Jump to content

Vw Corrado G60 Syncro - O Prezint Eu, Ca Doar E A Mea!


corraptor_evo

Postare recomandată

Salut la toata lumea!

Observ cu supoare ;) ca pe forumul destinat VW, nu exista nici o prezentare a vreunui Corrado ;) . Poate m-am inselat si va trebui sa-mi schimb ochelarii! Asa ca am sa incerc sa indrept aceasta nedreptate ;):

Masina mea este un VW Corrado G60 din 89.

L-am cumparat in aprilie 2004 cu 148.000 km la bord. Masina o cunosteam de cind a intrat in tara, adica din 2001, cind avea 129.000 km.

In trei ani, proprietarul a facut doar 18.000 km, dar nici n-a schimbat nimic la ea. Lista de piese schimbate de mine este lunga si se refera la toate consumabilele neglijate (daca nu pun la socoteala pompa si cilindrul de ambreiaj si caseta de directie). In rest, caroseria, interiorul, motorul si cutia erau in stare extrem de buna pentru virsta ei (doar motorul dereglat, injectoare murdare, mufa de sonda Lambda taiata (!?), compresorul scotea vreo 0,6 bar boost, etc). Lipsa de intretinere si dereglajele au dus, desigur, la performante pe masura, adica timpul la 100 km/h era de 9,5 sec, iar pe 400 m de 17,3 sec cu 135 km/h la iesire(!). Deci mult mai slab decit specificatiile fabricii (deh, virsta) si decit fostul meu Scirocco din '78 (e drept ca acestuia ii pusesem un motor 1,8 GTI cu Digifant si o turbina IHI R5F de pe un Subaru Legacy si n-avea decit 800 kg).

In aceasta stare, n-am participat cu el decit la cursele de pe Aeroportul Iasi:

- 2004 (proaspat achizitionat) - batut un BMW325, un BMW 328 si un Mitsu Eclipse la libere, luat bataie de la Opel Astra Coupe 2003 si de la un Passat V6 4Motion, descalificat de un Golf III GTI.

In perioada urmatoare am pus masina la punct, am facut citeva mici modificari si a venit anul urmator:

- 2005 - Cistigat Grupa D (120-180 CP). Luat bataie doar de la Fiat Coupe Barchetta (COX), cind au aparut problemele cu pompa de ambreiaj.

Asa ca am trecut la corectarea dereglajelor si citeva upgrade-uri pe parcursul a 2 ani:

Motor:

- kit de tuning pentru G60 (de la BarTek Tuning gmbh): fulie 70 mm, restrictor ISV, chip RS3.

- Intercooler frontal,

- kit reconditionare G-lader,

- alezare, majorare, polishare G-lader (RS3),

- modificare ajutaj G-lader (RS3),

- alezare, majorare, polishare admisie (RS2),

- regulator de presiune benzina 3,5 Bar,

- pompa de benzina 6 bar,

- radiator marit, cu doua termocuple,

- garnitura de chiulasa metalica (Al-Cu).

Mecanica:

- suspensie Weitec Hicon Gt+Tx (reglabile in duritate si inaltime),

- bara de torsiune fata D32mm (de la D28mm),

- 60% bucse Powerflex din poliuretan,

Transmisie:

- Modificat din FWD in AWD (Sistem VW SYNCRO), ceea ce a presupus inlocuiri si adaptari pentru: cutia viteze, diferential fata, cardan, visco cuplaj, diferential spate, punte spate, planetare rezervor, rerutare conducte, furtune, cabluri, evacuare, repozitionare rezervor benzina si pompa benzina).

Caroserie:

- kit exterior complet custom (bara fata, spate, praguri, capota motor, grila, aripi fata)

- optica schimbata complet de la In.pro: faruri clare (angeleyes), proiectoare clare+semnalizari fata clare, lampi spate Lexus Style.

- amortizor capota.

- evacuari laterale (stg+dr).

