Jump to content

Nu Porneste Cu Motorul Cald


nero
 Share

Postare recomandată

Salutare forumisti!

Dupa boacana mea cu iluminatul :) am acum o problema ceva mai serioasa.

Am patit-o prima oara saptamana trecuta: pornesc masina si plec dupa 30 sec, deci nu o las sa se incalzeasca. Dupa cam 3-4 min de mers prin bucuresti (stopuri etc) vad ca la ralanti variaza turatia intre 1750 si 2000 cam pe fiecare secunda. Ma gandesc sa incerc metoda windows la primul stop. Zis si facut. Opresc motorul, dar, cand dau sa pornesc, invarte electomotorul, dar nu porneste. Incerc o data, de doua ori, de trei ori... Ies din masina si imping pana pe dreapta. Stau putin, fac o cruce si dau o cheie. Surpriza, porneste!

Aseara, merg sa pun benzina. Pun, platesc, dau la cheie... aceeasi faza. Imping de la pompa. Spal geamurile, ma sui la volan si dau la cheie si o ia.

Mentionez ca am impresia ca dupa ce invart de cheie, inainte sa dau start, adica pana sa se stinga martorii de la bord, cred ca nu se mai aude acel bazait, despre care eu presupun ca este o pompa care trage benzina.

Are careva idee ce poate sa fie?

Am dat search, dar nu am reusit sa gasesc nimic despre asa ceva.

Multam fain,

nero

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scanat-o la erori sa vezi daca iti apare ceva? Din ce oras esti? Poate te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Sunt din Buc, iar primul pas pe care l-am facut spre rezolvare a fost sa scriu pe forum. Si eu m-am gandit ca s-ar putea sa fie o eroare...

Mai exact stau in Crangasi, iar o mana de ajutor ar fi tare bine venita :Driver:

Modificat de nero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti din bucuresti ne putem uita la masina,ii facem o scanare,vedem ce erori are.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai a plecat nero de la mine

masina a fost luata de la AAAAuto -cei mai mari snapani si nenorociti si eu ieri am verificat 3 masini acolo care sunt la fel de 3 ori mai multi km

masina este din 1999 nu a avut carte service si nici revizi facute

pe bord scrie ca are 95 de mii dar ea a avut in 2000 85 de mii

acum aproximez ca are pana in 250 de mii

manaca ulei la greu,nivelul este sub jumatate,nu are complresie scoate fum alb garla

are pamant in motor

scoate gaze pe recirculare mai rau ca daciile vechi,clapeta de acceleratie si ce e pe langa baltea in ulei ars

iam schimbat bujiile pt ca cele vechi erau imbracate cu vreo 2 mm de calamina si pamant

ma mir ca mai mergea masina sincer nu am vazut in viata mea asa ceva

o sa pun si poze cu bujiile si cu motorul

cam atat

o sa ii masuram la service compresia sa vedem...cam atat pana acum

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar naspa ce citesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite-asa invata omul. Din greseli. Eu unul am luat de buna cei 90.000 km de la bord. Din pacate tot n-am descoperit de ce nu a vrut sa plece alaltaieri. Sper sa nu o mai patesc si poate au fost bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I feel sorry for you and your car.. :) Mult spor in solutionarea problemelor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:somnmare: Pe astia de a AAA ii mananca OPC-ul daca se strang mai multi...

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT-din pacate nu prea are ce sa faca opc-ul

decat sa le dea amenzi pt ca stiu ca masinile respective nu au km reali si ei nu specifica ,ca nu stiu cati km au real

nimeni nu te obliga sa le iei ,te lasa sa faci orice verificare si daca ai luat-o inseamna ca ai fost de acord cu ei

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. Vreau sa verific in mai multe locuri daca intr-adevar este diferenta mare intre km. reali si ce este pe bord. Intr-adevar, nu ANPC este in masura sa ma despagubeasca sau sa ii sanctioneze. Oricum, inainte de orice actiune, trebuie sa am o certitudine. Si daca masina are vicii ascunse, ne judecam. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buba din cauza careia nu pornea cu motorul cald era sonda de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. Vreau sa verific in mai multe locuri daca intr-adevar este diferenta mare intre km. reali si ce este pe bord. Intr-adevar, nu ANPC este in masura sa ma despagubeasca sau sa ii sanctioneze. Oricum, inainte de orice actiune, trebuie sa am o certitudine. Si daca masina are vicii ascunse, ne judecam. :lol:
Atentie!Eu am fost patit asa ca nu spun povesti:-datul kilometrajului inapoi este infractiune si se intocmeste dosar penal-daca poti dovedi cu probe serioase(poze,martori, caiet service,etc) ca in momentul achizitiei pe bord era un nr. de km si in realitate un altul,atunci esti OK.Eu am putut sa fac asta si mi-am recuperat bani(7000 euro) dati avans pe un Superb.SuccesAtentie!Eu am fost patit asa ca nu spun povesti:-datul kilometrajului inapoi este infractiune si se intocmeste dosar penal-daca poti dovedi cu probe serioase(poze,martori, caiet service,etc) ca in momentul achizitiei pe bord era un nr. de km si in realitate un altul,atunci esti OK.Eu am putut sa fac asta si mi-am recuperat bani(7000 euro) dati avans pe un Superb.SuccesAtentie!Eu am fost patit asa ca nu spun povesti:-datul kilometrajului inapoi este infractiune si se intocmeste dosar penal-daca poti dovedi cu probe serioase(poze,martori, caiet service,etc) ca in momentul achizitiei pe bord era un nr. de km si in realitate un altul,atunci esti OK.Eu am putut sa fac asta si mi-am recuperat bani(7000 euro) dati avans pe un Superb.Succes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Salutare forumisti!

