Jump to content

Vw Corrado G60 Syncro - O Prezint Eu, Ca Doar E A Mea!


corraptor_evo

Postare recomandată

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • corraptor_evo

    39

  • Bogdan_wrc

    9

  • AB-33-WOB

    4

  • G60

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

rar intalnesc pe forum asemenea abordari, atat de tehnice si mai ales la motor si nu la...bord, cotiere sau mai shtiu io ce suportzi de pahare......

da-mi si mie te rog un pm daca modificarile la G le-ai facut tu (in sesnsul de achizitzionare fulie, chip...) ash avea si eu nevoie de informatzii verificate.

si eu am o cutie syncro, vroiam sa o pun dar tre facute multe modificari la puntea spate.....

exteriorul mi se pare cam prea coltzuros dar asta e o chestiune de gusturi

fulia de 70 da doar 0,9 bari, la 1,2 ajungi numai cu compresor lustruit la greu si cu fulie de 68 (cel putzin asha shtiu eu, verifica si tu)

bafta si putere de .....modificare :)

Link către comentariu
corraptor_evo
Publicat (modificat)

Salut AB-33-WOB :) !

Nu am de ce sa-ti dau pm. Ce nu am de spus pe forum nu spun nici in private ;) . Ma intrebi aici si-ti raspund.

La intrebarile pe care mi le-ai pus ai deja raspunsurile, desi credeam ca am fost suficient destul de clar :P :) :

...

Asa ca am trecut la corectarea dereglajelor si citeva upgrade-uri pe parcursul a 2 ani:

Motor:

- kit de tuning pentru G60 (de la BarTek Tuning gmbh): fulie 70 mm, restrictor ISV, chip RS3.

- kit reconditionare G-lader,

- alezare, majorare, polishare G-lader (RS3),

- modificare ajutaj G-lader (RS3),

- alezare, majorare, polishare admisie (RS2),

...

Interior:

- 2 instrumente suplimentare (AFR si Boost) de la RaidHP pe stilpul stinga.

...

Conform masuratorilor... boost 1-1,1 bar la fulie de 70 mm.

...

Adica, traduc (precizez):

Absolut toate modificarile le-am facut numai cu mina mea, de la un capat la altul (mai putin ce a tinut de partea electrica la comanda pentru flywheel - 4 conexiuni). Desigur, m-am informat foarte mult din varii surse si, mai ales, am avut si un prieten foarte tehnic cu care m-am sfatuit. Doar nu era sa inventez eu totul, nu ;) ?

Nu-i nevoie sa ma contrazici :evil: . Valorile boostului sint masurate pe grafic de masuratori cu manometru Verder si urmarite la bord cu boostmetru RaidHP care, intimplator sau nu, cade fix pe valorile Verder.

In ce priveste exteriorul, poate sa spuna oricine orice, dar nici un kit aflat in vinzare pentru Corrado (fie el Rieger, Jom, Lumma, JE, etc) nu-mi place. Sint prea moi, fade, insipide. Nu s-au obosit sa faca ceva pentru Corrado care sa-i reprezinte esenta: un teuton. Au lipit la dimensiune chestii de pe alte masini fara "sex-appeal" care aveau nevoie de asa ceva ca sa fie mai agresive (cum ar fi Opel sau Ford). Asa ca chestia cu colturosu'... no comment.

Cutia ta syncro... e cam greu pentru masina ta... e alta platforma... o cunosc foarte bine pentru ca am avut si eu Scirroco 1 (si-acum imi pare rau ca l-am dat!). Pot sa-ti dau amanunte.

Deci, poti sa ma intrebi orice, imi va face mare placere sa-ti raspund. :P

Bafta pe toata linia! :P

Modificat de corraptor_evo
Link către comentariu

Daca nu ma insel foarte tare din ce am mai lecturat 1.0 -1.1 bar ar fi cam limita la care rezista internele stock ale motorului iar puterea variaza intre 220 si 240 cp in functie de sursa informatiilor.

Pentru 290 cp cred ca trebuie sa te pregatesti de ceva pistoane, garnitura de chiulasa mai sanatoasa.....

