Jump to content

Unde Este Bagata Pompa De Uleila 1.6 D


sabinescu
 Share

Postare recomandată

la inceput a inceput ca sa clipeasca becul din bord.....am zis ca poate am ramas fara ulei desi nu am pierderi,i-am bagat 1

L de ulei,tot asa facea,i-am mai bagat 1 L tot asa,si nici frane nu mai am.Cred ca este pompa de ulei dar nu stiu pe unde este bagata.Daca ati avea un pdf ar fi si mai bine sau ceva poze :evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-i jos baia de ulei si o sa vezi singur unde este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la inceput a inceput ca sa clipeasca becul din bord.....am zis ca poate am ramas fara ulei desi nu am pierderi,i-am bagat 1

L de ulei,tot asa facea,i-am mai bagat 1 L tot asa,si nici frane nu mai am.Cred ca este pompa de ulei dar nu stiu pe unde este bagata.Daca ati avea un pdf ar fi si mai bine sau ceva poze :evil:

Completezi cu ulei, DOAR daca nivelul este scazut. Nu pui ulei cu intentia de a stinge martorul din bord :) . Faptul ca nu mai ai frane, nu are legatura cu pompa de ulei (asa, ca fapt divers).Doar daca, la cat ulei ai bagat in motor, sa nu-l fi aruncat pe undeva si sa fi ajuns la placute sau naiba stie ce s-a mai intamplat pe acolo :).

Martorul se poate aprinde din mai multe cauze: presiune scazuta, sonda defcta, contact imperfect la sonda. Presiunea scazuta, nu presupune neaparat o pompa defecta. Mai pot fi si alte cauze: filtru de ulei, uzura cuzineti, s.a.

In concluzie, mergi cu ea la "doctor", altfel poti sa-i faci mai mult rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei pune numai daca vezi pe joja ca-i sub minim.

Daca se aprinde becul de ulei din bord, verifica in primul rind circuitul electric / sonda. E mult mai probabil de pilda sa se rupa un fir pe undeva sau sa se defecteze sonda decit sa "intzepeneasca" pompa de ulei... Motorul se aude / merge la fel ca inainte de intimplare ? Nu s-a schimbat nimic in comportament ?

Daca ar fi pompa de ulei inseamna ca mergi "pe uscat" si nu vei merge prea mult...Daca ai bafta scapi doar cu cuzinetii dusi.

Nici eu nu vad legatura dintre frine si uleiul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am aflat ,nefiind in cunostinta de cauza normal ca am intrebat si eu!axul care invarte pompa de vacum se afla undeva pe la mijlocul blocului motor amplasat pe orizontal ,axul care este antrenat de distributie actioneaza pompa de vacum care la randul ei invarte pinionul de la pompa de ulei!cred ca exista o oarecare legatura.asa.am gasit sub pinionul de la pompa de vacum niste bucatele de plastic care cica ar fi de pe la baie de undeva.oricum maine o sa dau motorul jos de tot ca sa il reconditionez complet,o sa il inlocuiesc cu un 1.8 ecotronic,ar fi posibil doar sa fi fost cureaua de distributie slaba si sa fi patinat,mai ales ca am gasit si plasticurile alea care ar fi putut intra intre pinioane

:icon_thumright: as vrea ca sa il reconditionez singur ,pt prima data ,as avea ne :icon_idea: voie de niste sfaturi daca cunoasteti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles mai nimic din descrierea ta :icon_thumright: . Care pompa de vacuum? Cureaua de distributie sa "patineze" :blackeye[1]: si pe deasupra motorul sa mai functioneze? Cum am spus: multe neclaritati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua nu poate patina ci doar sari unul / mai multi dinti - in anumite conditii. Poate te referi la intinzator, sa se fi gripat. Plastic in acea zona n-are de unde apare, decit de la capacele protectoare - daca exista - poate vreunul sa se fi slabit si sa fie prins intre vreun pinion si curea si sa-l faca zob.

Vrei sa repari motorul sau sa il inlocuiesti ? Pentru reparare daca nu ai documentatie si experienta nu te apuca. Daca vrei sa faci scoala pe el, ca oricum il inlocuiesti, e altceva.

Cred ca putini sunt cei care si-au reparat motoarele si au si mers apoi. De obicei si in cazul fericit in care operatia reuseste, motorul cedeaza din nou dupa citeva mii de km. Una este motorul facut in fabrica si alta cel reparat pe la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Viorel C

"Cred ca putini sunt cei care si-au reparat motoarele si au si mers apoi. De obicei si in cazul fericit in care operatia reuseste, motorul cedeaza din nou dupa citeva mii de km"

Nu cred sa fie chiar atat de putini cei care si-au reparat motoarele si mai mult, sa cedeze dupa cateva mii de km. Doar daca nu s-au folosit piese corespunzatoare, sau neatentie in timpul lucrarii :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Daca cei care repara motoare ar fi la fel de profesionisti precum sau cel putin cu motoarele din fabrica, nu as mai avea acum un golf 4 pe linga golful 2.Am petrecut zile intregi prin tot felul de ateliere de reparatii si tot felul de pseudo mesteri si sunt satul pina in git.Cind trebuie sa merg la service mi se face o scirba de nu-ti imaginezi.

