Jump to content

Vw Corrado G60 Syncro - O Prezint Eu, Ca Doar E A Mea!


corraptor_evo

Postare recomandată

Am "sorbit" tot topicul.Iti urez numai sanatate si bani sa poti termina tot ce ti-ai propus.Stiu ca e greu, dar ai toata admiratia noastra.

Astept cu interes viitoarele update-uri.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • corraptor_evo

    39

  • Bogdan_wrc

    9

  • AB-33-WOB

    4

  • G60

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Deocamdata, slab. Inca nu a sosit blocul motor de la alezat. Odata cu el trebuie sa apara pistoanele, bielele, cuzinetii, bolturile, segmentii, furtunele (coturile) de aer, pompa de benzina, radiatorul de ulei si inca alte chitibusuri. Asa ca stau... As avea ceva treaba, sa-mi pregatesc mecanica fata de VR6 (diferita de cea de G60 pe care o am acum) dar ploua. Mai astept...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Deocamdata, slab. Inca nu a sosit blocul motor de la alezat. Odata cu el trebuie sa apara pistoanele, bielele, cuzinetii, bolturile, segmentii, furtunele (coturile) de aer, pompa de benzina, radiatorul de ulei si inca alte chitibusuri. Asa ca stau... As avea ceva treaba, sa-mi pregatesc mecanica fata de VR6 (diferita de cea de G60 pe care o am acum) dar ploua. Mai astept...

A trecut ploaia Edi? :huh:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Din punctul meu de vedere Corrado este genul de masina care va arata bine si peste zece ani !

Felicitari !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
corraptor_evo
A trecut ploaia Edi? :lol:

Da, a trecut ploaia, iar eu am reusit sa-mi pun mecanica de VR6. Bineinteles ca am schimbat tot ce se putea schimba (inclusiv un brat), mai putin capetele de bara care erau intr-o stare foarte buna. Sambata termin de schimbat coloana de directie... pun una reglabila. Si sper sa termin de instalat si AC-ul, partea interioara (aeroterma si restul).

Intre timp mi-a venit si blocul de la alezat.

Link către comentariu

Succes in continuare...Frumoasa masina...e bine ca inca te mai tine buzunarul...

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
corraptor_evo

As mai avea ceva noutati (pozele), cu explicatii in cateva cuvinte: Wossner (8:1), Manley (700Nm), ARP, Racimex, Glyco Turbo, Haltech E8, realezare pentru 3l (in combinatie cu decomprimarea prin pistoane).

In rest, mai astept o gramada de maruntisuri:

- admisia scurta

- furtune Samco

- volant (4,7 kg) SPTurbo

- suruburile de palier ARP

- prezoane chiulasa ARP

- alte injectoare Delphi de 525 cmc (in locul celor de 440 cmc deja aduse)

- rampa injectoare SPTurbo "Highflow"

- regulator de presiune SX

- filtru benzina SX

- 2 ventilatoare Spal

- pompa de benzina (ori Bosch 044 ori Walbro).

In plus, o prelucrare la unghiurile scaunelor de la supape.

post-10610-1215084857_thumb.jpg

post-10610-1215084871_thumb.jpg

post-10610-1215084889_thumb.jpg

post-10610-1215084906_thumb.jpg

Modificat de corraptor_evo
Link către comentariu

felicitari pt munca depusa si pt rabdare.

dar deja cand ai o asemenea pasiune, cred ca nici nu mai simti oboseala cand lucrezi la "copilasul tau"

stau de aproape 30 de minute si citesc tot ce s`a scris in acest topic. :lol:

toata stima si respectul.........

Modificat de bagabontu
Link către comentariu

tare sunt curios sa vad masina in actiune :)) bravo.

dupa ce o faci VR6 ce urmeaza? sa o faci turbo ? :o

Link către comentariu
corraptor_evo

Multam' fain!

Bogdan... pai... asta fac! VR6Turbo!

Poneii pentru care fac eforturile astea sunt 550. Adica asta mi-am propus.

Link către comentariu

ma gandeam eu ca VR6 simplu nu prea "te coafeaza" :rolleyes:

succes mai departe si sa ne tii la curent. speram sa o vedem live.

Link către comentariu
herea_costin

Inca un rand de aplauze si de la mine. Apreciez mult sutele de ore (daca nu miile) petrecute pentru research, apoi munca si pasiunea ta pentru masina asta. Poate o sa reusesc sa o vad si eu live cand vin in iasi la socrii. Pana atunci iti doresc bani multi, febra musculara si negru sub unghii... nervi, frustrari si multa satisfactie.

