Jump to content

Motorul Trage In Hopuri


hartagu
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema, motor 1,4 16V, daca merg constant incepe sa smuceasca, daca accelerez smuciturile dispar, in relanti imi scade brusc si scurt din turatie la fiecare 5-10 secunde apoi revine, prin oras sau in coloana abia pot sa circul cu ea, am schimbat filtrul de benzina, de aer, clapeta de acceleratie, regulatorul de presiune de la rampa de injectie, pompa de benzina, degeaba, tot asa merge, pe VAG-COM nu da nici o eroare, i-am facut o scanare in mers si in momentul cand incep trepidatiile scade cantitatea de benzina injectata, de ex. de la 8 mg/s la 4 mg/s. Mi s-a spus ca nu e reglata turatia motorului cum trebuie fiindca la relanti cu motorul cald ar trebui sa am 900, iar eu am 700, e adevarat 900 ar trebui sa fie?

Nu stiu ce sa ii mai fac, imi vine sa ii dau foc, toti mecanicii la care ma duc ridica din umeri si ma paseaza, ce ar putea fi, va rog ajutati-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

900 de ture ai cu aerul pornit. e 750-800 in mod normal, eu asa stiu.

Pe partea de aprindere vad ca n-ai verificat nimic. Scos bujii si verificat, iar noaptea la intuneric te uiti daca scapa scantei prin camasa fiselor. Deocamdata vezi asa cum e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat pana acum pentru ca ma gandeam ca daca e o problema de aprindere, la scanare trebuia sa imi dea missfire. Am verificat in seara asta, e totul in regula.

Ce e ciudat e ca trepidatiile apar doar cand merg constant si pana in 2000 de ture si ca in momentul acela imi scade si cantitatea de benzina alimentata. Daca accelerez trepidatiile dispar si motorul trage foarte bine, are putere, daca iau piciorul de pe acceleratie sa merg in frana de motor, isi da in nas de parca pun si frana.

Am mai citit ca astfel de probleme apar si din cauza EGR-ului, m-am uitat astazi dar nu l-am gasit, nici nu cred ca am, masina e din 98, Euro 2, AKQ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are EGR, elementul 9 din pdf.

Nu-i obligatoriu sa-ti dea missfire.

Cauze posibile pt ce spui tu: canistra de vapori, pompa de combustibil, presiunea de combustibil, injectoare, senzor de presiune, senzor temperatura aer, EGR, corp clapeta. Eventual si senzor temperatura lichid racire si sonda lambda (aste din urma in special pt variatia relanti-ului).

Acum o parte le-ai verificat, taie-le de pe lista si vezi ce ramane.

Faptul ca scade cantitatea de benzina injectata face trimitere la sonda lambda (posibila explicatie: desi amestecul este nomal, ea da valori aiurea si comanda amestec mai sarac fara motiv) si senzorii de temperatura (verifica pe vagcom daca valorile date de ei sunt aproape de realitate)

Fa un log in mers cu valoarea data de sonda lambda (daca este prezenta in vagcom ca nu stiu) , senzorul de presiune si valoarea injectata si vezi daca atunci cand scade cantitatea injectata coincide cu schimbari de valori la acestea.

As investiga putin si canistra de vapori (in mod normal ea livreaza in rampa injectoarelor benzina condensata din vapori pe timpul cat motorul merge in bucla inchisa adica mers constant si interzice acest lucru pe timpul accelerarilor si decelerarilor).

Cu egr-ul nu stiu exact cum sta treaba dar din ce stiu desi poate provoca mers in hopuri (ar trebui sa scoata si fum cam mult atunci cand nu merge cum trebuie) nu prea are treaba cu stabilitatea si valoarea ralantiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce canal sau cum ai vazut cantitatea injectata de carburant?Scoate mufa din egr si vezi cum se comporta.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta am facut astazi, am scos mufa de la EGR si nu-mi venea sa cred, masina merge normal, fara smucituri fara hopuri, ca unsa. Dupa 1600 de lei cheltuiti aiurea, si o multime de nervi rezolvarea a durat 1 minut si nu a costat nimic, nici nu stiu sa rad sau sa plang.

Va multumesc tuturor pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stai un pic...nu s;a rezolvat asa.Trebuie dat jos curatat,calibrat sau in cel mai rau caz schimbat sau ca improvizatie,blindat.Asta ca sa nu mergi cu mufele atarnand pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu atarna mufa ca e prinsa cu o faseta de un furtun ce trece pe acolo, daca il las asa ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum mai mare,check aprins in bord(si nu stii daca nu cumva mai apare o alta eroare) si de acolo iti poate da peste cap clapeta in cel mai rau caz.Da'l jos si curata'l dar inainte scoate bornele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa-i dea check aprins in bord pt ca la AKQ valva EGR este vacuumatica si nu potentiometrica asa ca ECU nu are de unde sa stie ca este anulat EGR, numai o sa aiba o eroare stocata cum ca are " open circuit" la valva N18.

Incearca urmatoarea chestie: pune mufa la loc si scoate furtunasul din valva EGR (ciuperca aia de aluminiu) si infund-o cu un surub. (De eroarea stocata in urma scoaterii mufei nu-ti face griji: nu influenteaza mersul si dupa un anumit numar de porniri se va sterge singura)

Daca merge ok atunci cred ca problema este la valva N18 care nu mai inchide/deschide cand trebuie vacuum-ul sau scapari de vacuum printr-un furtunas crapat, sau amandoua (cam aceleasi simptome le-a avut si bestia mea si a fost concurs de 3 imprejurari: furtun crapat, valva (N72 la mine, dar tot aia face) putin murdara (am decapsulat-o si am curatat-o), galeria de admisie ca vai de ea (am curatat-o si pe asta)). Stiu ca problemele se pun putin diferit din cauza constructiei diferite a motorului, dar asa orientativ s-ar putea sa fie pe acolo.

