Jump to content

Dupa Curatarea Egr A Crescut Consumul Si Excesul De Fum


EDY
 Share

Postare recomandată

I_am_Stealth

Acum ca ai precizat faptul ca la motor rece e mai "bine" ma face sa cred ca ai un cauciuc spart undeva...:icon_thumright:

Atunci cand e rece, cauciucul e mai rigid si etanseaza. Cand se incalzeste, devine mai flexibil si brusc, la presiune mare se deschide si da drumul la presiune.

Foarte probabil asta sa fie problema. Ai putea face si un log ca sa nu mai ai dubii, ca in mod sigur se va vedea ceva...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum se scrie si in postul anterior,musai trebuie facut log in mers cu masina si scanata ca sa vezi cu ce ai de a face,supozitiile sunt inutile.logul spune cam totul in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac azi log si revin cu datele. Sper sa se rezolve o data, ca m-am saturat sa ma arate oamenii cu degetul pe strada ca din cauza mea va fi vara fierbinte si secetoasa! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut logurile lui edy.....din primul log e clar ca ai pierderi de presiune in circuitul turbo...trebuie remediate...toate...

din al doilea log nu pot sa-mi dau seama foarte bine(ai turat motorul) dar cred ca ai cantitatea injectata la relanti prea mare...fa un log cu aceleasi grupuri(009,015,013) dar la relanti...sau daca ai rezolvat altfel,spune-ne si noua...

@arvadur-fa doua loguri: unul cu grupurile 3,10,15 la talpa max in treapta a 3-a de la 1700 rpm la 4000 rpm,al doilea cu grupurile 9,15,13 la relanti...si baga-le aici...

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e aproape rezolvata.

Furtunul care iese din turbo are o crapatura de vreo 3cm. Comandat piesa, 3.5mils, ajunge marti. Pana una alta, multa banda in jurul sparturii, la testul de aseara a tinut.

PS. Saru'mana nea Caline!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Vazusi ca pan' la urma era o crapatura. Ti-am zis ca trebuie cautat. Dar decat sa dai 3 milioane jumate pe furtunul ala, il puteai repara, daca nu era la capete, si era mai ceva ca cel original. Eu ale mele le-am rigidizat cu banda izolatoare dinaia de bumbac ce se foloseste la instalatiile electrice de masina, dat in 2 -3 straturi din capat in capat. Ar mai trebui date cu ceva rasina sau lac termorezistent. Puteai face la fel, si te scapai de cheltuiala cu cateva sute de mii. :D Furtunele astea de la turbo se umfla in sarcina, ca sant cam molutze, de aia se inlocuiesc cu dinalea de inox, la tuning. Mai castigi ceva calutzi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate, asa e. Din pacate insa, crapatura e chiar la capatul dinspre turbo, merge pana la metal, deci nu m-as risca sa o las cu banda si sa ma lase cand mi-e lumea mai draga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare.aceeasi belea o am si eu,si am inteles ca pot fi matisate furtunele astea.stie cineva cum se face?

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Banuiesc ca te referi la bandajarea lor, nu? Eu am facut-o, adica un prieten mi-a facut-o. Se da cu banda de bumbac ca si cum ai izola un fir, banda langa banda. Si se dau vreo 2 randuri. Atata ca eu nu le-am mai intarit cu rasinacand au fost gata, dar aia e simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati.am reusit sa"bandajez" furtunul,si inca cum... :) .aveam mai mult o taietura decat ruptura.am vazut acel furtun la altcineva de ziceai ca e mancat de sobolani,dar la mine se vedea ca si cum cineva ar fi taiat acolo cu o lama.in fine.cu niste silicon din acela portocaliu de etanseizare,am dat pe suprafata taiata,am lasat putin sa se usuce(am avut grija ca acel silicon sa intre si in taietetura)si ulterior am bandajat cu"power tape".se gaseste si in piata,se foloseste la tot felul de tevi si racorduri.am dat de vreo 5 ori cred,si acum masina merge brici.trage cum trebuie,nu se mai aude acel fasait,si nu mai da fum de parca aveam carnati la afumat :P.Si toate acestea,THANKS TO CIPOS.pentru cei care au aceeasi problema,mai spun ca acea banda este produsa de MOMENT si costa 11ron rola care este destul de mare.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Salutare revin cu amanunte:P

1-Dupa verificarea traseului de la turbina pina la EGR am gasit furtunul (care face legatura intre Turbina si Teava de pe radiator) fisurat(6 cm),amgasit SH la 2 mil - rezolvat

2- radiatorul Intercooler pierdea presiune la imbinarea de jos(intre rama metalica si partea de plastic)am strans rama metalica - rezolvat.

