Jump to content

Surub Baie De Ulei


SorinB
 Share

Postare recomandată

aceeasi problema am patit-o si eu.Aveti idee cum scot busonul de la baia de ulei?Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pentru colegii care au schimbat uleiul pe la senzor, cate suruburi are acesta si cum se scoate?

Pe mine ma bate gandul foarte tare sa cumpar o baie de ulei noua si sa o inlocuiesc pe asta, am vazut pe autokarma ca o baie de ulei ar fi cam 250 RON, daca as gasi un DYI cred ca m-as baga sa-mi inlocuiesc eu baia de ulei, daca are cineva acceas la elsa si paote sa posteze procedura...

Daca nu o sa ma duc la un service mai de incredere si cu ocazia asta o sa le spun sa-mi curete si sorbul de la pompa de ulei si ce mai este pe acolo prin baia de ulei.

N-ar trebui sa ajunga mai mult de 100 de euro, si asa as fi asigurat ca o perioada n-o sa mai am emotii la schimbul de ulei...

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat eu pe la senzor. Are trei suruburi, de 8 cred ca sunt , problema e ca trebuie sa fi foarte atent cand le strangi la loc, sa nu le dai peste cap, filetul este foarte sensibil , eu am reusit perfomanta sa le dau pe toate 3 .

Mai sigur mi se pare sa faci schimbul pe la joja de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pana la urma are cineva idee cum trebuie montat respectivul buson? El are pe original pe el o saiba de otel, dar am vazut pe alte forum-uri ca se aduce aminte si de saiba de cupru.

Asadar saiba de otel + saiba de cupru sau doar saiba de otel? Se apropie schimbul de ulei si am pregatit buson, saibe de cupru si o pila sper sa rezolv sa nu mi se mai prelinga ulei pe la buson la mers in forja...daca are cineva un manual de schimb de ulei cu recomandarile producatorului ar fi superb sa vedem ce recomanda cei de la VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Saiba de cupru moale este sfinta. Variantele cu saiba de metal sau din aluminiu sint frectii la picior de lemn...

A, saiba de cupru singura, ca sa fii sigur ca etanseaza intre baie si surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pai eu am cumparat busonul OEM si are pe el saiba de metal, oare ei de ce au pus-o daca nu e ok?

Banuiesc ca daca le pun pe amandoua asta ar fi cea mai nasoala varianta...

Sper sa rezolv odata cumva, e nasol sa trebuiasca sa te uiti la nivel la ulei dupa fiecare drum mai lung...ma gandesc din ce in ce mai mult la achizitionarea unei bai de ulei noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ieri am fost la un service sa schimb uleiul dar din pacate mecanicul mi-a arata ca busonul se invarte in gol,ce pot face in afara de schimbarea baii de ulei,dar o solutie de durata sa nu am emotii pe viitor cu pierderile de ulei.Din cate am inteles acolo este o bucsa si ea se invarte(normal ar trebuii sa fie pierderi pe langa ea) cum pot sa o fixez sa se poata desface surubul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu curge pe acolo si nu vrei sa schimbi baia (deocamdata) poti schimba uleiul la service-uri care au aparat de extragere a uleiului, prin teva jojei de ulei. Nu e incantare mare, acest lucru, dar e o solutie de moment.

In rest, mai se poate da jos baia de ulei si sa mergi la un prelucrator, care sa gaseasca o solutie pt problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ptr a da jos baia de ulei,e fisurata si trebuie reparata, ce trebuie sa stiu?Imi trebuie garnitura,nu imi trebuie,se da greu jos?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr a da jos baia de ulei,e fisurata si trebuie reparata, ce trebuie sa stiu?Imi trebuie garnitura,nu imi trebuie,se da greu jos?Multumesc!

baia nu are garnitura, se foloseste un mastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am probleme cu busonul la baie de ulei daca il desfac trebuie sai fac alt filet, am gasit pe net un kit de busoane M15 cu tarod , a folosit cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multi care majoreaza filetul si baga alt buson(surub) mai mare,de regula se intampla ca mecanicii sa se apese mai mult pe cheie si se duce draq filetul.Eu zik ca nu merita investitia ..si ca mai bine te duci la un service si se rezolva pt 20..30 lei maxim.Atat ia luat unui prieten de-al meu acum un an la un g4 la un meseriasi pe care l-am recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am refacut singur filetul cu un tarot +surub ,dupa un an e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual cu tarod!

