Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

problema e de la o oala in care stau pachetul de discuri si are niste dinti pe o parte si cealata si s-a rupt dantura intro parte trebuie inlocuita si cutia e ok e cam scumpa piesa dar numai ea e buba ,bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu am rezolvat problema , bloc electrovalve defect , am schimbat cutia , daca o doreste cineva pe cea veche rog un pm , convretizorul , pompa si restul este ok , tipul cutiei este dmx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine v-am gasit,

si eu mai nou fac parte din clubul celor cu incorrect gear ratio, pe treapta a doua.

am facut si scanare, dar nu stiu cum sa fac ca tot pe la o mie de euro bate reparatia...chiar daca o repar sau chiar daca o schimb cu una second. si cand zic o mie, intra si ulei nou, filtru, manopera.

va rog sa imi spuneti si mie careva care si-a reparat cutia cu erorile astea pe care le am si eu...

Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl

Part No: 3B0 927 156 S

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416

Coding: 00033

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found

17114 - Gear Ratio Monitoring: Incorrect Gear Ratio

P0730 - 35-00 - -

17116 - Gear 2: Incorrect Ratio

P0732 - 35-00 - - ,

ca ar fi culmea sa am nivelul scazut la ulei si io sa caut sa repar ce nu e stricat...

problema mare e ca nu prea am buget de genul asta acum, ca mia aia de euro pana la urma o fi justificata la genul asta de reparatii pe masinile astea, dar deh, saracie criza, dastea...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Laurentiu Utiu

Asa cum spune si topicul,am o problema la cutia de viteze automata tiptronic in 5 trepte. Problema se manifesta in felul urmator: in marsarier in panta nu merge masina deloc in panta iar turometrul urca pana la 5000 rpm.Pe loc drept merge bine,iar daca merg 50-60 m cu spatele dupa aia merge foarte bine si in panta.Ruland in fata merge foarte bine.Ce poate fi? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grupul de valve e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Imi poti explica mai pe larg daca te rog? In caz ca ar fi de vine grupul de valve care ar fi solutia pt ele? Se pot repara,sau trebuie inlocuite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

Simptom, cutia automata cu 4 trepte, 120.000km, ulei de cutie neschimbat niciodata : masina mergea in 3 viteze, uneori avea smucituri si schimba viteza la turatie excesiv de mare, adica foarte tarziu. Deficientele s-au accentuat pe parcursul a 6 luni. Constatarea initiala prin scanare: convertizor blocat necesitand schimbare, pilitura de aluminiu in interiorul cutiei. Ulterior s-a constatat ca si blocul de valve(hidraulic) trebuie schimbat, prelungind durata reparatiei la 1 luna si ceva, fata de cateva saptamani estimate initial pt convertizor. Ca service, am ales Ianul Motors http://ianulmotors.blogspot.com/, Str. Ilioara, Nr. 15(vis-a-vis de scoala de soferi),Sector 3 0741327877, care se ocupa numai de reparatii cutii automate. Service mai mic, preturi mai mici. Convertizorul si blocul de supape au fost trimise la reconditionat in Germania. Costul total a fost de 1000Eur, garantie 12luni.In alte parti am inteles ca doar convertizorul+manopera ar fi costat 1000Eur. De circa 1 luna de cand am luat masina merge normal, fara nici o problema la cutie. Morala: durata medie de viata pt bloc hidraulic si convertizor este de circa 150.000-200.000km, DACA uleiul+filtrul de cutie sunt schimbate NEDISCUTABIL la 50.000km, lucru ce am omis sa il fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu Utiu

Stie cineva vreun service care se ocupa cu cutii automate tiptronic prin zona Harghita? (Mures,Brasov,etc), sau niste baieti meseriasi pentru reconditionarea sau repararea unei cutii cu probleme? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SALUT tuturor,

am si eu o cutie tiptronic cu probleme,mai exact atunci cad e cald afara sau mai bbine zis dupa ce fac vreo 45 minute cu ea prin oras (bara la bara)incepe sa schimbe vitezele mai repede decat normal si cu smucituri destul de puternice,repet doar cand se incalzeste,in rest functioneaza pe

rfect,daca stie cineva ce poate fii?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai aia e, ca nu functioneaza perfect.

Regimul ei de lucru e la cald nu la rece, nu? Verifica uleiul daca e schimbat sau nu. Verifica nivelul acestiua.

Vezi ce gasesti. Cam asa face blocul de valve, mergi la un meserias sa l curete deca este mizerie in ulei, pilitura si alte cele...

Asta asa, pentru inceput.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt informatii ,am sa urmez pasii care mi-ai spus sa vad ce se intampla dupa aia,probabil voi pune testerul pe ea si vad ce zice,referitor la ulei are vreo 50000 km facuti deci se aproppie si schimbul.

Revin dupa rezolvare......sper :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebilica2005

Salut,

Sper sa fi postat bine am si eu o rugaminte cine are de vanzare un switch de cutie tiptronic cel care citeste in ce treapta este masina ii mai spune si senzor multifunctional bun sau unde pot gasi la pret rezonbil.

Postez ceva poze sa va arat de ce mufa are.Cine are vre-un sfat 0751851301 sunt din BV.

