Jump to content

Cum Merge Golf4 1.6 Sr


alexmihai10
 Share

Postare recomandată

WVWZZZ1JZWP075661 , masina fiind din `98 nu cred ca o sa-ti "iasa" mai mult de euro 2.Cat despre motor , ma cam dispera mirosul de benzina nearsa si rateurile pe care le da cand apas acceleratia brusc de mai multe ori.

Modificat de a66ict3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legata de motorul asta... daca tot are 8 valve, cum de are 100 cai?... ce il deosebeste fata de motoarele un pic mai vechi care au tot injectie multipunct dar au doar 75 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...m-am uitat si eu la busonul ala si da se aude pufaitul ala. Eu am reusit si l-am desfacut busonul ala, se desfileteaza putin si iese...mai greu ca are o piedica. Are o membrana in interior, dar nu prea imi dau seama ce face.

Mai am si eu o alte nedumerire...cei cu motoare 1.6 SR, v-ati uitat vreodata in furtunul epurator, cel care pleaca de la busonul de ulei si intra in furtunul ce vine de la filtrul de aer(furtunul gros pe care este si debitmetrul)? Aveti idee cum functioneaza memnrana aia mica din interior? Am impresia ca influienteaza mersul motorului, dar nu-mi dau seama cum functioneaza. La fel si membrana de care spunea si salapiat.

zi-mi si mie daca tu te-ai uitat in furtunul ala sau alti priceputi in domeniu, e normal sa sara ulei pe acolo daca scoti furtunul ala dintre motor si tubulatura aia mare care duce aerul de la filtru la clapeta? ma refer la furtunasul ala care are in capat un fel de supapa. mie imi sare practic ulei daca scot furtunul ala din gaura care ramane descoperita sub buson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este normal.Pe acolo vin vapori de ulei care sunt arsi in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O intrebare, se poate adapta admisia si debitmetrul de pe 1.6 SR la un 1.6 16v, AZD cu MAP? Daca da, ce piese sunt necesare si ce trebuie facut la partea eletronica?

Multumesc!

Modificat de nitrogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei o modificare a softului din ECU?Sau vrei eventual sa pui in circuit niste elctronica ca sa oferi informatii similare la ecu si sa transformi un maf intr-un map?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar modificare in ECU, vreau sa ii pun traseul de la filtrul de aer, filtru de aer si debitmetru. Se poate face modificarea? Ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa discutam teoretic cu IAT nu o sa ai pb ptr ca e aceeasi mancare de peste.La map fata de maf ai la relanti o diferenta de 0.3V.De acolo mai departe odata cu cresterea de turatie ai o alta curba de variatie a tensiunii.Trebuie sa faci masuratori paralele sa vezi cat si cum difera cele doua curbe.Dupa ce ai variatia asta te poti gandi la o schema electronica de compensare a valorilor.

Mai este o diferenta intre map si maf unul e alimentat la 5V si altul 12V asta sa spunem ca e simplu de rezolvat.

Discuta cu baietii care fac chip tuning daca iti pot face modificarea la variatia tensiunii cu turatia ca sa nu mai fie nevoie de nimic electronic introdus in circuit.

Daca insa faci aceasta modificare pentru diferenta de bani in final nu cred ca o sa obti ce-ti doresti dar daca e vb de satisfactie posibil sa merite.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns divinewind. Nu e vorba doar de satisfactie, dar am condus un 1.6 sr, si mi s-a parut ca trage altfel, comparativ cu 16v al meu. Urca mai repede in ture ... plus ca la sr cuplul maxim e mai repede, decat la 16v.

Ca si piese fizice, ce mi-ar trebui? Carcasa filtrului de aer, tubulatura, debitmetru si mai ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sr-ul urca mai repede pentru are are cuplul mai jos dar dupa o anumita turatie nu mai e la fel.Plus ca ai consum mai bun la 16 valve.

Motorul in 8 valve provine dintr-un motor de 1.8 deci de aici pare mai sportiv dar nu stiu daca este chiar asa de zvacos cum spui tu.

