Jump to content

Dupa Curatarea Egr A Crescut Consumul Si Excesul De Fum


EDY
 Share

Postare recomandată

LOG_01_010_xxx_xxxedy.txtSalutare, am si eu o noua problema aparuta dupa curatarea EGR-ului.Am un consum foarte mare 9 l/100km pt un passat 2002 1.9 tdi 130 cp AVF cutie manuala 6 trepte.

Initial am avut o perioada cand intra in Limp Mode foarte des, am cautat solutii pe forum si am gasit ca trebuie curatit EGR-ul si verificat furtunele care duc la intercooler, intradevar furtunele pierdeau ceva pt. ca erea ulei pe ele si garniturile destul de obosite am lasat garniturile vechi si am pus niste solutie rosie pt. etansari. EGR-ul nu erea foarte murdar dar l-am curatat si pe el . Dupa ce am terminat am pornit masina si am auzit un fisiit foarte puternic in momentul accelerarii , la Relanti nu se auzea nimic doar in momentul accelerarii am zis ca este ok pt ca am curatat si etansat totul si asa face turbina.

Dupa o saptamana a inceput sa scoata un fum negru gros in momentul accelerarii in sarcina(pe loc nu scoate fum si daca merg cu ea fara accelerari bruste nu scoate fum)asta este pb. cu fumul si va rog sa ma ajutati cum puteti.

-A doua problema este legata de consum care este foarte mare 9.5-10 consum mediu pe 1200km .La verificarile cu VAG-COM-ul am vazut ca am cant. injectata 8.8 mg si echilibrare inj. pe cilindri 2.9-3.01

Va multumesc anticipat si am pus si 2 log-uri

LOG_01_008_010_011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o intrebare : Cum naiba se poate modifica motorina injectata cu VAG-COM ? Eu am 8-9 mg si vreau 5mg (cum se procedeaza?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SIGUR ai probleme cu tubulatura de la intercooler-turbina! Verifica mai atent pe unde ai scurgeri de ulei, ca o sa tradeze problemele. Asta e o manifestare a pierderii de presiune de la turbo. Fasaitul ala e un semn clar ca asta e problema.

Referitor la a 2-a problema, consumul e normal sa fie crescut din moment ce masina merge ca si cum n-ar avea turbo! Si din cauza asta ai si fum negru. Deci PROBLEME LA TUBULATURA DE LA INTERCOOLER SI/SAU TURBO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citind primul log,presiunea pare buna(cea data de turbina),la fel si maful,da aer indeajuns.cauzele fumului negru pot fi neetanseitatea crcuitului de alimentare cu aer si maf obosit.cum trage masina la plecatul de pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din logurile tale chiar nu pare sa scape presiune, insa din ce descrii acolo pare sa scape pe undeva pe la circuitul turbina-intercooler-galerie de admisie.

Nu cumva e o problema care apare cu intermitenta? De exemplu motor cald, motor mai rece. Eu avusesem asa un "tunel" care se deschidea DOAR cand era cald motorul dupa careva zeci de minute si cauciucul devenea mai flexibil.

Logurile dupa parerea mea nu sunt facute foarte bine pentru ca pedala nu a fost apasata complet, deci nu prea e elocvent, insa dupa cum vezi si tu presiunea masurata nu e deloc departe de cea ceruta, deci pare ok. Fasaitul ala in general se datoreaza scaparii de presiune pe undeva si nu e de la turbina....

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat tot circuitul de TURBO si MAF +Intercooler toate furtunele sunt ok fara ulei pe langa ele , singura problema ramane la intercooler pt ca nu am putut sa verific daca este fisurat. Astazi a mai facut ceva, intre 1500 si 2000 rotatii are momente cand merge in suturi. Ce naiba poate sa aiba? Am verificat si filtrul de motorina, care este foarte curat si fara apa. Este cineva din Pitesti care ma poate ajuta?

Ca si mers sportiv ea merge bine, am demaraj si am dus-o la 160 km/h ieri,fara probleme si rece si calda, dupa cate am observat scoate fum dens cand accelerez indiferent de turatia de pornire si merge naspa daca o accelerez incet intre 1500-2000 rot

Modificat de EDY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am acelasi consum tot cod motor avf .. am incercat sa ii scad relantiu care este 903 parca ... si trepideaza rau .. nu stiu ce sa zic .. dar asa am si eu 0.8-0.9 l/h fara consumatori .. consum 10l in oras.. al meu e si 4motion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ramane varianta cu cureaua de distributie,sa fie sarita din punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Fix aceeasi problema o am si eu de vreo saptamana. Acelasi comportament, in acelasi regim.

Masina e acum la mecanic, el spune ca ceva supapa de la recircularea gazelor de esapament (EGR?!) ar fi murdara si ca o curata. Daca nu functioneaza asta, o sa ii spun sa verifice si tubulatura de la intercooler si turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@arvadur, EGR e usor de verificat daca inchide. Adica singura problema a ei ar putea fi ca nu inchide... O dai jos si torni pe ea lichid si vezi daca curge "prin ea" Daca nu e conectata la furtunul de vacuum, e inchisa.

