Jump to content

Cea Mai Buna Plecare Passat B5.5 4motion


S!mpL3 M3
 Share

Postare recomandată

Vreau sa stiu si eu care este cea mai buna turatie pentru de pe loc la un passat de 130HP si 4Motion.Vreau sa stiu turatile pentru a pleca de pe loc si turatia cea mai buna pentru a schimba treptele pentru masina spusa mai sus.Sa zica si ceilalti parerile lor dar vreau sa stiu in special pentru masina aceasta si cum sa schimbi viteze(daca are ceva special la ambreiaj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a tot discutat si rasdiscutat pe tema asta.

Vezi http://vwforum.ro/index.php?showto...l=condus+corect

Vad ca esti nou pe forum. Te sfatuiesc sa citesti Regulamentul. Acolo o sa vezi ca esti sfatuit ca, inainte de a porni un nou topic pe un anumit subiect, trebuie sa folosesti functia "Search", sa vezi tot ce s-a discutat pe forum pe tema respectiva si, daca tot nu esti lamurit, abia atunci sa deschizi un nou topic.

Spor la citit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi trag o palma... alxrro... daca se apuca omul sa citeasca tot topicul ala cred ca-i trebuie cateva zile...

S!mpL3 M3... tu te referi la plecare de pe loc normala si turatia la care se schimba vitezele normal in trafic?... sau la liniute? :icon_thumright: ... ca aici as fi si eu intereseat :blink:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi trag o palma... alxrro... daca se apuca omul sa citeasca tot topicul ala cred ca-i trebuie cateva zile...

Probabil, dar cred ca ar fi aflat multe lucruri interesante. Si, in plus, daca in momentul in care te intereseaza o problema tu gasesti un topic dedicat acelui subiect, dar ... sa-ti tragi palme ... e prea mult de citit, asa ca mai bine deschizi un alt topic ... iti dai seama ca ar fi cam mizerie pe forum. Parerea mea, eu nu am spus-o cu rautate sau din cauza ca nu as vrea sa ajut, Doamne fereste! Am vazut ca virgula colegul e nou pe forum si m-am gandit sa-i dau un sfat folositor inainte de a primi acelasi sfat sau chiar mai multe de la vreun moderator, eventual si impreuna cu vreo sanctiune. Asa ca nu ma intelege gresit nici tu nici @S!mpL3 M3.

Bafta si o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg din primul post ca e vorba de turatia de plecare si turatia de schimbare a vitezelor in scopul obtinerii performantei optime. In cazul asta, discutam aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu plec cu ESP decuplat .. undeva pe la 2000 RPM si schimb cam pe la 3800-4000 RPM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pa tu o sa stii cel mai bine cum pleaca

si eu am 4motion si plec in 3000 de ture cat sa nu pice turatia sub turbo ....am observat ca patinat un pic ambreiaju pleaca mai bine

depinde de masina si de sofer dar eu nu cred ca e o turatie fixa de unde pleci cel mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau pentru liniute nu pentru plecarile normale.Am plecat cu ea si in 4000 si in 3000 si parca merge mai bine in 4000.Schimbatul treptelor in cat trebuie facut.Eu schimbam de obicei in 4000!Trebuie mai jos sau mai sus?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e prea jos 4000rpm pt schimbarea treptei, pici prea jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea e 4motion .. si am dat multe liniute ... eu asa procedez .. pe la 4000 .. 4300 maxim dupa aia parca nu prea trage asa cum trage pana acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice_2k atunci care zici ca ar fi turatia perfecta pentru schimbatul treptelor si vreau sa stiu in cat trebuie sa dau drumul la ambreiaj cand vreau sa dau fum la celalalte masini

KMZ nu stiam ca este 4MOTION ca la masina nu scrie.La ce turatie ii dai drumul al ambreiaj la plecarea de pe loc si cand schimbi faci vreo smecherie cu ambreiajul,adica il turezi in gol sau decat schimbi normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a avea consum cat ma imic se schimba la turatia la care ai cuplul motor MAXIM. PEntru a schimba la puterea maxima vezi ca in certificat specifica o turatie. Am impresia ca e de 4500 rpm:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, dar cred ca ar fi aflat multe lucruri interesante. Si, in plus, daca in momentul in care te intereseaza o problema tu gasesti un topic dedicat acelui subiect, dar ... sa-ti tragi palme ... e prea mult de citit, asa ca mai bine deschizi un alt topic ... iti dai seama ca ar fi cam mizerie pe forum. Parerea mea, eu nu am spus-o cu rautate sau din cauza ca nu as vrea sa ajut, Doamne fereste! Am vazut ca virgula colegul e nou pe forum si m-am gandit sa-i dau un sfat folositor inainte de a primi acelasi sfat sau chiar mai multe de la vreun moderator, eventual si impreuna cu vreo sanctiune. Asa ca nu ma intelege gresit nici tu nici @S!mpL3 M3.

Bafta si o zi buna!

alxrro nu te supara... eu tot ce am zis e ca trebuia mai intai sa vedem exact ce vrea omul... in cazul de fata link-ul dat de tine nu-l satisfacea pe om... dar poate m-am exprimat cam aiurea... scuze :lol: .

daca nu 4Motion trebuie sa pleci altfel?... in sensul ca eu poate pierd mai repede aderenta avand doar tractiune fata... sau e valabila aceasi treaba ca si la 4Motion?

sa inteleg ca o regula generala este sa ai ESP... OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am suparat, Doamne fereste! :scratch:

Se poate ca eu nu am inteles exact la ce se referea omul de la bun inceput. Ice_2k are dreptate, e un subiect diferit fata de topicul "Condus corect-turatii", care merita dezbatut. Nu am fost foarte atent, scuze. Se mai intampla, eram cu somnul in ochi, fara cafea la bord :sick: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zici tu sefu' :( . Pana la urma e tarlaua ta si eu nu aveam dreptul sa fac astfel de comentarii. Scuze, nu se mai repeta.

