Jump to content

Modificare Traseu Aerisire Carter Motortdi (alh)


misu tdi
 Share

Postare recomandată

am o idee pe care nu stiu daca e bine sa o pun in practica sau nu.Mentionez ca am mai vazut asa ceva pe `tdiclub`. E vorba de furtunul pe care ies gazele de carter si intra in admisie(inainte de turbo).Cind am schimbat filtrul de aer am observat pe tubulatura cotita unde intrafurtunul de gaze carter :icon_thumright: ulei,nu mult,dar era.Acu va intreb pe voi, daca scot acel furtun si il prelungesc cu altul pina sub motor,ca sa nu mai bage ulei pe admisie,e bine sau nu???.Motorul are 176500km 2001,nu a cunsumat ulei de cind i-am facut schimbul in urma cu 3000km.FolosescCASTROL 5W40 GTD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dau si eu o idee,data viitoare pune-i un 10w40(mai indicat pt nr de km ai masinii),curata si urmareste daca se mai stange asa mult. e si asta o idee dar e cam depasita(la DACIE era des intalnita),iti va scoate fum sub masina si va picura ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai,am vazut pe forum ca cel mai utilizat e 5w40. Sa fie majoritatea masinilor cu km putini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai citit pe tdiclub, vedeai ca este o problema care apare si la masini cu km f putini. Asa este constructiv motorul.

Exista 3 variante: 1 o lasi asa,2 faci un elephant hose sau 3 pui pe traseu un filtru cu care strangi uleiul de acolo.

Eu unul am ales varianta 1 dupa ce am studiat tot acel forum. Cat despre 10w-40....decat daca dai de unul care indeplineste norma 505.00 poti sa pui linistit altfel eu as continua numai pe 5w-40 la tine.

Cred ca daca dai jos intercoolerul gasesti si acolo o gramada de ulei. Totul e sa mergi cu masina putin mai turat, exact cum scrie si pe forum si nu vei avea probleme.

P.S. masina mea are 40.000km si am folosit doar 0w-30 si am si eu putin ulei acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca tot intra ulei in motor care e problema....sigur nu se vede la toba...si mai face bine si la ungerea pistoanelor (vezi trabant ) :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daaaa.... si ancraseaza supapele, care apoi nu mai etanseaza.... :icon_cool: ETC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

insa gandeste-te ca poate mai si unge putin :Driver: . Lasa-l asa, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Misu eu iti recomand sa o lasi asa, eu am 244900 km si am putin ulei acolo, este normal sa ai ulei acolo. Am vazut TDI de 100k km reali care au ulei acolo . Ideea este sa nu gasesti filtrul de aer murdar, oricum daca nu ai consum de ulei intre schimburi nu trebuie sa te agiti .

Uleiul pe care il folosesti este Ok dar iti recomand sa incerci 5w40 Castrol TXT Softec sau Bixol Special de la OMV .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!