@EDY Nu are rost sa te gandesti prea mult ca e intercoolerul pentru ca se pare ca ai presiune suficienta din cate am vazut eu in logurile tale. Ai mai putea sa iti faci un log in care accelerezi cu pedala 100%? Pentru ca nu ai accelerat suficient in cele facute, deci s-ar putea ca fenomenul sa nu apara asa de evident.

Eu zic ca daca avea distributia "sarita" nu ar scoate fum negru doar la acceleratie si nu ar merge 160. Mai verifica INCA o data traseul la tot ce ai :P... Poate e MAF poate e legata de turbina totusi. Ma mira ca nu se vede nimic pe log. Mai fa unul daca poti.

Cand ai schimbat filtrul de aer? Poate acolo e problema pentru ca daca accelerezi brusc, nu "suge" asa de usor...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul meu a gasit o buba care spune ca genereaza problema. Nu e EGR, ci e o supapa care controleaza clapeta de la EGR. E neagra si e in stanga EGR-ului. Problema e ca se aduc doar impreuna (EGR + supapa asta) si costa intre 650 si 700 ron. Acuma, eu avand nevoie doar de supapa aia, ma gandesc sa o comand si sa gasesc un cumparator pe care il lasa EGR-ul si are supapa buna, sa mai recuperez din bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la dura la dezmembrari,cei de acolo iti dau imprumut pt. cateva ore piesa de care ai nevoie si daca se dovedeste ca ea e baiul,o cumperi .de nu,ramane sa schimbi mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul meu a gasit o buba care spune ca genereaza problema. Nu e EGR, ci e o supapa care controleaza clapeta de la EGR. E neagra si e in stanga EGR-ului. Problema e ca se aduc doar impreuna (EGR + supapa asta) si costa intre 650 si 700 ron. Acuma, eu avand nevoie doar de supapa aia, ma gandesc sa o comand si sa gasesc un cumparator pe care il lasa EGR-ul si are supapa buna, sa mai recuperez din bani.

Nu stiu de ce dar, cred ca este o confuzie in ceea ce spui (sau ceea ce spune mecanicul tau). Poti sa pui o poza cu supapa care controleaza EGR-ul despre care vorbesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar, cred ca este o confuzie in ceea ce spui (sau ceea ce spune mecanicul tau). Poti sa pui o poza cu supapa care controleaza EGR-ul despre care vorbesti?

Se poate sa fie vreo confuzie in exprimarea mea, dar s-au uitat la ea cei de la dealerul VW din Baia Mare, mecanicul si un vanzator de la piese de schimb care imi e prieten. Deci trei oameni care se presupune ca se pricep.

Pentru conformitate insa, am sa pun poza, dar numai maine dimineata voi putea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG_01_010_xxx_xxxedy.txtSalutare, am si eu o noua problema aparuta dupa curatarea EGR-ului.Am un consum foarte mare 9 l/100km pt un passat 2002 1.9 tdi 130 cp AVF cutie manuala 6 trepte.

Initial am avut o perioada cand intra in Limp Mode foarte des, am cautat solutii pe forum si am gasit ca trebuie curatit EGR-ul si verificat furtunele care duc la intercooler, intradevar furtunele pierdeau ceva pt. ca erea ulei pe ele si garniturile destul de obosite am lasat garniturile vechi si am pus niste solutie rosie pt. etansari. EGR-ul nu erea foarte murdar dar l-am curatat si pe el . Dupa ce am terminat am pornit masina si am auzit un fisiit foarte puternic in momentul accelerarii , la Relanti nu se auzea nimic doar in momentul accelerarii am zis ca este ok pt ca am curatat si etansat totul si asa face turbina.

Dupa o saptamana a inceput sa scoata un fum negru gros in momentul accelerarii in sarcina(pe loc nu scoate fum si daca merg cu ea fara accelerari bruste nu scoate fum)asta este pb. cu fumul si va rog sa ma ajutati cum puteti.

-A doua problema este legata de consum care este foarte mare 9.5-10 consum mediu pe 1200km .La verificarile cu VAG-COM-ul am vazut ca am cant. injectata 8.8 mg si echilibrare inj. pe cilindri 2.9-3.01

Va multumesc anticipat si am pus si 2 log-uri

fumul si mersul neregulat provin de la cantitatea mare injectata si de la corectiile astronomice pe injectoare....aici trebuie "sapat"...pot fi decalibrate diuzele...ca sa iti dai seama daca ai pierderi reale de presiune tre sa faci loguri cu acceleratia calcata 100%...cele pe care le-ai postat nu sint bune tocmai din aceasta cauza....egr poate cauza mers prost in sarcina maxima doar daca a ramas blocat deschis...in sarcina partiala oricum se mai deschide...in logurile pe care tre sa le faci monitorizeaza si "iq driver required"(cred ca grupul 008)...posteaza si mai vorbim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa pe care o indici tu in poza este "intake manifold flap" si nu controleaza egr-ul...are rolul de a opri admisia de aer cind tu opresti motorul...sau de a opri motorul cind turbina "o ia pe ulei" si motorul se tureaza in draci...poti s-o verifici cu vag-com sau atunci cind pui contactul tre sa faca o cursa completa inchis-deschis,iar la oprire tre sa se inchida pt cca 2,5 sec....sigur nu de aici provin problemele tale(edy)...vezi ce am scris mai sus...

p.s.-postul meu se refera la problema lui edy...arvadur trebuie sa explici mai detaliat problema ta...