Interior:

- fotolii fata sport "Space Look" de la FK (rosu-negru).

- bancheta spate ecopiele rosie.

- 2 instrumente suplimentare (AFR si Boost) de la RaidHP pe stilpul stinga.

- 2 indicatoare suplimentare (temp si pres. ulei) de la RaidHP in consola centrala.

Ice (!?):

- HU Panasonic CQ 7305P,

- 2xAlpine (16cm)

- 2xJVC (10 cm)

- 2xBlaupunkt (12x8 cm).

Mai sint si alte maruntisuri pe care nu mi le amintesc, pentru ca, probabil, nu sint prea importante...

Ca ordine cronologica, prima modificare a fost kit-uirea de la BarTek Tuning cu ajutorul careia am reusit sa devansez parametrii de fabrica (7,8 sec la 100km/h). A doua modificare a fost cea a instalarii tractiunii integrale Syncro. De data asta am ajuns din nou la 9,2 sec la 100km/h ;) . A treia modificare a fost legata de unele interventii asupra compresorului cu care m-am intors la 8 sec la 100 m.

Conform masuratorilor si calculelor mele empirice (pe baza timpilor realizati la 100 km/h si la 400m, a cistigurilor si a pierderilor prin transmisia AWD) acum probabil ca am ajuns pe undeva pe la 210 CP si vreo 250 Nm cu boost 1-1,1 bar la fulie de 70 mm. Oricum, pentru confirmare, astept instalarea dyno-ul 4x4 de la Bucuresti.

Urmeaza:

- chiulasa 16 V.

- axe cu came 270'.

- regulator presiune reglabil.

- injectoare "rosii" (acum sint "verzi").

- radiator ulei.

- alta configurare a evacuarii (din 4-2-1-2 in 4-2).

- schimbare raporturi transmisie in CV.

- discuri frina perforate si diametru mai mare.

- etriere de S2 (cu doua pistonase).

- roti: jante Tomason TN1 8Jx17 cu anvelope 205x40.

- centuri sport.

- vopsea noua.

- shaved doors.

- ICE mai serios.

- Volan+schimbator OMP sau RaidHP.

- "rezectia" banchetei spate.

Wishlist:

- un sistem "stand-alone" pentru managementul motorului (SDS sau Megasquirt).

- N-tercooler.

- sub 6sec 0-100 Kmh, sub 13 sec 400m, ceea ce inseamna cca 290 CP si 330 Nm.

In prezent, masina este la finisaj si vopsit (in sfirsit!!!), iar rotile (comandate) sint pe drum.

post-10610-1177492354_thumb.jpg

post-10610-1177492374_thumb.jpg

post-10610-1177492391_thumb.jpg

post-10610-1177492486_thumb.jpg

Modificat de corraptor_evo
Link către comentariu
  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • corraptor_evo

    39

  • Bogdan_wrc

    9

  • AB-33-WOB

    4

  • G60

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa masina si frumoasa este si pasiunea pentru ea. Sa o stapanesti sanatos incontiunare si numai de bine cu noile modificari.

Link către comentariu

mai pierdut total cu atatea modificari , dar sa stii ca am ramas placut surprins la cum arata masina, felicitari pentru munca depusa si cat mai multi km ( si putine secunde pana la 100 km/h) .

Link către comentariu

o clipa am crezut ca sunt pe vwvortex ;)

bravo. parerea mea, unul dintre cele mai frumoase proiecte de tuning de pe vwforum. desi tot dupa parerea mea tuningul exterior este prea agresiv.

succes pe mai departe!

Link către comentariu

multa multa pasiune pusa in aceasta masina, frumos !!

si o intrebare daca se poate: 290 de cai cu internele de serie si kompresor sau treci la turbo?

Link către comentariu

mai rar asaceva in romania, felicitari

masina are in continuare f mult potential, sa auzim de bine

Link către comentariu

Felicitari ! M-ai bagat in ceata cu toate datele tehnice... N-oi fi eu prea tare la mecanica, dar credeam ca stiu cate ceva. Pana acum.