tarot e acolo la "beunu"... cred :blah: astre, zodiac, alea alea.. :lol:

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine prietene ,fie cum spui tu pt linistea ta sufleteasca. TAROD=burghiu de filetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu un Volkswagen Golf 4 1.9 TDI 90 CP ,Alh,de curand i-am schimbat baia de ulei(i-am facut alt filet)si am obsevat ca nu mai etanseaza bine(pierde 2-3 picaturi)Am dat-o iar jos si am observat cauza.In partea dinspre cutie ,unde se prinde baia,(am inteles ca ar fi suportul de la palier,corect!?)este crapat,ce este de facut?Multumiri anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

De cand mi-a stricat mecanicul filetul de la busonul de golire, si mi-a facut un surub mai mare, am scos uleiul pe la joja, dar acum o luna de cand am schimbat uleiul pe la buson(personal) am obs. ca avea si ceva garnitura de clingerit pusa care deja se sfartecase si se prelingea uleiul,dupa schimbare am obs. ca imi picura in continuare totde la buson, am incercat sa strang mai tare, am scos garnitura de cupru si l-am inmuiat dar tot curgea, si cand ma uit mai bine dintr-o pozitie obs. ca pe o parte nu calca bine garnitura, mai exact "dragul meu mecanic" a facut filetul intr-o parte.

Am rezolvat problema cu canepa infasurata in capatul surubului(unde vine garnitura) dar nu mult sa nu crape baia.

Deci mare atentie cand refaceti filetul de la baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil ca surubul de la golire baie ulei sa fie mai mare. Acum doua schimburi de ulei, mecanicul imi spune ca surubul nu e cel original. am cumparat unul M14 x 1,5 si la urmatorul schimb i l-am dat mecanicului si dupa ce l-a incercat imi zica ca asta nou e mai mic... intra cu totul acolo... nici el nu si-a explicat fenomenul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu schimbati niciodata surubul (decat daca e nevoie)

mai zicea cineva pe aici ca acest surub se schimba la fiecare schimb de ulei... e aberant

asa a facut si un amic de al meu pe un opel, a pus un alt surub, de a avut numai probleme apoi, chiar daca pare ceva mic si inutil, conteaza pasul si tipul de surub

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am schimbat surubul de la baia de ulei am observat ca cel nou este putin mai gros decat cel vechi.

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema cu baia de ulei. O duc asa inainte de prin 2005. Eu pun tot timpul dupa schimbul de ulei pe filet silicon rosu tip garnitura. Pana acum nu am avut pierderi de ulei pe la buson. Dar cred ca solutia este sa schimb baia cu totul avand in vedere ca am depasit 250000 km. Cine ma poate ajuta cu niste preturi la baia de ulei si mana de lucru. Daca se poate aproape de TIMISOARA .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine apelezi la cineva sa iti majoreze filetul si sa iti puna un subub de golire putin mai mare.Incercati sa luat busonul de golire numai pe original..este foarte ieftin maxim 10 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Astazi am reusit sa rezolv problema cu surubul de la baia de ulei. Am facut asa cum a spus GABYVVX . Am rezolvat cu o cheltuiala de 100 ron pe la strung si 100pentru mecanic. Acum sunt linistit chiar si la drum intins. merita facut....mai ales pt linisteamea personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, am si eu o problema cu baia de ulei , sper sa postez corect .idee e ca am observat baia de ulei umeda....pun mana putin umed....insa cand am ajuns in partea din spate a ei pe langa acel buson de golire am observat ca e umeda de-a binelea si uleiul vine de undeva de la suruburi ele erau pline de ulei...am inteles din postul colegului de mai sus ca nu exista garnitura intre blocul motor si baie , ce pot inlocui ca sa scap de aceasta problema ..la joja se vede consumul de ulei am tot zis ca asa papa motorul cam 2 l la 10000 de km .. oare sa piarda pe aici 2 litri de ulei ..precizez ca nu am gasit niciodata ulei sub masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de la baie e defapt un fel se silicon, care vine la tub, nu e o garnitura propriu zisa. Daca esti sigur ca de acolo se trage problema poti sa o inlocuiesti la urmatorul schimb de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!