Jump to content

Desfacere capac motor


diablo2000
 Share

Postare recomandată

Salut! De curand mi-am cumparat o fabia 1.4 16V si as avea rugamintea la voi sa-mi spuneti daca capacul de la motor are acelas principiu de desfacere ca la cele de 1.2?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. E la fel ca la ce de 1.2. Am tras si eu de el cu simt de raspundere:). O zi buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare, vin cu o intrebare: Pe capacul motorului cu filtrul de aer, pe partea de admisie aer, inainte de filtru exista o clapeta de plastic (alba in cazul meu) cu arc, actionata de fluxul de aer. 

 

Eu am schimbat filtrul de aer cu unul sport K&N, am scos din acea admisie o reductie ce limita debitul (poza mai jos), si acea clapeta ar fi ultima limitare de care as dori sa scap. E ok daca scot acea clapeta? Care ar fi rolul ei?

 

Poza cu reductia:

 

IMG_20160120_125943.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment cei care au proiectat masina au gandit ca trebuie montata acea clapeta care sa permita trecerea aerului cald de pe galerie in filtrul de aer, iar din filtrul de aer in admisie, spune-mi te rog, tu ce crezi? Este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai, din ce stiu eu aerul rece e mai dens, deci mai bogat in oxigen decat aerul cald. Plus ca daca o scot ar trebui sa intre un amestec de aer cald si rece... sincer as prefera mai mult rece... Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta aia este actionata de un termostat care la o temperatura sub 100C lasa sa treaca numai aerul cald (de la galerie evacuare) iar la depasirea temperaturii de 230C comuta pe aer rece (de la grila frontala - exterior).

Eliminarea acelei clapete poate produce efecte nedorite asupra clapetei de acceleratie la temperaturi sub 100C.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si o actioneaza cine? Ca n-are nici o parte electrica, nimic! E strict clapeta si 2 arcuri pe tija ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul.

La motorul tau, termostatul are parte electrica? Si totusi cum deschide cand temperatura lichidului de racire ajunge la temperatura de 87 grade? Comprima arcurile, exact ca si in cazul de fata, doar ca la capac,  mai exista o tija care actioneaza o clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac proba, de la frig la cald, insa stiu ca am dat jos toata partea cu clapeta cand am curatat acolo tot ce era de curatat, si nu am vazut nimic  care sa semene macar cu un principiu de termostat. Dar m-ati facut curios si voi verifica. Multam de informatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!