Jump to content

Motorul Trage In Hopuri


hartagu
 Share

Postare recomandată

Salut. Si eu am aceeasi problema. La 2000 de turatii parca nu merge bine motoru, iar la fel la frana de motor face destul de urat inainte sa decelereze lin, asta mai ales la turatii mici (<2000). Daca cineva ar avea o idee ce ar putea fi va rog frumos sa scrieti. Mentionez ca la masina mea a fost curatata clapeta de acceleratie dar nici un efect. Totul a ramas la fel. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fiu offtopic ... dar am cautat si nu am gasit ... deci .. turez masina merge cam pana la 2500 trage ... dupa aia ... park moare ... nu mai are deloc putere .. apoi dupa 2700-3000 trage dei sar fulgi ... dc am intreruperea asta????? cand ma bag in depasiri .. trebuie sa astept sa intre in ea ... ca se accelereaza cand are chef .. ba cand trage ba cand nu trage :-s ma poate ajuta cineva??? o fi turbina ? filtru de motorina ... care are 500 km maxim?sper sa ma puteti ajuta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou! Iata ca dupa atatea luni de mers in hopuri, nervi si ganduri negre despre masinile din gama vw, am rezolvat problema ieftin(60 ron), singur si fara prea mari eforturi. Descoperisem de multa vreme ca am un furtunas putin fisurat, dar nu am bagat in seama asta. E vorba de furtunul care vine de la turul/returul de benzina sau ce o fi ala(e de culoare alba) si merge in canistra de vapori (e o cutie neagra situata imediat langa vasul cu lichid de racire si care o veți auzi țăcănind). Furtunasul asta era crapat la ambele capete si dupa ce l-am schimbat..miracol:masina mergea ca noua! Concluzionand, parerea mea e ca atuci cand masina are simptomele descrise in toate posturile de mai sus, in primul rand ar fi bine sa verificati daca vreun furtunas ce se duce in admisie este crapat, rupt etc.., apoi sa verificati filtrul de benzina/motorina(mie mi se oprea motorul in mers de la un filtru montat aiurea, dar asta e alta poveste), bujiile, daca bobinele prezinta umflaturi (ele nu pot fi testate), starea injectorelor, starea catalizatorului(se verifica cu vag-com) si, bineinteles, clapeta de accceleratie(necuratata, garnitura rupta). Eu facusem toate astea inainte de a schimba furtunasul de care v-am spus!:sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat cineva m-a intrebat intr-un mesaj privat cum poti verifica injectoarele, trebuie sa va spun si voua ca lucrul asta a fost facut de un nene cu vag-ul, nu cunosc procedura, dar cand voi afla ceva date o sa postez. Test la injectoare stiu ca se mai face si mecanic, nu numai cu vag-com, adica se dau jos si se testeaza daca impraștie cum trebuie benzina(ca un spray) sau nu. Procedura de testare a catalizatorului si altor componente o gasiti in Performance&tehnical - motoare pe benzina - testare MAF..(au functionat si pe motorizarea mea testele descrise, cu unele mici modificari ale procedurilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.eu am aceleasi probleme,adica,imi merge in hopuri cateodata.La inceput am schimbat bujiile,din nefericire nu erau ele de vina,pe urma fisele(se vedea cum scapa scanteie pe blocul motor),tot la fel mergea,am schimbat bobina de inductie(avea un gat putin fisurat).O perioada a mers foarte bine,dar de 2 zile iar au revenit "hopurile"....Motorul cand e la relanti se tureaza si subtureaza singur,azi chiar am observat ca de la 800 rpm a coborat la 500 rpm si a urcat imediat la normal..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am promis ca va zic cum se verifica injectoarele si intre timp am aflat. Cu vag-com-ul, intrati in engine, measuring block, canalele 14 si 15. in canalul 14 ar trebui sa vedeti starea injectoarelor pe primii 3 cilindri, iar in grupul 15 se poate vedea starea celui de-al 4-lea injector. Din cate am inteles, valoarea trebuie sa fie 0, iar daca este mai mare de 0 inseamna ca pe cilindrul respectiv e o problema la injector, bobina, bujie. Practic, nu verificati starea injectoarelor, ci starea intregului ansamblu- bujie, injector, bobina, cablaj bobina sau injector. Sper sa va ajute! Oricum, problema cu mersul in hopuri am inteles ca e destul de frecventa la benzinare din gama VW, poate a rezolvat cineva si ne spune si noua. Eu cred ca e vorba de furtunase rupte, crapate si masina trage putin aer fals, de-aia merge in hopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze, am facut o mica greseala.In canalele 15 si 16 vedeti ceea ce ziceam ca vedeti in 14 si 15. Scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine trage motorul in hopuri...oscileaza la relanti...nu are forta...am curatat si clapeta de acceleratie...am schimbat si bobina de inductie...si tot face....ma gandesc sa mai fie fisele...dar nu stiu...pe VAG nu-mi da nici o eroare referitor la treaba asta.am verificat cam tot ce se putea verifica...nu stiu...cei care ati mai intalnit probleme si ati rezolvat...ar fi bine sa spuneti si noua sa incercam poate scapam si noi de probleme:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un prieten a carui masina tragea in hopuri in treapta 3, 4 si 5 la acceleratii viguroase si nu se tura mai mult de 3800-4000 rpm (1.9 tdi axr) si dupa ce i-a schimbat filtrul de motorina n-a mai facut o perioada scurta apoi din nou.... Din pacate a vandut-o si nu mai stiu ce a patit masina dar din alte surse, un mecanic (nu stiu cata experienta are) mi-a zis ca tre curata turmina, lucru pe care nu-l prea cred!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am observat ceva mai sus : "se vad bule de aer pe furtunul de la motorina?" La mine se vad ... este vreo problema? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Si la mine trage motorul in hopuri...oscileaza la relanti...nu are forta...am curatat si clapeta de acceleratie...am schimbat si bobina de inductie...si tot face....ma gandesc sa mai fie fisele...dar nu stiu...pe VAG nu-mi da nici o eroare referitor la treaba asta.am verificat cam tot ce se putea verifica...nu stiu...cei care ati mai intalnit probleme si ati rezolvat...ar fi bine sa spuneti si noua sa incercam poate scapam si noi de probleme:(