Bafta la discutii!

:) Don't worry, nu e "tarlaua" mea, e a tuturor. Oricum, ai fost bine intentionat :)

ice_2k atunci care zici ca ar fi turatia perfecta pentru schimbatul treptelor si vreau sa stiu in cat trebuie sa dau drumul la ambreiaj cand vreau sa dau fum la celalalte masini

La ce turatie sa dai drumul la ambreiaj la plecare nu stiu, in primul rand ca e 4motion si in al doilea rand ca nu prea fac d-astea asa ca n-am experimentat mai multe turatii de plecare ca sa vad cum e mai bine, cred c-am facut plecari d-astea violente de 2-3 ori in cei 2 ani si ceva de cand am masina, mi-e mila de ea :) Oricum, atunci cand am facut-o am plecat de la 2000rpm si nici de-acolo nu pot sa dau drumul direct ca rupe aderenta, trebuie patinat un pic ambreiajul. La tine banuiesc ca merge mai de sus, poate chiar 3000... dar tot cu putina patinare de ambreiaj zic eu, altfel ar putea sa "dea in nas" un pic daca-l eliberezi complet. Cat despre schimbat vitezele, ar trebui sa te invarti in jurul puterii maxime, nu? Puterea maxima o ai probabil undeva in jur de 4000, deci ar trebui schimbat un pic mai sus astfel incat sa pici un pic sub puterea maxima, dar nu f departe... poate un 4300? :)

Pentru a avea consum cat ma imic se schimba la turatia la care ai cuplul motor MAXIM. PEntru a schimba la puterea maxima vezi ca in certificat specifica o turatie. Am impresia ca e de 4500 rpm:)

Nu sunt asa sigur de asta... in primul rand ca daca faci asta la benzina (schimbat la cuplu maxim) numa' consum mic n-o sa ai, cuplul ala maxim e cam sus :) Iar la diesel daca schimbi la 1900 sau 1800 (in fctie de motor, unde e cuplul maxim) o sa pici in foarte putine ture, gen 1300 si acolo pe langa surge risti sa ramai cu motorina nearsa (=>fum) deci in nici un caz economie. La masina mea, mi se pare optima o duratie de 2200-2250 dpdv al consumului. Dar hai sa revenim la scopul acestui topic si anume performanta, nu consum

Cat despre cei 4500, sunt mult prea multe ture, puterea maxima la motorul de 130cp este la ~4000rpm. Si oricum trebuie schimbat, peste aceasta turatie, nu chiar acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau pentru liniute nu pentru plecarile normale.

Liniutele sunt interzise prin lege fiind curse ilegale. Iti sugerez pentru binele tau si al altora sa nu faci prostii de genul asta pe drumuri publice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci eu ti-am zis cum plec undeva pe la 2000 de rpm si schimb undeva pe la 3800-4300 maxim .. si pot sa zic ca zmuceste rau 1, 2,3,4 te baga in scaun .. chiar mie frica sa nu rup vreun tampon motor .. ceva pe acolo .. daca o sa ai ocazie sa vi pe la mare o sa iti arat .. apropo eu am zi chip facut la TCM turbo ..undeva 150-160 magari nu stiu exact cati sunt ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei stiu ca este interzis dar fiecare o face pe pielea lui.KMZ nu cred ca prea curand dar daca o sa ajung pe acolo o sa iti dau de stire inainte.Cu ce masini te bati acum la cati caluti ai?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

cu ce prind ...

am invatat sa plec mai bine de pe loc .. sa incerci cu ESP decuplat .. turata pe la 3500 .. sa vezi cum pleaca glont ..

pai cu a6 1,9 cipuit omu zicea ca are 170 cp

cu a6 2,5 155 stock cipuit la 190

si le-am dat-o .. diferenta am facut-o la plecarea de pe loc :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

din cate stiu eu:

ca sa pleci tare in primu rand scoase programele de asistenta gen esp

apoi turata masina acolo unde are cuplu maxim. asta iti dai seama ori uitandu-te in talon, cum zicea cineva mai sus, ori in mers. vezi ca trage pana la 4000-4500 si de acolo in sus degeaba o mai turezi pt ca se plafoneaza, se tureaza in gol.

deci o tii in 4 000 (sau unde ai tu cuplu maxim) si dupa aia ii patinezi ambreiaju, grav de tot. (riscu e a f..e ambreiaju creste exponential cu cat de rau il patinezi). o plecare aproape perfecta o faci atunci cand nu scartai (pe a I`a in special, cand ii dai a II`a e mai greu sa nu o scartai, sau cel putin eu nu am prea reusit. teoretic ar trebui sa ii patinezi si aici un pic ambreiaju dar e mult mai greu, dupa parerea mea.)

si mai departe tot asa..schimbi vitezele acolo de unde simti ca nu mai trage.

sper sa se inteleaga exprimarea :icon_thumright:

Modificat de seby kid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 4x4 daca vrei sa patinezi ambreajul, faci 2-3 plecari si s-a dus. pleci cu ea turata si dai drumu la ambreiaj scurt. se uzeaza mai repede...dar asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@seby Ce treaba are cuplul maxim cu 4000rpm nu stiu, poate ai vrut sa zici puterea maxima. Si in al doilea rand, tu vorbesti de FWD, iar discutia era despre 4motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluxy, nu era vb de liniute aici. poate vreau sa plec tare din parcare fara sa il fac pe cel care vine tare din spate sa opreasca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!