Jump to content

Surub Baie De Ulei


SorinB
 Share

Postare recomandată

cine ne poate oferi informatia (din autodata sau din manual de reparatii) cu ce forta se strange bosonul de ulei?

eu unul ii foarte multumesc. sa o stim si noi, dar mai ales mecanicosii nostri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am vazut mecanic care sa stranga busonul cu cheie dinamometrica, totul depinde de muschiul mecanicului si de bunul simt.Rezolvare e la reprezentanta, unde moteaza o bucsa. Chit de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Laurentiu_LWR

Azi am comins-o si eu...daca la schimbul anterior plangea pe la surub...si mi-a fost frica sa il strang mai tare...la schimbul acesta am zis sa schimb surubul...ca ma gandeam ca nu mai tine saiba aceea...

Am dat drumu la ulei...am pus surubul cel nou si am inceput sa strang...a ajuns la capat...si am zis sa stang asa usor...pana nu mai merge...dar el tot mai mergea...

Am simtit ca e ceva nasol...si l-am desfacut...la desfacere...a iesit cu tot cu filet...s-a sficuit :(

Am avut intentia sa ma risc...sa il bag din nou si sa torn uleiul...dar m-am gandit ca poate a ajuns span dinala in baiei...orice ar fi...trebuie sa dau baia jos...deci imi bateam joc de ulei...si probabil si de motor daca am span in baie...

Acum ma intereseaza ce variante am sa rezolv...sunt constient ca trebuie sa dau baia jos...mai departe care sunt solutiile?

Masina este trasa pe dreapta...deci daca trebuie sa ma duc undeva...ma duc cu baia in brate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 2001

exista un kit de refiletare care vine cu o piesa speciala care prin insurubare da alt filet si alt surub mai gros. Si eu am patit-o la service si am avut noroc ca aveau kitul acele si in 30 min am rezolvat si de-acum cateva schimburi bune nu o sa mai am probleme. refiletarea au facut-o fara sa dea baia jos cu grija acea piesa scoate resturile in timp ce se face filetul. Pana acum n-am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Interesant...

Imi poti spune te rog cat a costat...de unde...cum se numeste...etc...

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

cauta pe cineva care face filet helicoil, se rezolva usor si rapid, nu o sa mai ai treaba in veci, dc erai in zona te rezolvam repede , dar asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian ortelecan

Am trecut si eu prin asta din cauza unui mecanic care nu a infiletat bine surubul iar ca m-am apucat sa fac schimbul de ulei nu am reusit sa desfac surubul de golire decat dupa cateva minute in care am insistat in toate felurile dar intr-un final am reusit rotind din cheie iar cu o surubelnita impingeam de surub in jos. Rezolvarea a fost un un tarod de 16 ( cred ) am refacut filetul cu grija si atentie sa nu bag span in baia de ulei ( nu am dat jos baia) am pus alt surub cu garnitura de cupru si sa rezolvat nici macar urma de ulei nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Din ce am vazut pe net...sistemul asta helicoil e super jmecher...acu sa gasesc pe cineva care face asa ceva....

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

cauta pe cineva care face filet helicoil, se rezolva usor si rapid, nu o sa mai ai treaba in veci, dc erai in zona te rezolvam repede , dar asa

M-am hotarat la helicoil...cum ma rezolvai repede daca eram in zona?ai tu kit-ul?

Stiti careva pe cineva care face filete helicoil?in Bucuresti?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa intrebi la service-uri mai rasarite.

sa cumperi un kit nu cred ca renteaza. 200 lei cu M 8,10,12.

Eventual o cheie dinamometrica, sa nu mai patesti asa.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Si mie imi trebuie cel putin M14...

Nu cred ca a fost vorba de strans prea tare...anul trecut...sau acum 2 ani...cred ca l-am bagat stramb...ca nu mergea la mana...si fiind foarte moale...a si sapat filet nou...de data asta cred ca am nimerit filetul bun...si s-a sficuit tot...

O dinamometrica ar fi buna...o folosesc si pe post de clicket...ca si asa vroiam sa imi iau...

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Nu am eu kit-ul , dar e cineva care numai cu asta se ocupa , vine unde il chemi si te rezolva rapid

Trebuie sa fie cineva si in bucuresti care sa faca asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Problema asta am avut-o si eu. Nu pierdeam cine stie ce ulei pe la acel surub, dar cate o picatura-doua pe la 1000-2000 km parcursi tot iesea si se prelingea in spre spatele baii de ulei. Am rezolvat problema chiar anul acesta cand am schimbat uleiul, mi-a pus mecanicul nu stiu ce fel de pasta rezistenta la temperaturi, care dupa ce se intareste in cateva minute se face cauciucata si moale.

