Jump to content

Ezitare Pornire....?


doctorul
 Share

Postare recomandată

la un golf 5 un prieten tot asa a avut probleme cu el si era de la un injector

sper sa nu ai aceeasi problema si tu ca e destul de scump (peste 1000eur)valabil; daca masina nu e in garantie,daca mai ai garantie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test acum aproximativ 1 luna si injectoarele functionau f bine - e posibil sa se duca vre-unu asa repede ?Ieri deja m-a scos din sarite masina: m-am chinuit juma de ora sa o pornesc.

Metoda sugerata de Ettore de pe forum si care am folosit-o si azi dimineata a fost :Intai am pus contactul de 3-4 ori consecutiv fara sa pornesc demarorul si abia apoi a pornit foarte bine motorul.Tot el mi-a sugerat ca la simtomele care apar, ar fi probleme la filtru sau pompa de motorina; cred ca ar trebui sa ma duc la un service, ca eu nu am unelte si poate nici cunostinte sa verific acele componente .... daca cineva e binevoitor sa ma ajute ar fi excelent ... desigur contra cost ;)

Modificat de Ktalin_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija cu schimbatul injectorului. Chiar daca nu e el de vina cei de la service va poate remedia problema "reala" + injector (care evident nu era de vina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ktalin_VW - cred ca problema e de la filtrul de motorina...Filtrul are pe supapa 2 oring-uri (negru si albastru), care din comoditate, multi mecanici nu le schimba. Vezi aici un filmulet despre montarea filtrului... http://www.cincitdi.com/richc/fuelfilter.html se vad si cele 2 inele... e posibil sa se evapore motorina. Cand pui contactul, pompa electrica din rezervor umple filtrul. De aceea a trebuit sa pui de mai multe ori contactul... incearca sa schimbi filtrul si garniturile, vezi daca tot asa face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat problema semnalata de mine acum putin timp, conform careia masina pornea abia la a 2,3 -a cheie atunci cand motorul era rece.

Am fost la service Avia si dupa 2 ore si-au dat seama ce are si toata operatia a durat aproape 3 ore - destul de mult zic eu; a durat cam mult pentru ca nu se reproducea problema la cald ( a trebuit sa astept de 2 ori juma de ora fara sa pornesc motorul, sa apara pb din nou )

Cateodata nu comunica calculatorul de la motor cu restul (VAG-COMUL dadea eroarea 01314) ; dupa scoaterea calculatorului de motor, verificarea tuturor mufelor, firelor si circuitelor, s-a descoperit cauza: releul 1K0906381 care se afla pe panoul de sigurante. Acesta nu trimitea semnal/tensiune la calc de motor iar cel din urma logic ca nu stia ca am pus eu contactul. Releul se oxidase un pic (din cauza timpului) si nu mai inchidea circuitul decat atunci cand era mai cald motorul.

Azi dimineata a pornit perfect la prima cheie. :angry:

Modificat de Ktalin_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un golf 5 un prieten tot asa a avut probleme cu el si era de la un injector
@Ktalin_VW - cred ca problema e de la filtrul de motorina

E bine ca nu ai ascultat nici unul din sfaturile de mai sus si ai mers intr-un service unde ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...am citit tot ce s-a zis aici si...si eu am aceeasi problema dimineata. cand dau cheie (pe vremea asta, deci nu foarte frig) porneste dar se "scutura" cum zicea un coleg mai inainte. am crezut si eu ca e de la bujii, insa le-am verificat la alto si sunt ok (se aprind) toate 4, vazute cu ochii mei. de filtru nu cred ca se pune problema ca l-am schimbat acum 2 sapt (in cadrul reviziei) si deci...ce varianta mai ramane? sper sa nu fie aia cu pompa de motorina ca m-am...dus. se poate verifica functionarea corecta a pompei de motorina cu vag-com'ul? stie cineva?

as mai mentiona ca iarna trecuta (pe frigurile alea maxime) aveam probleme chiar si cu pornitul in sine. adica o lua cateodata din a 2a insa am constatat si eu ca daca puneam contactul si inchideam de mai multe ori inainte sa-i dau, de fiecare data mergea din prima asa ca, normal (zic eu) suspectam bujiile. aceasta suspiciune nu s-a confirmat insa la verificarea facuta recent la revizie...

mersi!

Modificat de scoalaveche
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu se vedea cu VAG-COM ul eroarea de necomunicare intre calc de motor si restul . La mine a fost releul pe care l-am descris, dar poate fi orice buba pe circuitul electric in cazul unei necomunicari, inclusiv calculatorul in sine care costa peste 1000E.

Deci eu zic in primul rand o scanare cuVAG-COM ul cand face probleme dar ar fi bine sa va duceti direct la cineva care poate si sa rezolve eventuala pb descoperita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!