Jump to content

Reparatie Motor - Intrebari?


johnf
 Share

Postare recomandată

Salut

Dupa ce am schimbat mai multe(fise, bujii, pompa benzina, filtre noi, sonda lambda) la motorul meu de 1.8l, merge destul de bine dar ramane aceeiasi problema veche fum alb-albastrui si miros de ulei ars, asa ca m-am hotarat sa ii schimb supapele si garniturile +garnitura de chiulasa daca tot ajung pana acolo.

Din cate stiu eu imi trebuie o garnitura de chiulasa, supape noi, garnituri supape si rectificat chiulasa

Segmentii nu cred ca vreau sa ii schimb deoarece nu prea am un buget mare (nu stiu la ce scor ajung) si am observat ca bujiile au ciocurile gri deschis (ceea ce inseamna ca nu se arde uleiul din cauza segmentilori).

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi, ce ar mai trebui sa schimb daca tot voi desface motorul sau o lista asa sumara cu ce piese am nevoie pt aceasta operatiune

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba neaparat si simerigurile de la supape. Foloseste simeringuri marca VICTOR REINIZ ( nu stiu sigur daca asa se scrie ) . Celelalte firme ce produc asa ceva ELRING, etc. nu sunt la fel de bune. :blink:

Deci schimba simerigurile in prima faza si s-ar putea sa scapi de mirosul de ulei ars si de fum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ajungi in situatia ca ai tot motorul bucati(ceea ce am facut eu la un audi 80)ti-as sugera,dar fiecare face cum il taie capul,sa faci o rectificare la scaunele supapelor si sa schimbi garniturile lor.Si ca sa vezi daca ai probleme cu segmentii ar trebui sa faci proba de presiune si atunci ai sa vezi daca nu ai presiune in cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am observat ca bujiile au ciocurile gri deschis (ceea ce inseamna ca nu se arde uleiul din cauza segmentilori).

Cum ai ajuns la concluzia asta?

Cum crezi tu ca "ajuta" segmentii la arderea uleiului? Singura problema, este existenta uleiului in camera de ardere care este posibila ,fie (cum a spus si @ManiacuV6) din cauza simeringurilor de supape, fie din cauza uzurii segmentilor.

Ca o concluzie a celor mentionate de ManiacuV6 si marius_n69, ai putea sa faci in prima faza, o verificare a compresiei (desi asta nu cred ca arata/este 100% si cauza prezentei uleiului in camera) si schimbarea simeringurilor de supape + rectificare scanue supape. Poate scapi doar cu atat. Nu ne-ai spus cati km are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

masina are 210 k (reali, a fost pe la cunostinte).In prima faza o sa ii schimb semeringurile fara sa dau jos chiulasa si pe urma o sa vad cum se comporta si pe urma daca tot dau jos chiulasa o sa ii schimb si segmentii, oricum daca ajung sa dau jos chiulasa, o sa ii schimb si segmentii, sunt adeptul lucrurilor facute bine si cu piese noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT

ne explici si noua te rugam frumos cum reusesti tu (sau mecanicul tau,cred ca cineva ti-a zis)sa schimbi semeringurile de la supape fara se demontezi chiulasa? Dupa ceea ce cunosc eu,si daca gresesc va rog foarte mult sa ma corectati,ca sa schimbi acei segmenti(garnituri)de al supape trebuie se dai intai jos arcurile de pe supape,scoti supapa in jos(inspre pistoane),scoti garniturile si le inlocuiesti cu cele noi si montezi din nou totul in sens invers.DECI INTREBARE:Cum faci aceasta munca daca nu demontezi chiulasa? Cum scoti supapele?

scuzati daca este :icon_thumright: dar oare este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este o chestiune "universal valabila" dar, pentru multe masini, exista scule/dispozitive pentru a efectua aceasta operatiune fara a demonta chiulasa. :) :icon_thumright:

LE: nu este musai sa scoti supapele, pentru inlocuirea simeringurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns dar asta nu o stiam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simeringurile vin montate pe partea opusa camerei de ardere. Deci ai nevoie de un " deget" care se infileteaza in locul bujiei si tine supapa(le) in poztia inchisa . Deci se scot cele 2 sigurante , se indeparteaza suportul arcului, apoi se scoate arcul si se scoate semeringul.

P.S.!!!! LA montare se pune pe "axul" supapei un fel de plastic ce vine in cutia cu semeringuri pentru ca in momentul cand pui semeringul acesta sa nu se deterioreze ca urma a contactului cu "axul" supapei. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa faci o treaba buna baga-i si un set de segmenti, chiar daca va trebui sa-i dai chiulasa jos, dar vei putea sa-i faci chiulasei o reparatie completa, ma refer la scaunele supapelor, la verificarea jocului dintre supapa si ghid. Nu cred ca segmentii sunt o palarie de bani si nu risti sa mai muncesti inca o data. Bafta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am bagat masina in service astazi si in cateva zile o sa fie gata

o sa schimb semeringurile, garnitura de chiulasa si distributia, din pacate chiar nu mai am bani de segmenti si rectificat chiulasa, am mai cumparat o masina si sunt lefter rau

faza haioasa a fost:

Eu: vreau sa schimb semeringurile de la supape, aici aveti piesele

Un Mecanic: pai ai nevoie si de garnitura de chiulasa

Eu: pt ce?

Acelasi mecanic: pai cum crezi ca le putem schimba fara a da jos chiulasa

Eu: Pai lucrand inteligent cu aer comprimat sau cu o scula speciala de tinut supapele

Dupa o fata vizibil enervata si o discutie intr-un colt cu alt mecanic acelasi mecanic striga la un baiat care se apucase sa desfaca furtunele pe la motor

"Auzi x-ulescu nu mai da jos chiulasa ca le putem schimba si fara'

pana la urma tot trebuie data jos deoarece nu se vad semeringurile din cauza pastilelor de deasupra tachetilor

oricum vroiam sa va intreb daca vi se pare mult 8 mil. manopera pt semeringuri+chiulasa si desfacut ambreiajul (investigat) eventual inlocuit discul/placa sau ce naiba s-a intamplat acolo de patineaza

mersi mult pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF-TOPIC. Sa intreb si io, daca se poate, urmatoarele:am skimbat acuma o luna in particular la un mecanic care lucreaza la VW Craiova distributia cu pompa apa cu filtrele de aer, polen, benzina,ulei+uleiu si mi-a luat 3 500 000. E mult?Pe piese am dat 11 mil. total . Va intreb asta pt. ca e prima mea masina si habar nu am de multe :) .Va multumesc.

Modificat de yocosmi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!