ai schimbat bobina cu totul (si modulul de aprindere care vine lipit pe ea) cu una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
florin_boby

si eu am aceeasi problema, doar ca in toate treptele, si tre sa apas tare pe acceleratie si dispare, pana in treapta urmatoare, dar nu mereu.

precizez ca motorul e 1.4 pe benzina.

ma poate ajuta cineva cu o indicatie????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, pala la urma la mine a fost un CORP FLEXIBIL (cel intre sondele lambda-catalizator si serpisorii de la galerii), scapa aer, l-am taiat si am sudat cu argon unul nou.

Si a 2-a buba era CLAPETA DE ACCELERATIE.

Dupa ce am facut astea 2 parca am alta masina, alt motor, acum "am poza" cu relantiul (sta nemiscat), trage liniar etc. nici nu se poate compara cum era inainte si cum e acum...

Va sugerez sa verificati si voi cele spuse de mai sus (mai ales clapeta care a facut dif foarte mare la cum trage masina)!

Daca cumva nu se remediaza vedeti si de MAF (debitmetru) sau TUBULATURA PVC (furtunele de cauciuc ale masinii) poate scapa pe undeva aer sau intra aer fals (un sg furtun crapat poate face dif foarte mare, va spun din propria experienta si a altora, pierzi si 20cp dintr-un amarat de furtun).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe forumsi am si eu o problema am un golf 4 1.6 16v din 2001 motor aus si problema e k intre 1800 si 2200 ture imi trage in hopuri filtrele sunt noi clapeta de acceleratie curatata si adaptata bujii noi din cate am observat cand e rece motorul merge bine,pe tester nu imi da nici o eroare si parca nu merge rotund motorul....ce parere aveci ce ar putea fi?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La masina mea, mi se opreste motorul pentru o fractiune de secunda in timp ce merg (ca o smuncitura). Erori nu am. Oare de la ce poate fi ?

Am pus benzina de 98 si tot la fel... Din cand in cand smuceste (in toate treptele) si daca accelerez lin sau nu...

Multumesc.

Modificat de Kip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kip, cum sa se opreasca o fractiune de secunda? Daca se opreste trebuie pornit iar de la cheie? Poate ai doar pierderi de putere.

