Jump to content

Zvon Despre Mk1 1,6d


DannyD
 Share

Postare recomandată

am inteles k la 1,6d se duce motorul repede, din cauza racirii, mai exact se arde garnitura de chiulasa. voi ce stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se arde daca nu ai racire.... iar o racire defecta poate sa duca acolo...una buna nu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se arde daca nu ai racire.... iar o racire defecta poate sa duca acolo...una buna nu !

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut si 1,5d si 1,6d.Probleme de supraincalzire am avut la 1,5.Se pare ca 1,6d e mai bine conceput, si s-a trecut la productia sa tocmai pentru ca 1,5d ridica aceasta problema destul de frecvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut si 1,5d si 1,6d.Probleme de supraincalzire am avut la 1,5.Se pare ca 1,6d e mai bine conceput, si s-a trecut la productia sa tocmai pentru ca 1,5d ridica aceasta problema destul de frecvent.

inteleg. ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am distrus de doua ori un motor 1.6 diesel din cauza racirii, si doua garnituri de chiulasa arse, si intr-adevar sistemul de racire este o boala la ele dar daca stii ce sa le faci din timp este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare k motorul meu e de 1,5. nu am avut de ales, asta fiind cea mai buna masina pe care am gasit-o. e in stare impecabila, mere ok. nu stiu acum ce insemana sa fac din timp reparatiile curente la racire. asa k niste sfaturi nu strica, mai ales k merg mult cu ea (o am de 6 zile si am facut 1000km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme generale, de care m-am lovit, la sistemul de racire :

- infundare partiala circuite (conducte) - in timp se depune piatra care obtureaza, mai pleaca bucati metalice ruginite si fac si mai rau, mizerii care se localizeaza pe la coturi, etc. La radiator e cel mai rau daca se infunda.

- fisurare furtune, racorduri slabite - vezi pe sub motor daca ai pete de apa sau daca la vreun racord vezi umezeala.

- termostatul - ca sa-l verifici pe asta trebuie sa-l scoti si sa-l fierbi. In stare fierbinte, la 102C, ar trebui sa fie mai lung cu minim 7mm (asa-i la g2, la tine nu stiu daca valorile sunt aceleasi).

- termocupla - la fel trebuie fiarta si sa vezi cu un mavo pus pe pinii ei ca comuta. Pe cupla care vine la termocupla trebuie verificat 12V.

La astea doua teste pe baza de fierbere ideal e sa ai un termometru ca sa vezi si temperaturile.

- ventilatorul - vezi daca lucreaza. Eu am avut probleme mari cu comanda lui (termocupla).

Daca zici ca-i o pronblema racirea la acest motor o poti imbunatati gindesc eu prin alegerea unei termocuple cu temperatura de comutare mai mica decit ce ai (daca exista) sau prin inlocuirea radiatorului cu unul mai mare (cit permite spatiul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme generale, de care m-am lovit, la sistemul de racire :

- infundare partiala circuite (conducte) - in timp se depune piatra care obtureaza, mai pleaca bucati metalice ruginite si fac si mai rau, mizerii care se localizeaza pe la coturi, etc. La radiator e cel mai rau daca se infunda.

- fisurare furtune, racorduri slabite - vezi pe sub motor daca ai pete de apa sau daca la vreun racord vezi umezeala.

- termostatul - ca sa-l verifici pe asta trebuie sa-l scoti si sa-l fierbi. In stare fierbinte, la 102C, ar trebui sa fie mai lung cu minim 7mm (asa-i la g2, la tine nu stiu daca valorile sunt aceleasi).

- termocupla - la fel trebuie fiarta si sa vezi cu un mavo pus pe pinii ei ca comuta. Pe cupla care vine la termocupla trebuie verificat 12V.

La astea doua teste pe baza de fierbere ideal e sa ai un termometru ca sa vezi si temperaturile.

- ventilatorul - vezi daca lucreaza. Eu am avut probleme mari cu comanda lui (termocupla).

Daca zici ca-i o pronblema racirea la acest motor o poti imbunatati gindesc eu prin alegerea unei termocuple cu temperatura de comutare mai mica decit ce ai (daca exista) sau prin inlocuirea radiatorului cu unul mai mare (cit permite spatiul).

radiator mai mare nu pot sa ii pun. am vazut pe net 2 ventilatoare la o masina, dar eu nu mai am loc de filtrul de motorina. deci cred k tre sa-l tin asa, si sa am grija de el.masina se comporta bine, termocupla a functionat. daca merg la drum intins nu ajunge acul la jumatate, sta pe linia aia mica, dar daca merg in oras... sta la jumatate, si nici nu mai coboara, chiar si dupa 25 km. mi-a zis un tip, vecin cu mine, proprietar de golf cu aceleasi date tehnice ca la mine, sa pun clor in apa si sa merg cu el 100 km, poate mai putin, apoi sa`l dau jos si sa mai fac odata. voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa speli instalatia incearca mai bine cu ceva specializat din comert.

Asa ai cit de cit o garantie.

Discutii despre aceasta tema mai gasesti pe forum. Cauta ca sigur mai sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!