Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

am intalnit o problema asemenatoare tocmai in urma respectivelor operatiuni. La o investigare ulterioara s-a gasit span - cei care schimbasera uleiul si filtrul nu au fost tocmai fair play in privinta executarii corecte a operatiunilor. Ce eroare ai pe 02 Autotrans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat uleiul ptr ca am spart baia de la cutia de viteza.deci am dat baia jos, lipit, schimbat ulei si filtru.ideea este ca asa facea si inainte.deci nu cred ca este span.de eroarea pe care o zici tu...sincer nici nu stiu ce este...deci nu stiu ce sa zic....am auzit o varianta ca ar putea fi o piese care imi scapa acum cum se numeste....cica este prinsa pe undeva acolo si acum joaca pe nu stiu ce ax cred si de aceea ar smucii asa.....



nu stiu cat de clar am fost...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inearca sa faci o scanare pe grupul 02 auto trans si posteaza codul de eroare. Situatia similara de care iti spunea la Touareg s-a rezolvat prin inlocuirea unui sensor care din cate am inteles nu a fost deloc ieftin. La modelele mai noi probleme pot sa apara de la blocul de valve din mechatronic - span.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blondule... mai da pe la regulament si nu posta aceeasi problema in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blondule... mai da pe la regulament si nu posta aceeasi problema in mai multe locuri.

scz... Nu stiu unde am mai postat , dar aici am vazut probleme la cutie si am zis sa incerc si aici. Imi cer scuze daca am deranjat...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca piesa despre care vb se numeste ..convertizor...se poate ca aceasta piesa sa fie cauza problemei mele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uleiul e schimbat, doar convertizorul de cuplu mai ramane.

Dar ar trebui o diagnoza la un service specializat in cutii automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles....spuneti mi si mie un service va rog in Bucuresti care sa nu ma rupa la bani dar sa faca si treaba....aveti idee cam cat o sa ma coste...daca este convertizorul de vina?sa stiu pe la suma sa ma astept...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde imi recomandati un service ptr cutii de viteza automate in buc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la service specializat in cutii...undeva in crangasi...mecanicul mi -a spus ca nu este convectizorul de vine si ca ar fi ceva de prin cutie.trebuie sa desfaca si sa vada sigur ce este....mi-a aproximat repratia intre 550 euro si 800 euro.mi se pare extraordinar de mult...aveti cunostinta de un alt mecanic mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti,sunt nou pe acest forum am si eu o problema la un passat 2003 1.9 tdi 131cp cutie tiptronic,de cateva saptamani imi schimba cu soc din 1 in a 2-a doar pe automatic pe D mai precis daca schimb eu manual nu e nici o problema,am inteles ca ar fi ceva la grupul hidro, am fost la samer in tm si mi-a cerut 3000 ron,intrebarea mea este pot sa dau jos grupu hidro ala cu valve fara sa dau cutia jos de pe masina?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,poti.dai jos baia de ulei si apoi blocul de valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.mersi inca o data,daca tot esti amabil as mai avea o intrebare. am vazut pe youtube un filmat exact cum se demonteaza blocul de valve pt curatare si avea acolo intre corpuri o garnitura,intrebarea mea este daca il desfac pt curatare trebuie sa schimb si acea garnitura.vreau sa stiu macar sa fiu pregatit cand ma apuc.de ex ieri aveam de gand sa ii complectez niste ulei credeam ca poate scap cu o complectare iar cand am desfacut busonul de umplere(cel din spatele cutiei) mi-a curs direct circa 4 litri de ulei,deci ulei avea nu ducea lipsa,acuma daca tot a curs uleiul vreau sa o desfac sa ii curat blocul si sa ii schimb filtrul garnitura si uleiul.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde in ce stare va fi dupa demontare.eventual aplici pe ea un strat f subtire de silicon pt garnituri.atentie si la nivelul uleiului.nivelul se face cand temp uleiului din cutie este la 30-40 gr(pe vagcom).

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se selecteaza fiecare treapta de viteza  P - R - N - D - 4 - 3 - 2 cate 5-10 secunde, (se tine schimbatorul 5-10 secunde si in tiptronic), apoi se repeta procedura in sens invers 2 - 3 - 4 - D - N - R - P (tot cate 5-10 secunde) dupa care cu vag-com verifici temperatura uleiului sa fie intre 30-40 de grade. ca si cantitate, daca nu se schimba si uleiul din convertizor intra aproximativ 7-8 litri (7 litri au intrat la mine in cutie tiptronic EMA pe passat B5 din 2000)

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari!