Oricum ai sanse sa ajungi la 290cp pentru ca baietii de la ORZ Motorsport duceau 16VG60 la 312 sau 320 cp din cate mai tin minte.

Bafta in continuare.

Link către comentariu
corraptor_evo

Ai dreptate G60. Dar partial :lol:! Internele rezista bine pina pe la 1,4, dar nu mai rezista Gheul pina acolo (adica rezista si la 1,6, dar nu prea mult - e vorba de fulie de sub 60 mm!). Iar Garnitura de chiulasa, asa cum am spus, e metalica si e noua. Sper ca o sa tina!

Asa ca tot ce voi scoate va fi maximum din ce se poate fara sa-mi distrug motorul. Eventual, ca sa-mi fie bine, voi pregati si un set de pistoane si biele de S2 :icon_thumright: .

Si, in plus, eu nu sint ORZ Motorsport (din nefericire :blink:).

Link către comentariu

Stiu ca se poate merge pina la fulie de 54 parca dar saracul compresorul devine piesa sacrificata. Problema cu presiune mai mare de 1.0-1.1 bar o stiam in cazul unor conversii turbo deci nu se punea problema presiunii de supraalimentare aceasta putand fi mult mai mare dar baietii ziceau ca internele ar cam ceda nervos la mai multa presiune.

Acum om trai si om vedea ideea e sa faci maximum de experiente dar cu minimum de costuri.

Link către comentariu
corraptor_evo

G60, in configuratia actuala (si nici chiar in cea imediat urmatoare -> 16vg60) oricum nu merg cu boostul mai departe. De la astia 16 psi nu mai am nici injectoarele pe masura; si-asa sint la limita. Cind lovesc podeaua cu pedala, AFR-ul meu zvicneste pe "Optimal" in loc s-o ia pe la "Rich", asa ca... mai am de bagat...

Link către comentariu

ok, vroiam sa nu incarcam postul cu chestii private (cel putzin pt mine). ma intereseaza de unde ai cumparat fulia + chipul aferent si modalitatea de plata si un kit de rebuild pt lader. mi s-a rupt curelusha din compresor de ex si nu gasesc la magazinele astea de 2 lei. pana la cat potzi perge cu regulatorul de presiune stock? ma refer la diametrul fuliei. cat despre presiune asta am mai citit si eu pe net....daca atat itzi indica inseamna ca ai facut un port&polished klumea. dai si mie nishte detalii cu privire la tehnica folosita? vroiam si eu sa ma apuc de asta da intai vreau sa shtiu exact ce si cum, nu-mi prea placve sa fac chestii dupa ureche.... ms

Link către comentariu
corraptor_evo

ok, vroiam sa nu incarcam postul cu chestii private (cel putzin pt mine). ma intereseaza de unde ai cumparat fulia + chipul aferent si modalitatea de plata si un kit de rebuild pt lader. mi s-a rupt curelusha din compresor de ex si nu gasesc la magazinele astea de 2 lei. pana la cat potzi perge cu regulatorul de presiune stock? ma refer la diametrul fuliei. cat despre presiune asta am mai citit si eu pe net....daca atat itzi indica inseamna ca ai facut un port&polished klumea. dai si mie nishte detalii cu privire la tehnica folosita? vroiam si eu sa ma apuc de asta da intai vreau sa shtiu exact ce si cum, nu-mi prea placve sa fac chestii dupa ureche.... m

1. Eu am folosit: http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,showrub...,tuning,,,,.htm

Comanda, plata la BRD din cont personal in Euro

sau, la fel de buni:

http://www.rp-motorsport.de/

sau

http://www.g-werks.com/Site/

2. Rebuild pentru G-lader din aceleasi surse.

3. Fulie pina la 70 mm. La boost poate pina la 0.9 bar. Tradus in putere, probabil pina pe la 190 CP. Dar e un raspuns subiectiv pentru ca sint chestii variabile, depinzind si de configuratia si dimensiunile conductelor de aer si a admisiei (pe care poti s-o maresti de la 52 la 56 mm cistigind astfel peste 15 % debit la aceeasi presiune)

4. Da, cred ca am facut o treaba buna, desi am stat cu frica in sin sa nu fac vreo prostie si sa stric ceva.

5. Am niste fotografii foarte bune pe care am sa ti le trimit mai tirziu (nu e am in calculatorul asta) ca sa vezi ce ai de facut. In ce priveste tehnica: Un polizor-deget, o freza frontala de 3mm, o scula de gravat, smirghel fin, atentie si multa rabdare. Iti mai dau amanunte daca vrei, dar din poze ai sa-ti dai seama.

