,dar sonda 1 nu o gasesc,am fost la 3 mecanici auto si niciunul nu a gasit si din motivu asta masina imi merge putin intrerupt si nu trage cum trebuie cand este motoru rece,va rog sa ma ajutati!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!