Jump to content

Cum Merge Golf4 1.6 Sr


alexmihai10
 Share

Postare recomandată

Nu e din cauza asta.Indiferent cat apasa de mult tot asa face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu o problema cu 1.6 sr de pe o scoda octavia...nu-mi prea sta motorul la relanti dupa ce se incalzeste ...mai exact variaza turatia de la 700-900.ce spune-ti sa fac?multumesc

Modificat de fragrance 18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@ cozmin85 Ai rezolvat problema? La acelasi motor am avut de 2 ori aceleasi simptome si s-a dovedit a fi cutia de viteze. Prima data s-a rezolvat cu schimb de sateliti planetari in diferential (a tinut 1 an de zile). A doua oara din cauza niturilor rupte in diferential, s-a spart cutia si a trebuit sa cumpar una SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am citit pe aici de problema pe care cred ca o am si eu,am facut un test cu vagcom-ul....si mi-a aparut senzorul hall,am dat cu ceva spray in clapeta nu prea mare schimbare,relaintai sta la 900,trepideaza,catalizatorul l-am imputit deja :))...chiar eram la mecanic si am dat fum negru ca la diesel,abea am ajuns acasa,a doua zi pornesc masina fara probleme,fara trepidatii....40 de minute....apoi iar...se opreste motorul in mers,nu porneste,decat daca o ajut cu o pedala,apoi merge in suturi....sa fie doar senzorul?sonda lambda este de 3luni pe masina,nu-i universala...nu am consum marit,ci lipsa de putere,trepidatii,relaintaiul care face urat iar..si mi-e dor sa stau in spatele unui bmw de 150 cp....va astept cu idei,pareri,sugestii...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta cum trebuie prima data.O dai jos de pe masina si o cureti bine cu spray de discuri. Dupa aceea mai fa o scanare cu vag-comul si vezi ce erori mai apar. Posibil sa ai nevoie de vag-com si la adaptarea clapetei dar poti incerca si metoda clasica prima data : - opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Se face la 90C

Fa o scanare si in mers poate apar alte erori :)

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau sa va spun ca si eu am aceleasi probleme pe care le au @renaldo (cu pedala) si @JVU (cu pornirile la temperaturi scazute).

Am facut si eu multe dar fara succes si cred ca cele doua simptome sunt legate de aceias cauza:

1. Am curatat clapeta de acceleratie (am dat-o jos de pe masina si am facut-o "luna") si am verificat partea din clapeta, unde se afla motorasul care se ocupa de shocul automat, nu am gasit nici un dinte de la rotite rupt, uzat sau ceva care sa dea de banuit ca acel angrenaj nu ar functiona bine. Dupa care am facut si readaptarea ei manual si pe tester ---- nu s-a schimbat nimic.

2. Am schimbat filtru de aer --- nimic

3. Am curatat injectoarele cu ultra sunete --- nimic

4. Am schimbat bujiile si filtru de benzina --- nimic

5. Am verificat sa nu traga aer fals clapeta de acceleratie si nu am gasiti nimic in neregula

6. I-am facut diagnoza la un service Bosch --- nici o eroare

7. Am schimbat si fisele de la buji (din alte motive)- - - tot nimic

8. Am desfacut senzorul debitmetru si l-am curatat ---- nimic

9. Am testat, mergand cu debitmetrul deconectat --- problemele au ramas

Nu mai stiu ce sa ii mai fac.

Va rog, poate mai aveti voi vreo idee inafara de cele de mai sus pe care le-am pus in practica.

Multumesc.

Modificat de Computeros
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... legat de ce se vorbeste aici

un singur lucru as vrea sa stiu si asta daca cineva stie

ce norma de poluare are 1.6 se de pe golf 4 cod motor AKL sau AHK

masina e cumparata din germania

pe talon e trecut AHK iar pe chestia din portbagaj AKL

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu golf 4 akl si este ncadrat la euro 2. Ei tin cont de anul fabricatiei nu de cat polueaza masina.A mea polua de euro 4 dar daca e euro 2 nu tin cont de noxe , am platit acu cativa ani 1800e taxa de inmatriculare.Dupa ce o inmatriculezi poti sa-i dai in judecata.Nu stiu daca in ziua de azi o sa ai castig de cauza dar poti incerca.Eu am recuperat banii(asta s-a intamplat acu vreo 3 ani).

PS: Sa o stapanesti sanatos.Daca ai grija de ea nu o sa ai probleme.In vreo 3 ani am schimbat doar consumabilele si un furtun de vacum de 10cm lungime.

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @elfender

Masina mea, care este fabricata tot in 98 (inmatricularea este pe 99) si a fost adusa din Germania in 2009, i-a fost trecut de cei de la RAR, in Cartea de Identitate, la sfarsitul numarului de omologare E2. Eu stiu ca asta inseamna ca este Euro 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Multumesc

Modificat de elfender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Zepelin . Uite seria poate imi dai si mie un rsp te rog. WVWZZZ1JZXD295374 DIN 1998. MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Am o intrebare, poate stie cineva: Cum se face "reset factory default" cu VAG-ul la ECU folosit de acest motor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

:) Am rezolvat problema cu pornirea dimineata la rece, despre care s-a vorbit mai sus.

