Jump to content

MAF pe duca?


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Acesta este un log al grupului 003.

Simptome: fum vizibil noaptea in lumina farurilor masinii din spate, si uneori chiar si ziua. Schimbat filtrul de aer si cantitatea de fum s-a redus considerabil, dar nu a disparut (inainte de a-l schimba, fumul aparea chiar si la turatii mici, la 20% WOT).

Din log eu trag concluzia ca in anumite conditii MAF-ul nu are o caracteristica suficient de "abrupta". In ce masura afecteaza acest fapt functionarea motorului, nu imi dau seama.

Ce vreau eu sa va rog pe voi este sa imi spuneti ce parere aveti despre imaginea atasata si ce credeti ca as putea sa fac pentru a scapa de fum.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o diagnoza pertinenta trebuie analizat grupul 010 in paralel cu grupul 011; grupul 001 cuplat eventual cu grupul 008 in paralel cu grupul 004.

Grupul 003 este folositor de interpretat la ralanti si sarcini partiale pentru verificarea functionarii EGR-ului.

Un MAF defect nu ar "da" fum decat in cazul in care "ar afisa" mai mult aer decat este efectiv admis. Mai degraba ai o neetanseitate pe admisie, un excess de EGR, o galerie infundata, sau o ajustare a IQ-ului peste limita de fum.

Posteaza te rog csv-urile si nu Graf-ul VAG-ului care este dificil de interpretat din motiv de unitati de masura greu detectabile (scara difera pentru fiecare valoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, Andi, pentru raspuns. Voi posta si csv-ul mai tarizu. Poate mai fac si un log cu 10-11.

Am discutat si cu Kisslorand; si el este de aceeasi parere cu privire la EGR si incep si eu sa cred acelasi lucru. Am lasat astazi egr in output tests cam 1 minut, ca sa "il pun la lucru".

Avansul (static) pare si el un pic prea mare (prea "before"), fiind pe la jumatatea intervalului albastru-verde pe TDIGraph.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea-mi vine a crede ca MAF-ul este de vina... Ar trebui sa faci ce zice BOSS-ul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa faci ce zice BOSS-ul :D

De acord :D

Detalii, please. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord :D

Detalii, please. :D

Pai ce detalii mai vrei , ca scrie clar , negru pe alb. Fa logurile alea si pe urma mai vorbim .... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata sefu, s-a facut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si logurile cu 10-11 facute azi. Mie mi se pare presiunea de alimentare OK. Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specificatiile motorului AHF: Presiunea masurata 1850...2250 mbari si MAF-ul raportat intre 800...1000 mg/R.

Din masuratori reiese ca valorile parametrilor sunt apropiate de limita de jos adica o problema "de respiratie" a motorului. (daca exista obstructionari ale admisiei acestea se fac simtite in special la turatii mari cand si timpul de deschidere al supapelor de admisie este mai mic)

MAF-ul este OK pentru ca ai avut varfuri de 1000 mg iar maximul presiunii de supraalimentare a fost de 2152 mbari deci si turbina functioneaza corect.

Verifica galeria de admisie (dupa EGR) sa nu fie obstructionata de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BINGO!!!!!! Am pus si eu un post mai devreme in care ziceam ca ar mai avea nevoie de un pic de aer , dar l-am sters :) . Mai ziceam ceva p'acolo ... Sa incerce sa faca un log fara filtrul de aer. ( atentie sa cureti bine carcasa filtrului de aer inainte sa faci testul sa nu aspire motorul mizeriile de p'acolo ). Daca se imbunatateste putin situatia, atunci aproape sigur este vorba de o admisie partial infundata. Parerea mea :drunk:

P.S. Mai ziceam ca nu e bine sa repeti prea des figura cu "talpa" la 1200 rot/min :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am avut timp sa fac loguri cu 004-008, dar:

* am verificat "teava" prin care este aspirat aerul spre cutia filtrului de aer (m-am gandit ca e obturata). Rezultat: este OK.

* am apasat pe tija actuatorului turbinei si surpriza: se misca mai greu decat stiam eu. De aici poate rezulta intarzierea raspunsului cresterii presiunii aerului admis. Fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am avut timp sa fac loguri cu 004-008, dar:

* am verificat "teava" prin care este aspirat aerul spre cutia filtrului de aer (m-am gandit ca e obturata). Rezultat: este OK.

* am apasat pe tija actuatorului turbinei si surpriza: se misca mai greu decat stiam eu. De aici poate rezulta intarzierea raspunsului cresterii presiunii aerului admis. Fum?

Este posibil ca asta sa fie cauza .... . Totusi inainte de a de apuca de turbina mai bine excluzi lucrurile mai usoare ... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

corect. Admisia infundata poate fi o cauza. Se verifica usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa dai jos furtunul ce intra in valva EGR si apoi cu o lanterna sa te uiti dupa clapeta de shutdown si sa vazi daca ai depunere de funingine in galeria de admisie. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfaturi tuturor.

Dupa un drum de 500 km dus-intors se pare ca toata povestea asta cu fumul a fost mai mult paranoia decat realitate. Masina trage perfect, am facut depasiri in deal in treapta a 5-a etc, FARA fum. O curatare a galeriei voi face totsui candva in viitor, pentru siguranta (merg 80% in oras...).

Topic closed. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!