Jump to content

Inlocuire 1.3 Cu 1.8


sharky
 Share

Postare recomandată

se poate pune fara modificari majore?ce modificari trebuie facute?ce pot folosi de la mot de 1.3.....astept sfaturi!si idei despre ce ar trebui facut...am de ales intre 1.6 85 cai...si 1.8 90 cai...?ce sa aleg......masina este refacuta...tabla,vopsit,mecanica,frane..si vreau un motor....vreau ideeeiiiiiiii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alege 1.8 cu incredere, blocul motor este solid, cuplu mare, usor de lucrat la el, ca modificari ar fi pastrarea suportilor motor (desi ma indoiesc sa se potriveasca cei de 1.3 la 1.8 :) ), normal la mk1 motorul este prins in 4 parti, nu in 3 cum e la mk2, mari modificari nu cred ca sun necesare, trebuie sa-ti schimbi timoneria, ca sa se potriveasca la 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept detalii mai amanuntite...vreau sa fac acest transplant....si vreau sa stiu ce trebuie sa fac...si cum:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am asa ceva mk1 cu motor 1.8 carburator, dar asa am cumparat masina iar cel de la care am luat-o nu e in imprejurimi si nu pot sa-ti dau detalii mai multe insa stiu ca ceva a facut la suportii de pe lonjeroane dar nu stiu daca pt motor sau reparatii (tabla e cam varza la masina).In schimb cutia de viteze e in 4 trepte de mk1 ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e vb de un motor de 1.9 golf 3 - pus pe golf mk1

Original golful a avut motor 1.6 td , mai apoi un 2000 8v aba

in toata istoria asta suportii de motor au fost aceleasi,si din cate am dedus - toate motoarele de la g1,g2,g3 se potrivesc pe caroseria de g1 sau g2 sau g3. (exclus VR6)

timoneria trebuie s-o umbli si poate si evacuarea.

Mai multe nu stiu.

LE - la un motor mult mai puternic ai putea sa te gandesti la nish frane cox , iar la un motor mai greu (D,TD) sa te gandesti la ramforsarea caroseriei pe fata.

Modificat de puZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puzz, gresit. daca masina ta a fost 1.6 din fabrica s-a putut pune fara nici o modificare alt motor, chiar si de mk3.

la mk1 cu motor 1.1 sau 1.3 suportul motor de pe partea dreapta a masinii e amplasat diferit fata de 1.6.

la 1.6 suportul are alta forma si e mai in fata.

in rest iti cade perfect pe gaurile de pe blocul motor, pastrand suportii motor de mk1.

pt cutie in 5 iti trebuie suport cutie de 5 trepte, iar cutie poti folosi 4S, 4T, sau 2Y.

2Y e cutia de KR si nu prea se gaseste, 4S e cutie de mk2 1.6 carb sau D, 4T e cutia de mk2 1.6TD

daca faci conversia la 1.6 sau 1.8 iti trebuie electromotor, alternator, fulii, instalatie electrica.

ranforsare de caroserie nu trebuie daca pui diesel pt ca din fabrica nu a existat nici o diferenta de caroserie, a diferit la mk1 doar caroseria de GTI sau cabrio, iar la mk2 doar G60 a avut sasiu diferit.

pt cutii contacteaza-l pe Cornel ( Golfistul ), dar va trebui sa vii in Bucuresti sa o iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta chestia asta cu "sub 1.6" , nu stiam de ea

My Bad :D

aia ar insemna ca la mine nu se potriveste 1.4 de pe g3 :P ...poate gasim un SB :P

La diesel am dedus ideea din faptul ca e mai greu motorul - de mk1 de 1050 de kile ati auzit? atata cantareste al meu decand am pus 1.9 td si nish scaune si bancheta de golf 4.

Modificat de puZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele diesel is putin mai grele decat cele benzinare, blocul motor fiind mai solid :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!