Jump to content

Importanta Jantelor


vw bora
 Share

Postare recomandată

Am un Bora din 2002 si nu sunt multumit de suspensie sau ce o fi...cand sunt pe drum rau cum ar fi pavajul..toata trepideaza..parca ar fi caruta..transmite toate vibratiile.Poate fi din cauza jantelor de aluminiu..care nu sunt originale.De schimbat am schimbat toate bucsele si telescoapele...singurul lucru ar mai fi jantele..Ma poate ajuta cineva?chiar conteaza asa mult jantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dimensiune sunt jantele si cauciucurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Popa Iulian

verifica si presiunea in pneuri...am mai patito si eu la 2.4 fata si 2.4 spate .....presiune facuta de niste "meseriasi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

cauciucurile sunt 195/65/15 iar presiunea in pneuri este de 1.9 la toate 4...sa fie jantele de vina? ca nu sunt originale vw sau ca sunt din aluminiu? jantele sunt Aluett

Modificat de vw bora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat inclusiv bucsele punte? Aceeasi senzatie de ``caruta`` o am si eu peste liniile de tramvai...La mine a ramas sa-mi schimb bucsele punte...dar e cam cu cantec... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are de ce sa fie din cauza jantelor, ce pot face mai mult decat sa fie complet rigide? ;) la 15" ar trebui sa fie ok totusi.... ai suspensie sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la jante nu e...numai daca ai suspensie sport, cum zice si Ice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la jante daca sunt cumva strambe. Ideal e sa le dai jos la un service bun, de exemplu AutoSoft pe fundeni sau ceva similar si sa iti spuna daca nu cumva trebuie roluite. Jantele se pot stramba. Eu am avut treaba asta la ale mele, insa erau de 17" si dupa ce le-am raluit sunt beton. nu mai am trepidatii in volan...De asemenea vezi daca ai unghiul de fuga reglat, daca ai jantele echilibrate, etc...

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are legatura faptul ca jantele sunt strambe cu faptul ca-i dardaie masina pe piatra cubica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jantele sunt ok..nu imi trepideaza volanul..nimic..in ceea ce priveste suspensia sport..la asta nu m-am gandit..sa fie arcurile mai rigide?cum as putea afla daca sunt sport sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai simpla si rapida metoda e s-o pui langa alta bora si sa masori distanta intre roata si aripa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate..ii o modalitate.Mi-am adus aminte de o chestie, cand am schimbat telescoapele pe fata, la partea de sus a a arcului era o bucata de metal care nici acuma nu stiu ce rol avea.In afara de faptul ca se comprima arcul mai mult ..nu i-am vazut nici un rol, nici mecanicul nu a stiut sa-mi spuna ce e, a zis doar ca nu a mai vazut asa ceva.eu m-am gandit ca asa e la toate si ca el nu stie.Sa fie aia cauza? dar oare de ce a fost pusa acolo..in ambele parti.?Oare sa le scot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

daca presiunea in cauciucuri este de 1.9 (asa cum e normal pt mers in oras, pp ca la bora e la fel ca la golf) iti sugerez sa faci si un test de telescoape...la mine sunt duse si cand merg pe strazi cu pavaj, uneori, am impresia ca-s in caruta si zornaie toata masina nu se mai aud loviturile alea scurte si infundate cum e normal)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 nu e prea putin ? O fi el oras, dar mi se pare cam mica presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Presiunea corecta in functie de drumul facut, nr persoane si greutate este indicata pe capacul de la rezervor.

Pt oras cand mergi mai mult singur in masina 1.9

Pt autostrazi(aici nu vb de romania ca noi nu avem asa ceva)atunci cand mergi mii de km pe autostrada, in functie de minesiunile cauciucurilor poti sa faci si 2.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucata de metal face parte din pachetul de drumuri grele. E o flansa de 2 cm grosime care se pune cand se monteaza scutul metalic. Ai scut metalic? Daca da sigur ai suspensie standard cu pachet drumuri grele. Eu am suspensie sport pe bora si mai mult de un pachet de tigari nu intra sub masina(in picioare pachetul). Plus jante de 18. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost la un coleg care sta intr-un cartier de case al brasovului si pe un drum cu pietris. Si a mea a inceput sa faca ca o caruta. Nu-mi dau seama exact care e cauza, dar cred ca 70% sunt amortizoarele, 10% bucsele la bara stabilizatoare si 20% faptul ca masina e deja destul de umblata si are si ceva anisori. Cel mai enervant zgomot la mine in masina ar fi pe undeva pe deasupra capului, la imbinarea plafonului interior cu capitonajul de pe stalpul dintre usi. M-am gandit eu cam cum as putea rezolva dar mi-e frica sa nu sara airbagurile. Al doilea zgomot si el la fel de enervant ar fi pe undeva in zona consolei centrale cam in dreptul casetofonului, acolo cred ca trebuie desfacut si pus niste banda izolatoare pe la muchii, unde se poate. Si fata de usa de la sofer mai scoate niste zgomote, dar acolo cred ca se poate lucra ceva frumos. Ar mai fi ceva in zona ceasurilor de bord, nu-mi dau seama exact de unde, cert e ca a inceput dupa ce am plecat asta iarna pe un ger de -15 grade si atunci am dat prin niste gropi, pentru care multumim din suflet primarului, si-a inceput sa zornaie ceva pe-acolo.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este de la calitatea amortizoarelor ! Eu am schimbat toate amortizoarele (Boge) si sincer imi pare rau. Dupa aprox. 5k km. cele de pe spate faceau "solzi" pe anvelopa . Le-am aschimbat cu Sachs (pe spate) si parca nu mai fac dar totusi mi se par cam moi fata de original . Pe fata , cel din dreapta , simt ca nu mai lucreaza cum trebuie . "Face valuri".