Inteleg ca ai pus G60 pe Scirroco 1! Felicitari, cred ca e o bestie in cel mai bun sens al cuvintului. Ma repet acum dar si eu am avut unul pe care am pus un motor de Gii GTI (MPI Digifant II) la care am atasat o turbina IHI RF5 de pe un Subaru. La 5000 rpm suiera indescriptibil si facea o gramada de treaba pina la 6500 rpm.

Daca te apuci de treaba si mai ai nelamuriri, iti stau la dispozitie.

Link către comentariu

nu am cuvinte :P

asta da treaba.sa mai vii pe la intalniri sa o cunoastem si noi.tot respectul pentru munca depusa, ai facut ceva super.

man 290 pe rotile din fata????vai cred ca abia pe la 80 poti sa o calci calumea ca altfel cred ca nu o mai stapanesti.

Modificat de ygor
Link către comentariu
nu am cuvinte :icon_cool:

asta da treaba.sa mai vii pe la intalniri sa o cunoastem si noi.tot respectul pentru munca depusa, ai facut ceva super.

man 290 pe rotile din fata????vai cred ca abia pe la 80 poti sa o calci calumea ca altfel cred ca nu o mai stapanesti.

CUMERTRE, AI CITIT DE LA INCEPUT?????

-- E S I N C R O-O-O-O!!! :angry: :angry:

Link către comentariu

@ice 2k :D mai bine asha :D

@corraptor nu te tenteaza sa pui BOW?

Link către comentariu

Avand in vedere ca in partea inferioara a corpului clapetei de acceleratie ai clapeta aditionala care e actionata mecanic odata cu clapeta de acceleratie astfel cand una e deschisa cealalta e inchisa si invers nu prea vad care ar fi rostul unui BOV.

BOV-ul are rost la masinile turbo deoarece supapele indiferent daca sunt de serie sau upgrade sunt dispozitive vacuumatice iar arculetul interior poate da in primire la presiuni foarte mari si prin urmare apar descarcari de presiune si in sarcina.

Dar la G totul fiind mecanic treaba e simpla ... ai calcat acceleratia ai inchis recircularea ai luat piciorul din gaz ai deschis recircularea.

BOV-ul ar fi doar o piesa de FUN strict pentru fasaiala.

Poate ca m-am bagat cam mult in seama dar eu asa vad treaba la G:

Link către comentariu
CUMERTRE, AI CITIT DE LA INCEPUT?????

-- E S I N C R O-O-O-O!!! :icon_thumright: :lol:

era cam tarziu nepoate cand am citit topicul asa ca mi-a scapat.si nu mai folosi caps lock ca nu am facut o asa mare greseala.

man vreau numai decat sa vad si eu masina asta,am vazut ca esti din iasi poate ne intalnim odata sa vb mai multe.

tot respectul corraptor_evo din partea mea tine-o tot asa.

Modificat de ygor
Link către comentariu
corraptor_evo

Intr-adevar, motorul G60 are BOV-ul lui (ca sa zic asa...). In plus, grohaie frumos (asa-numitul "growl") si e specific G-ului. Asa ca PFSTTT-T-T-T... :D

ygor, sa stii ca si eu vreau numaidecit sa-mi vad masina :D . E la vopsit de doua saptamini si parca nu mai seamana cu ce stiam eu ca am in curte. Mai dureaza inca 2 saptamini si pot s-o aduc si la intilnirile de simbata de la Chimie (parca?).

Link către comentariu

@G60 imagineaza-ti ca de vreme ce mi-am pus motoru asta pe mashina si shtiu cam ce e cu el. shtiu foarte bine sistemul, intr-adevar BOW ar fi o varianta 4 fun, d'aia am si intrebat. mie unu imi plave pfsss-ul ala, asta e motivul pt care vreau sa-mi pun, asta presupune anularea sistemului original.