Ti-a facut cineva scanare de spui ca nu ai erori?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, practic nu se opreste de tot si ar trebui sa-l repornesc... Adica in mers (in special in treapta 2 si 3) cand aclerez, pt. o fractiune de secunda merge sacadat (ca si cum ar fi in 2 cilindri) si trepideaza, dupa care, cateva secunde merge normal si iar pt. o fractiune de secunda nu merge bin si tot asa. La relanti merge normal sau daca accelerez pe loc (fara sa fie in viteza)....

Acum 2 luni am avut o problema cu pompa de ulei (nu a mai functionat, si nemaiavand presiune de ulei s-au rupt 3 biele si arborele cotit s-a decalibrat) dar a fost refacut (piesele au fost schimbate). Am mers aprox 1.500 km subturat (in "rodaj" --> max. 2000 rpm) iar acum trepideaza in mers... Dupa ce a fost refacut motorul a fost diagnozat cu vag-comul (sau cum i-o zice) si totul era in limitele normale.

Deci cam asta ar fi ... Sa incerc sa-i dau talpa ? Mi-e sa nu se buleasca ceva... din nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am avut probleme cu motorul in sensul ca mergea in hopuri iar in bord aveam aprins becul acela galben pt.probleme motor.Cumnatul meu mi-a curatat clapeta,a curatat EGR si senzorul de presiune aer(toate astea erau pline de murdarie)dar degeaba,motorul tot in hopuri mergea.Azi am fost la un prieten si mi-a facut diagnoza,a reiesit ca este dusa cea de a2a sonda Lambda(am rezolvat problema cu martorul aprins).Mesterind in continuare la motor a descoperit ca aveam o fisa ciupita si dadea scanteie aiurea.Am carpit fisa(pana voi avea bani sa iau alta)si acum merge motorul minunat.Sa imi scuzati eventualele greseli dar abia mi-am luat carnet si masina si sunt antitalent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Problema mersului in hopuri la mine l-am observat doar in treapta a 4-a si se comporta astfel:

1. daca turez in a 3-a pana pe la 2000-2200, dupa care schimb in a 4-a si o turez mai puternic, pierde putere in prima faza, apoi revine la puterea normala; daca turez lent, e ok

2. daca turez in a 3-a pana la 3000 si schimb in a 4-a, merge fara probleme , fara pierderi de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Am si eu o problema cu masina din semnatura... Golf 4, 1,9 SDI, Motor AQM am fost pana acum la 2 unitati service iar fiecare a avut cate o idee diferita

Simptome:

Dimineata porneste "la sfert", in primul minut de mers la relanty motorul se balanseaza puternic si nici nu isi mentine turatia

In mers zbiceste si "da in nas", parca ar fi ceva infundat ... merge foarte neregulat si in momentul cand isi pierde puterea troncane ceva (ca un ciricait ... de dacie alimentata cu gazolina)

consuma mult prin oras 10L/100 km. La o pedala mai puternica scoate un nor negru de fum.

Daca ati avut o problema asemanatoare ...

Va rog mult de tot daca puteti sa ma ajutati ... un meserias bun din Craiova.

MUltumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe forumsi am si eu o problema am un golf 4 1.6 16v din 2001 motor aus si problema e k intre 1800 si 2200 ture imi trage in hopuri filtrele sunt noi clapeta de acceleratie curatata si adaptata bujii noi din cate am observat cand e rece motorul merge bine,pe tester nu imi da nici o eroare si parca nu merge rotund motorul....ce parere aveci ce ar putea fi?multumesc anticipat

Eu am avut exact aceeasi problema. Solutia a fost schimbarea satelitilor din diferential. Pana la asta am verificat absolut tot, iar masina nu avea erori la scanarea cu vag-com. Asadar, daca masina merge bine in restul plajei de turatii, verifica diferentialul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care diferential te referi? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care compenseaza turatiile diferite ale rotilor la viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: nu caut eu nod in papura...dar titlul e MOTORUL trage in hopuri,nu MASINA trage in hopuri.Pana la a umbla la diferential mai e cale lunga.Deocamdata fa un log in mers si posteaza.Verifica lista si vezi ce colegi sunt in zona Craiovei.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!