Calitatea este departe de ce era odata ! Nu are nimic poansonat pe tub , serie , cod , doar niste abtibilduri cu codul si "Made in Germany" . Stifturi in toata regula !!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate..ii o modalitate.Mi-am adus aminte de o chestie, cand am schimbat telescoapele pe fata, la partea de sus a a arcului era o bucata de metal care nici acuma nu stiu ce rol avea.In afara de faptul ca se comprima arcul mai mult ..nu i-am vazut nici un rol, nici mecanicul nu a stiut sa-mi spuna ce e, a zis doar ca nu a mai vazut asa ceva.eu m-am gandit ca asa e la toate si ca el nu stie.Sa fie aia cauza? dar oare de ce a fost pusa acolo..in ambele parti.?Oare sa le scot?

Sunt de acord cu vladpo. Bucata de metal este un inaltator.

Daca face ca o caruta si ai schimbat bucsele, urmeaza sa te uiti la caseta de directie si daca nu este nici de aici atunci cred ca ca trebuie sa cauti o promotie la amortizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles eu bine, sau vw bora se plange de trepidatii la interior de genul celor descrise de mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Se plange si VW Passat de problemele astea :Driver: . Dar parca nu intotdeauna. Si eu tind sa cred ca e vina amortizoarelor, cu toate ca masina nu se balanseaza, poate un pic cand e incarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci bucatile alea sunt inaltatoare? desi sunt doar deasupra arcurilor?daca voi ziceti..telescoapele de pe fata le-am schimbat..am pus si eu sachs.Da daca ar fi telescoapele as simti cand iau o curba mai viguros.Bucsele le-am schimbat toate si nu demult.Poate asa e modelul..si nu multi observa ca au parte doar de drumuri bune..Merci tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost la un coleg care sta intr-un cartier de case al brasovului si pe un drum cu pietris. Si a mea a inceput sa faca ca o caruta. Nu-mi dau seama exact care e cauza, dar cred ca 70% sunt amortizoarele, 10% bucsele la bara stabilizatoare si 20% faptul ca masina e deja destul de umblata si are si ceva anisori. Cel mai enervant zgomot la mine in masina ar fi pe undeva pe deasupra capului, la imbinarea plafonului interior cu capitonajul de pe stalpul dintre usi. M-am gandit eu cam cum as putea rezolva dar mi-e frica sa nu sara airbagurile. Al doilea zgomot si el la fel de enervant ar fi pe undeva in zona consolei centrale cam in dreptul casetofonului, acolo cred ca trebuie desfacut si pus niste banda izolatoare pe la muchii, unde se poate. Si fata de usa de la sofer mai scoate niste zgomote, dar acolo cred ca se poate lucra ceva frumos. Ar mai fi ceva in zona ceasurilor de bord, nu-mi dau seama exact de unde, cert e ca a inceput dupa ce am plecat asta iarna pe un ger de -15 grade si atunci am dat prin niste gropi, pentru care multumim din suflet primarului, si-a inceput sa zornaie ceva pe-acolo.

Stai linistit in privinta airbag-urilor, sunt pirotehnice, nu ai cum sa le faci sa sara, nici unul din ele, doar daca faci un scurt la mufa de la airbag, in rest poti sa te pui si cu picioarele pe ele ca tot nu sar :P, referitor la problema cu zgomotul de caruta asta patesc si eu, am suspensie sport si amortizorul dr ft+stg sp duse. E de la amortizoare 90%, bucsele de la bara stabilizatoare nu au nici o legatura. Mai verifica flansa+rulmentul din capul amortizorului (costa 200 mii fiecare lei vechi) si bucsele de la brate. Multa bafta (cel mai sanatos, fa un test de amortizoare ca e ieftin dar la un service care se respecta nu la nea Gogu :Driver: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu senzatia de "caruta" mai bine zis de rigiditate cand merg pe piatra cubica (pavaj) dar cel mai curios este faptul ca in momentul in care carosabilul este ud (ploaie) sau spal masina aceasta rigiditate dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Am si eu senzatia de "caruta" mai bine zis de rigiditate cand merg pe piatra cubica (pavaj) dar cel mai curios este faptul ca in momentul in care carosabilul este ud (ploaie) sau spal masina aceasta rigiditate dispare.

La mine dispare total aleatoriu. Nu stiu din ce motive. Dar stiu ca pe acelasi drum din oras, unde e mai "romanesc" asfaltul, tremura de-o ia dracii cam totdeauna, si cateodata parca e intr-adevar masina straina. Nu doar ca nu se simte nimic, dar nici nu tremura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!