Jump to content

Filtru Aer + Motorina Sau Altceva?


GENERALU
 Share

Postare recomandată

motor TDI 1,9 116CP

Am facut un traseu de 600km si la un moment dat la o depasire am apasat acceleratia mai tare si a inceput sa trepideze intrerupea , lucru care nu sa mai intimplat Mam gandit sa fie filtrele de motor. si -sau de aer dar nu stiu ce sa zic sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sar putea sa fie turbina sau vreun injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la limp nu prea trepideaza si intrerupe,cred ca altceva e baiul.cauta pe careva sa te scaneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culmea a doua zi si-a revenit au trecut 2 zile si nu mai intrerupe. Chiar nu pot sa-mi dau seama ce a fost dar nu pot sa stau linistit.

Modificat de GENERALU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

degeaba incepusem sa cred ca e OK dar tot mai face citeodata atunci cand dau talpa am sa schimb filtrele cred ca asta ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi indicat sa nu-i dai talpa sub 2000 rpm...turbina intra cam intre 1800-2000 rpm depinde de motor. Mai poti face ceva teste la urcare...in a 3-a incearca sa mergi pana la 3500 rpm si daca nu se taie acceleratia poate mai merge...aceeasi chestie poti sa o incerci si in viteza a 4-a, tot la urcare...atunci se face presiune mai mare in turbina. Si eu am patit la fel...mi-a facut o data, dupa care am mers 2000 km fara probleme, apoi iar... si tot asa...ai grija sa nu te lase in depasiri. Problema s-a rezolvat prin curatarea turbinei si refacerea geometriei. Manopera 240 ron, dar variaza in functie de masina, de km...poate mai trebuie schimbat ceva...

Fa o scanare, la orice service care se respecta poti sa iti faci o scanare, e intre 30-50 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Cred ca ceea ce ai patit tu este SURGE si e destul de nasol. Fenomenul este destul de complex, insa pe scurt, diferenta de presiune inainte si dupa turbina este foare mica, si nu mai ai "curgere" a aerului. Se produce un fenomen de rezonanta, care poate distruge axul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor i-mi pare rau ca am uitat sa va zic .Filtrul de aer si de motorina nu leam schimbat cam de 25000 km. EE fratilor cum leam schimbat sa schimbat total mersul masinii , te unge la inima. Sa vad mai tarziu sau la un drum mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!