Jump to content

Probleme cutie tiptronic


Horikka
 Share

Postare recomandată

salut.ai postat gresit.cutia dsg are dublu ambreiaj,nu are convertor.vezi ca sunt discutii la greu despre aceasta cutie.cauta in aria tehnic.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

imi poate recomanda cineva un mecanic care pricepe cutiile tiptronic in zona Cj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema mare,am un passat din 2005 1,9 130 cai cutie tiptronic.aseara cand ma plimbam prin orash am simtit o smucitura si dupa asta cutia a luato razna.azi am facut tester si-mi zice gear2 incorrect ratio gear 3 sporadic incorrect ratio si nu schimba in 2-a si-a 3-a! ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine merg la baietzii de la ctza sa vad ce rezolv si-am sa va anuntz! 34 mil ma costa..:)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna!

Am mai scris mai demult pe forum cand am avut probleme cu cutia de viteze tiptronic. Am reparat-o dar acum s-a strict din nou!!

As aprecia ajutorul vostru.....am nevoie de o pompa de ulei de la cutie si convertizorul aferent.

Astept raspunsuri!!

p.s. niste linkuri pentru cei ce au probleme http://www.taligentx.com/passat/maintenanc...rts-catalog.pdf

http://www.scribd.com/doc/20320906/Repair-Manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,nu am citit toate problemele si raspunsurile .. am si eu niste probleme cu masina mea.Este un VW PASSAT din 2003,motor 2.5 V6 TDI 150hp 4MOTION,cutie tiptronic,si are 180.000 KM dupa "spusele" bordului.

Ieri imi terminam treaba prin oras si am contstatat ca masina nu mai trage,urca in ture dar vb cuiva de pe aici era o carutza,initial am crezut ca sa dus turbina,dar din cate m-am documentat cand turbina te lasa masina scoate fum mult si negru,porneste extrem de greu chiar deloc si daca ajungi sa mergi cu ea merge gatuita.La mine masina porneste la sfert nu da pic e fum iar cutia schimba destul de bine la momentul pagubei

Pana seara cand am decis s`o duc la un prieten cu un mic service si tester.El a zis la fel ca nu este turbina si ca este wastegate-ul dus,testerul a incercat sa-l bage si nu i-a dat voie in conditia in care nu era prima oara cand se punea testerul pe masina asta,a reusit in cele din urma sa vada 2 erori fara cod,una pe transmisie si una pe motor.

La un momentdat a inceput si cutia sa`mi faca probleme,din N in R a zmucit destul de agresiv si in Drive la fel...Nu am schimbat uleiul in cutie si nici filtrul,planuiam s`o fac curand

Acum,i sa mai intamplat cuiva lucrul asta?maine ma duc cu ea usor tarash la al meu mecanic sa vada care`i treaba cu dansa.aveti ceva sugestii,sfaturi?daca ii schimb uleiul isi revine?chiar nu am chef de probleme la cutie :blink:..

Turbina mi se pare mai simplu daca crapa ...

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am zis ca nu a putut s`o identifice...azi am dus`o pe roti la doctor,cutia mergea perfect,schimba la fel de bine ca inainte,nu s-au mai auzit troncanituri dedesubt,dar tot fara vlaga este..Mecanicu a sugerat sa schimbam uleiul si filtrul si sa vada care este treaba in turbina pt ca nu face presiune...maine o sa stiu mai multe :-s

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti ceva sugestii,sfaturi?daca ii schimb uleiul isi revine?chiar nu am chef de probleme la cutie :)) ..

Turbina mi se pare mai simplu daca crapa ...

Numai bine

Daca ai probleme la motor, legate de turbina (si nu numai), rezolva-le mai intai pe acestea. Ai putea avea surpriza sa constati, ca nu ai probleme si la cutie. Desigur, nu sunt excluse si eventuale probleme la cuti dar, fa asa cum iti spun pentru ca nu spun basme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme la motor, legate de turbina (si nu numai), rezolva-le mai intai pe acestea. Ai putea avea surpriza sa constati, ca nu ai probleme si la cutie. Desigur, nu sunt excluse si eventuale probleme la cuti dar, fa asa cum iti spun pentru ca nu spun basme.

Pai inafara de a schimba uleiul si filtrul la cutie altceva nu am ce sa-i fac,din moment ce a dat primele semne de neputinta zilele trecute este clar ca are un inceput de sfarsit si tre sa iau primele masuri ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai citit atent ce am scris...altfel nu-mi explic raspunsul tau :icon_thumleft: .

