Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

buna ziua. eu sunt in israel unde aproape nu e nici o masina cu cutie normala. aici numai cutie automata. si stiu aproape toate problemele lor. daca are cineva probleme cu cutie automata sa mi scrie si daca nu stiu sa i raspund intreb aici.foarte important sa mi explicat cum a inceput problema si ce semne face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o cutie tiptronic,motor 1,9 tdi AVF VW PASSAT 2001 am schimbat uleiul la cutie si dupa 2 zile sare din R.in ralanti dupa ce iau piciorul de pe frana pleca de pe loc si cand apas pedala de acceleratie sare din viteza.La mers inainte functioneaza normal fara nici o problema.Pe diagnoza e OK,nu apare nici o defectiune.Am auzit ca ar fi de vina o supapa sau un piston care crapa,cica asta ar fi boala lor.Ma poate ajuta cineva cu informatii despre aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna,

am un passat din 2003 2.5 v6 4motion.si am o problema la cutie.sa detaliez mai exact.dintro data fara nici o simptoma cand o bagam in D nu mai pleca de pe loc se tura dar nu pleca mergea doar in R, am demontat cutia am duso la Mercom un service care cu asta se ocupa din Arad si mia facut o constatare cum ca mar costa 1500euro reparatia. am luat cutia de la ei si am duso la Timisoara unde miau reparato la jumatate de pret,dar surpriza!cand mecanicul se apuca sa o repare imi spune ca blocul de valve este schimbat si nu apartine de cutia mea de viteze.super!mi sa spus ca la defectiunea care o avea cutia mea nu era pt ce sa se umble la blocul de valve, plus ca piesele din cutie toate fiind stantate cu 01 doar blocul de valve avea stanta de 00 ceea ce e imposibil deoarece niciodata nu s-a umblat in cutie in afara de schimb de ulei.in fine, dupa lungi discutii nu am ajuns la nici o rezolvare si am pus respectivul bloc de valve iar de atunci cutia face soc cand o bag in D sau R.oare sa fie blocul de valve de vina? se poate reconditiona? si daca da , unde? si cam la ce pret?merita sa o reconditionez sau sa o schimb cu unul nou? va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu eu dar este in Brasov,daca te ajuta cu ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am si eu o problema la CV tiptronic La un passat 1.9 tdi din 2001 motor AVF : in special cand e motorul rece sau cand fac o manevra de parcare mai complicata cu mai multe schimbari de directie , Cand o bag in R Smuceste dintrodata si se "aprind" toate beculetele ca si cand ar fi in toate treptele.

Am pus-o pe testersi mi-a dat ca ar fi un senzor, nu mai stiu care....S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era foarte importanta eroarea. Vb cu cine ti-a facut scanarea, poate mai are log-ul salvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Era foarte importanta eroarea. Vb cu cine ti-a facut scanarea, poate mai are log-ul salvat.

Asta este eroarea :

DTC-02.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este la contactele de la maneta schimbatorului, trebuie desfacut si curatat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se ajunge la respectivele contacte? Ca eu unul nu vad nici un surub ce trebuie desfacut :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacute toata consola centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna , sunty cam nou pe aici

mi-am luat si eu un passat 19tdi 131cp automat din 2003 si am si eu probleme la cutia de citeze.

daca poate cineva sa ma ajute as fi foarte recunoscator.

cand pornesc masina si o pun pe D da semne sa porneasca de pe loc dar numai foarte foarte incet si daca o accelerez dub 2000 de ture nu pleca , daca trec de 2000 de ture masina smuceste o data si -pleaca normal , vreau sa mentionez ca inainte de smucire imi indica ca e in pozitia D sau daca e pe +/- imi indica treapta 1 iar dupa ce o turez imi sare direct pe 3 dupa care se roseste tot ecranul, iar in treapta R nu are putere de loc daca drumul este plan merge ca melcul in spate . ce pot sa fac sa remediez problema

cei de la Robot mi-au recomandat inlocuirea cutiei a convertizorului si a uleiului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se roseste tot ecranul cutia se autoprotejeaza, adica intra in safe mode si merge doar cu viteza a 3-a. De aceea iti sare din viteza 1 in viteza 3. Este recomandat sa nu circuli asa cu ea.

Cel mai bine e sa o duci la tester si vezi ce zic aia.

E posibil ca dupa schimbul uleiului, filtrului si convertizorului sa nu mai fie probleme, dar s-ar putea sa fie mai grav si sa ai probleme cu grupul de valve.

Daca vrei mai multe informatii apuca-te si citeste de aici pana la sfarsit, ca ajuta mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms foarte mult de sfat sper sa gasesc ceva

Am inteles ca este cineva in Constanta pe nume George care se ocupa de reparatii la cv automate

imi da si mie cineva nr lui de tel va rog

in mare parte mi-am rezolvat problema am gasit cv de viteza la pret acceptabil, dar am o nelamurire ....