 

Mai recomanda cineva vreun service de cutii automate? Nu am probleme cu ea, dar vreau sa-i schimb uleiul! 

 

Ultima oara l-am schimbat acum 40 mii km si nu stiu daca sa-l schimb preventiv sau nu.

 

M-a costat destul de mult ultima l-am schimbat ultima oara (ceva in jurul sumei de 800 RON), la un service din incinta ROCAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia pot spune ca e acceptabil, de obicei nu iesi sub 600 de ron, pentru bucuresti aproximativ 800 de ron zic eu ca e ok. pe mine m-a costat cam 600 in baia mare (ulei+filtru+manopera)

Modificat de Rastafari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh ce zic eu pretul cand am schimbat uleiul acum 40.000 km.... Care inseamna acum 4-5 ani... :)) S-o mai fi scumpit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sunt sanse mari sa fie mai ieftin. eu am gasit la un magazin de piese auto acelasi ulei ca si cel din reprezentanta dar la jumatate de pret :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah eu am cumparat uleiul la pret de reprezentanta. Tin minte c-a fost 70 RON/litru uleiul.... Ceea ce inseamna 500 RON doar uleiul. 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna baieti,am o problema,am reparat cutia pe passat-ul meu motor avf cutie tiptronic eyf,a fost spart cuplajul din spate ala dublu si un piston,am inlocuit totul (mentionez ca am facut eu toata treaba) totul bine merge schimba frumos nici nu se simte cand schimba doar ca nu imi mai merge kilometrajul nu imi arata cu ce viteza merg si implicit cutia nu stie cand sa schimbe si intra in avarie.imi poate spune cineva care poate fii vina?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai pus vreo mufa, pe diagnoza nu apare senzorul de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti,as avea nevoie de niste sfaturi,mi-am reparat cutia zf 5hp 19 EYF,mai precis schimbat cuplaj D/G ala dublu din spate am montatat totul inapoi schimba toate vitezele fin fara nici un fel de smucitura doar ca le schimba prea repede in 200-300 metri la 40-50/ora intra deja a 5-a si imediat dupa aceea intra in avarie.la test imi da eroare 17118 gear 4 incorect ratio intermitent,stie cineva ce poate fii?

Modificat de maryus222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti,as avea nevoie de niste sfaturi,mi-am reparat cutia zf 5hp 19 EYF,mai precis schimbat cuplaj D/G ala dublu din spate am montatat totul inapoi schimba toate vitezele fin fara nici un fel de smucitura doar ca le schimba prea repede in 200-300 metri la 40-50/ora intra deja a 5-a si imediat dupa aceea intra in avarie.la test imi da eroare 17118 gear 4 incorect ratio intermitent,stie cineva ce poate fii?

 

Poate te ajuta asta:

 

17118/P0734/001844 - Gear 4: Incorrect Ratio Possible Symptoms
  • Clutch Slipping
  • Reduced Power Output
Possible Causes
  • Gear related Clutch slipping/faulty
  • Gear related Solenoid Valve dirty/faulty
  • Overloaded Clutch due to continuous high Torque or Tuning
  • Wiring and/or Connections faulty
  • Sensor Gear Position Indicator faulty
  • Mechanical Failure
Possible Solutions
  • Check Engine Values for Plausibility, especially Torque related ones.
  • Check Wiring and Connections
  • Check Sensor Gear Position Indicator
  • Check Gear Solenoides
Special Notes
  • The gear monitoring of the transmission control module checks the gear ratio by comparing transmission input and output speed in regard of the currently selected gear. This fault code is being set when recognizing an implausible transmission ratio.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti!

Am si eu o problema cu tiptronicu  :( .Cand pornesc motorul si cuplez orice treapta(fie ea RND432) functioneaza perfect si imi indica in bord treapta selectata, dupa cateva secunde (in jur la 30-45 de sec) imi apare in bord ca fiind selectate toate treptele...pe langa asta mi se pare ca nu cupleaza in viteza a 5-a... Ma puteti ajuta si pe mine cu niste raspunsuri, sau daca ati patit-o si voi, cum ati remediat problema?

 

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!