Jump to content

Desfacere capac motor


diablo2000
 Share

Postare recomandată

Salut,imi spune si mie cineva cum se desface capacul de la motor la Skoda Fabia 1,2 htp si unde e localizat filtrul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage usurel in sus de capac, din toate partile. Putina grija la partea din spate; capacul are rol si de carcasa a filtrului de aer, si in spate capacul se imbina cu gura de admisie a clapetei de acceleratie. Filtrul de ulei este in fata motorului. Are o carcasa speciala si se schimba doar elementul filtrant.

Ti-am pus si-o poza (e motorul cu o singura axa cu came dar e lafel), cu sageata rosie ti-am indicat carcasa filtrului de ulei.

post-2063-1178084451_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage usurel in sus de capac, din toate partile. Putina grija la partea din spate; capacul are rol si de carcasa a filtrului de aer, si in spate capacul se imbina cu gura de admisie a clapetei de acceleratie. Filtrul de ulei este in fata motorului. Are o carcasa speciala si se schimba doar elementul filtrant.

Ti-am pus si-o poza (e motorul cu o singura axa cu came dar e lafel), cu sageata rosie ti-am indicat carcasa filtrului de ulei.

Ok.Mersi mult pentru detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o intrebare...am vazut ca pt desfacut busonul de la baia de ulei trebuie o cheie in forma de imbus....stie cineva de cat e imbusul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

skoda fabia 1, 1.2htp 64cp. vreau sa ajung la bujii, cum as putea sa dau jos capacul de la motor ? am incercat sa trag usor de el, dar nu iese, am impresia ca ceva il tine tare acolo. ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa iasa, trebuie doar sa tragi tare de el, fara sa iti fie frica ca se rupe/strica ceva. app: in cel mai rau caz sunt sanse sa iasa un furtunas subtire pe care trebuie sa il pui la loc. (furtunasul e la vedere, deci o sa iti dai seama daca iese)

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se tine ? unde are prinderea ?are ceva cleme ? trebuie sa slabesc ceva inainte ? ca nu vad in ce se tine. si daca trag poate il rup naibii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa rupi. are 4 "capete" din cauciuc care intra in 4 gauri. daca mai stai 5 minute ma duc repede sa fac o poza sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tras si am reusit sa-l desfac. dar de acolo ? nu vad unde sunt bujiile. deasupra motorului vad o chestie neagra prinsa in 2 cleme metalice care tine 3 "mufe" sau ceva de genul, la fiecare mufa venind 4 fire. trebuie sa dau jos chestia aia si se vad bujiile ? sau ? si ce cheie imi trebuie la bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare, cine imi poate spune ce furtun e cel din poza (marcat de sageata verde), care intra in capacul de la motor si ce probleme ar aparea daca ar fi fisurat? undeva mai jos atinge niste conducte metalice care se incalzesc si e topit in acea zona.

post-55333-1263037755_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este furtunul ce duce la separatorul de ulei, daca e crapat se poate doar sa ai parte de vapori de ulei scursi in zona afectata, nu afecteaza mersul motorului deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul nu prezinta nici o urma de ulei in zona unde e topit , deci nu e strapuns. ceva ulei am gasit pe filtrul de aer care e in acel capac de la motor si in care intra si acel furtun , dar asta nu cred ca are vreo legatura :huh: , multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

ciudat, dar am desfacut capacul , clapeta era clean , k noua ( desi masina are 123K km) , dar tot asa am trepidatzii..... la relanti , si in marsarier moare rpd masina daca nu`i dau! ..... am inteles ca sunetul acela de tractoras este de la lantul de distributie! Dar ...na .... o zi placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era curata in partrea de sus, ai demontat-o sa vezi cum e in partea de jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap si pe fata si pe spatele limbei era curata! .....in jumatatea celalalta era negru ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu era chiar curata, nu? Ai facut adaptare cu Vag-Com dupa curatarea clapetei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nup nicio adaptare! poate u n`ai inteles ! eu am desfacut capacul de plastic de la motor! am apasat pe clapeta , era curata si pe fata si pe spate, am sters 1pik cu o carpa ! si aia a fost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa se face curatarea, se da jos clapeta, are 4 suruburi care trebuie desfacute. Se curata bine, se pune la loc si apoi se face adaptarea. Tu de fapt ai facut doar o curatare superficiala. In plus, nu e prea bine sa apesi pe clapeta, se poate deregla.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in topicul asta la al 7`lea post! aia inseamna mizerie ...da?! Eh eu n`aveam deloc asa ceva.... ci doar o pelicula de ceva unsuros! gen ulei.... pe care l`am sters..! promit ca o voi desface sa o curat bine bine! dar azi mi`a luat 1 ora jumate pana am desfacut capacul de la motor! mi`a fos frica sa trag tare de el! ...... si erau -2 grade afara! aici la constanta bate vantul rau! ms mult ! un an nou fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Baieti vedeti ca exista alt thread pentru discutii despre curatarea clapetei de acceleratie, este un DIY din cate stiu.

Modificat de ohne_zucker_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva cum pot sa gasesc de cumparat furtunul de aerisire de la motor (vezi poza atasata)? un part number ceva..

are ceva fisuri la un capat si nu stiu cat mai tine....

poate fi inlocuit cu un alt furtun ???

e vorba de furtunul mai subtire

scuze de poza (e cam mare)

post-11261-0-10247400-1297700442_thumb.j

Modificat de BD77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum vad in poza, poti sa-l tai, exact cat sa scapi de fisura, ai de unde, este destul de lung. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i pace. E de la sistemul de recirculare gaze carter (adica aduce in galeria de admisie vapori de ulei din carterul motorului). Nimic important. Iar cand se crapa de tot (o sa vezi ca o sa apara ceva uleios pe el) il tai fain cu a zis carmina si aia-i tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!