Bafta la toti

post-91347-0-51497600-1307620246_thumb.j

Modificat de sebilica2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat din 2004 1,9 tdi motor AVB 1-01 cp cutie automata 4 trepte.

Am umparat masina avariata,dupa ce am reparat-o am completat ulei la cutie(cam mult ca am scos dupa),fara schimb de filtru,uleiul a fost febi tipul recomandat de vw G052......

Acum am urmatoarea problema:daca o iau usor merge bine,daca o iau mai sportiv tot bine,daca o iau undeva intre usor si sportiv intre 50 si 60 km are un tremurat scurt.Daca dau kickdown se tureaza ca si cum ar patina discurile,daca merg linistit isi revine dar nu definitiv.Am fost pe tester si mi-a dat urmatoarea eroare:01192 Torque converterlock-up clutch,mechanical malfunction.

Stie cineva de la ce poate fi in afara de convertizor :vaidecapulmeu:,daca as schimba uleiul si filtrul si sa curat blocul isi revine?

Astept raspuns urgent

Modificat de R_a_z_v_a_n
Mutat in topic existent.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iti da eroarea asta, mi-e greu sa cred ca o poti rezolva cu un simplu schimb de ulei/filtru. Merita totusi incercat, ca sa elimini si posibilitatea asta, intrucat ambreiajul din convertizor este controlat prin presiunea uleiului hidraulic. Daca nu ai nici un rezultat cred ca trebuie fie sa cauti un convertizor nou, ori sa cauti pe cineva care sa ti-l desfaca - sa verifice si blocul de valve, cu ocaazia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... intrucat ambreiajul din convertizor este controlat prin presiunea uleiului hidraulic.

Mai exact, prin intermediul electrovalvei N91...poate, o curatare a blocului de valve sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am uitat sa specific cand este rece intre 60 si 80 km se aude un huruit,dupa ce se incalzeste huruitul se aude dar mult mai incet (ca un huruit de rulment),specific ca se aude in cutie nu la roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteza asta, e in treapta a 3-a sau a 4-a? Ma gandesc ca a 3-a e directa la 4 trepte, si 4 e overdrive, iar la viteza asta ar fi in direct (cel putin la mine asa e, intre 50 si 80 imi sta intr-a 4-a direct)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRED CA IN A 3-A DAR EU NU VAD CARE-I LEGATURA DACA ESTE IN A 3-A SAU A4-A,EU VREAU SA STIU DACA A MAI AVUT CINEVA SIMPTOMA ASTA SI DE LA CE POATE FI. IN CONCLUZIE NU AI DAT UN RASPUNS CONCRET SAU CEVA PE APROAPE. FA-TE MAI INTELES.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaso,e important sa stii in ce trepte de viteza cutia huruie sau are probleme, pentru ca fiecare treapta se formeaza altfel. In cazul tau, daca zgomotul se aude intr-a 3-a, asta inseamna ca un anumit ambreiaj sau banda e de vina, si trebuie reparata. Nu o sa obtii mai mult ajutor de pe forum, du-te la un specialist, care sa ti-o dea jos. Oricum, tu singur n-o sa o repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput o sa schimb uleiul,filtru si curatat blocul hidraulic si apoi mai vad ce-i de facut.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Sunt nou pe forum si imi cer scuze daca scriu in topicul gresit. Am o problema la masina din semnatura Passat B5, ATJ, 115 CP, tiptronic an 2000. Cam prin februarie cand iesisem de la munca dupamasa erau cam 5-10 grade afara si am facut cam 3 km pana am ajuns la destinatie si am oprit motorul. Cand l-am repornit sa plec a mers normal dar dupa 1-2 km la semafor cand incetineam s-a orpit motorul si a smucit in "Drive" ceea ce nu a mai facut pana atunci. Mecanicul a spus ca e posibil sa fie din cauza cutiei ca nu a ajuns la temperatura optima. A trecut nu a mai facut pana saptamana asta cand a facut cam la fel, a smucit in drive cand am redus dar nu s-a oprit motorul. Ce sa fie, va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi. Multumesc

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-e clar din descrierea ta daca zmucitura de care pomenesti e provocata de catre motor sau cutie. In afara de astea 2 ocazii, cutia schimba corect? Ai simtit ceva aiurea in functionare - intarzie, zmuceste in mers la schimbari etc? Ai avut ocazii in care sa iti intre in avarie (se aprind simbolurile din bord)? Cel mai important: cand ai schimbat ultima data uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rastafari - urmatorul pas este sa pui un tester pe ea sa vezi si sa ne spui ce eroare iti da .

Dupa aia om vedea...

@ gaso- se face log in mers si se observa cum lucreaza valvele etc. Daca ai nevoide de o diagrama cu modul de lucru al valvelor la cutia ta pentru a compara cu logul in mers da-mi un pm si ti le trimit.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si uleiul si filtrul,dar a CRAPAT DE TOT,cred ca sunt si ceva rulmenti pt ca merge infranat,trozneste si alte alea o sa dau cutia jos.Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@gaso

ce ai mai facut cu cutia?

sunt curios ca am si eu in loguri:


01192 - Torque Converter Lock-Up Clutch
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!