Cei de la Robot m-au sfatuit sa inlocuiesc si convertizorul. de unde sa stiu eu daca e necesar sau nu ?

cum pot afla daca e problema di cutie sau convertizor mai precis sau daca sun chiar amandoua distruse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema , 1,9 tdi 130 cp, an 2002, cand franez puternic de la 100 km/h pana la zero km, in momentul cand schimba cutia face o smucitura in momentul in care baga in treapta UNU. Uleiul schimbat si tot face. mentionez ca in rest schimba f bine, Numai cand franez puternic de la o viteza mare si masina aproape tinde sa aiba viteza Zero, in momentul respectiv smuceste. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scanat masina sa vezi ce erori iti apar, pe cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o valva infundata sau un solenoid cu probleme, sau ambele. Probabil ai niste pilitura de aluminiu care ti-a blocat partial valva. De obicei apare cind schimbati uleiul "cum scrie la carte" adica la 90.000 Km. Schimbati uleiul si filtru la maxim 30.000 si nu o sa aveti probleme cu cutia niciodata. Eu folosesc ulei de cutie Repsol Matic III ATF de 2 ani si cutia merge ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am si eu o pb la cutia tiptronic Cand trag de maneta din P in D opune rezistenta si se aude un pacanit dur Daca trag frana de mana cand parchez inainte sa bag in P toate merg bine nu mai opune rezistenta Imi poate spune cineva care ar fi pb trebuie sa schimb uleiu sau mai stiu eu ce

Modificat de ciunfitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce zici tu nu e o problema a masini ci a ta. Uite cum trebuie sa faci cand te opresti.

1. Apesi frana de serviciu, pedala de frana;

2. Pui maneta din D in N;

3. Tragi frana de mana;

4. Lasi frana de serviciu

5. Apesi din nou frana de serviciu si pui in P;

6. Lasi din nou frana de serviciu si treaba e buna... poti scoate cheia din contact.

Mai ales cand esti in panta, daca nu respecti pasi dati de mine iese foarte greu din P.

Referitor la ulei, daca nu a fost schimbat in ultimii 60.000km ar trebui sa te gandesti sa-l schimbi, impreuna cu filtrul bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult am sa incerc sa vedem daca treaba e buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate merg bine daca trag frana de mana da ce fac cand se dezgheata zapada de pe strazi si noaptea ingheata cum sa mai trag eu frana de mana ca ingheata cablu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablu nu ingheata. stai linistit.

A mea a stat parcata peste noapte la -17 plus vant si nu s-a blocat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

o lasi la N apoi tragi frana de mana si apoi o pui pe P si lasi frana de mana libera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna tuturor!

Am un Passat din 2001,cutie automata, cu viteze 1,2,3 si D N R, in ultima vreme intra cam greu in viteza, mai ales la pornirea de pe loc, precum si cand schimb din R inapoi in D in traseu. Am citit citeva zeci de pagini de pe forum, stiu ca trebuie sa schimb uleiul in cutie. A avut cineva probleme de genul asta. Inca ceva, cateodata se tureaza, la VW cluj a spus mecanicul dupa ce a pus pe tester ca un modul care transmite forta motorului spre roti lucreaza intermitent, si asta ar fi problema. Ultima problema care o am este ca trepideaza, scutura cateodata, atat in panta cat si in cobarare, cand motorul nu este deloc solicitat. Atunci apas acceleratia si isi revine.

Stie cineva un mecanic serios in jud Mures? Am citit despre un domn din Corunca, precum un altul din Sancrai, Ingricop etc. Recent a fost cineva la dansii?

Multumesc anticipat. Scuze daca am postat intr-un topic necorespondent, sunt la inceput pe forum.

o zi buna va doresc

Modificat de szgary
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am un passat 1.9 tdi,131 cp,2002 si am probleme cu cutia tiptronic cu 5 viteze.Ieri dimineata nu am mai stat sa o incalzesc si am plecat usor iar dupa 50m mi-a iesit din viteza(mi s-a decuplat).Indiferent in ce viteza puneam maneta nu mai pleca,se accelera dar nu se mai cupla.Abia dupa ce am luat contactul de vreo 2 ori s-a cuplat si am putut sa plec.Uleiul si filtrul l-am schimbat acum 30000 km.Iar la plecarea de pe loc cind mut de pe P in D se smunceste destul de tare.La fel si in mers cind vreau sa reduc se smunceste cind se schimba intr-o viteza mai mica(de obicei din a treia in a doua).Va multumesc!

Modificat de marius{mur}
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!