Jump to content

Turbina Dusa La 55.000


doctorul
 Share

Postare recomandată

iata datele concrete: un passat 1,9, de 130 de cai, cu km reali din titlu.

a ramas fara turbo! turbina a fost azi gasita plina de ulei,a fost defacuta si sper ca va fi si reparata!

concluzia celor de la service: masina a mers supraturata!

sunt intrigat peste masura!

nu pot sa cred asa ceva!

astept parerile voastre!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta? M-ar interesa valorile maxime de turatie l-a care s-a urcat ,...nu de alta dar sa fac o comparatie...naspa ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supraturare a turbinei? Motorul a avut chip? Sau macar ne poti spune ce presiune furniza maxim turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai avut chip mai degraba e vorba de defect de fabricatie - cat de veche e masina? Poate merge in cazul tau culanta.

Daca nu ai avut chip mai degraba e vorba de defect de fabricatie - cat de veche e masina? Poate merge in cazul tau culanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a mers supraturata!

de multe ori mecanicii dau genul asta de raspunsuri ca sa scape de noi,de fapt ei habar nu au ce s-a intamplat.sunt de aceeasi parere cu @MOTANUL.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e offtopic postul meu,dar ce ma mira e faptul ca masina ta are 55 mii km...din ce an e masina?ce ulei i-ai bagat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata cateva lamuriri suplimentare, unele aflate acum putin timp:

in primul rand nu e masina mea. a mea are 110 mii si cipos, sa-i dea al de sus sanatate, a zis ca turbina e ff ok. :icon_cool:

masina este a unei cunostinte.

nu stiu la ce valori maxime a urcat, ce va pot spune e ca nu e nici pe departe un tanar care sa faca liniute.drumurile pe afara au fost reprezentate majoritar de dn1.in rest, Bucuresti.

reviziile facute la reprezentanta.nici un defect major pana acum, doar ventilatorul de la clima.

ce am mai aflat despre incident:(repet, nu am vazut masina de curand):

ca motorul tragea bine, dar incepuse sa scoata mult fum si sa faca zgomote ciudate.

se aprindea becul de la alternator.(sper ca informatia asta sa nu fie eronat interpretata de persoana aflata la volan).

computerul de bord a indicat necesitatea opririi motorului.

a fost oprit motorul;de langa roata stanga fata a inceput sa curga ulei.mult, asa mi s-a spus.

pe langa turbina iar plin de ulei.

venit tractarea, soferul sosit a indicat "din ochi" :"turbina moarta".repet, masina inca tragea bine. a fost pornita si urcata pe platforma cu motorul ei, scotand fum.

dusa la service, demontata turbina.gasita plina de ulei. concluzia : s-a stricat turbina si a curs uleiul din ea!si cel care "trecea prin ea"!!!

mecanicii vor comunica maine daca se poate repara/curata sau daca trebuie schimbata/!

acum , eu nu cred o iota!

astept sa imi ziceti voi ce credeti.

repet, din cate am inteles, nici vorba de limp.tragea bine masina.

totul insa inundat de ulei.nu pot preciza ce inseamna mult in acceptiunea persoanei care mi-a relatat telefonic povestea.

pareri de la cunoscatori?

apreciez.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eposibil sa fie de la turbina, mai ales din cauza uleiului f mult, dar si din cauza mesajului dat de bc care mai mult ca sigur indica un nivel scazut de ulei in baie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

am clarificat ca , in mod categoric, fumul era negru!!!

una la mana!

a doua, tu cipos stii deja, este ca masina a fost lasata la un moment dat nesupravegheata, 1 zi intreaga, la un service, pt o operatie minora!

(niste butoane, ceva la o usa)

incep sa ma gandesc ca aia i-au sutit turbina!

daca e asa, si daca e prin coincidenta, o turbina din acelasi an, cum ne mai dam seama?

p.s bc nu trebuia sa ceara inainte de asta completarea uleiului?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate fura o turbina in mai putin de 3 ore? (demontat vechea turbina, montat noua turbina etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la passat e suicientaO ORA pt operatiunea de schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine sper sa aflu anul de fabricatie de pe ea.

daca e tot ala cu al masinii insa?

eu tot la o turbina veche ma gandesc!altfel kilometrii sunt 100% reali, masina o stiu de noua.

e cu cateva luni luata dupa a mea, si era ceva mai mult decat una de duminica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine sper sa aflu anul de fabricatie de pe ea.

daca e tot ala cu al masinii insa?