3-La toate inmbinarile am pus mastic pt. ca mai toate garniturile aveau pierderi de ulei.

4- Dupa o zi de munca si degete zdrelite am reusit sa merg cu masina fara fum .

PROBLEMA este ca acum am o putere foarte mare mai ales dupa 2500 rot/min(adevarul este ca imi place aceasta putere dar nu cred ca este normala) atasez aici cateva loguri si astept sugestii.

Nu am gasit defecte pe motor.

LOG_01_013_010_008__.txt

LOG_01_008_009_013.txt

LOG_01_004_028_020.txt

LOG_01_003_004_020.txt

LOG_01_008_010_011.txt

Modificat de EDY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Ajutati-ma cu un raspuns ,de ce arunca ulei pe la cele doua orificii de la vana EGR stanga si dreapta,toata vana este neagra de ulei ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca iti trebuie alt EGR, poate un alt capac pentru ca are filtrul epurator incorporat, eventual o alta turbina (daca nu se rezolva prin inlocuirea celor doua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna,

Deci fumul negru(putin albastrui) de pe motoarele AVF Provine in mare parte din cauza tubulaturil turbo-intercooler? Aceasi sintomr o are si o masina care vreau sa o cumpar cat de curand.

Deci scoate fum la pornire cu motorul rece, fum negru cateva secunde(30sec) dupa care la aceleratie la relantiu iara scoate putin. Cand se incalzeste si merg cu ea, la turati mici, max pana in 2000 tur/min scoate fum negru in mers. La acelerai mai mari nu mai scoate fum de loc(sau foarte putin).

Am pus mana pe furtunul care intra in intercooler si am vazut ca misca putin DAR nu este uns sau crapat. Celalate nu le-am putut verifica.

Faimosul furtun in S parea "curat".

Sa fie un inceput de problema masina asta?Sau e normal sau sa fie MAF-ul care probabil a fost curatat sau etc?

Merci

HAve a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare tuturor, am si eu o problema.....

de ceva timp masina mea nu se mai infige, scoate fum negru, consuma foarte mult......La o verificare de rutina, celebrul furtun in S, cel dintre intercooler si turbina era crapat, poate fi asta singura problema? Am comandat acel furtun, nou, original si mi-e frica sa nu fie si altceva. Era clar ca pierdea presiune pe undeva, deoarece eu auzeam prin gura de aerisire un `fasait` dar credeam ca e aer de afara bagat in masina.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca desfac EGR-ul si il spal cu Triumf (mi-a fost recomandat, de aia zic) si il pun la loc cum trebuie, risc ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la acest raspuns, deoarece am ceva abilitati de mecanic si am inteles ca Triumf curata foarte bine. Daca dupa spalare clatesc bine si las sa se usuce, si eu cred ca o sa fie in regula.

 

Sambata ma apuc de operatiune, daca nu sunt temperaturi negative.

Noapte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Marian.Catalin

bgdvw Se rezolva daca schimbi furtunul.. "celebrul S" e cam scump dat asta e.. ajunge cam 450 ron nou.. si eu am acel furtun fisurat.. momentan l am izolat cu niste banda adeziva panzata.. pana imi soseste noul "S" . Deja si asa izolat nu mai scoate acel fum negru, are demaraj, a disparut acel "suierat" si au disparut acele intreruperi in demaraj...

Modificat de Marian.Catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
djsmiley007

Aceasi afacere fum mult,1500-2000rpm se blocheaza timp de 4-5 sec tuseste merge bine 3-4 min si iar o ia de la capat  posibil sa fie "celebrul" tub/furtum S? Alti colegi de pe alt forum spuneau ca ar trebui sa verific furtumasele de vacum,N75,N18 si la urma turbina care ar putea sa dea semne de moarte.Ce parere aveti?

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi afacere fum mult,1500-2000rpm se blocheaza timp de 4-5 sec tuseste merge bine 3-4 min si iar o ia de la capat  posibil sa fie "celebrul" tub/furtum S? Alti colegi de pe alt forum spuneau ca ar trebui sa verific furtumasele de vacum,N75,N18 si la urma turbina care ar putea sa dea semne de moarte.Ce parere aveti?

Prima data verifica furtunele de vacuum, Valvele N75 si N18 iar tu la motor ATJ undeva sub vasul de expansiune mai ai o valva in care intra un furtun de vacuum sus iar la baza e prinsa pe furtunele de apa, la AJM-ul meu aia scapa vacuum si valva N75 era defecta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djsmiley007

Rezolvat ! Tubul in S de sub turbo crapat am facut comanda la VW costa 46.50€ codul la produs daca il mai cauta cineva e 8D0145828H sau 8D0145828L.MUltumesc mult pentru ajutorul acordat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!