Link către comentariu
corraptor_evo
Publicat (modificat)

Singura problema este ca la o turbina diferenta dintre boostul maxim nominal si cel de lucru este mai mare decit cel scos de Gheu. Adica una e sa aduci 2 bar la 1 sau la 1,4 (diferenta la care cei 1 sau 0,6 bar diferenta se aud = "PFSSTTT") si alta e sa-ti scoata 1 bar un Gheu in toate mintile pe care tu sa-l aduci la ... cit? 0,8 sau 0,6 bar? Cu diferenta de 0,2 bar sa se auda "sst" sau de loc? Sau sacrifici boostul ... Ori sacrifici Gheul: ii pui fulie de 52 mm, forja motor la 6000 rpm, superforja G la 14.000, scoti 1,6 bar si, odata cu 0,5 bar de fisiit mai vomiti si niste magneziu din rotor!

No way...

Am impresia ca de o bucata de timp, parti din discutie pot fi intrepretate ca facind parte din aria tehnica. (Desi mi se pare ca sint mai mult consideratiuni). Nu stiu, nu-mi dau seama daca ies din rigorile acestei sectiuni si rog moderatorii sa faca o precizare in acest sens. N-as vrea sa fiu mustrat. (Din nou!)

Cu multumiri :D ,

Edi

Modificat de corraptor_evo
Link către comentariu
  • 3 months later...
corraptor_evo

In sfirsit, dupa lungi chinuri, am scos masina la asfalt.

Desigur, tot nu e gata-gata... Lipsesc din echiparea finala (pentru putin timp) rotile pe 17", folia carbon pe capota motor, folia pe geamuri si ornamentele de la evacuarile laterale. Urmeaza, toate, in foarte scurt timp.

Dar am niste poze noi, de duminica...

post-10610-1186499169_thumb.jpg

post-10610-1186499175_thumb.jpg

post-10610-1186499191_thumb.jpg

post-10610-1186499196_thumb.jpg

post-10610-1186499207_thumb.jpg

post-10610-1186499307_thumb.jpg

Link către comentariu

bravo tie tata. Frumusete ce sa mai. Daca o sa pui si niste jante cromate (ca sa se pupe cu facurile si stopurile) plangi langa ea, plangi si acum, dar dupa. La motoras ceva ceva, urmare?

Link către comentariu

cum se simt powerflexurile?

cam la ce putere estimezi ca esti?

super tare masina :)

Link către comentariu
corraptor_evo

Thanks, guys...

Urmeaza si niste jante care sper sa se pupe bine cu restul masinii.

In ce priveste Powerflex-urile, nu prea am putut sa-mi dau seama pentru ca le-am pus pe masina odata cu amortizoarele (Weitec Hicon GT+TX)

La motoras, nimic nou fata de inceputul anului, asa ca puterea estimata a ramas pe undeva pe la minimum 210 CP (max 220).

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
corraptor_evo

Ei, am iesit cu masina la strada, gata in proportie de 95%. Nu comentati, va rog, ornamentele de la avacuarile laterale... :( . N-am avut timp, le-am dat la cineva sa le faca si n-au iesit... Le fac eu saptamina viitoare, ca intru in concediu (sper)...

Acum am ceva poze proaspete (si noutati: jantele MAM MT2 8Jx17, anvelope Marangoni Zeta Linea 205/40, adaptoare-distantiere SCC Al-Mg de 40mm axa fata si 64 mm axa spate, centuri OMP "Strada" si volan OMP "Fast")

post-10610-1188212757_thumb.jpg

post-10610-1188212762_thumb.jpg

post-10610-1188212765_thumb.jpg

post-10610-1188212770_thumb.jpg

post-10610-1188212774_thumb.jpg

post-10610-1188212778_thumb.jpg

post-10610-1188212782_thumb.jpg

post-10610-1188212787_thumb.jpg

Link către comentariu

spoileru ala pare tziganit, adica el tot patratzos pe coupe ul ala frumos cu linii aerodinamice rotunjite? arata ca nuca in perete !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!