Despre tuning exterior ... nah io sunt de parere ca formele originale sunt super frumoase si au intr-adevar personalitate. As fi pastrat cat puteam de mult aspectul original iar interiorul modificat mai up to date asa...

PS>Este un corrado in bucuresti negru impecabil. Trec mereu pe langa el si zambesc... e o masina la care visam de cand eram copil.

PS> Pentru cine nu stie ce inseamna un corrado vr6 recomand sa se uite aici.

Toate cele bune...

Modificat de herea_costin
Link către comentariu

Felicitari si spor la lucru! E o placere sa te bagi intr-un vr6... Daca te pot ajuta cu ceva nu ezita sa ma contactezi...

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
  • 1 month later...
corraptor_evo

Astea au venit saptamana trecuta:

- volant (4,1 kg) SPTurbo

- suruburile de palier ARP

- prezoane chiulasa ARP

- alte injectoare Delphi de 525 cmc (in locul celor de 440 cmc deja aduse)

- rampa injectoare SPTurbo "Highflow"

- regulator de presiune SX

- filtru benzina SX

- ventilatoare SPAL

Au ramas:

- furtunele Samco

- admisia scurta Rennspott

- filtrul de aer BMC

M-am apucat de treaba saptamana asta, dar merge greu:

- calare segmenti de 0,1/0.2 mm la 0.4/0,45 mm si pusi pe pistoane

- montat vilbrochen, bolturi etc strans la Nm,

Azi sper sa pun chiulasa si sa pun distributia la punct.

post-10610-1218708850_thumb.jpg

post-10610-1218708880_thumb.jpg

Modificat de corraptor_evo
Link către comentariu

Man atata pasiune??? Mai rar... Chiar dc te-au felicitat multi pana acum tin sa te felicit si eu! Meriti sa ai banii pe care-i investesti in pasiunea ta pentru ca ceea ce faci este o adevarata arta in care iti investesti, poti sa spui, o parte din viata ta. Nu multi care au bani sunt dispusi sa mearga atat de departe si pt asta ai parte de toata stima mea! Asta inseamna sa fii diferit in sensul cel mai pozitiv posibil!

P.S - abia astept momentul cand o sa ne spui ca Teutonul are o herghelie de 550 de stallions la picioare:)

Link către comentariu
corraptor_evo

Surpriza neplacuta! Da' neplacuta rrrau!

Joi seara, dupa ce am bagat prezoanele la locul lor, in blocul motor, cand am vrut sa pun chiulasa pe bloc am constatat ca cineva, cred ca din neatentie, mi-a avariat grav suprafata proaspat rectificata, cu o lovitura secanta la cercul de contact cu garnitura de chiulasa. Rezultat: chiulasa definitiv irecuperabila, o amanare cu un timp neprecizat a reluarii lucrarilor la motor.

Nu stiu cui sa-i "multumesc"... sper doar sa cunoasca, cat mai curand, senzatiile pe care le traiesc acum.

Link către comentariu

chiulase ok ca pret gasesti si pe ebay ;)

imi pare rau pt ce ai patit.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Nu cred ca problema e de chiulasa ci de prelucrarea a ei. Daca te pot ajuta cu ceva da un semn.

Link către comentariu
corraptor_evo

Veste bunuta! Am gasit chiulasa (cam piparata la pret, dar n-am timp sa ma tocmesc). Ramane de preparat. Poate am noroc... Doamne-ajuta!

Veste buna! Mi-a venit admisia scurta:

post-10610-1219143201_thumb.jpg

post-10610-1219143205_thumb.jpg

Link către comentariu
corraptor_evo

N-am apucat sa pun poze dar... motorul e gata, asamblat, aranjat. Urmeaza instalarea pe masina, constructia si instalarea traseelor de admisie, alimentare, ungere turbina, evacuare, electronica si... cheia.

Modificat de corraptor_evo
Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Scuze de intrebare, dar de ce nu ai luat admisia tot de la Schimel sau nu te avantaja intrarea prin lateral?

Link către comentariu
corraptor_evo

1. Admisia Schimmel ma avantaja numai daca foloseam intercooler racit cu apa, instalat deasupra cutiei de viteze.

2. Admisia MTM, asa cum am eu, are distributia aerului pe cilindri mult mai buna.

3. Admisia MTM, fusese comandata si platita cand am vazut-o pe cea de la Schimmel.

3. Admisia Schimmel e, oricum, aberant de scumpa.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!