Inainte sa faci schimbarea de piese vezi cum rezolvi partea electrica/electronica.Eu ti-am spus cam cum se face teoretic dar vezi daca cineva face asa ceva dintre chip tuneri(asta e calea cea mai simpla).Cu sigurnata iti vor recomanda un chip tuning ca fiind mai ieftin si iti pot varia cuplul cum vrei tu (aproximativ).

Doar daca o faci tu cap coada o sa fie mai ieftin altfel un tuning e mai ieftin.

Piesele fizice sunt cam cele mentionate de tine si au si ele niste preturi (doar tubulatura de la mine e 2 milioane si nu o gasesti la sh)

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare! am si eu un vw golf 4 din 2000 motor 1.6 sr 74kw. am probleme cu el la demaraj, intre 1700 si 2000 de rot/min intrerupe din forta, izbeste de parca ar avea probleme cu bugiile, dar am scimbat si bujiile si fisele la bujii. rog sa-mi dati si mie un sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da diagnoza am facut dar mi sa spus ca e totul in regula! dar sar putea sa fie din cauza furtunului de gaze care vine de la busonul de ulei ca e spart?

sau cineva mai zice de supapa d la furtunul de admisie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna. Am si eu golf 4 1.6 SR de 3 luni si acum cu frigurile astea de -10 dimineata la prima pornire porneste din prima dar balbait si daca nu accelerez foarte putin moare motoru !. Daca accelerez porneste si dupaia nu mai am nici o problema fara oscilatii la ralanti si la temperaturi de +1 grad afara dimineata porneste perfect din prima. In rest nu am probleme. Filtre schimbate inafara de cel de benzina ca a trebuit sa cumpar conducta pana la el ca nu se desface clipsu si am sa-l schimb saptamana viitoare. Vreo sugestie a mai patit careva ceva de genu. Scuze de postu kilometric. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate: ce turatie ai la relanti? la mine daca e rece, cum spui, am putin peste 1000, iar cand se incalzeste ramane la 900.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 800 am la motor akl.

@jvu clapeta de acceleratie este curata?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b4dy . Imediat cand porneste are ~1200 rotatii dupaia scade la ~800 dar oscileaza foarte putin rare ori.

divinewind . Clapeta de acceleratie nu este curatata. Dar am sa-i spun la mecanic sa se uite.

Am mai vazut aici pe forum ca daca pompa de benzina nu asigura presiunea necesara nu ar porni... dar daca pornesc o data dupaia nu mai am prob pana o las sa stea 10 ore in frig la -5 tot nu ii place ceva. Eventual am sa-i fac si un test cu VAG-COM poate e ceva electric. Apropo de clapeta am avut oscilati cam 700 - 800 se misca destul de des la ralanti dar am schimbat uleiul si filtru si filtru aer si nu mai am probleme cum am spus mai sus rare ori dar dupa ce s-a incalzit si nu mai e tinuta cu socu... . Sper sa rezolv o idee cu filtru de benzina dupa ce il schimb. Ciudat se manifesta doar la temp negaive ori sunt -5 ori -15 la fel porneste greu. Scuze pentru post lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul l-am schimbat dar tot aceeasi probleme! doar sa curat si injectoarele, poate apare vreo schimbare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sat e sperii dar cineva a avut probele doar intr-o plaje mica de turatii si a fost cutia de viteze. O sa caut postul sa vad daca il gasesc si sa spui daca si la tine este la fel. Sa vad cine era.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vezi daca nu ai ceva vacum fisurat, sau ceva supapa de sens blocata, curata calepta de acceleratie, verifica bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ar putea fi si bateria de vina. Cam astea sunt simptomele pentru o baterie care nemaiavand suficient acid, pe ger nu mai face fata, iar masina porneste mai greu. Eu am patit-o in inauarie, pe ger. Cand am desfacut bateria am observat ca nivelul acidului era sub elementi. Am completat cu apa distilata si am tinut-o pe redresor 14 ore. Acum porneste bine masina, dimineata, pe ger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare!Am o problema la acceleratie!La plecarea de pe loc ridic piciorul putin de pe ambreiaj si cand apas pedala de acceleratie se apasa singura de parca ar trage-o ceva in jos si se tureaza motorul timp de 1 sec!Ce poate fi?Aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu accelerezi suficient de mult (o ideie mai mult) si pt ca motorul sa nu se inece, isi ia singur ,,avant''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!