Jump to content

Golf 4 Tdi Pd Probleme Pornire


feelgood
 Share

Postare recomandată

salut! asta e primul meu topic legat de golful 4 din 2000 care tocmai mi-a facut prima problema(masina e la mine de la inceputul anului). Motorul este 1.9 TDI PD de 116 cai, cipuit la 156. Mergea bine, pana cand a inceput sa faca figuri din mers (o fractiune de sec pierdea puterea si se aprinde becul de bujie incandescenta tot o fractiune de sec). La inceput am avut impresia ca e din cauza motorinei. Apoi a repetat problema intr-o intersectie, moment in care s-a si oprit motorul. A repornit fara probleme la cheie. Iar nu am bagat in seama, pentru ca apoi sa faca aceeasi problema. De data asta pun contactul, dar martorul de la bujie nu se mai aprinde iar masina nu mai porneste, oricat as da la automat. Care poate fi problema? Sper sa rezolv pentru ca mi se rupe inima cand o vad ca nu porneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata problema... la faptul ca o fractiune de secunda pierde din putere as da vina pe switch-ul de frana... dar la faptul ca nu porneste nu stiu... btw, nu e cam mult 115-156? Asta suna a varianta race. Esti sigur de caii astia sau ii "estimezi"?

P.S. Se muta la TDI Forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata problema... la faptul ca o fractiune de secunda pierde din putere as da vina pe switch-ul de frana... dar la faptul ca nu porneste nu stiu... btw, nu e cam mult 115-156? Asta suna a varianta race. Esti sigur de caii astia sau ii "estimezi"?

P.S. Se muta la TDI Forum.

Multumesc pentru raspunsul prompt Ice_2k, o sa verific swich-ul. Mai am o intrebare: e posibil sa se si opreasca motorul la relanti din cauza lui pentru ca apoi sa porneasca la prima cheie?

In privinta puterii, asa spune fostul proprietar. Nu am pus-o pe tester, asa am cumparat-o cu modificarea de putere. E posibil sa nu aiba chiar 156, dar rupe pamintul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare: e posibil sa se si opreasca motorul la relanti din cauza lui pentru ca apoi sa porneasca la prima cheie?

Nush ce sa zic... in principiu daca pui frana si esti in viteza si turatia este peste o anumita limita (~1000rpm), taie motorina. Daca se intampla ceva sa-l pacaleasca si el sa fie in preajma turatiei de relanti.... si sa creada ca e si in viteza... ar putea.... dar cam mici sansele.....

In privinta puterii, asa spune fostul proprietar. Nu am pus-o pe tester, asa am cumparat-o cu modificarea de putere. E posibil sa nu aiba chiar 156, dar rupe pamintul :icon_cool:

As merge mai mult pe un 145, cam acolo te duce un tuning normal :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Pai mergi repede si pune masina pe tester si vezi ce erori ai pt ca sigur e o problema pe partea electrica si nu mecanic.

Dupa ce pui testerul pui aici erorile care-ti apar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am cautat in Craiova pe cineva care se poate deplasa cu un tester pana la masina, pentru ca nu o pot remorca din cauza spoilerului, fara nici o sansa. Cu ocazia asta intreb si eu, poate citeste cineva din Craiova care are un tester si ma poate ajuta. eu pot sa-l deplasez cu alta masina daca e nevoie. nr meu de tel e 0744699144.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ajutor diagnoza, foloseste topic-ul Asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

gata! s-a rezolvat problema!

si acum sa spun cum:

Am gasit pe cineva cu un cablu de date in craiova, m-a usurat de 75 lei (n-am avut 80 atunci ca asta era tariful), a pus laptopu' pe masina mea si a sters un cod de eroare. masina a pornit. Ducandu-l inapoi pe specialist, mi-a spus ca pentru a nu mai aparea eroarea ma costa aprox 500 eur adica rescriere soft.... oricum, masina a mers cam 2 km si s-a oprit iarasi in trecere printr-o zona rau famata a craiovei. Am sunat persoana respectiva sa mai vina odatasa/si faca treaba, dar nu mai putea veni in seara aceea... am chemat un prieten cu platforma si al luat masina de acolo. Am facut si eu comanda pt un cablu de date (laptopul il aveam deja), si am rez problema singur. nici macar nu mai aparea eroarea, prin simpla scanare a modului am putut porni masina. Va intrebati care e problema... intrerupatorul de la pedala de frana (va multumesc pentru sfat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin, deci tu zici ca din cauza senzorului de la pedala de frana (problema standard la G4) se oprea motorul si nu mai pornea ? Eu am avut aceiasi problema cu switchul si masina mergea fara probleme, adica nu se aprindea frana spate da mergea masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile de eroare aparute erau in modulul ABS brakes, 01314 - engine control module, 49-10 no communication, intermittent. initial am desfacut swech-ul si am incercat sa curat contactele care erau impuscate (ca si la platina de la dacie) a mers o vreme, iar apoi a reaparut eroarea. Am schimbat intrerupatorul, air acum totul este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!