Jump to content

Passat Md.95 19tdi,motor 1z, Probleme De Putere.


christian1973
 Share

Postare recomandată

Se ingatuie la demaraje bruste, ca si cand nu s-ar alimenta. Daca o iau incetul cu incetul ajunge la 150km/ora.

Pareri neavizate imi indicau dispozitivul de recirculare al gazelor.

Altii vroiau sa imi schimbe turbina si toate alea pe acolo, cat sa mai cumpar o masina.

Pe VAG COM imi da eroare "01117 Senzor terminal DF signal".

Stie cineva care e cauza si care e piesa de inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, ai putea totusi sa monitorizezi si valoarea debitmetrului si verifici si starea filtrului de aer... mai poti verifica si punerea la punct a motorului,asa pentru siguranta. dupa ce le verifici , mai vorbim...toate bune si drum fara evenimente :lol: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Dispozitivul de recirculare al gazelor (EGR) e simplu de dat jos/curatat. Iti trebuie doar niste imbusuri. Fa un search dupa "EGR" pe forum si o sa gasesti o gramada de informatii/explicatii despre cum functioneaza.

In principiu, amestecul va fi sarac in oxigen daca acea supapa nu etanseaza perfect (atunci cand trebuie sa etanseze) si atunci cand accelerezi mai puternic vei simti asta. Eroarea aia (codul ei) e foarte ciudata pentru mine, nu am idee ce reprezinta. Alta eroare nu mai apare pe log?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel acel cod de defect care apare la scanare nu are treaba cu puterea motorului, ci te atentioneaza ca nu incarca alternatorul in parametri [ nu intelege calculatorul semnalul de incarcare]. asa ca cauta in alta parte...toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian1973

buna

merci pt idei.

filtrele sunt noi, (le schimb la fiecare schimb de ulei la fiecare 10000km)

e o eroare pe vag com : 01117 sensor terminal DF signal, dar, desi mi-am procurat si baza de date VW cu piesele pe coduri si pret de referinta, tot nu am detectat care e piesa

so...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ingatuie la demaraje bruste, ca si cand nu s-ar alimenta. Daca o iau incetul cu incetul ajunge la 150km/ora.

Pareri neavizate imi indicau dispozitivul de recirculare al gazelor.

Altii vroiau sa imi schimbe turbina si toate alea pe acolo, cat sa mai cumpar o masina.

Pe VAG COM imi da eroare "01117 Senzor terminal DF signal".

Stie cineva care e cauza si care e piesa de inlocuit?

problema ta se trage de la firul de semnal pentru turometru din delco :lol: PAREREA MEA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Domnu' moderator Maniacu, cred ca nu ai citit cu atentie :lol: . Omul are TDI....Sau era o gluma cu Delco-ul si nu m-am prins eu...:))

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian1973
Domnu' moderator Maniacu, cred ca nu ai citit cu atentie :Driver: . Omul are TDI....Sau era o gluma cu Delco-ul si nu m-am prins eu...;)

Salut

Am sa incerc sa demontez EGR-ul, asta dupa ce am sa aflu ce e, unde e, si cum sa fac sa nu ma trezesc la final ca imi raman piese de cel putin inca unul ;)

Nu am mai mesterit de cand aveam o dacie din 1977, iar atunci ni aveam loc de bagaje de cate scule si piese de schimb caram dupa mine...

Sper sa fie de acolo, ca am obosit sa vad loganisti ca ma semnalizeaza din faruri.

Salut

Am sa incerc sa demontez EGR-ul, asta dupa ce am sa aflu ce e, unde e, si cum sa fac sa nu ma trezesc la final ca imi raman piese de cel putin inca unul ;)

Nu am mai mesterit de cand aveam o dacie din 1977, iar atunci ni aveam loc de bagaje de cate scule si piese de schimb caram dupa mine...

Sper sa fie de acolo, ca am obosit sa vad loganisti ca ma semnalizeaza din faruri.

In alta ordine de idei, pentru situatia in care eu, ca vasnic farmacist nu gasesc leacul pentru boala passatului meu, imi puteti recomanda un doctor de astfel de turisme din Bucuresti care sa nu incerce sa ma jupoaie si la propriu si la figurat???

Va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. EGR-ul poti sa-l suspenzi, cel putin temporar( la mine este suspendat de mult si nu sunt probleme).

2. Debitmetru iti pot imprumuta pentru proba, am unul nou pe care l-am cumparat degeaba la sfatul unui mecanic...h4nmfd9rfh5k

Telefonul este in profil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian1973

Merci

Am sa te caut saptamana viitoare, poate ne vedem sa incercam neste solutii.

Am mai vb la tel si mi-ai zis ca stai pe langa Podul Grand.

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul de la intercooler verifica piesa asta poate iti scapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
christian1973
furtunul de la intercooler verifica piesa asta poate iti scapa

Se aude un fasait la turatii mari si am vazut ulei pe langa acumulator la intrarea in inercooler.

Nu am gasit fisuri la demontare, iar ulei a reaparut.

