Jump to content

Problema Martor Esp, Epc Si Baterie


gabyte00
 Share

Postare recomandată

Am si eu o nedumerire legata de ESP si nu stiu daca am postat unde trebuia. Din cate stiu eu masina mea (cea din semnatura) nu este dotata cu ESP...nu are acel buton de cuplare/decuplare ESP desi vechiul proprietar imi spunea ca e automat (nu am mai auzit pana acuma sa existe ESP automat). O chestie ciudata am patit azi cand am decuplat bateria....si mi s-a cam resetat tot ...normal. Apoi la repornire cand pun contactu imi apare martorul ESP aprins in bord. Treaba asta s-a intamplat doar atunci ...la prima pornire de la recuplarea bateriei...dar de atunci nu s-a mai intamplat. A mai intalnit cineva fenomenul acesta? Poate sa apara martorul ESP chiar daca nu am ESP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    8

  • F l o r i n

    5

  • gargamel

    4

  • Bogdanel2fast

    4

Nu cred sa ai esp. Apropo ...ai geamuri electrice cu buton cu 2 trepte si cumva nu-ti mai ridica pana sus automat in a 2-a treapta dupa ce ai scos bateria ? Trebuie sa ridici geamul in prima treapta si apoi cand a ajuns sus apesi in a 2-a treapta si la fel si la coborare. Scuze de off-topic dar poate intereseaza pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit....nu a mers din prima sa ridic geamul automat pana sus cu a 2-a treapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sa va spun ce am patit eu azi cind mam intilnit cu forumistii din Cimpina Prahova...am ajuns la intilnire,si am stat cam 3 ore dar am uitat farurile aprinse,mia facut cineva o diagnoza,si cind dau sa plec,nu mai pornea motorul...miam dat repede seama ca am farurile aprinse,si ca sa consumat bateria.....a venit cineva cu niste clesti,si am luat curent de la un coleg forumist,dupa care a pornit.Intrebarea mea este daca se poate consuma asa repede daca am stat 3 ore cu farurile aprinse si motorul nepornit,sau sint ceva probleme cu bateria?Am si martoru esp si abs aprins din cauza unui senzor care trebuie sal schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna

Mi-a aparut si mie din senin ieri martorul ESP pe bord, si ramane asa cat timp merge motorul. Am citit aici ca poate fi si din cauza bateriei. Intradevar daca pornesc butonul de dezaburire a geamului spate imi scade intensitatea luminii la faruri. Este acesta un semn ca am bateria slaba, si acest lucru poate cauza aprinderea martorului ESP in bord? Alte schimbari in comportamentul masinii nu am depistat, motorul merge rotund la relanti, trage bine, trebuie sa verific stopurile, sa nu fie cumva switchul de la pedala de frana. Pot pati ceva mai grav, daca circul asa cu ea? Intentionez sa o duc la o testare, dar numai peste o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca o sa gasesti ceva legat de G200 senzor acceleratie laterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.Astazi in timp ce mergeam pe drum cu masina dintr-o data imi apare pe bord un mesaj si in dreapta pe turometru mi sa aprins EPC.Imi poate spune si mie cineva de ce sa aprinss.Am continuat sa merg si dintro data sa stins si nu am mai avut probleme cu el sa stea aprins.Oare de ce sa aprins EPC-ul???multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of mai oamenilor...voi chiar vreti mereu mura in gura.Mai search'uiti si voi.E switch de la pedala de frana(sau foarte putin probabil la becurile de stop).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

La mine se aprind EPC si ESP atunci cand turez pe la 5.000 si schimb rapid treapta (din viteza intai in a doua de regula), si am mai patit o data cand am dat in a viteza a doua tot pe la 5.000 si nu am schimbat treapta, am lasta sa decelereze. Dupa opresc motorul, dau cheie, si se sting. Eram curios daca a mai patit cineva asa ceva si de ce se intampla. O zi faina tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat si eu cu EPC-ul.Acesta mi se aprindea in bord deoarece switchul de la pedala de frana avea momente cand mergea si momente cand nu mergea.Solutia a fost inlocuirea acelui switch de frana cu unul nou(60lei)si gata nu mai am probleme cu stopurile.BAFTA :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aprinde deloc martorul epc, adica nici la punerea contactului, posibile cauze? E posibil sa nu aiba asa ceva?