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edy: nici o rezolvare? sa ne spui si noua ce ai rezolvat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de off topic, dar am vazut ca aveti si voi motor avf si vroiam sa va intreb daca v-au lasat racordurile flexibile sau doar io sunt fericitul. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar parea ca am gasit ceva spart:1- furtunul care face legatura intr intercooler si turbina are o crapatura (dar nu este deloc murdar??????) o sa vad pe unde il gasesc si il schimb. 2- radiatorul intercooler este fisurat pe undeva caci este plin de ulei pe jos(pt. aceasta problema as vrea sa imi dati si mie ceva info despre cum se scoate radiatorul ala de acolo caci am incercat sa il scot si nu am reusit).

Pun si 2 logo-uri mai noi dar este complicat sa mai ajung la 3000 ture pt. ca intra in limp mode

LOG_02_008_010_011.txt

LOG_01_009_015_013.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa pe care o indici tu in poza este "intake manifold flap" si nu controleaza egr-ul...are rolul de a opri admisia de aer cind tu opresti motorul...sau de a opri motorul cind turbina "o ia pe ulei" si motorul se tureaza in draci...poti s-o verifici cu vag-com sau atunci cind pui contactul tre sa faca o cursa completa inchis-deschis,iar la oprire tre sa se inchida pt cca 2,5 sec....sigur nu de aici provin problemele tale(edy)...vezi ce am scris mai sus...

p.s.-postul meu se refera la problema lui edy...arvadur trebuie sa explici mai detaliat problema ta...

Salut! Revin cu ultimele updateuri.

In primul rand, maumau ai avut dreptate cu supapa aceea. Am schimbat-o si comportamentul e acelasi. Totusi, am desfacut-o si era sparta membrana, deci tot nu e rau ca am schimbat-o.

Iata comportamentul problemei mele:

Cand accelerez, pe la 1800-2200 de ture, motorul tuseste, ca si cum s-ar ineca, si la fiecare "tuse" scoate un puf mare de fum negru in spate. In acelasi timp, dupa ce face "puf" si aud in ventilatoare un fasait ca si cum ar sufla brusc aer. Asta tine maxim o secunda. De altfel, masina are putere, trage fara probleme, dar scot fum negru mai ceva ca rabele alea vechi. Apasand constant pe pedala, se ineaca dupa care trage de parca ar incerca sa recupereze tempo-ul pierdut. Un alt detaliu e ca atunci cand motorul e rece, comportamentul e mult atenuat, nu se ineaca, e doar o senzatie ca si cum as ridica usor piciorul de pe acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Arvadur@, esti sigur ca nu e ceva fisura sau colier scapat care atunci cand ajunge la o anumita inclinatie, scapa? Te intreb pentru ca am patit la Passatul unui prieten si stiu ca asa se comporta. Fasaitul ala parerea mea ca sigur e de la asa ceva. Turbina baga o parte din presiune afara, in loc sa o bage in motor. Computerul automat sesizeaza puterea mica pe care o dezvolta motorul si incearca sa compenseze prin injectia unei cantitati mai mari de motorina, de aici si fumul acela, rezultat de la motorina nearsa.

EDY@, desfaci colierele de la intercooler, dai jos si flapsul ala de ghidaj al aerului pe intercooler, si tragi intercoolerul in sus si putin in fata. Poti sa bagi si o surubelnita sa ii ajuti cele 3 picioruse sa treaca de gatul din tampoanele alea de cauciuc. Are 2 picioruse sus si unul jos.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur. Problema mea e insa ca masina are putere. Adica am mers cu 180, mi-e greu sa spun daca am ajuns acolo la fel de repede sau mai incet decat o facea inainte sa apara problema. Sa ma apuc sa verific tubulaturile spre turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu asa as zice. Numai ca la tine va fi foarte greu de depistat, findca face doar in anumite momente. Nu spun asta ca sa te descurajez, dar iti va trebui foarte multa rabdare. Stii tu ca cea mai buna treaba o faci cu mana ta. Eventual sa iei jos pe rand fiecare tub si sa il indoi cate putin pe alocuri, sa vezi daca nu cumva are ceva "bube" care nu se vad bine. E o treaba care necesita multa rabdare, ca asa sant toate defectele sporadice. Dupa ce ai eliminat aceasta posibilitate, ne bagam mai adanc. Ideea e sa nu fie o chestie marunta si tu sa te duci la 10 mesteri, sa-si dea fiecare cu parerea si tot sa nu rezolve nimic. Spor la treaba si... multa rabdare. :evil:

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face doar pe plaja de cuplu maxim, care e in jurul a 2000 de ture.

Ma inarmez cu rabdare si le verific. :evil: Multumesc de idei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!