Caut un doctor in motoare care sa nu ma jupoaie nejustificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

cam aceasi problema o am si eu (passat 94' 1.9 TDI 90CP) cel mai probabil ii debitmetru de vina,viteza nu urca mai mult de 150-160Km/h turatia nu trece de 3200-3300 de rot/min si se incalzeste apa la motor foarte tare la turatia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare baieti ! Mi-am luat o tigaie de passat din 1995 din germania si am probleme cu ea

-si anume la motor la ralanti nu merge uniform(rotund,galopant),asta si cand e rece si cand e cald motoru

-am fost la baieti si cu vag-com nu a gasit nimic

-turometru e mort cand o turez foarte tare da sa se ridice

-precizez ca motoru are putere merge destul de bine

Cam ce i-as putea face ca motoru sa-mi mearga bine , cred ca pompa de injectie e buna ,sa fie oare de la pedala de acceleratie s-au ceva senzori de temperatura de la motorina ? nu stiu de unde sa ma apuc

Daca poate cineva sa-mi spuna ce are ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moderator: Cred ca ai sarit un pic peste regulament ! Am citat strict la cum ai procedat.

Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

Butonul Quote ("citat") ajuta

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

pentru ca nu am reusit sa deschid un nou topic...ma adresez aici...am o mare belea...Passat achizionat anul trecut,un intermediat 1.9tdi 1995 care ar fi AFN(cred si sper ) nu mi-a facut nici un fel de probleme pana cand brusc nu mai vrea sa traga.Am verificat conductele de turbo si am sesizat scapari pe care le-am remediat.Acum,pe langa faptul ca nu are forta mai deloc(plang pana ajung la 110 ) daca o turez in gol sau vreau sa fac o plecare cu scartait,motorul se inneaca si merge foarte nasol,discontinuu,cu mult fum,motorina nearsa!Asa ca va intreb pe voi...ce parere aveti...pentru ca eu unul nu mai am idei!Turbo functioneaza,Maf-ul e bun,Vacum e OK,nu am verificat injectoarele,credeti ca e de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptome ar fi MAF-ul .Fai un log in mers si sigur vei gasi defectul .

comform wikipedia AFN s-a pus pe passat din 1996 cu toate ca am vazut (pe mobile) un GT din 1995 cu 81 kw

Log_in_mers.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult...am sa vad cand am timp si pe cine necajesc....strada unde sa-i dau fara trafic am vreo 5 km in linie dreapta...totusi...maine am sa verific si furtunele de vaccum...poate e de acolo si am sesizat ca furtunul care duce la turbo,la actuator pare cam liber,dar trebuie o rampa sa o urc ....o droaie de idei si nu am nici timp si nici bani...nasol!:)

totusi te-as ruga sa faci un filmuletz cum trage passatul tau si o poza la motor sa-mi dau seama cum ar trebui sa mearga si a mea!ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula passatul B4 cu motor AFN fata de cele cu 1Z au discuri pe spate, jante pe 15 in 5 prezoane si la prima vedere la motor difera EGR-ul , la AFN EGR-ul e incastrat in galeria de admisie iar la 1Z se atasaza de galerie cu o flansa , la o privire mai atenta mai sunt diferente (turbina ,pompa de injectie , circut vacum etc ) plus dee asta srie pe blocul motor ce tip e AFN xxxxx , seria incepe cu tipul motorului. cum trage ? am mers si cu 1Z , e un pic mai puturos , gasesti pe youtube destule filmulete , stock cred ca ar trebui sa scoata parca 11.7s 0-100km/h , am verificat si eu de cateva ori si am scos 12s

post-25908-0-27550100-1289749905_thumb.j

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bogyman, ai reusit sa rezolvi problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogyman eu zic sa te uiti si la intercooler...aveam si eu asa o problema.....si mi-a fost sparta radiatoru...dupa ce l-am schimbat merge de rupe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu am reusit sa deschid un nou topic...ma adresez aici...am o mare belea...Passat achizionat anul trecut,un intermediat 1.9tdi 1995 care ar fi AFN(cred si sper ) nu mi-a facut nici un fel de probleme pana cand brusc nu mai vrea sa traga.Am verificat conductele de turbo si am sesizat scapari pe care le-am remediat.Acum,pe langa faptul ca nu are forta mai deloc(plang pana ajung la 110 ) daca o turez in gol sau vreau sa fac o plecare cu scartait,motorul se inneaca si merge foarte nasol,discontinuu,cu mult fum,motorina nearsa!Asa ca va intreb pe voi...ce parere aveti...pentru ca eu unul nu mai am idei!Turbo functioneaza,Maf-ul e bun,Vacum e OK,nu am verificat injectoarele,credeti ca e de acolo?

Scoate-i si toba de esapament sa nu ai catalizatorul infundat. Acesta are un termen de folosinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Scriu aicia ca sunt nou pe forum si nu pot deschid un topic nou!

Asi avea nevoie de graficul avansului la motorul din semnatura!

Am schimbat distributia, si vreu sa reglez avansul calumea,am tester vcds812.4, Mersi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am si eu o problema de putere......oare de ce trage greu pana la 2000 de ture si dupa aia trage de rupe.....mentionez ca mi-a dat un prieten debitu mai mare......dupa care parca mergea mai bine.....dar imi trapeaza la relanti.....adica ii da prea multa motorina si se accelereaza foarte putin ceea ce nu imi place....oare de ce urca asa greu pana la 2000 de ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fiindca ai debitmetrul de aer defect

schimbal si sterge erorile si ai sa vezi diferenta

asa am patit si eu si am fost la cineva cu un tester si in 10 min gata problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!