Solutia:

Segmentat motorul (schimbat segmenti, cuzineti, garnitura de chiulasa) si reparat chiulasa (rectificare, schimbare simeringuri valve, etc.)

Costuri:

Piese + Manopera --> 1000 RON

Acum porneste la prima cheie se duce la 1200 RPM si incepe sa coboare incet spre 800 RPM pana cand se incalzeste motorul, nu mai moare motorul, nu mai trepideaza ca si cand ar merge in 3 pistoane, merge rotund.

Deci nu a fost de vina clapeta de acceleratie (pe care oricum o curatasem, adaptasem cu VAG COM-ul si ii verificasem angrenajul de rotite, nu prezenta nici o urma de dintisori rupti sau tociti) si am scapat de o cheltuiata de 1400 RON, cat ar fi fost una noua si pe care daca o faceam tot nu rezolvam problema :) .

Numai bine.

Modificat de Computeros
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

salut am un vw bora cu motor de 1.6 sr akl si imi oscileaza atunci cand sta la relanti si asta destul de tare urca pana in 1200 coboara iar la 1000 se simte foarte naspa atunci cand sunt in trepte de viteza inferioara a 2 spre exemplu o zdruncina de zici ca se rupe asta daca nu o acccelerez in momentul accelerarii merge bn insa in cazul in care nu mai accelerez motorul se franeaza nu cum ar trebui ci mai puternic ..am fost la vre0o 2 mecanici insa au sp ca nu au vazut asa cva am configurat clapeta de aer am schimbat senzorul de temperatura,, nu stiu ce sa mai fac are cineva o idee va rog sa ma ajutati daca stie cineva

multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat clapeta de acceleratie si ai adaptat-o cu VSDS? Ai verificat toate furtunele de vacuum?

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

 

Ma bag si eu. Daca scoasa din viteza se accelereaza lin problema este din cutia de viteze ( uleiul ) sau cine stie cei pe acolo. Si eu am vw bora cu motor akl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv

am un golf 1.6 16V BCB de curind am schimbat filtrul de aer si am observat pe traseul montat pe capacul motorului o clapeta cu un arc

la o investigare mai atenta am observat ca aceeasta este rupta

imi poate spune si mie cineva la ce foloseste, cum este actionata, cum se numeste ca nu stiu ce sa caut sa cumpar

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Poate e debitmetrul, incearca sa pui o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv

am un golf 1.6 16V BCB de curind am schimbat filtrul de aer si am observat pe traseul montat pe capacul motorului o clapeta cu un arc

la o investigare mai atenta am observat ca aceeasta este rupta

imi poate spune si mie cineva la ce foloseste, cum este actionata, cum se numeste ca nu stiu ce sa caut sa cumpar

Multumesc

 

Aceea este clapeta de aer ce este actionata de un bimetal ( tija aceea metalica cu arc pe ea). Este gandita sa traga aer din galeria de evacuare pe timp de iarna si prin orificiul capacului pe timp de vara.

Din pacate, ca reper de sine statator nu exista de cumparat, poate doar sa improvizezi ceva, pentru ca, ea vine doar pe original cu tot cu capac la ametitorul pret de cca 900 ron.

 

Insa, se intampla ca si bimetalul sa nu o mai comute intre deschis si inchis astfel incat multi o actioneaza manual, deschizand-o pt anotimul rece si inchizand-o in anotimpul cald.

Daca se merge cu ea pozitionata in mod gresuit, se poate ca pe timpul verii spre exemplu sa iti fie lesinat motorul deoarece iti trage aer cald din galerie, iar pe timpul iernii sa faca condens aiurea, sa ti se incalzeasca ceva mai greu motorul, pentru ca trage aer f rece din compartimentul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatii

am reconditionato si am montato la loc sper sa functioneze corespunzator

intradevar asa am aflat si eu ca nu se gaseste de cumparat si ca vine doar la pachet cu capacul

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AZD exista aceasta clapita? Cateodata pe timpul verii cu Ac pornit si mie mi se pare lesinat motorul...abia dupa 3500ture simt ca trage...benzina 99+ petrom. Scuze deofftopic.gif

Modificat de alecsandru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exita la toate motoarele aspirate aceasta clapita.

La azd e pozitionata in interiorul capacului de pe motor, unde e si filtrul de aer, doar ca e in partea de fata, a capacului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alecsandru19

Am inteles! O sa investighez si eu aceasta clapita...sa vedem ce pozitie are,daca este in pozitia ei normala sau nu.Uneori,acum cand sunt peste 30grade si merg cu AC pe auto parca se simte motorul mai lesinat, stiu ca foloseste compresorul 10% din puterea motorului...dar pana in 3500 ture,parca e lesinat si la plecarea de pe loc...zici ca are pana in 70 cp din 100...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e f cald e normal ca un motor aspirat sa fie mai lesinat.

Lasand pierderea de putere datorata folosirii instalatiei de climatizare, aerul cald e mai putin dens, influentand astfel mersul unui motor aspirat pt ca, practic iti intra intr-un interval de timp dat mai putin aer in motor, de aici rezultand ceva mai putina putere dezvoltata de acesta.

 

Acelasi lucru se poate simti si la altitudini foarte mari, unde aerul fiind mai rarefiat influneteaza in mod negativ un motor aspirat.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!