Pentru Golf 4 prefer sa merg la Zarnesti la service dacit in Bucuresti.Este singurul loc unde stau la o cafea intr-o sala de asteptare si astept sa repare masina.

Cit priveste problemele la motor asa cum ti-a spus Viorel.c, cauta un mecanic cu experienta la Golf eventual recomanadat de alti ca sa puna un diagnostic corect.

Succes.... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Nu am inteles mai nimic din descrierea ta :)) . Care pompa de vacuum? Cureaua de distributie sa "patineze" :)) si pe deasupra motorul sa mai functioneze? Cum am spus: multe neclaritati.

dupa cum am spus eu vb despre un motor Diesel,pompa de vacum ce afla in locul delcoului la motoarele 1.6;1.8,care la diesel este antrenata de cureaua de distributie!Dar cureaua nu calca cu partea cu dinti,calca cu partea dreapta,deci nu poate sarii nici un dinte!intradevar la motoarele pe benzina fulia de la pompa de ulei si delcou este cu dinti dar la diesel nu!ati inteles acu?motorul functiona dar nu mai aveam frane si presiune la ulei!!!si la repararea lui chiar nu voi apela la nici un mare mester si nici nu ma voi duce printr-un service sa bage aia ce vor in el sau altceva(sa-si bata joc de el )mai bine il stric cu mana mea ,unde nu stiu o sa intreb si tot o sa iasa bine :icon_thumright:

Modificat de sabinescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am spus eu vb despre un motor Diesel,pompa de vacum ce afla in locul delcoului la motoarele 1.6;1.8,care la diesel este antrenata de cureaua de distributie!Dar cureaua nu calca cu partea cu dinti,calca cu partea dreapta,deci nu poate sarii nici un dinte!intradevar la motoarele pe benzina fulia de la pompa de ulei si delcou este cu dinti dar la diesel nu!ati inteles acu?motorul functiona dar nu mai aveam frane si presiune la ulei!!!si la repararea lui chiar nu voi apela la nici un mare mester si nici nu ma voi duce printr-un service sa bage aia ce vor in el sau altceva(sa-si bata joc de el )mai bine il stric cu mana mea ,unde nu stiu o sa intreb si tot o sa iasa bine :icon_thumright:

DACA MA CAUTI O SA ITI REPARI SINGUR MOTORUL CU REZULTATE FOARTE BUNE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are timp, bani si chef si nu depinde de motoru ala zic si eu ca a luat atitudinea potrivita... e distractie cu ele... nu m-am bagat in motor de golf... dar am facut un U650 deci stiu cam ce si cum. trebuie doar sa se asigure ca are loc bun (sa fie acoperit, sa ai utilitati sa poti inchide) si scule bune... de toate felurile... si o sa ai nevoie si de ajutor de nadejde... nu neaparat la operatii ci doar sa-ti tina cate ceva, sa-ti deie una alta... sau macar sa mearga sa cumpere tigari... eventual sa te tina si de vorba... sau sa invarta volant :D o sa ai 2 satisfactii:

1 - motor facut de tine

2 - spirit didactic

important e sa fii migalos... documentat si sa nu faci compromisuri...

sugestie... daca tot e desfacut... fa-l sa si arate bine... curatat, cromat, vopsit...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea de ulei (buna functionare a pompei de ulei) ARE legatura cu fapul ca nu-i merge servo. Pe langa ce s-a spus mai sus , mai ai nevoie de Manualul De Reparatii pt. golf2/jetta2- motoare diesel si de un ajutor de nadejde si priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Presiunea de ulei (buna functionare a pompei de ulei) ARE legatura cu fapul ca nu-i merge servo. Pe langa ce s-a spus mai sus , mai ai nevoie de Manualul De Reparatii pt. golf2/jetta2- motoare diesel si de un ajutor de nadejde si priceput.

Ai cumva un asemenea manual? As vrea si eu asa ceva!

Modificat de viorel.d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am gasit problema !pompa de ulei avea un plastic !sa spart si sa infundat sorbul pompei,dar dupa cum am mai zis m-am apucat si de motor,am schimbat :segmenti,cuzineti palier-biela,supape ,ghiduri supape,semering supape,fuliile distributie,set semeringuri,bucse ax antrenare pompa ulei,cel mai greu a fost curatarea motorului.daca va mai si merge e si mai bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IL REPARI TU, SAU AI APELAT LA UN MECANIC PRICEPUT.DACA IL REP TU DA UN PM DACA AI CEVA NELAMURIRI,EU CRED CA AM REP VREO 20 DE MUTOARE DE 1,6 D,SI TOATE MERG ....OK. VW E TOT VW :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e gata frate mere brici......am schimbat c-am tot in el (semeringuri ,supape,guiduri,semering supape segmenti,cuzineti...etc)merg cu el de c-am o luna ,sant foarte multumit in primul rand ca mere :ceuameni: ca este facut de mana mea,inclusiv distributia este pusa la punct de mine,am avut niste probleme ...nu gaseam o bucsa dar sa rezolvat.Daca il dadeam la mesteri sigur nu aveam incredere ,dar asa sant multumit.acu l-as face cu ochi inchisi ,nu e mare smecherie :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!