Dupa boacana mea cu iluminatul :) am acum o problema ceva mai serioasa.

Am patit-o prima oara saptamana trecuta: pornesc masina si plec dupa 30 sec, deci nu o las sa se incalzeasca. Dupa cam 3-4 min de mers prin bucuresti (stopuri etc) vad ca la ralanti variaza turatia intre 1750 si 2000 cam pe fiecare secunda. Ma gandesc sa incerc metoda windows la primul stop. Zis si facut. Opresc motorul, dar, cand dau sa pornesc, invarte electomotorul, dar nu porneste. Incerc o data, de doua ori, de trei ori... Ies din masina si imping pana pe dreapta. Stau putin, fac o cruce si dau o cheie. Surpriza, porneste!

Aseara, merg sa pun benzina. Pun, platesc, dau la cheie... aceeasi faza. Imping de la pompa. Spal geamurile, ma sui la volan si dau la cheie si o ia.

Mentionez ca am impresia ca dupa ce invart de cheie, inainte sa dau start, adica pana sa se stinga martorii de la bord, cred ca nu se mai aude acel bazait, despre care eu presupun ca este o pompa care trage benzina.

Are careva idee ce poate sa fie?

Am dat search, dar nu am reusit sa gasesc nimic despre asa ceva.

Multam fain,

nero

La fel am patit si eu nu pornea la cald...am schimbat Bendixul. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie de vina si senzorul de turatie arbore cotit (insa cred ca ar fi iesit pe VAG un cod de defect). In privinta bendixului, nu vad cum ar fi invartit electromotorul normal daca ar fi fost el de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

senzorul de turatie de la arbolele cotit lam schimbat si eu la o corsa C, tot cu motorul cald nu pornea, decat pe la a 3-a cheie si turometrul nu mai functiona, eu lam schimbat destul de usor nici la skoda nu ar trebuie sa fie dificil.

senzorul de turatie de la arbolele cotit lam schimbat si eu la o corsa C, tot cu motorul cald nu pornea, decat pe la a 3-a cheie si turometrul nu mai functiona, eu lam schimbat destul de usor nici la skoda nu ar trebuie sa fie dificil. Si nu a iesti eroare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest topic vorbim totusi de Octavia 1. Nu cred ca au vreo relevanta analogiile cu alte marci si particularitatile lor tehnice. Eu iti garantez ca un defect al senzorului de turatie (fie el si sporadic) va fi sesizat si memorat, deci va iesi la iveala in cazul unei diagnoze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

salutari! am o skoda octavia 1,9 tdi, fab. 2001, 110 cp, motor AHF si am probleme cu pornirea in sensul k la rece porneste la sfert, dar la cald trebuie sa dau la automat vreo 10 secunde pana porneste. Ma poate ajuta si pe mn. cineva cu un sfat? multumesc... mentionez k la tester mi s-a spus k trebuie schimbata pompa d injectie, lucru pe care l-am facut dar tot la fel, porneste greu la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acelasi motor. Acum cativa ani, prin 2007, aveam aceleasi simptome, uneori pornea chiar f.f. greu. La service au rezolvat problema taind unul din firele ce vin de la sonda de temperatura. Nemultumit de solutie, intreband in stanga si-n dreapta, am curatat galeria de admisie (aveam f. multa mizerie depusa acolo), am legat inapoi firul taiat de cei de la service - de atunci nu am mai avut probleme cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

gata...am rezolvat-o...am fost la o diagnoza si mi s-a spus k e posibil k problema sa fie din soft, dar pana sa umble acolo mi s-a zis sa duc electromotorul la un service specializat...am ascultat sfatul, am reparat electromotorul si acum porneste fara probleme, costul fiind de 150 lei la acel service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!