pe mine nu m-ar mira sa gasesti o masina cu turbina din "viitor", cunosc o asemenea experienta a cuiva care a dus la Automobile Bavaria un BMW 320d pentru revizie la 15k (asa alesese omul) a luat masina de la service si a vazut ca i se lasa o roata... s-a oprit la o vulcanizare, baiatul de acolo l-a intrebat daca ii place sa faca cerculete... omul, in varsta, nu daduse masina la nimeni, a ramas perplex... atunci i s-a aprins beculetul si a verificat data pe cauciucuri, a avut surpriza ca sa gaseasca pe masina lui din 2005 cauciucuri din 2006... adica din viitor :D Partea ciudata e ca a facut reclamatie la service, Politie, etc. Acolo sunt camere, insa nu au vrut sa prezinte casetele cu inregistrarea din ziua respectiva... traim in Romania...

scuze de :)

Ca regula generala, nu las masina niciodata la service, nici macar 5 minute nu o las nesupravegheata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deviem, dar ai putea sa fii nevoit vreodata sa schimbi parbrizul, si atunci ce faci?

dormi in masina?

altfel, pt altele, nici eu nu las masina nesupravegheata!

on : abia astept azi niste noutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu abia astept sa o vad, deci daca poti trage o fuga pana la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noutatile sunt urmatoarele:

turbina a fost reparata azi!

nu pot sa stiu exact ce i-au facut, cert este ca se monteaza inapoi aceeasi turbina, CARE AVEA acelasi an de fabricatie cu masina!

am ramas extrem de nelamurit, dar din moment ce s-a rezolvat nu a fost nevoie de serviciile mele, asa ca nu am putut pune mana pe turbina,,,,

explicatia defectarii turbinei in km astia ramane un mister,,,,

la telefon mi s-a zis:" mecanicul spune ca sigur e turbina originala, o recunoaste dupa model+an de fabricatie"!

putea fi inlocuita si cu una din acelasi an la urma urmei,,,,,

naiba stie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu sa inlocuiesti o tubina defecta de la o masina cu exact acelasi an de fabricatie.Prea mare coincidenta,parerea mea este ca a fost intr-adevar un defect acolo.Fieru-i fier pina la urma..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultimele 2 saptamani am avut 3 cazuri de masini pana in 70000 km cu turbine stricate mai rau sau mai putin, deci s-ar putea sa fie ci cea in cauza cu probleme reale. O turbina intr-o ora se poate demomta si monta alta la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa o fi!oricum la ora asta trebuie ca este deja reparata, nu am mai vorbit cu proprietarul, a decis sa aiba incredere in cei care au vazut masina de prima data!

multumindu-va la toti pentru parerile si sfaturile competente, cred ca acest topic se poate inchide!

drive safe! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu abia astept sa o vad, deci daca poti trage o fuga pana la mine

Cipos - reputatia ta in materie de turbine este bine-cunoscuta.

Ma tot plang la autoturismul din dotare Leon 1.9 TDI PD de consum de ulei mai mare decat normal in conditiile unui condus destul de ponderat.

(2.5 L / 15.000 km) Daca merg mai tare - am facut odata proba - imi ia 500 ml la 1000 km.

La revizia de 15000 au gasit conducta aia de sub motor plina cu ulei - initial au zis ca schimba turbina dupa care au mai inmuiat tonul ca sa o tin sub observatie si mai vedem.

Cand prezenta uleiului acolo poate fi un semnal de alarma si cand e normala??? :lol: :)) (desi au recunoscut ca la mine e mai mult decat normal - ulei mai putin gasesti la toate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie dusa garnitura de la acea conducta, scutul este murdar de ulei?, conducta de ulei este doar murdara de ulei sau acesta se prelinge pe ea? au verificat jocul la axul turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa desfaca conducta - pe afara nu se vedea nimic; Adica uleiul nu a apucat sa curga din conducta afara.

Dar in tub era deja plin (sub nivel cu 2-3 mm)

Nici vorba sa verifice jocul in axul turbinei; Au pastrat distanta fata de ea... :P

Pentru ei problema e daca o schimba sau nu - de verificat ceva pe acolo nici nu s-a pus problema.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am vazut topicul de mai mult timp insa nici acum nu imi vine sa cred ca turbina s-a dus in 55.000 km?! sincer masina mea are vreo 187.000 km, motor ARL, si ma gandesc serios la turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa desfaca conducta - pe afara nu se vedea nimic; Adica uleiul nu a apucat sa curga din conducta afara.

Dar in tub era deja plin (sub nivel cu 2-3 mm)

Nici vorba sa verifice jocul in axul turbinei; Au pastrat distanta fata de ea... :P

Pentru ei problema e daca o schimba sau nu - de verificat ceva pe acolo nici nu s-a pus problema.

deci sa inteleg, ca uleiul este in interiorul tubulaturii nu pe exteriorul furtunului de ulei, daca e asa ala e normal pe acolo dar nu in cantitati mari, cel mai bine ne auzim la un tel si vb m,ai dealiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vorbit si in alta parte si Cipos (daca mai era nevoie) a avut dreptate. Diagnosticul pentru schimbare sau pastrare se face prin verificarea jocului in axul turbinei. Probabil cu prima ocazie o sa fac acest demers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!