Cred ca am vreo 3000-4000 de cand am schimbat uleiul si ieri m-am bagat pe sub masina sa ma uit la baie. E uscata si fara pic de prelingeri de ulei cauzate de acel surub.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Si la mine e la fel de la ultimul schimb de ulei, am cumparat surubul nou pe original si mai am apx 4k de km pana la schimb, cand o sa dau jos uleiul o sa rectific filetul cu helicoil , pun surubul nou si moarte nu mai are.

Cu pasta e improvizatie , nu ai siguranta pe ea, poate te trezesti odata ca va curge  de numa si nu ai ce sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am inteles...nu trebuia sa imi zici de sistemul asta...ca mi-a ramas gandul la el...imi pare profi si nu as vrea sa rezolv altfel...numai sa gasesc pe cineva in buc care face...ca multi maresc gaura si pun un surub mai mare...si filetul tot de aluminiu ramane...

Asa cu helicot...noul filet nu este tot de aluminiu...profi treaba...

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Merci frumos...dar ai idee daca ti-a facut filet helicoil sau ti-a rectificat filetul tau...si surub mai mare?

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceeasi problema am avut-o si eu cu mecanici de astia de curtea blocului, a infiletat surubul de la baie stramb si a pierdut si uleiul si a trebuit sa cumpar ulei din nou, sa umblu pe la strungari sa-mi dea gaura cu burghiul, apoi sa faca un filet mai mare cu un tarod, cred ca m16, aia fiind si sambata oamenii erau pilitzi, nici nu am zis ca tre sa dau comanda de baie noua, in final au facut treaba buna pentru ca am vreo 3000 de km de la schimb si uleiul e la fel pe joja. In concluzie am platit doua schimburi de ulei si am facut doar unul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Helicoil se pare ca nu prea gasesc:(

In schimb mi-a venit alta idee...

Toata lumea stie cum arata surubul de la baie...si stiti ca acolo este ca o scobitura...unde suprafata este perfect plata...

Ideea mea este..locului acesta sa ii masor exact diametrul...si la CNC sa tai filetul din aceasta piesa..si sa o sudez acolo...

post-14266-0-78087300-1373565811_thumb.j post-14266-0-19853700-1373565811_thumb.j

Dupa ce o prelucrez la CNC...aceasta piesa va fi un cilindru de aluminiu...care pe interior are un filet de metal...

post-14266-0-95719400-1373565958_thumb.j

Noul buson de golire va arata asa...orice surub M8

post-14266-0-84082800-1373565959_thumb.j post-14266-0-53224400-1373566019_thumb.j

Avantaje...

1-Noul filet este de metal...

2-Sudura in aluminiu...gasesc pe oriunde ca sa imi sudeze piesa care va tine loc de filet...

Dezavantaje...

Singurul ar fi ca fiind gaura mai mica...va curge uleiul mai greu...dar oare ma afecteaza asa rau?

Astept pareri...

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Do it! ce daca e mai mica gaura, te grabesti incat nu poti sta 2 minute in plus la un schimb de ulei?

Sudura in Al gasesti usor. Helicoil mai greu/scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Maine iar ridic masina...si masor sa vad cat trebuie sa fac piesa...

Mi-ar fi placut mai mult helicoil...dar daca nu se poate....asta este :) oricum si metoda asta imi pare fara moarte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu majoratul este o solutie,eu am in jur de 40k km de cand am facut acest lucru si este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

E gata piesa...:-D

post-14266-13736343983883_thumb.jpgpost-14266-13736344375813_thumb.jpg

Urmeaza sa o sudez...am pus-o sa vad cum arata...

post-14266-13736345419518_thumb.jpgpost-14266-13736345588095_thumb.jpgpost-14266-13736345824347_thumb.jpg

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Inevitabilul s-a produs si in cazul baii de ulei a masinii mele.

Pe scurt,la ultimul schimb de ulei,busonul de golire s-a invartit in gol

Am cumparat odata cu uleiul si un  alt buson,si cand am vrut sa il montez pe masina,acesta intra cu totul in gaura din baie(deci gaura a fost majorata in trecut)

Ce se mai poate face in situatia de fata,in afara de a inlocui baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!