"Daca ai probleme la motor, legate de turbina (si nu numai), rezolva-le mai intai pe acestea. Ai putea avea surpriza sa constati, ca nu ai probleme si la cutie. "

Ce spun eu si ce intelegi tu!? :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai citit atent ce am scris...altfel nu-mi explic raspunsul tau :icon_thumright: .

"Daca ai probleme la motor, legate de turbina (si nu numai), rezolva-le mai intai pe acestea. Ai putea avea surpriza sa constati, ca nu ai probleme si la cutie. "

Ce spun eu si ce intelegi tu!? :icon_cool:

In fine,s-au rezolvat treburile zic eu .. legat de motor/turbina am schimbat wastegate-ul si un convertor parca se numea .. am inlocuit uleiul la motor(cel vechi avea vreo 500km maxim si deja era negru taciune - vanzatorul care mi l-a dat era universal .. lume tampita :-j ),si am schimbat si uleiul in cutie si filtrul .. merge bine masina

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ulei universal ?!

Din cate stiu eu la diesel uleiul are culoarea lui frumoasa inainte sa intre in motor. Dupa primul "ciclu" devine negru. 500km e mult, eu zic ca dupa 5 km devine negru :ceuameni:

Puteai sa citesti pe spate daca respecta norma, eu unu ma documentez inainte sa cumpar ceva "gather information".

o intrebare: De ce ai schimbat uleiul si filtrul la cutie la inceput? din cauza acelor smucituri din R/N in D ?!

A mea mai are putin si face 300.000 km si nu a avut uleiul la cutie schimbat niciodata, este inca cel cu care a iesit din fabrica (cu toate cand voi dispune de buget ma gandesc sa-l schimb dar inca sunt in dubiu). Am constatat si eu acele smucituri din R/N in D dar am observat ca se intampla numai la cald si foarte foarte rar (ultima oara a fost acum o luna iar inainte de asta a fost anu trecut prin decembrie).

Anyway, ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si ca iti merge cutia, stiu ce inseamna cand ai impresia ca ai o problema la cutie, te cuprind cele mai mari emotii :blah:

PS: zi-mi te rog (sau da-mi pm) uleiul + filtre la cutie cat te-au costat, unde le-ai schimbat si cat te-a dus manopera, multumesc.

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! mi puteti spune si mie la passat 2001 tiptronic daca se poate schimba simeringul de la planetara stanga? (in cutie) Pe cel din dreapta l-am schimbat dar mi-a zis mecanicul ca cel din stanga nu merge schimbat. Eposibil? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ulei universal ?!

Din cate stiu eu la diesel uleiul are culoarea lui frumoasa inainte sa intre in motor. Dupa primul "ciclu" devine negru. 500km e mult, eu zic ca dupa 5 km devine negru :P

Puteai sa citesti pe spate daca respecta norma, eu unu ma documentez inainte sa cumpar ceva "gather information".

o intrebare: De ce ai schimbat uleiul si filtrul la cutie la inceput? din cauza acelor smucituri din R/N in D ?!

A mea mai are putin si face 300.000 km si nu a avut uleiul la cutie schimbat niciodata, este inca cel cu care a iesit din fabrica (cu toate cand voi dispune de buget ma gandesc sa-l schimb dar inca sunt in dubiu). Am constatat si eu acele smucituri din R/N in D dar am observat ca se intampla numai la cald si foarte foarte rar (ultima oara a fost acum o luna iar inainte de asta a fost anu trecut prin decembrie).

Anyway, ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si ca iti merge cutia, stiu ce inseamna cand ai impresia ca ai o problema la cutie, te cuprind cele mai mari emotii :)

PS: zi-mi te rog (sau da-mi pm) uleiul + filtre la cutie cat te-au costat, unde le-ai schimbat si cat te-a dus manopera, multumesc.

Ulei universal si pt benzina si pt diesel,l-am luat din targ si am facut o greseala.uleiul si filtrul la cutie nu le-am schimbat de la inceput ci ca am inceput sa am probleme.si DA am facut schimbul din cauza acelor socuri pt ca au fost neplacute si m-am speriat.treaba cu uleiul de la motor nu am citit pe spatele cutiei sa vad ca scrie exclusiv diesel ... daca vrei iti pot lasa un nr de tel unde imi fac toate reparatiile la masini,mecanicul care le face este foarte bun.spre exemplu pt distributie completa la passat mi-a luat 350lei si se stie ca se demonteaza MULT.

