Jump to content

Sfaturi pt Audi 100 V6 2.8L


mark
 Share

Postare recomandată

Mi-am luat de curand un AUDI 100 Avant Quattro V6 2.8L cu 265000 Km.Vreau sa fac schimbul de ulei si as vrea sa ma sfatuiti in privinta uleiului pe care sa-l iau. Momentan E Mobil 1 10w40 semi sintetic.

Cat de late cauciucuri pot sa pun pe ea?jantele sunt originale Audi de magneziu in spite iar acum sunt cauciucuri michelin 205/60 R15 v91.

O problema mai am :-( . Temporizarea iluminarii interioare nu merge adica la inchiderea usilor nu se mai sting becurile (plafon-fata+spate-usi) ci raman aprinse dar puterea becurilor e la jumate adica cum ati avea un bec de 10W dar lumina e ca si ala de 5W. Problema a aparut cand am mers la un electrician sa-mi schimbe becul din plafon-fata. Mersi si gata ca cred ca v-am plictisit cu problemele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A uitasem de computerul de bord. Pe bord intre turometru si vitezometru sunt doua ecrane. Pe ala de sus imi apar niste dungi fara inteles iar pe ala de jos ar trebui sa vad consumul si etc.. dar pe ala nu apare nimic.(din cate stiu eu,cand am vazut la un model asemanator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit pe forum.

Sfaturi:

- sfatul nr. 1 (universal valabil, orice problema ai avea): da toate datele masinii (in cazul de fata nu prea stim din ce an e masina ta)

- sfatul nr. 2 (universal valabil, orice problema ai avea): foloseste functia search inainte de a posta ceva, mai ales ceva atat de generic precum marci de uleiuri sau dimensiuni de cauciucuri (care se presupune ca s-au mai discutat pana acum)

- sfatul nr. 3: citeste aici ref. uleiuri

- sfatul nr. 4: citeste aici ref. cauciucuri (trebuie sa te lamuresti ce dimensiuni au jantele tale - daca specificai anul ma uitam eu ce dimensiune au cele din fabrica)

(ambele topic-uri de mai sus au fost gasite in aprox. 1 minut cautand dupa cuvintele "uleiuri" respectiv "jante" :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Lubrifianti recomandati . Ce producator alegi , conteaza si

bugetul. Avind in vedere ca se schimba la 10.000km , trebuie pus un

ulei bun. :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D !Pentru inceput pot spune ca ti-ai luat o masina cu un motor grozav.Eu am avut un B4 cu motorul asta(aah parca e codul).Baga ce trebuie in el si nu ai probleme.Si atentie la apa!Sa ai parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult FREDDY pentru datele tehnice. Din ce vad nu se poate pune un ulei full sintetic, numai semi-sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca 10w-60,daca mergi mai turat......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai folosit 10w60 in al tau?

Merge si iarna si vara?

Sunt cam confuz cu parametrii. Parca 10 merge pana la -20C,iar 60 habar n-am ce inseamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mark, sunt curios, ai citit link-ul postat de mine ref. uleiuri?

in fine, recomandarea mea ar fi un 0w40 sau 5w40 sintetic, preferabil Aral, Mobil sau Castrol. Uleiurile xxW60 sunt (IMHO) bani aruncati - cel putin cata vreme nu mergi vara 200km constant cu 6000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad nu se poate pune un ulei full sintetic, numai semi-sintetic.

WRONG!!! Acelea sunt uleiurile din manualul de intretinere, scris pe vremea cand nu prea existau uleiuri sintetice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am citit :? si mai rau m-am zapacit.

Ce mi-ai recomandat tu merge si iarna si vara banuiesc? :?

De cealalta problema legata de computerul de bord nu stii nimic?

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc 5w40 si vara, si iarna; cat despre computerul de bord cred ca ar trebui sa te duci la un electrician

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merge tot timpul. numai ca:

- 0w40 = 600k/l

- 5w40 = 350k/l

ambele sunt sintetice, iar 5w inseamna ceva gen -25..-30C (0w urmand sa adauge cam 10C); socotelile ti le poti face singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge tot timpul, dar e mult mai scump :D

Daca ai bani... :D

Nu stiu daca merita diferenta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catre S_C

Citind prin forum http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=1608 si http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=2162 avand acealasi simptome ca si florinSLX am fost la tester si erorile raportate au fost Sonda lambda 1 si 2 scurt-circuit. Daca le schimb scap de simptome sau problema e alta si va trebui sa urmez instructiunile tale din al doilea topic.(precizez ca bujiile sunt schimbate si injectoarele curatate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai specificat codul motorului (ceea ce nu e frumos din partea ta - de fapt e o cerinta expresa a forumului pt. orice cereri de diagnoza). Recomandarea mea ar fi sa-ti treci specificatiile automobilului in semnatura pt. a evita astfel de situatii in viitor (vezi de ex. semnatura mea)

Oricum, pt. anul si modelul specificate de tine pare a exista un singur motor de 2.8, si anume AAH. Daca nu este asa, te rog sa spui codul corect.

Iti anexez "fitting locations" pt. motorul tau (localizarea senzorilor si a mufelor acestora) precum si procedurile de verificare electrica a circuitelor de incalzire si de semnal pt. sondele lambda - sunt self-explanatory.

Motivul pt. care anexez acestea este ca exista posibilitatea sa ai un scurt pe fire si nu sondele propriu-zise defecte, si cum acestea costa 4M/buc. poate vei reusi astfel sa scutesti niste bani.

Sonde lambda nefunctionale (fie din motive de circuit, fie defecte) pot da problemele pe care le-am avut eu si florinslx

Si o ultima observatie: nu stiu daca e bine sa te adresezi cu o problema numai mie - mai sunt si alti membri ai forumului care poate te-ar putea ajuta si nu cred ca e cazul sa ii descurajezi din start, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate...:)

Cat iti consuma un asemenea motor?

Am si eu Audi 100, dar al meu e de 2L in 4 cilindri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motorul are codul AAH. Nu am de gand sa-i descurajez pe ceilalti dar stiu ca tu ai avut asemenea probleme si l-ai sfatuit si pe florinSLX.

Semnatura am sa o schimb sa se stie pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!