Pana i-am dat de cap am mers cu EGR anulat si nu am observat nimic deosebit in afara ca motorul era mai zgomotos la ralanti (asta din cauza ca i-am anulat si clapeta de pe admisie-chestie specifica pt motorul SDI), avea mai multa vana in turatii joase si ajungea ceva mai repede la 90 grade lichidul de racire. Consumul nu a crescut semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o.k. mersi, o sa incerc maine, eroarea aia se poate sterge cu VCDS?

Din cate am citit despre EGR, anularea lui nu influenteaza cu nimic functionarea in bune conditii a motorului sau consumul de carburant, are rol strict de reducere a emisiilor. Ba chiar castigi niste cai daca e anulat, asta am citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sterge din vcds.

Nu castigi cai, dar urca mai usor in turatii pana pe la 2000 ture.

Eu am facut un log in mers si am vazut ca in anumite conditii, de exemplu in accelerare pe la 1700 rpm iese total din functiune, ori puterea maxima se calculeaza pe la 3000 rpm sau mai mult unde mai mult ca sigur ca EGR nu are ce cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Motorul este mai zgomotos,trage cam greu si parca merge in hopuri.Ambreiajul l-am schimbat,pompa de benzina,clapeta acceleratie curatata,bujii.aveti careva vreo idee de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

senzorul G28 ?

Modificat de SilviuSR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema s-a rezolvat! Am schimbat catalizatorul deoarece era infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am schimbat sonda lambda 2 de dupa catalizator,aveam eroarea

1 Fault Found:

17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
        P1176 - 35-10 - - - Intermittent
 
Acuma am alta eroare:
 
1 Fault Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 35-10 - - - Intermittent
 
Asta ce sa insemne?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ross Tech zice asta ... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16804/P0420/001056

 

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold Possible Causes
  • Leakage in Intake and/or Exhaust System
  • Catalyst faulty
  • Oxygen Sensor(s) faulty
  • Oxygen Sensor(s) Control faulty
Possible Solutions
  • Check Intake and Exhaust System for Leaks
  • Check Catalyst
  • Check Oxygen Sensor(s)
  • Check Oxygen Sensor(s) Control
    • Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check
Special Notes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multam..asta am gasit si eu..Poate s-a mai intalnit careva cu problema asta si imi poate spune ce a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema cu o bora 1.9 116 cai..porneste greu si cand vreau sa plec da sa moara motorul,pot pleca doar daca o accelerez foarte tare,iar in mers isi schimba sunetul intr o trancaneala sau croncaneala nici nu stiu cum s-o descriu si oricat as accelera masina nu mai trage,urmand apoi sa revina sunetul normal si infingandu ma in scaun,si tot asa.Dupa maxim 2 km isi revine la normal ca si cum n ar avea nimic,insa daca opresc motorul si il pornesc iar incepe din nou,ma pune in nas apoi cand revine ma infinge in scaun.Stie cineva ce are?inainte de simptomul asta avea vibratii neconstante la relanti plus mi s a aprins esp o data si a stat asa pana am repornit masina.

Modificat de Adrian1996
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut,

va rog sa ma ajutati, daca v-ati lovit de situatia de mai jos iar colegi care au gasit cumva rezolvare rog sa o posteze .

problema: Golf 4 1.4 16V din 99 motor AKQ benzina OMV - in mers pe la 1600 - 2400 de ture in acceleratie lina, motorul are un fel de tremurat, merge in hopuri mici (fata -spate) , un fel de sughitat (nu stiu exect cu sa le descriu) , cu niste smucituri destul de mici si dese  dar foarte enervante, mai ales la mers in oras cind incepi sa accelerezi dupa o fina de motor,e ca si cum nu ar primi bezina pt catve milisecunde , doar la accelerat lin, daca mergi  tare, in stil mai sportiv > de 2500 ture nu face. 

- sau schimbat : distributie + pompa de apa, curele, intinzator, toate filtrele, bujii, discuri si placute noi fata spate.

- sa curatat : toate mufele  la senzori (dat cu spray de contacte electrice) plus desfacut senzorul de la admise de aer deasupra epuratorului  - curatat cu spray de contacte, clapeta de acceleratie, EGR + conducta spre clapeta - egr-ul e vacumantic, epuratorul de gaze si inlocuit garnituile.

pe diagnoza nu da eroare, in mers nu am cum sa verific doarece nu am VAG - Com.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

update,

problema persista,

e foarte inervant, de pe la 1500 cand accelerez face niste smucituri mici, cam 2 - 3, dar asta pana depasesti cam 2300 - 2400 de ture, daca accelerzi in forta nu face, fenomenul e mai puternic daca inainte faci frana de motor si apoi accelerezi usor, sunt niste smucituri(un fel de dat in nas) se vede si pe turometru ca scade cu citva gradati si apoi iar creste ... si tot asa.

ce a-si mai putea verifica?

Golf 4 1.4 16V din 99 motor AKQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
stifler92cosmin
On 5/2/2011 at 12:11 PM, Nikey said:

Am un golf 4 1.6 16V si atunci cand mototul este cald parca isi pierde din putere..merge mai greu..e ca si cum ceva l-ar impiedica sa ia viteza.Daca iau piciorul de pe acceleratie e ca si cum ar da in nas.ce ar putea fi?

salut , am o Bora pe benzina , si am aceeasi problema ca tine , vad ca postul e din 2011, ai descoperit ce are ? si daca da , poti sa imi zici si mie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!