Sa o stapanesti sanatos si la cat de multi kilometri. :(

Link către comentariu

Superba ! te asteptam pe la intalniri sa vedem si noi jucaria pe care cred ca o stiu :( sambata la 14.00 in parcare la chimie :D

Link către comentariu

Una dintre cele mai frumoase masini de pe forum - nu mai vorbim de performante. Prezentarea este pe masura.

Concluzionez prin a scrie (sper sa nu se supere nimeni): putini pasionati de vw nu cunosc ce reprezinta acest model in istoria auto.

Felicitari si "keep up the good work !"... :(

Link către comentariu

bravo ! felicitari! masina asta merita tot ce e mai bun!

tine-o tot asa !!

Link către comentariu

Foarte multa pasiune investita in aceasta masina, si rezultatul este pe masura. Unul dintre cele mai tari coraddo vazute pana acum.

Din partea mea, felicitari, si succes in continuare.

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru buna (si rapida) primire precum si pentru aprecierile facute.

Am intrat de citeva ori pe forumul asta si-am vazut (la fel ca si in alte parti) multa pasiune a membrilor pentru masinile lor. Fie ca generatia noastra sa intoarca prima pagina a tuningului in Romania. Avem cu ce si, mai ales, cu cine... si asta-i cel mai important.

Spor la treaba si bafta pe toata linia (sau "[cenzurat]"... :D) :)

bbm, incerc sa ajung la 290 CP plecind de la cei 210 (pe care-i estimez acum) cu noua chiulasa de 16v, prelucrata corespunzator, plus axe cu came de 270' (sau 262') si o gestiune mai buna a electronicii motorului.

Daca nu-mi iese asa, s-ar putea sa fiu nevoit sa-mi caut alte pistoane si biele, o volant usoara, dar sper ca nu prea curind (astea-s intr-un wishlist ascuns :) )

Link către comentariu

felicitari!! asa cum spune si BUG MAFIA ti-ai facut-o a ta! esti unic , si asta conteaza mai mult de cat orice. Drum bun :)

Modificat de kiko
Link către comentariu

Foarte tare masina, pacat ca sunt putine pe forum.

Felicitari pt curajul de a face acest proiect :D

Link către comentariu

Frumoasa masina !!! Se poate vedea si pe viu :lol: .

Legat de injectia MEGASQUIRT chiar m-as apuca de asa ceva . Parerea celor care au montat asa ceva a fost ca MERITA . :Driver:

Link către comentariu

Frumoasa masinuta, sa o stapanesti sanatos. Singura mea problema e cu bodykitul de fibra, care nu prea e din acelasi film cu restul masinii. Poate dupa vopsire si finisare o sa arate mai bine... oricum de gustibus. La multi km si cp! :D

Link către comentariu

Multumesc din nou, sper sa am noutati cit mai rapid.

Cozmozs, cu mare placere voi veni la intilniri, dar numai dupa ce-mi scot masina de la vopsit. Normal, nu :lol: ?

KLF, ai zis bine "De gustibus...". Asa ca "...non disputandum"! :)

:Driver: :) :D

Link către comentariu
Daca nu-mi iese asa, s-ar putea sa fiu nevoit sa-mi caut alte pistoane si biele, o volant usoara, dar sper ca nu prea curind (astea-s intr-un wishlist ascuns :rolleyes: )

..si eu care credeam ca totusi te vei gandi la un 1,8- 2.0 20V....

:Driver: :Driver:

Link către comentariu

Credeai bine dar, desi "suna" mai bine 20v, am deja pregatita chiulasa de 16 valve. Dar, cine stie...

Link către comentariu

16v G60 :D iubirea vietii mele, stock ar avea 220 cai putere, dar cum la tine si g-ladderul e modificat, poti scoate usor aproape de 290 cu o astfel de modificare.

bafta in continuare...

vw powwaaa :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!