Si sa mai dau un exemplu si sa fiu putin off topic,am mai avut o Mazda MX3 1.8 V6 si i-am rupt cureaua de distributie la 7000rpm in viteza a 2a,toti mecanicii imi spuneau sa ma pregatesc de ce e mai rau,dar al meu mecanic nu a schimbat decat tot kitul de distributie si masina mergea perfect

In fine .. acum Passat-ul merge foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT. La benzinare cursa pistoanelor nu intersecteaza supapele , de aia nu a patit nimic motoryul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT. La benzinare cursa pistoanelor nu intersecteaza supapele , de aia nu a patit nimic motoryul.

Off topic - nu la toate benzinarele - in cele mai multe cazuri, asa e - am avut un Scenic 1,6 , 16valve - a sarit cureaua de distributie, cativa dinti si pistoanele au indoit toate supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se desfasoara in felul urmator:

Cand incerc sa trec de pe D pe +/- nu se cupleaza. Tot automat se schimb vitezele.

Led-urile de la +/- nu se aprind, ramane tot cel de la D aprins.

Pe BC nu se schimba afisajul din PRND432 in 12345

Am pus masina pe vag, nici o eroare la cutie.

Multumesc unui coleg de pe forum pentru aceasta poza.

noneo.th.jpg

Aveti idee daca piesa nr. #6 este de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit la fel cand am apasat pe piesa 6 si mi-a intrat inauntru. a trebuit sa desfac timoneria s-o pot aseza la loc. magnetul este pe piesa 6 la unul din capete (nu mai stiu la care) ca in poza care se "lipeste" pe piesa 7 iar cand schimbi in + - se departeaza.

ti-am mai spus si aici :))

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1189844

post-6163-1286795039_thumb.jpg

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut rost de magazin care aduce piesa, 150 ron, nu-i ieftina deloc. Am sa-mi bag nasul s-o desfac sa vad poate e doar murdar sau cine stie ce problema care nu rezolva schimbarea:) inainte s-o comand.

Multumesc inca odata Ratonul :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic - nu la toate benzinarele - in cele mai multe cazuri, asa e - am avut un Scenic 1,6 , 16valve - a sarit cureaua de distributie, cativa dinti si pistoanele au indoit toate supapele.

PArca aici vorbim de grupul vag, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa mai dau un exemplu si sa fiu putin off topic,am mai avut o Mazda MX3 1.8 V6 si i-am rupt cureaua de distributie la 7000rpm in viteza a 2a,toti mecanicii imi spuneau sa ma pregatesc de ce e mai rau,dar al meu mecanic nu a schimbat decat tot kitul de distributie si masina mergea perfect
OT. La benzinare cursa pistoanelor nu intersecteaza supapele , de aia nu a patit nimic motoryul.

Din aceasta cauza am scris off topic, dar am vazut ca v-ati incins si la alte marci, si am zis sa atrag atentia, ca teoria asta nu e valabila la toate benzinarele. Cine stie cine citeste ceea ce ati scris mai sus, si nu mai schimba cureaua, in baza idei ca daca se rupe cureaua nu pateste nimic....doar ramane in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Poate sa ma ajute cineva si pe mine? am un passat an 2000, 1,9 tdi 116cp tiptronic. de ceva timp imi smuceste de parca imi pica rotile din treapta 4 in 5. dar nu tot timpul ci doar atunci cand nu o fortez. cand e "sport" accelerata, nu face. Mentionez faptul ca de vreo 2 ani si ceva nu imi mai merge manualul "+/-" dar nu este deranjant pt ca m-am obisnuit. Mai are o chichita, nu schimba asa repede din 2 in 3?! poate cineva sa-mi dea un sfat? uleiul din cutie e Mobil ATF si a fost schimbat acum 57.000 km. multumesc anticipat.

imi cer scuze... nu schimba repede din 1 in 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am un Passat din 2003 1.9tdi, 131 cp, tiptronic si am o problema cu ea. Am citit tot forumul si am observat ca au mai avut si altii astfel de probleme dar explicatiile lor nu m-au lamurit si de aceea va cer acum ajutorul. Problema este ca cand este mai frig afara, sau daca masina nu a fost folosita cateva zile, nu pot sa o bag in D, sau foarte greu si atunci simt ca parca motorul rupe planetarele masinii. Cand pornesc motorul pe bord totul este "highlited" cu rosu. Probabil acesta este o eroare dupa cum a mentionat cineva in forum. Cealalta problema este ca in viteza 1 nu trage cum trebuie. Eu banuiesc ca problemele sunt legate unul de celalalt. Intrebarea mea ar fi daca schimbul de ulei la transmisie ar rezolva problema ori este ceva mai grav. Va multumesc anticipat pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut manvirgil o intrebare am la tine ai spus ca ai schimbat semeringu pe partea stiga a fost greu a curs muilt ulei pina ai pus semeringu nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!