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa schimbati senzorul de pedala EPC verificati becurile pozitie si stop frana...eu asa am patit cu un bec de poziti spate ars...schimbat si nu se mai aprinde EPC in bord. SUCCES

Modificat de adellyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile sunt verificate de cand nu imi mergea ceata pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aprinde deloc martorul epc, adica nici la punerea contactului, posibile cauze? E posibil sa nu aiba asa ceva?

E posibil ca cineva sa fi scos led-ul deoarece ramanea aprins si se vedea ca masina are o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanarea cu vag-com au fost 2 erori la senzorii de ulei si de apa pe care i-am schimbat deci ar trebui sa fie ok. Posibil de la astea sa fi ramas aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca sunt 2 feluri de scanari - partiala (strict motor) si completa (motor + partea electrica).Incearca sa faci o scanare completa si iti arata si functionarea corecta a ledurilor martor din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e OUTPUT TEST pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut,

        Am si eu o problema legata de EPC. Din cate stiu ar trebiu sa se aprinda (in timp ce motorul merge) daca este o problema la instalatia electrica.

        Am avut o problema cu swichul de la frana si imi afisa in bord problema, iar dupa inlocuirea contactului de frana s-a stins.

        Dupa o perioada de timp, acum cca 5 zile, dimineata pe la 6.00 cobor sa pornesc masina si sa dezget geamurile si observ pe spate la stopul central de frana ca este aprins(opresc motorul si vad ca sta aprins numai atunci cand motorul merge, sta stins si la punerea contactului), numai pe centru (avea cam 3 beculete stinse pe margini). Plec la serviciu si cand vin acasa verific cu vag-ul daca are vreo eroare si nu imi da nimic. Verific mai departe si descopar ca becurile de la stop pe fana nu functioneaza la actionarea pedalei. Verific becurile si vad ca aveau contact imperfect. Remediez situatia si totul este OK, stopul central nu mai ramane aprins in timp ce motorul functioneaza.

 

        Intrebarea mea este:

        Nu ar fi trebuit sa mi se aprinda EPC la bord sa-mi semnaleze ca am probleme?

        Mentionez ca am incercat sa scot un bec de la frana si am apasat pedala ca sa gaseasca vreo eroare dar degeaba EPC sta tot stins.

 

        Martorul din bord merge deoarece la punerea contactului se aprinde.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Sunt incepataor cu aceste probleme, am cumparat recent un VW Golf 1.6 16V , astazi dupa ce am alimentat pe la benzinarie din incinta Carreforur militari ,la intrarea pe autostrada (a1) dupa 2-3 KM sa aprins CHECK-ul din bord, am aj aks,,,am fost nevoit sa plec iar cu masina iar dupa vreo 10-15 km sa aprins becul EPC ,,la aprinderea lui masina era in mers si sa intrerupt motorul dar si-a revenit imediat,,am mers cu ea cu ambele erori pana am aj aks,,care ar fi problema? eu ma gandesc la benzina nefiind de calitate banuiesc,:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorel, trebuie facuta o diagnoza la masina, sa vedem ce erori a stocat. In functie de rezultatul acesteia, se gaseste vinovatul precum si solutiile de rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am fost si am facut o diagnoza,o singura eroare si aceea era sonda lambda ,am sters eroarea dar a aparut din nou si Check-ul si dupa ceva km si EPC-ul cauza fiind benzina de proasta calitate ,maine sper sa o consum si sa bag benzina mai buna (omv,mol etc) si apoi sa sterg iar eroarea si poate am noroc si e totul ok,,in cel mai rau caz sunt nevoit sa schimb sonda


maine ma duc sa ii fac si RAR-ul ,sper sa nu am surprize  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare era legata de sonda lambda ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut cu brio RAR-ul (euro 4 )  168 co2 (g/km),, in legatura cu sonda nu stiu ce sa zic, a spus sa schimb benzina cu una mai buna sa circul putin cu masina si sa ma duc sa imi stearga eroarea si dupa vedem daca e chiar sonda defecta sau o fost probema de la benzina,azi am bagat de la omv carrera 100 si sa simtit schimbarea, sper sa ajung sa fac iar testul pana sambata :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sonde, se poate face test-ul lor, cu ajutorul VCDS-ului.

 

altfel, e importanta eroarea - sa vedem daca e ceva de cablaj sau sonda pe moarte,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la ITP si stopul central ( cel cu led-uri) nu se aprinde , am desfacut si nu imi ajunge tensiune la mufa care il alimenteaza :

ceva solutii ?

Nu am led-uri montate in loc de becuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!