Jump to content

Fabia - rulmenti fata


BogMW
 Share

Postare recomandată

nu e nici o cheie speciala...daca e mecanic sa isi cumpere...daca e ciocanar, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-i mecanicului ca e posibil sa-i trebuiasca si o presa ptr rulment :icon_thumright:. Probabil trebuie sa gasesti un mecanic care sa nu te puna sa vi cu cheile de acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci imi trebuie o cheie tubulara 34 sau 35 in 12 colturi ... pt skoda

are cineva un link la un magazin online ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,unii asa vor...si nu numai mecanici,ci si alte genuri de "meseriasi" . Cum domn "..." , nu ai scula aia? Nu..,n-am adus-o ca credeam ca ai tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian, te rog sa ramai la subiect. Tintone, ai primit raspunsul: tubulara 34 in 12 laturi. Ar trebui sa o gasesti la orice magazin de scule serios; foarte probabil sa nu ti-o poata livra separat ci doar intr-o trusa de tubulare.

Inca o chestiune: piulita noua (ar trebui sa ai piulita noua in cutia rulmentului) se strange la 50Nm+45grade. Spune-i mecanicului asta, poate ai surpriza sa-ti ceara si dinamometrica :rolleyes:... ca n-are...

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36 dodecagonala, 100%

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar planetara are piulita de 36 stelata , dar nu cumva rulmentul de la skoda vine gata presat ,cu tot cu butuc? si piulita tine doar capul de planetara sa nu se miste si acea piulita este din tabla cu doua sigurante care intra in canelurile din butuc sa nu se desfaca si nu strange rulmentul.......sper sa nu gresesc poate depinde de la o masina la alta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru dezinformare.

Intr-adevar, rulemntul de fabia este complet: rulmentul efectiv impreuna cu "butucul" rotii, flansa pe care se prinde roata si partea canelata unde intra axul planetarei. Totusi rulmentul este presat in bratul port-fuzeta sau mai pe scurt in fuzeta. Este necesara o presa hidraulica atat pentru depresarea celui vechi cat si pentru presarea celui nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie nici o presa ci pur si simplu se desfac suruburile si se desprinde de portfuzeta ,se poate sa fie oxidat ghidul in care se fixeaza,dar pui un surub filetat putin si il lovesti si gata :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vorbesti????? Daca scoti tu rulmentul din fuzeta si il bagi si la loc fara presa inseamna ca esti David Copperfield.

Nu de alta dar am schimbat la mine, io cu manutzele mele, si stiu ce vorbesc.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate tu ai Golf5 bre sau ai vazut pe la noul Passat, acolo e prins intr-adevar cu suruburi insa la fabie, polo, ibiza este presat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, nu am fost atent fiind cu gandul in alta parte, intradevar rulmentul cu pricina vine doar cu butucul dar la exterior se preseaza in portfuzeta intradevar doar cu presa, va rog sa acceptati scuzele mele :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta le acceptam, si astfel suntem mai bine informati ceea ce si dorim :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

De cateva zile in coace am constatat ca se aude un uruit in fata, nu pot sa imi dau seama de unde da in prima faza am crezut ca e de la cauciucurile de iarna, am dat jos cauciucurile si am pus de vara tot asa se aude

Sunetul e ciudat ca un rrit nu tare da constant si cu cat merg mai tare cu atat frecventa sunetului creste

Ma tot gandesc ce o fi? Rulmentii pe fata? Habar nu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu mai da un semn de viata, in legatura cu uruitul asta de la masina mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridica masina pe cric cate o roata pe rand si invarte rotile cu mana, daca e dus rulmentul o sa auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat cate o roata pe rand, acuma nu imi dau sigur seama, dar la roata din stanga se aude un pic mai tare si are si un pic de joc, din rulment banuiesc, aia din dreapta nu are pic de joc. Ma gandesc ca rulmentul o fi, o fi greu de schimbat?

Merci de sfat saboteur!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati schimbat careva rulmentul acasa? intreb si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe spate se poate acasa e simplu, pe fata trebuie presa, si oricum e mai complicat, daca e pe fatza iti recomand sa mergi la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la Bosch Car Service si mi-au schimbat rulmentul de pe fata stanga, 280 ron rulmentul si 45 manopera, nu se mai aude nici un uruit

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca era rulmentul, stii cumva? Cat despre manopera....ieftin la asa service :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, lume!

se formuleaza urmatoarea ipoteza: merg cu masina in linie dreapta, viteza 80-90 km/h. se aude un uruit slab. virez, la aceeasi viteza, la dreapta-uruitul creste in intensitate. virez la stanga, uruitul dispare!

intrebare: care rulment trebuie schimbat: dreapta sau stanga?

multumesc!

numa' bine!

PS. vreau sa stiu daca ma cert sau nu cu mecanicul care mi-a schimbat un rulment si uruitul nu a disparut. vreau sa spun ca am incercat sa invartim de roti cu masina ridicata si nu se aude astfel nimic.

Modificat de cristi v.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform legilor fizicii rulmentul stanga ar trebui sa fie defect. Dar am intalnit si situatii pe dos (ex. la Volvo XC90 => viraj dreapta, rulment dreapta) dar nu in grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma sa va zic ce mi s-a intamplat. am fost la mecanicul meu. i-am dat sa faca o tura cu masina si zicea el ca rulmentul din stanga "i se pare" ca ar fi problema. eu aveam o banuiala ca e cel din dreapta, dar m-am gandit ca omul face de 15 ani mecanica si nu are rost sa-l contrazic. cumpar rulmentul (care nu e ieftin: 250 fag de la ovarom, 550 la reprezentanta) si ma duc la om. ii las masina peste noapte si a doua zi, cand m-am dus dupa ea, la fel uruia. el zicea ca parca uruie mai putin decat inainte, deci trebuie schimbat si cel din dreapta. problema e ca in week-end am fost plecat in afara orasului si nu am gasit NICIO imbunatatire al nivelului sonor al rulmentului.

concluzie: daca va uruie vreun rulment, mergeti la cineva care chiar se pricepe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!